Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети системного програмного забезпечення (48620000-0)
Очікувана вартість
1 157 220,50 UAH
UA-2024-04-02-008937-a ● 56c4908ddb704ce2a10337b99a3c16a7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Контактна особа: |
Крупіна Олена Юріївна +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:19 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 157 220,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 572,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 23 144,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23144 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
171 одиниця
Пакети системного програмного забезпечення (48620000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Безготівковий розрахунок | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 15:23 |
10_ПРРГр_10_2024_Орг_ВТзО_ПЗ.pdf | |
02 квітня 2024 15:23 |
29_ПРУО_10_2024_Орг_ВТЗО_ПЗ.pdf | |
02 квітня 2024 15:23 |
ТД _10_2024_ВТзО_ПЗ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Методика оцінки цінової пропозиції учасників
Дата подання: 02 квітня 2024 16:16
Дата відповіді: 03 квітня 2024 09:47
Доброго дня. Ми, як учасник вважаємо умови відкритих торгів, які викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать принципам здійснення закупівель та не дискримінації учасників. Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Умовами Тендрної документації не вноситься уточнень щодо оцінки пропозицій учасників, які використовують різні системи оподаткування, або щодо зазначення ПДВ учасниками при поданні цінових пропозицій. Виходячи з узагальнюючих вимог встановлених Тендерною документацію можемо дійти до висновку, що пропозиції учасників, які мають статус платників ПДВ, порівнюються з пропозиціями без ПДВ від учасників, які не є платниками ПДВ. Такий метод оцінювання пропозицій учасників не відповідає умовам пункту 5 Розділу 1 Договору, яким встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, встановлений в пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації критерій оцінювання пропозицій ставить учасників, які є платником ПДВ, у гірші умови в порівнянні до учасників, які не є платниками ПДВ. Виходячи з цього, наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, та ставлять їх у нерівне становище. Крім того, можливість застосування такого методу оцінювання не відповідає вимогам, поставленим Замовником до визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, так як для Замовника, який є платником ПДВ, співпраця з учасником, який також є платником ПДВ, має перевагу у вигляді податкового кредиту коштом ПДВ, сплаченого у складі ціни придбаних послуг. Отже, пропозиція учасника - платника ПДВ буде найбільш економічно вигідною для Замовника за рахунок податкового кредиту у порівнянні з пропозицією учасника - не платника ПДВ. З урахуванням переваг у вигляді податкового кредиту, які отримує Замовник, крім того, на виконання умов пункту 5 Розділу 1 Тендерної документації учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися без ПДВ. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі з боку Замовника є: - неприпустимим та порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання; - дискримінаційним та створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі, які є платниками ПДВ; - таким, що не відповідає визначенню найбільш економічно вигідної пропозиції та призводить до значного підвищення цін пропозицій учасників та збільшення витрат Замовника. Таким чином, прохання внести зміни до Тендерної документації, а саме щодо критеріїв та методики оцінки пропозицій, шляхом доповнення пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації абзацом наступного змісту: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ». Ми переконані, що внесення запропонованих змін до умов Тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам, що в свою чергу надасть змогу Замовнику здійснити закупівлю послуг максимально економно та ефективно. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси Виконавців та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення закупівель. З урахуванням вищевикладеного, Просимо 1. Прийняти звернення до розгляду. 2. З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пенсійний фонд України розглянув запитання учасника закупівлі за предметом закупівлі: Пакети системного програмного забезпечення (48620000-0) і повідомляє.
Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації за предметом закупівлі: Пакети системного програмного забезпечення (48620000-0) єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень 43 Особливостей.
Пунктом 1.8 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків, зборів, обов’язкових платежів, що мають бути сплачені учасником. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Пунктом 3.2 додатка 2 до тендерної документації передбачено, що ціна Договору включає вартість Товару, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Таким чином, брати участь у закупівлі можуть як платники, так і не платники ПДВ. Застосовування при розгляді тендерних пропозицій різних підходів до оцінки пропозицій учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Такий висновок відповідає позиції органу оскарження, викладеній у рішенні від 07.03.2017 № 1052-р/пк-пз.
Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації за предметом закупівлі: Пакети системного програмного забезпечення (48620000-0) єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень 43 Особливостей.
Пунктом 1.8 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків, зборів, обов’язкових платежів, що мають бути сплачені учасником. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Пунктом 3.2 додатка 2 до тендерної документації передбачено, що ціна Договору включає вартість Товару, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Таким чином, брати участь у закупівлі можуть як платники, так і не платники ПДВ. Застосовування при розгляді тендерних пропозицій різних підходів до оцінки пропозицій учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Такий висновок відповідає позиції органу оскарження, викладеній у рішенні від 07.03.2017 № 1052-р/пк-пз.
Відсутня клієнтська угода в Додатку 2
Дата подання: 03 квітня 2024 17:18
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:58
Шановний Замовнику! Просимо в Проєкті договору Додатку 2 до тендерної документації прописати умови, що вимагаються вендором (Microsoft), а саме: Укладаючи цей Договір Замовник підтверджує, що він ознайомлений і згоден з умовами використання Продуктів Microsoft, які викладені в клієнтській угоді Microsoft на веб-сайті за адресою: https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement, умови якої є обов’язкові для Замовника. Погодження угоди, шляхом приєднання, здійснюється Замовником в електронному вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пенсійний фонд України розглянув запитання учасника закупівлі за предметом закупівлі: Пакети системного програмного забезпечення (48620000-0) і повідомляє.
Погодження з умовами Угоди між Клієнтом (Замовником) та Вендором (Microsoft) відбувається на стадії інсталяції примірників комп’ютерної програми в електронній формі.
Погодження з умовами Угоди між Клієнтом (Замовником) та Вендором (Microsoft) відбувається на стадії інсталяції примірників комп’ютерної програми в електронній формі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» |
843 435,00
UAH з ПДВ
|
843 435,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КИЇВСТАР" |
1 096 095,54
UAH з ПДВ
|
1 096 095,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Віннком Україна |
1 151 994,00
UAH з ПДВ
|
1 151 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» #37890162 |
Відхилено |
843 435,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 12:20
|
ПрАТ "КИЇВСТАР" #21673832 |
Переможець |
1 096 095,54
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 07:10
|
4_01052024ЗвітВикДогКиївстар.pdf | укладений |
02 травня 2024 07:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 09:30
|
Договір_ліцензії MS для КЦ.pdf | укладений |
24 квітня 2024 09:24
|