Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветки паперові
Очікувана вартість
510 880,00 UAH
UA-2024-04-02-010030-a 416f050f9ee64b099e47ac9b152b5d7e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2024 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 510 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 109,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 15326 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000000 штука
Серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
2000000 штука
Серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
2386000 штука
Серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 15326 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
02 квітня 2024 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2024 16:02
2) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Одеська.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ТЗ
Дата подання: 02 квітня 2024 16:55
Дата відповіді: 03 квітня 2024 19:27
Доброго дня,у Додатку 2 Технічні вимоги до ТД вказані показники якості серветок. Просимо пояснити як тлумачити ці показники? Наприклад, 1) маса паперу площею 1м2, г становить 17,0 +3,0 -2,0 (це означає що учасник може запропонувати товар з показниками від 15 до 20, чи не більше 18 м2/г? за цим же показником в учасника є вибір запропонувати Вам серветки з показниками від 15 м2/г до 37 м2/г, вірно? 2) розривне зусилля в машинному напрямку може бути від 0,7 до 3 Н, а в поперечному напрямку 0,4-1,9 Н, вірно? Ким повинен бути виданий Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді або нотаріально завірена(і) копія(ї) протоколу(ів) випробувань або експертного висновку, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам, поданим у Додатку № 3? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Показники зазначені в таблиці слід тлумачити наступним чинном, наприклад: маса паперу площею 1м2,г становить норму 17,0 та допустимі відхилення +3,0 -2,0. Розривне зусилля до серветки за цією масою буде: в машинному напрямку буде не менше 0,7Н, а в поперечному напрямку не менше 0,4Н.
Розривне зусилля до серветки за кожною масою відповідно буде своє.
Протокол повинен бути виданий акредитованою лабораторією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 434 248,00
UAH з ПДВ
434 248,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 квітня 2024 13:34
Електронний підпис
22 квітня 2024 13:31
ТОВ_БОРЕЙ-ТРЕЙД.pdf.p7s
22 квітня 2024 13:31
Статут+опис.pdf.p7s
22 квітня 2024 13:30
протокол зборів.pdf.p7s
22 квітня 2024 13:28
UahPayment-2024-04-19-351.pdf.p7s
22 квітня 2024 13:28
file.pdf.p7s
22 квітня 2024 13:28
Довідка.zip
22 квітня 2024 13:28
Довідка (1).zip
22 квітня 2024 13:28
ТОВ_БОРЕЙ-ТРЕЙД.pdf
22 квітня 2024 13:28
Статут+опис.pdf
22 квітня 2024 13:28
протокол зборів.pdf
22 квітня 2024 13:28
Наказ про призначення.pdf
22 квітня 2024 13:28
UahPayment-2024-04-19-351.pdf
22 квітня 2024 13:28
file.pdf
10 квітня 2024 23:28
Електронний підпис
10 квітня 2024 23:28
Електронний підпис
10 квітня 2024 23:26
Гарантія № 2272-24.7z
10 квітня 2024 23:26
02_протокол зборів.pdf
10 квітня 2024 23:26
04_Статут+опис.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
04_витяг НДС.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
Лист здійснення БД.7z
10 квітня 2024 23:26
04_витяг НДС.pdf
10 квітня 2024 23:26
26_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
26_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
10 квітня 2024 23:26
05_Витяг БОРЕЙ 08_04_2024.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
17_4__Договір ВЧ А2788.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
05_Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
Наказ Буркиця.7z
10 квітня 2024 23:26
02_протокол зборів.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
03_паспорт Курчавова.pdf
10 квітня 2024 23:26
Гарантія № 2272-24.7z
10 квітня 2024 23:26
04_Статут+опис.pdf
10 квітня 2024 23:26
Банківська Ліцензія.7z
10 квітня 2024 23:26
17_4__Договір ВЧ А2788.pdf
10 квітня 2024 23:26
Витяг НР.7z
10 квітня 2024 23:26
05_Витяг БОРЕЙ 08_04_2024.pdf
10 квітня 2024 23:26
19_3_Штатний розпис_04.2024.pdf
10 квітня 2024 23:26
05_Виписка ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2024 23:26
03_паспорт Курчавова.pdf.p7s
10 квітня 2024 23:26
Лист для клієнтів.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія № 2272-24.7z

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Переможець 434 248,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2024 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
434 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 14:42
Договір №103 ВОЗ-2024 (прих.).PDF укладений
25 квітня 2024 14:41