Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт адміністративної будівлі (2-й поверх) Білоцерківського РВ УПО Київської області за адресою: м. Біла Церква, пров. Товарний, 14-А
Очікувана вартість
3 131 536,33 UAH
UA-2024-04-02-009977-a ● 58bd96db441c4010943019b653f2c692
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
Контактна особа: |
Микола Мироненко +380442893155 1mir.dpp@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 131 536,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 946,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адміністративної будівлі (2-й поверх) Білоцерківського РВ УПО Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, м. Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2024
—
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 16:29 |
Додаток 4.docx | |
02 квітня 2024 16:29 |
Додаток 2.docx | |
02 квітня 2024 16:29 |
Додаток 1.docx | |
02 квітня 2024 16:29 |
ТД 4545.docx | |
02 квітня 2024 16:29 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
02 квітня 2024 16:29 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до технічних вимог закупівлі
Дата подання: 02 квітня 2024 21:06
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:44
Шановний замовник прошу надати відповідь на декілька запитань.
1. Чому в переліку відсутній весь перелік сертифікатів ISO існуючий в Україні?
2. Поясність відношення кожного сертифікату до переліку виконуваних робіт.
3. Може краще написати "Ми вже маємо підрядника"
4. Це проведення закупівлі тільки для обраних учасників?
5. Ви забули вказати назви усіх сертифікатів додайте їх теж.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно п.п 1, 3 загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відтак, суть Вашого запиту не містить звернення за роз’ясненнями щодо умов тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру з посиланням на конкретні факти або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника. Таким чином, Ваше звернення має бути залишене без розгляду, як таке, що не відповідає зазначеній вище нормі Особливостей.
Заздалегідь дякуємо за увагу до нашого тендеру та виявлену пильність під час розгляду умов даного оголошення та тендерної документації.
Заздалегідь дякуємо за увагу до нашого тендеру та виявлену пильність під час розгляду умов даного оголошення та тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 05 квітня 2024 15:23
Дата відповіді: 08 квітня 2024 09:44
Доброго дня!
1. Просимо пояснити необхідність наявності в компанії кожного сертифікату ISO прописаного в Додатоку 3 до тендерної документації при виконанні звичайних оздоблювальних робіт з поточного ремонту(який навіть не є видом будівництва згідно законодавства). В дефектному акті немає ні електромонтажних, ні сантехнічних, ні вентиляційних робіт.... Чим викликана необхідність такої к-сть сертифікатів, які не є обов'язковими згідно законодавства ? Просимо пояснити.
2. Яка причина необхідності Наявністі в Учасника інспектувальної особи з ПБЕЕС та ПЕЕС, Наявністі в Учасника сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату. зідно п. 2 Додатка 1 до тендерної документації , з групою електробезпеки не нижче IV (надати протоколи, посвідчення) , коли дефектний акт не передбача виконання електромонтажних робіт і демонтаж?
3. Яка причина необхідності Наявності в Учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМУ № 77 від 03.02.2021, на: ▪️ зварювальні, газополум’яні роботи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сертифікат ISO або Міжнародна організація зі стандартизації є документом, який підтверджує відповідність певної організації, продукту або процесу вимогам стандартів, розроблених ISO. ІСО встановлює стандарти у багатьох галузях, включаючи якість, охорону довкілля, безпеку праці та інші аспекти управління.
Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. В Україні діє принцип добровільної сертифікації, тобто бізнес в вільному порядку має можливість сертифікувати товар/послуги/роботи .
Замовник керується нормами Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Колегія АМКУ не вважає наявність сертифікатів дискримінаційними умовами для постачальників і відмовляє в задоволенні скарги в даній частині без відповідної аргументації
В обов’язки фахівця служби охорони праці входить контроль за безпечною експлуатацією електроустановок, то він повинен мати групу IV з електробезпеки як інспектувальна особа (підпункт 1.3.2, 2.1.4 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, НПАОП 40.1-1.21-98).
Ця вимога є обов’язковою, оскільки фахівець з охорони праці бере участь в опосвідченні стану безпеки електроустановок (пункт 8.2 додатка 8 до НПАОП 40.1-1.21-98).
Сертифікат та кваліфікаційне посвідчення фахівця з неруйнівного контролю – це документи, видані за правилами системи сертифікації органом із сертифікації персоналу в галузі неруйнівного контролю, що засвідчують компетентність фахівця у здійсненні діяльності з неруйнівного контролю в галузі, визначеної у сертифікаті.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази – документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства України з охорони праці. Декларація МТБ підтверджує відповідність стану охорони праці та умов експлуатації обладнання стандартам безпеки.
Сертифікат ISO або Міжнародна організація зі стандартизації є документом, який підтверджує відповідність певної організації, продукту або процесу вимогам стандартів, розроблених ISO. ІСО встановлює стандарти у багатьох галузях, включаючи якість, охорону довкілля, безпеку праці та інші аспекти управління.
Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. В Україні діє принцип добровільної сертифікації, тобто бізнес в вільному порядку має можливість сертифікувати товар/послуги/роботи .
Замовник керується нормами Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Колегія АМКУ не вважає наявність сертифікатів дискримінаційними умовами для постачальників і відмовляє в задоволенні скарги в даній частині без відповідної аргументації
В обов’язки фахівця служби охорони праці входить контроль за безпечною експлуатацією електроустановок, то він повинен мати групу IV з електробезпеки як інспектувальна особа (підпункт 1.3.2, 2.1.4 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, НПАОП 40.1-1.21-98).
Ця вимога є обов’язковою, оскільки фахівець з охорони праці бере участь в опосвідченні стану безпеки електроустановок (пункт 8.2 додатка 8 до НПАОП 40.1-1.21-98).
Сертифікат та кваліфікаційне посвідчення фахівця з неруйнівного контролю – це документи, видані за правилами системи сертифікації органом із сертифікації персоналу в галузі неруйнівного контролю, що засвідчують компетентність фахівця у здійсненні діяльності з неруйнівного контролю в галузі, визначеної у сертифікаті.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази – документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства України з охорони праці. Декларація МТБ підтверджує відповідність стану охорони праці та умов експлуатації обладнання стандартам безпеки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
3 129 828,63
UAH
|
3 129 828,63
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Переможець |
3 129 828,63
UAH
|
15 квітня 2024 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 16:35
|
ТОВ ТЕП-КЕПІТАЛ. 213-24 24.04.2024.pdf | укладений |
24 квітня 2024 16:29
|