Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів в м.Тернопіль. (ЛОТ 2 район Центр)» (Додаткові послуги)
Очікувана вартість
8 074 375,00 UAH
UA-2024-04-02-009552-a 264536d437634ca0be4efec8de6493c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів в м.Тернопіль. (ЛОТ 2 район Центр)» (Додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Послуги з благоустрою населених пунктів – поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів в м.Тернопіль (ЛОТ 2 район Центр)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

02 квітня 2024 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000095 ● 681e3b5635c64da0846ecd29af16be0a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
18.04.2024 № 27-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 №27-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-02-009552-a, яку проводять Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-23 10:35:50

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яку проводить Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-009552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на надання послуг, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.


Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 17:22:05

Пояснення

Повідомляємо, що уповноважена особа діє згідно затвердженого положення та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Закупівля проводиться замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) або у разі необхідністі додаткових аналогічних послугах, що виникла не передбачувано, не очікувано безпосередньо в процесі надання послуг (акт робочої групи, наказ та лист щодо проведення закупівлі додається). Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до листа відділу експлуатації та ремонту житлового фонду. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/77640.html


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд"
#14047614
Переможець 8 074 375,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2024 15:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
П. 17.1. Об_рунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 8 п. 13 О.pdf укладений
02 квітня 2024 15:56
П. 17. Протокол щодо закупівлі за виключенням пп. 8 п. 13 Особливостей.pdf укладений
02 квітня 2024 15:56
Наказ.pdf укладений
02 квітня 2024 15:56
Лист.pdf укладений
02 квітня 2024 15:56
Договір.pdf укладений
02 квітня 2024 15:56
Акт робочої групи.pdf укладений
02 квітня 2024 15:56