Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03351898 |
Вебсайт: | http://katp1628.com/ |
Місцезнаходження: | 39617 , Україна , Полтавська обл., Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75 |
Контактна особа: |
Левуцька Світлана Федорівна 0536758545 LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 12:38 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 12:38 |
Очікувана вартість: | 6 078 394,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 783,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється після отримання партії товару. Розрахунки за товар проводяться протягом 120 календарних днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію товару. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 15:28 |
Тендерна документація шини 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000106 ● 34a025639aca48509a321355611b3218
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 38-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-04-02-009100-a, 02.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 17:49:39
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6 078 394,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-009100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних постачальників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-20 09:06:59
пп
пп
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-20 09:26:45
Відповідь на запит про надання пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано згідно з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі отриманих комерційних пропозицій (рахунків) від потенційних постачальників.
Розмір витрат (бюджетного призначення), в тому числі кошти бюджету Кременчуцької міської територіальної громади, визначено в межах Програми санітарного очищення Кременчуцької міської територіальної громади та забезпечення діяльності КП «Кременчуцьке КАТП 1628» на 2022-2024 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 23 листопада 2021 року, зі змінами (розміщено за посиланням https://npa.kremen.gov.ua/site/decision_city_rada?Search%5Bstart_date%5D=23.11.2021&Search%5Bend_date%5D=23.11.2021&Search%5Btitle%5D=&page=3&per-page=10).
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки. Термін постачання — з момента укладання договору до 31 грудня 2024 року. Окремими дрібними партіями, відповідно до заявок замовника. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами до експлуатаціїї транспортних засобів підприємства, а саме сервісною книжкою транспортного засобу, рекомендаціями завода-виробника транспортного засобу. А також якісні та технічні характеристики визначені з урахуванням нормативного терміну експлуатації предмета закупівлі (шин автомобільних для вантажної та спеціальної техніки), орієнтовного пробігу транспортних засобів підприємства та умовами експлуатації.
2. Повідомляємо, що КП «Кременчуцьке КАТП 1628» не підпадає під дію Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів», так як не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-04-23 22:09:29
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6 078 394,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-009100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 тендерної документації, замовником наведено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, та зазначено про те, що*учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонується до постачання, в колонці «Найменування товару».
Натомість учасником в складі тендерної пропозиції надано документ за вих.: №0404-8 від 04.04.2024 (файл «9. Додаток 3.pdf»), в якому колонка «Найменування (учасника)*» не містить конкретного найменування товару що пропонується учасником до постачання.
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" в складі тендерної пропозиції надано Договір купівлі-продажу № 83 від 01.01.2024 укладеного з між ТОВ «Креміньшина» та ТОВ «Дрімшина» який є Постачальником. Відповідно до сертифікату, що надається учасником в складі тендерної пропозиції та виданого ТОВ «Дрімшина» директором ТОВ «ПРЕМІОРІ» - ТОВ «Дрімшина» є сертифікованим дилером та має право представляти інтереси ТМ «ROSAVA» та ТМ «PREMIORRI». Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" надано Довідку № 0404-9 від 04.04.2024 щодо виробника товару, згідно з якою виробником товару, що пропонується учасником, є ТОВ «ПРЕМІОРІ» та Goodyear Tire and Rubber Company. Оригіналу або копії чинного документу, який підтверджує стосунки учасника із виробником в складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» не надано.
Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 тендерної документації замовником визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Яким документом, виданим органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» підтверджено якість товару, що ним пропонується?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 11:45:53
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6 078 394,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-009100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 тендерної документації, замовником наведено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, та зазначено про те, що*учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонується до постачання, в колонці «Найменування товару».
Натомість учасником в складі тендерної пропозиції надано документ за вих.: №0404-8 від 04.04.2024 (файл «9. Додаток 3.pdf»), в якому колонка «Найменування (учасника)*» не містить конкретного найменування товару що пропонується учасником до постачання.
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" в складі тендерної пропозиції надано Договір купівлі-продажу № 83 від 01.01.2024 укладеного з між ТОВ «Креміньшина» та ТОВ «Дрімшина» який є Постачальником. Відповідно до сертифікату, що надається учасником в складі тендерної пропозиції та виданого ТОВ «Дрімшина» директором ТОВ «ПРЕМІОРІ» - ТОВ «Дрімшина» є сертифікованим дилером та має право представляти інтереси ТМ «ROSAVA» та ТМ «PREMIORRI». Також в складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" надано Довідку № 0404-9 від 04.04.2024 щодо виробника товару, згідно з якою виробником товару, що пропонується учасником, є ТОВ «ПРЕМІОРІ» та Goodyear Tire and Rubber Company. Оригіналу або копії чинного документу, який підтверджує стосунки учасника із виробником в складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» не надано.
Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 тендерної документації замовником визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Яким документом, виданим органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» підтверджено якість товару, що ним пропонується?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 10:09:41
Відповідь на запит про надання пояснення
1. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації *учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонується до постачання в колонці «Найменування товару».
Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ за вих.: №0404-8 від 04.04.2024 (файл «9. Додаток 3.pdf»), в якому в колонці «Найменування (учасника)*» міститься інформація щодо конкретного найменування товару що пропонується учасником до постачання, відповідно до того як зазначено в самій тендерній документації. Оскільки вимогами тендерної документації не зазначено проте, що потрібно конкретизувати найменуванням товару, учасник зазначає таке найменування товару, яке буде постачатись. Таким чином, вимоги тендерної документації в цій частині учасником дотримані в повній мірі .
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 3 тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" надано Довідку № 0404-9 від 04.04.2024 щодо виробника товару, згідно з якою виробником товару, що пропонується учасником, є ТОВ «ПРЕМІОРІ» та Goodyear Tire and Rubber Company. На підтвердження зв'язку учасника з виробником товару ТОВ "ПРЕМІОРІ" учасником надано в складі тендерної пропозиції Договір купівлі-продажу № 83 від 01.01.2024, укладеного між ТОВ «Креміньшина» та ТОВ «Дрімшина», а також учасником в складі тендерної пропозиції подано сертифікат, відповідно до якого ТОВ «Дрімшина» є сертифікованим дилером та має право представляти інтереси ТМ «ROSAVA» та ТМ «PREMIORRI». Таким чином підтверджується зв'язок учасника з виробником товару ТОВ "ПРЕМІОРІ". Щодо підтвердження зв'язку з виробником товару Goodyear Tire and Rubber Company учасником в складі тендерної пропозиції надається Договір поставки товару #Г/961 від 07 березня 2024 року між ТОВ "КРЕМІНЬШИНА" ТА ПП "ШИПШИНА", а також Сертифікат, який підтверджує, що ПП "Шипшина" є офіційним дистриб'ютором шин Групи Goodyear для легкових, комерційних та SUV/4*4 автомобілів.Таким чином підтверджується зв'язок учасника з виробником товару Goodyear Tire and Rubber Company. Одже, учасник надав всі необхідні документи в повному обсязі щодо даної вимоги.
3. Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 тендерної документації замовником визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. На виконання цієї вимоги учасник в складі тендерної пропозиції надав документ "Декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1:2006)", яким підтверджує якість запропонованого товару. Даний документ складений згідно вимог ДСТУ ISO 17050-1:2006. Також зауважуємо, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання для підтвердження якості товару документів, виданих органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Натомість вимогами тендерної документації встановлено, що має бути поданий будь-який документ, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання. Такий документ має підтверджувати відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього (до товару) загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами. Таким чином, учасник в повній мірі виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-26 10:08:15
Відповідь на запит про надання пояснення
1. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації *учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонується до постачання в колонці «Найменування товару».
Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ за вих.: №0404-8 від 04.04.2024 (файл «9. Додаток 3.pdf»), в якому в колонці «Найменування (учасника)*» міститься інформація щодо конкретного найменування товару що пропонується учасником до постачання, відповідно до того як зазначено в самій тендерній документації. Оскільки вимогами тендерної документації не зазначено проте, що потрібно конкретизувати найменуванням товару, учасник зазначає таке найменування товару, яке буде постачатись. Таким чином, вимоги тендерної документації в цій частині учасником дотримані в повній мірі .
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 3 тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" надано Довідку № 0404-9 від 04.04.2024 щодо виробника товару, згідно з якою виробником товару, що пропонується учасником, є ТОВ «ПРЕМІОРІ» та Goodyear Tire and Rubber Company. На підтвердження зв'язку учасника з виробником товару ТОВ "ПРЕМІОРІ" учасником надано в складі тендерної пропозиції Договір купівлі-продажу № 83 від 01.01.2024, укладеного між ТОВ «Креміньшина» та ТОВ «Дрімшина», а також учасником в складі тендерної пропозиції подано сертифікат, відповідно до якого ТОВ «Дрімшина» є сертифікованим дилером та має право представляти інтереси ТМ «ROSAVA» та ТМ «PREMIORRI». Таким чином підтверджується зв'язок учасника з виробником товару ТОВ "ПРЕМІОРІ". Щодо підтвердження зв'язку з виробником товару Goodyear Tire and Rubber Company учасником в складі тендерної пропозиції надається Договір поставки товару #Г/961 від 07 березня 2024 року між ТОВ "КРЕМІНЬШИНА" ТА ПП "ШИПШИНА", а також Сертифікат, який підтверджує, що ПП "Шипшина" є офіційним дистриб'ютором шин Групи Goodyear для легкових, комерційних та SUV/4*4 автомобілів.Таким чином підтверджується зв'язок учасника з виробником товару Goodyear Tire and Rubber Company. Одже, учасник надав всі необхідні документи в повному обсязі щодо даної вимоги.
3. Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 тендерної документації замовником визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. На виконання цієї вимоги учасник в складі тендерної пропозиції надав документ "Декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1:2006)", яким підтверджує якість запропонованого товару. Даний документ складений згідно вимог ДСТУ ISO 17050-1:2006. Також зауважуємо, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання для підтвердження якості товару документів, виданих органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Натомість вимогами тендерної документації встановлено, що має бути поданий будь-який документ, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання. Такий документ має підтверджувати відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього (до товару) загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами. Таким чином, учасник в повній мірі виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-03 14:08:01
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Звернення
Просимо надати роз’яснення стосовно інформації, зазначеної у висновку, а саме:
- на підставі яких норм чинного законодавства вами було визначено, що кожній позиції товару має відповідати конкретне найменування товару із зазначенням торгівельної марки, країни походження та виробника товару;
- на підставі яких нормативно-правових документів вами визначено, що зв’язок учасника з виробником товару має бути безпосереднім;
- на підставі яких норм чинного законодавства вами визначено, що надана учасником декларація не забезпечує вимоги пункту 6.1 розділу 6 «Зміст декларації про відповідність» ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги); на підставі яких нормативно-правових документів вами було визначено, що Декларацiя постачальника про вiдповiднiсть згiдно з ISО/ІЕС 17050-1:2006 оформлена не відповідно до вимог законодавства України, а окремі положення декларації суперечать вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги); на підставі яких законодавчих актів вами встановлено, що учасник мав надати документи, які не вимагались тендерною документацією з урахуванням норм частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-05-17 10:35:09
Роз’яснення змісту висновку
До Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (далі – Управління) 03.05.2024 через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель надійшло звернення Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник, Підприємство) про роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-02-009100-a, затвердженого 30.04.2024 (далі – висновок), за результатом опрацювання якого зазначаємо наступне.
Щодо питання «на підставі яких норм чинного законодавства вами було визначено, що кожній позиції товару має відповідати конкретне найменування товару із зазначенням торгівельної марки, країни походження та виробника товару.» зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, надається у вигляді Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно з Додатком 3 до тендерної документації, замовником визначено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, з наступною приміткою: «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі подаються учасником на власному фірмовому бланку (в разі наявності), за підписом та печаткою (в разі використання) учасника. Вимоги до предмета закупівлі, зазначені в цьому додатку, викладаються учасником в стверджувальній формі. Під час подання це повідомлення учасником видаляється!!!!!!!!», а також наведено таблицю з інформацією щодо найменування, одиниці виміру та кількості товару, що є предметом закупівлі, яку учасник закупівлі має надати в складі тендерної пропозиції. Також, замовником під даною таблицею, щодо оформлення інформації у колонці «Найменування (учасника*)» додатково зазначено та наголошено на тому, що: «* учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонується до постачання».
Щодо питання «Щодо питання на підставі яких нормативно-правових документів вами визначено, що зв’язок учасника з виробником товару має бути безпосереднім» зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання учасником оригіналу або копії чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договору з виробником, або сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо, у разі якщо учасник не є виробником товару.
Отже, пункт 3 Додатку 3 тендерної документації безальтернативно вимагає від учасника документального підтвердження стосунків учасника із виробником.
Щодо питання «на підставі яких норм чинного законодавства вами визначено, що надана учасником декларація не забезпечує вимоги пункту 6.1 розділу 6 «Зміст декларації про відповідність» ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги);
на підставі яких нормативно-правових документів вами було визначено, що Декларацiя постачальника про вiдповiднiсть згiдно з ISО/ІЕС 17050-1:2006 оформлена не відповідно до вимог законодавства України, а окремі положення декларації суперечать вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги);
на підставі яких законодавчих актів вами встановлено, що учасник мав надати документи, які не вимагались тендерною документацією з урахуванням норм частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».» зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 до тендерної документації замовником визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Переможцем надано документ «Декларацiя постачальника про вiдповiднiсть згiдно з ISО/ІЕС 17050-1:2006» (файл «Декларація постачальника про відповідність.pdf»), виданий самим учасником ТОВ «КРЕМІНЬШИНА» та завірений підписом директора ТОВ «КРЕМІНЬШИНА» на товар, що пропонується учасником до постачання.
Відповідно до пункту 6.1 розділу 6 «Зміст декларації про відповідність» ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги) емітент декларації про відповідність повинен забезпечити, щоб декларація містила обгрунтовану інформацію, яка дасть можливість одержувачу декларації про відповідність ідентифікувати зокрема стандарти або інші встановлені вимоги, відповідність яким задекларовано. Щонайменше декларація про відповідність повинна містити, зокрема повний і чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог.
Натомість, даною декларацією ТОВ «КРЕМІНЬШИНА» підтверджує відповідність товару ДСТУ, реквізити якого не відповідають стандарту, який є загальнообов’язковим на території України – ДСТУ 8815:2018 «Шини пневматичні для вантажних колісних транспортних засобів та причепів до них. Загальні технічні умови». В той час, як в Декларацiї постачальника про вiдповiднiсть згiдно з ISО/ІЕС 17050-1:2006 зазначено про відповідність товару ДСТУ 2219:2018 «Шини пневматичні для вантажних колісних транспортних засобів та причепів до них. Технічні умови», а не ДСТУ 8815:2018. Вказаним не забезпечено вимоги пункту 6.1 розділу 6 «Зміст декларації про відповідність» ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги), в частині забезпечення наявності обгрунтованої інформації, яка дасть можливість одержувачу декларації про відповідність ідентифікувати зокрема стандарти або інші встановлені вимоги, відповідність яким задекларовано та наявності повного і чіткого переліку стандартів або інших встановлених вимог.
Крім цього, згідно з абзацем 2 розділу 5 «Загальні вимоги» ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги) декларація про відповідність повинна спиратися на результати відповідного виду діяльності з оцінювання відповідності (наприклад, випробування, вимірювання, аудит, інспектування або іспит), яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони. Залучені органи оцінювання відповідності повинні керуватися відповідними стандартами, настановами та іншими нормативними документами.
При цьому, надана Декларацiя постачальника про вiдповiднiсть згiдно з ISО/ІЕС 17050-1:2006 не спирається на результати відповідного виду діяльності з оцінювання відповідності (наприклад, випробування, вимірювання, аудит, інспектування або іспит), дана інформація взагалі відсутня.
Вищезазначене свідчить, що Декларацiя постачальника про вiдповiднiсть згiдно з ISО/ІЕС 17050-1:2006 оформлена не відповідно до вимог законодавства України, а окремі положення декларації суперечать вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 17050-1:2006 (частина 1. Загальні вимоги), що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Крім цього, згідно з абзацом 2 частини п’ятої статті 23 Закону, маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Згідно з п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до п. 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
В той час, як Декларацiя постачальника про вiдповiднiсть згiдно з ISО/ІЕС 17050-1:2006 видана самим учасником ТОВ «КРЕМІНЬШИНА», а не органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Гумові вироби» (код згідно ДК 021:2015 – 19510000-4) (Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-009100-а). Відповідно до Наказу № 38-3 від 19.04.2024 року Державної аудиторської служби України Управління Північно – Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівлі за предметом закупівлі «Гумові вироби» (код згідно ДК 021:2015 – 19510000-4) (Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-009100-а). 30.04.2024 18:28 опублікований Висновок про результати моніторингу закупівлі із встановленням порушення законодавства в частині не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Із зазначеним висновком не погоджуємось повністю з наступних причин. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації *учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонується до постачання в колонці «Найменування товару». Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ за вих.: №0404-8 від 04.04.2024 (файл «9. Додаток 3.pdf»), в якому в колонці «Найменування (учасника)*» міститься інформація щодо конкретного найменування товару що пропонується учасником до постачання, відповідно до того як зазначено в самій тендерній документації. Оскільки вимогами тендерної документації не зазначено проте, що потрібно конкретизувати найменуванням товару, учасник зазначає таке найменування товару, яке буде постачатись. Таким чином, вимоги тендерної документації в цій частині учасником дотримані в повній мірі. Відповідно до пункту 3 Додатку 3 тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» надано Довідку № 0404-9 від 04.04.2024 щодо виробника товару, згідно з якою виробником товару, що пропонується учасником, є ТОВ «ПРЕМІОРІ» та Goodyear Tire and Rubber Company. На підтвердження зв'язку учасника з виробником товару ТОВ «ПРЕМІОРІ» учасником надано в складі тендерної пропозиції Договір купівлі-продажу № 83 від 01.01.2024, укладеного між ТОВ «Креміньшина» та ТОВ «Дрімшина», а також учасником в складі тендерної пропозиції подано сертифікат, відповідно до якого ТОВ «Дрімшина» є сертифікованим дилером та має право представляти інтереси ТМ «ROSAVA» та ТМ «PREMIORRI». Таким чином підтверджується зв'язок учасника з виробником товару ТОВ "ПРЕМІОРІ". Щодо підтвердження зв'язку з виробником товару Goodyear Tire and Rubber Company учасником в складі тендерної пропозиції надається Договір поставки товару #Г/961 від 07 березня 2024 року між ТОВ «КРЕМІНЬШИНА» ТА ПП «ШИПШИНА», а також Сертифікат, який підтверджує, що ПП «Шипшина» є офіційним дистриб'ютором шин Групи Goodyear для легкових, комерційних та SUV/4*4 автомобілів.Таким чином підтверджується зв'язок учасника з виробником товару Goodyear Tire and Rubber Company. Одже, учасник надав всі необхідні документи в повному обсязі щодо даної вимоги. Відповідно до умов, викладених в Додатку 3 тендерної документації замовником визначено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. На виконання цієї вимоги учасник в складі тендерної пропозиції надав документ "Декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1:2006)", яким підтверджує якість запропонованого товару. Даний документ складений згідно вимог ДСТУ ISO 17050-1:2006. Також зауважуємо, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання для підтвердження якості товару документів, виданих органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Натомість вимогами тендерної документації встановлено, що має бути поданий будь-який документ, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання. Такий документ має підтверджувати відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього (до товару) загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами. Таким чином, учасник в повній мірі виконав вимоги тендерної документації в цій частині. На підставі вищевикладеного та в зв’язку з тим, що зазначений висновок є незаконним та таким, що суперечить чинному законодавству та в подальшому може заблокувати основний вид господарської діяльності підприємства, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дане заперечення до розгляду. 2. Скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі від 30.04.2024 року за предметом закупівлі «Гумові вироби» (код згідно ДК 021:2015 – 19510000-4) (Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-009100-а). Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
2024-05-07 14:04:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду: 13.05.2024 року за вих. № 01-06/545 до Полтавського окружного адміністративного суду подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області № UA-2024-04-02-009100-а від 30.04.2024 року. |
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 440/5889/24 |
Дата відкриття провадження: | 27 травня 2024 |
Документи:
03 червня 2024 10:44
|
Електронний підпис |
03 червня 2024 10:44
|
Електронний підпис |
14 травня 2024 10:04
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАК-ШИНА-СЕРВІС" |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 769 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" |
5 965 440,00
UAH з ПДВ
|
4 803 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР" |
5 352 219,84
UAH з ПДВ
|
5 352 219,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ГАПОНОВ АНДРІЙ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ |
5 855 500,00
UAH з ПДВ
|
5 855 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАК-ШИНА-СЕРВІС" #37023311 |
Відхилено |
4 769 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 14:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА" #41492949 |
Переможець |
4 803 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 08:28
|
Креміньшина 266 ДУ 2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 15:02
|
Креміньшина 266.pdf | укладений |
30 квітня 2024 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору в зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 266 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |