Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Очікувана вартість
705 665,70 UAH
UA-2024-04-02-008090-a d39b42b8e79a426c8e6851e8cc761115
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Черниш

+380668146685 tinker1854@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Код ЄДРПОУ: 05475854
Місцезнаходження: 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Контактна особа: Олена Черниш
+380668146685
tinker1854@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2024 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 705 665,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 056,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 послуга
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 квітня 2024 14:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 квітня 2024 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2024 14:54
ТД_Прокат.перевезення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000038 ● 100a5452c0514217a19fc8625f6f207a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.04.2024 № 29-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 22.04.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 22.04.2024 № 29-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 3 UA-2024-04-02-008090-a 02.04.2024

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 15:29:58

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-23 10:40:15

Інформація та відомості щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Надаємо інформацію та відомості щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2Ff532d93c9ed74a1490aa92e0cf7a21ac%2Fdocuments%2F5a873d77aa07466f8c46307fc084d195%3Fdownload%3D7aa3281d835d4ecfbffdbbf1b661821f

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-29 16:32:00

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази «Учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі з переліком машин і механізмів, які будуть використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі (не менше 7 транспортних засобів). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів)».
Учасник процедури закупівлі ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала перелік транспортних засобів (файли «список машин.pdf» та «img793.pdf»), в якому зазначила про наявність лише 4-х транспортних засобів, які використовуються цим учасником на підставі договорів позички, а саме: FORD TRANSIT (державний номер ВН6915РХ), VOLKSWAGEN LT 46 (державний номер ВЕ1849СК), ГАЗ 3302 (державний номер ВЕ4703ВМ) та FORD TRANSIT (державний номер ВН0216ТІ), та долучила свідоцтва про реєстрацію зазначених транспортних засобів.
Враховуючи наведене, пропоную пояснити, яким чином учасник ФОП Макаренко Т.П. підтвердила свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в цій частині?
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації «в тому разі, коли машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці машини і механізми, подаються договір оренди/ надання послуг/ субпідряду/ інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі машини і механізми, які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю».
Учасник ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала договори позички вищезазначених автомобілів (файли «ДОГОВОР СВВ ФОРД.pdf», «Договір РОЮ 4703 2.pdf», «ДОГОВОР РАВ 1849.pdf» та «Договор СВВ МТП ФОРД 0216.pdf»).
Відповідно до пункту 1 Договору позички автомобіля № 1/1 (файл «ДОГОВОР СВВ ФОРД.pdf») користування автомобілем FORD TRANSIT (державний номер ВН6915РХ) встановлено «строком по 30.12.2023р. с подальшою пролонгацією». При цьому, даний договір не містить дати його укладання та умов пролонгації.
Також ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надано Договір позички автомобіля від 05.05.2023 № 2 (файл «Договір РОЮ 4703 2.pdf), в пункті 1 якого зазначено про право користування автомобілем ГАЗ 3302 (державний номер ВЕ4703ВМ) «строком по 31.12.2023р. з подальшою пролонгацією». Проте, текст даного договору не містить умов його пролонгації.
Учасник ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала Договір позички автомобіля від 26.12.2022 (файл «ДОГОВОР РАВ 1849.pdf»), в пункті 1 якого зазначено про право користування автомобілем VOLKSWAGEN LT 46 (державний номер ВЕ1849СК) «строком по 31.12.2023р. с подальшою пролонгацією». Даний договір також не містить умов його пролонгації.
ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції також надала Договір позички автомобіля від 01.08.2023 № 1/5 (файл «Договор СВВ МТП ФОРД 0216.pdf»), в пункті 1 якого зазначено про право користування автомобілем FORD TRANSIT (державний номер ВН0216ТІ) «строком по 31.07.2024р. с подальшою пролонгацією». Даний договір аналогічно не містить умов його пролонгації.
Враховуючи вищезазначене, пропоную пояснити, яким чином вами встановлено, що вищенаведені договори позички на користування автомобілями FORD TRANSIT (державний номер ВН6915РХ), VOLKSWAGEN LT 46 (державний номер ВЕ1849СК), ГАЗ 3302 (державний номер ВЕ4703ВМ) та FORD TRANSIT (державний номер ВН0216ТІ) є чинними протягом всього строку надання послуг, тобто до 31.12.2024, як то вимагалося умовами тендерної документації?
3. Відповідно до пункту 2 розділу «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації учасники повинні надати довідку (або інший документ) про проведення санітарної обробки транспортних засобів, за підписом відповідальної особи. При цьому, такий документ повинен надаватися кожного місяця.
Учасник ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала акти про проведення профілактичної дезінфекції автотранспорту від 10.04.2024 (файли «img794.pdf» та «img795.pdf») і від 20.04.2024 (файл «img797.pdf»).
З огляду на те, що тендерна пропозиція подана цим учасником в електронній системі закупівель 09.04.2024, пропоную пояснити, яким чином ФОП Макаренко Т.П. підтвердила проведення санітарної обробки транспорту саме на дату подання тендерної пропозиції?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-02 15:04:09

Надання пояснень щодо інформації та документів.

№1 В Додатку №1 до Тендерної документації, вказано, що кількість замовлених послуг, залучених автомобілів та кількість пунктів доставки залежить від Замовника. Вирішальним критерієм є ціна.
У фразі "не менше 7 транспортних засобів" слово "не менше" є прислівником кількості, яке описує рекомендовану кількість транспортних засобів, які повинен мати учасник закупівлі, при цьому вираз наведено у дужках.
Це означає, що тендерна документація не містить, а у її авторів немає жорсткої вимоги до учасників мати саме 7 транспортних засобів. Замовник не може відхилити пропозицію учасника лише на тій підставі, що він має менше 7 транспортних засобів. Інформація про «7 транспортних засобів» у тексті тендерної документації зазначена у дужках, тобто слугує орієнтиром для учасників тендеру.
Учасник повинен чітко продемонструвати, що його ресурсів (будь то 4, 5, або 6 транспортних засобів) достатньо для виконання всіх замовлених послуг протягом всього строку дії договору.
Замість цього, ключовим фактором є те, чи може учасник надати послуги за найвигіднішою ціною, використовуючи доступні йому ресурси.
Підтвердженням цього є наступні моменти:
- Тендерна документація не містить чіткого пояснення, чому саме 7 транспортних засобів є необхідними для виконання договору про закупівлю.
- Замовник може самостійно визначити, чи достатньо йому 4 транспортних засобів для виконання своїх потреб.
За такого, кваліфікаційна вимога про кількість транспорту не є жорсткою вимогою, а лише рекомендованою кількістю, що дозволяє гнучко підходити до цього питання, враховуючи інші фактори.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а так само вимоги тендерної документації не повинні тлумачитись таким чином що б допускати дискримінацію учасників.

№2 Згідно з наданою інформацією, всі договори, залучені ФОП Макаренко Т.П., містять посилання на їх пролонгацію. Важливо зазначити, що пролонгація договору є законною дією, яка не суперечить чинному законодавству та умовам самого договору. Пролонгація фактично продовжує строк чинності договору та не створює нового договору. Умови тендерної документації не передбачає надання додаткових документів до договорів користування транспортом чи додатків або доповнень до них. Передбачена у поданих документах наявність пролонгація договору забезпечує учаснику тендеру гарантію продовження дійсності договору. Інших вимог щодо документів документація не містить. Крім того, додатковою угодою №2 визначено чіткий перелік транспортних засобів, що залучаються для надання послуг. Договори позички по яким були пролонговані на період надання 290 послуг. (Додатки до додаткової угоди № 2)

№3 Відповідно до інформації наданої ФОП Макаренко Т.П. дати у документах, які містяться у файлах «img794.pdf» та «img795.pdf» зазначені з опискою у датах.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Описки є повсякчасним явищем в повсякденному житті. Їх виникнення може бути обумовлено різними факторами, такими як: стрес або втома, розсіяність.
Крім того, звертаємо увагу та завчасно застерігаємо і відкрито констатуємо, що через великий об'єм інформації, який містять документи, можлива наявність помилок у цифрах. Причини, чому можуть виникати помилки:
1. Людський фактор, при введенні та при обробці великих обсягів даних та обмежені часові рамки надання відповідей на запити, призводять до неминучих помилок (описок).
2. Неточність джерел інформації: дані, які використовуються, можуть бути неточними або застарілими чи також містити описки.
3. Технічні проблеми: збої в роботі програмного забезпечення або обладнання можуть призвести до помилок у даних.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема або не виключно помилки, зроблені під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Крім того, відповідне застереження щодо описок і формальних помилок міститься в умовах тендерної документації у закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наводимо інформацію про вжиття заходів, інформацію про усунення виявлених порушень. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в підпунктах 3 та 6 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при визначенні умов для відмови учаснику в участі у відкритих торгах Замовник зазначив умови для відхилення тендерної пропозиції, які стосуються «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» замість «керівника учасника процедури закупівлі», що не відповідає умовам, визначеним в підпунктах 3 та 6 пункту 47 Особливостей. Однак, закупівлю оголошено 02.04.2024, а зміни у формулюваннях з «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» на «керівника учасника процедури закупівлі», хоч і прийняті у постанові КМУ від 2 квітня 2024 р. № 382 але вступили в силу 09.04.2024, тобто після оголошення закупівлі UA-2024-04-02-008090-a. Висловлюємо щиру подяку Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм, компетентність. Завдяки роботі виявлено та усунуто порушення і недоліки, що дозволить у подальшому здійснювати публічні закупівлі більш прозоро та ефективно. Угодою № 1 від 17.05.2024 року розірвано договір про надання послуг з перевезення від 17.04.2024 № 17/04/24/1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України до 17.05.2024 року.

2024-05-17 10:18:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.) • усунуто

-

2024-05-21 17:12:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ПАВЛІВНА" 588 700,00
UAH з ПДВ
588 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 квітня 2024 21:20
Довідка (1).zip
09 квітня 2024 20:06
Електронний підпис
09 квітня 2024 20:06
Електронний підпис
09 квітня 2024 19:30
гарантийний лист.pdf
09 квітня 2024 19:30
Выписка МТП.pdf
09 квітня 2024 19:30
Выписка МТП.pdf
09 квітня 2024 19:30
список водіїв.pdf
09 квітня 2024 19:30
довідка.pdf
09 квітня 2024 19:30
img797.pdf
09 квітня 2024 19:30
img791.pdf
09 квітня 2024 19:30
Договор услуг1601241 .pdf
09 квітня 2024 19:30
ритяг наказу.JPG
09 квітня 2024 19:30
Чупрун Є.О. (1).PDF
09 квітня 2024 19:30
акт 11.pdf
09 квітня 2024 19:30
дод2.pdf
09 квітня 2024 19:30
акт32.pdf
09 квітня 2024 19:30
акт22.pdf
09 квітня 2024 19:30
Панченко.pdf
09 квітня 2024 19:30
список машин.pdf
09 квітня 2024 19:30
Витяг 090424.pdf
09 квітня 2024 19:30
Ведомість учасника.pdf
09 квітня 2024 19:30
Ведомість учасника.pdf
09 квітня 2024 19:30
акт12.pdf
09 квітня 2024 19:30
дод4.pdf
09 квітня 2024 19:30
Дамян.pdf
09 квітня 2024 19:30
img792.pdf
09 квітня 2024 19:30
img796.pdf
09 квітня 2024 19:30
ДОГОВОР РАВ 1849.pdf
09 квітня 2024 19:30
акт1111.pdf
09 квітня 2024 19:30
акт21.pdf
09 квітня 2024 19:30
Панченко О. В..PDF
09 квітня 2024 19:30
Дам'ян С. А..PDF
09 квітня 2024 19:30
Договір РОЮ 4703 2.pdf
09 квітня 2024 19:30
Договор Дезінфекції.pdf
09 квітня 2024 19:30
акт31.pdf
09 квітня 2024 19:30
img794.pdf
09 квітня 2024 19:30
лист згода .pdf
09 квітня 2024 19:30
акт111.pdf
09 квітня 2024 19:30
img784.pdf
09 квітня 2024 19:30
паспорт МТП.pdf
09 квітня 2024 19:30
Довідка по договору.pdf
09 квітня 2024 19:30
Сухіна О.pdf
09 квітня 2024 19:30
лист згода дод4.pdf
09 квітня 2024 19:30
Дод 1.pdf
09 квітня 2024 19:30
Сухіна О. М..PDF
09 квітня 2024 19:30
Чупрун .pdf
09 квітня 2024 19:30
ДОГОВОР СВВ ФОРД.pdf
09 квітня 2024 19:30
img795.pdf
09 квітня 2024 19:30
img793.pdf
09 квітня 2024 19:30
ИНН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ПАВЛІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ПАВЛІВНА"
#2684419562
Переможець 588 700,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 10:17

Документи

10 квітня 2024 10:17
Довідка НАЗК
10 квітня 2024 10:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2024 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ПАВЛІВНА"
#2684419562
588 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2024 10:17
Довідка НАЗК
10 квітня 2024 10:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2024 10:10
ДУ № 1 до Д № 17_04_24_1.PDF укладений
17 травня 2024 10:06
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 14:51
ДОДАТОК ДО ДУ № 2.pdf зміни до договору
02 травня 2024 14:48
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 14:45
ДУ № 2 до ДОГОВОРУ №17_04_24_1.PDF зміни до договору
02 травня 2024 14:43
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 16:00
ДУ № 1 до Д. № 17_04_24_1(2).PDF зміни до договору
24 квітня 2024 15:54
Електронний підпис укладений
18 квітня 2024 10:53
ДОГОВІР 17_04_24_1.PDF укладений
18 квітня 2024 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників / співвиконавців.
Номер договору про закупівлю: 17/04/24/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 17/04/24/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 17/04/24/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2024 — 17 травня 2024
Сума оплати за договором: 588 700,00
UAH
Причини розірвання договору: Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України, Сторони дійшли згоди цією Угодою припинити та розірвати Договір № 17/04/24/1 від 17.04.2024 року.