Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Олена Черниш +380668146685 tinker1854@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 705 665,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 056,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 14:54 |
ТД_Прокат.перевезення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000038 ● 100a5452c0514217a19fc8625f6f207a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 29-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 22.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 22.04.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-04-02-008090-a 02.04.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 15:29:58
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 10:40:15
Інформація та відомості щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надаємо інформацію та відомості щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2Ff532d93c9ed74a1490aa92e0cf7a21ac%2Fdocuments%2F5a873d77aa07466f8c46307fc084d195%3Fdownload%3D7aa3281d835d4ecfbffdbbf1b661821f
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:32:00
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази «Учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі з переліком машин і механізмів, які будуть використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі (не менше 7 транспортних засобів). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів)».
Учасник процедури закупівлі ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала перелік транспортних засобів (файли «список машин.pdf» та «img793.pdf»), в якому зазначила про наявність лише 4-х транспортних засобів, які використовуються цим учасником на підставі договорів позички, а саме: FORD TRANSIT (державний номер ВН6915РХ), VOLKSWAGEN LT 46 (державний номер ВЕ1849СК), ГАЗ 3302 (державний номер ВЕ4703ВМ) та FORD TRANSIT (державний номер ВН0216ТІ), та долучила свідоцтва про реєстрацію зазначених транспортних засобів.
Враховуючи наведене, пропоную пояснити, яким чином учасник ФОП Макаренко Т.П. підтвердила свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в цій частині?
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації «в тому разі, коли машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці машини і механізми, подаються договір оренди/ надання послуг/ субпідряду/ інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі машини і механізми, які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю».
Учасник ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала договори позички вищезазначених автомобілів (файли «ДОГОВОР СВВ ФОРД.pdf», «Договір РОЮ 4703 2.pdf», «ДОГОВОР РАВ 1849.pdf» та «Договор СВВ МТП ФОРД 0216.pdf»).
Відповідно до пункту 1 Договору позички автомобіля № 1/1 (файл «ДОГОВОР СВВ ФОРД.pdf») користування автомобілем FORD TRANSIT (державний номер ВН6915РХ) встановлено «строком по 30.12.2023р. с подальшою пролонгацією». При цьому, даний договір не містить дати його укладання та умов пролонгації.
Також ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надано Договір позички автомобіля від 05.05.2023 № 2 (файл «Договір РОЮ 4703 2.pdf), в пункті 1 якого зазначено про право користування автомобілем ГАЗ 3302 (державний номер ВЕ4703ВМ) «строком по 31.12.2023р. з подальшою пролонгацією». Проте, текст даного договору не містить умов його пролонгації.
Учасник ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала Договір позички автомобіля від 26.12.2022 (файл «ДОГОВОР РАВ 1849.pdf»), в пункті 1 якого зазначено про право користування автомобілем VOLKSWAGEN LT 46 (державний номер ВЕ1849СК) «строком по 31.12.2023р. с подальшою пролонгацією». Даний договір також не містить умов його пролонгації.
ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції також надала Договір позички автомобіля від 01.08.2023 № 1/5 (файл «Договор СВВ МТП ФОРД 0216.pdf»), в пункті 1 якого зазначено про право користування автомобілем FORD TRANSIT (державний номер ВН0216ТІ) «строком по 31.07.2024р. с подальшою пролонгацією». Даний договір аналогічно не містить умов його пролонгації.
Враховуючи вищезазначене, пропоную пояснити, яким чином вами встановлено, що вищенаведені договори позички на користування автомобілями FORD TRANSIT (державний номер ВН6915РХ), VOLKSWAGEN LT 46 (державний номер ВЕ1849СК), ГАЗ 3302 (державний номер ВЕ4703ВМ) та FORD TRANSIT (державний номер ВН0216ТІ) є чинними протягом всього строку надання послуг, тобто до 31.12.2024, як то вимагалося умовами тендерної документації?
3. Відповідно до пункту 2 розділу «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації учасники повинні надати довідку (або інший документ) про проведення санітарної обробки транспортних засобів, за підписом відповідальної особи. При цьому, такий документ повинен надаватися кожного місяця.
Учасник ФОП Макаренко Т.П. у складі тендерної пропозиції надала акти про проведення профілактичної дезінфекції автотранспорту від 10.04.2024 (файли «img794.pdf» та «img795.pdf») і від 20.04.2024 (файл «img797.pdf»).
З огляду на те, що тендерна пропозиція подана цим учасником в електронній системі закупівель 09.04.2024, пропоную пояснити, яким чином ФОП Макаренко Т.П. підтвердила проведення санітарної обробки транспорту саме на дату подання тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:04:09
Надання пояснень щодо інформації та документів.
№1 В Додатку №1 до Тендерної документації, вказано, що кількість замовлених послуг, залучених автомобілів та кількість пунктів доставки залежить від Замовника. Вирішальним критерієм є ціна.
У фразі "не менше 7 транспортних засобів" слово "не менше" є прислівником кількості, яке описує рекомендовану кількість транспортних засобів, які повинен мати учасник закупівлі, при цьому вираз наведено у дужках.
Це означає, що тендерна документація не містить, а у її авторів немає жорсткої вимоги до учасників мати саме 7 транспортних засобів. Замовник не може відхилити пропозицію учасника лише на тій підставі, що він має менше 7 транспортних засобів. Інформація про «7 транспортних засобів» у тексті тендерної документації зазначена у дужках, тобто слугує орієнтиром для учасників тендеру.
Учасник повинен чітко продемонструвати, що його ресурсів (будь то 4, 5, або 6 транспортних засобів) достатньо для виконання всіх замовлених послуг протягом всього строку дії договору.
Замість цього, ключовим фактором є те, чи може учасник надати послуги за найвигіднішою ціною, використовуючи доступні йому ресурси.
Підтвердженням цього є наступні моменти:
- Тендерна документація не містить чіткого пояснення, чому саме 7 транспортних засобів є необхідними для виконання договору про закупівлю.
- Замовник може самостійно визначити, чи достатньо йому 4 транспортних засобів для виконання своїх потреб.
За такого, кваліфікаційна вимога про кількість транспорту не є жорсткою вимогою, а лише рекомендованою кількістю, що дозволяє гнучко підходити до цього питання, враховуючи інші фактори.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а так само вимоги тендерної документації не повинні тлумачитись таким чином що б допускати дискримінацію учасників.
№2 Згідно з наданою інформацією, всі договори, залучені ФОП Макаренко Т.П., містять посилання на їх пролонгацію. Важливо зазначити, що пролонгація договору є законною дією, яка не суперечить чинному законодавству та умовам самого договору. Пролонгація фактично продовжує строк чинності договору та не створює нового договору. Умови тендерної документації не передбачає надання додаткових документів до договорів користування транспортом чи додатків або доповнень до них. Передбачена у поданих документах наявність пролонгація договору забезпечує учаснику тендеру гарантію продовження дійсності договору. Інших вимог щодо документів документація не містить. Крім того, додатковою угодою №2 визначено чіткий перелік транспортних засобів, що залучаються для надання послуг. Договори позички по яким були пролонговані на період надання 290 послуг. (Додатки до додаткової угоди № 2)
№3 Відповідно до інформації наданої ФОП Макаренко Т.П. дати у документах, які містяться у файлах «img794.pdf» та «img795.pdf» зазначені з опискою у датах.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Описки є повсякчасним явищем в повсякденному житті. Їх виникнення може бути обумовлено різними факторами, такими як: стрес або втома, розсіяність.
Крім того, звертаємо увагу та завчасно застерігаємо і відкрито констатуємо, що через великий об'єм інформації, який містять документи, можлива наявність помилок у цифрах. Причини, чому можуть виникати помилки:
1. Людський фактор, при введенні та при обробці великих обсягів даних та обмежені часові рамки надання відповідей на запити, призводять до неминучих помилок (описок).
2. Неточність джерел інформації: дані, які використовуються, можуть бути неточними або застарілими чи також містити описки.
3. Технічні проблеми: збої в роботі програмного забезпечення або обладнання можуть призвести до помилок у даних.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема або не виключно помилки, зроблені під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Крім того, відповідне застереження щодо описок і формальних помилок міститься в умовах тендерної документації у закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наводимо інформацію про вжиття заходів, інформацію про усунення виявлених порушень. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в підпунктах 3 та 6 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при визначенні умов для відмови учаснику в участі у відкритих торгах Замовник зазначив умови для відхилення тендерної пропозиції, які стосуються «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» замість «керівника учасника процедури закупівлі», що не відповідає умовам, визначеним в підпунктах 3 та 6 пункту 47 Особливостей. Однак, закупівлю оголошено 02.04.2024, а зміни у формулюваннях з «службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі» на «керівника учасника процедури закупівлі», хоч і прийняті у постанові КМУ від 2 квітня 2024 р. № 382 але вступили в силу 09.04.2024, тобто після оголошення закупівлі UA-2024-04-02-008090-a. Висловлюємо щиру подяку Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм, компетентність. Завдяки роботі виявлено та усунуто порушення і недоліки, що дозволить у подальшому здійснювати публічні закупівлі більш прозоро та ефективно. Угодою № 1 від 17.05.2024 року розірвано договір про надання послуг з перевезення від 17.04.2024 № 17/04/24/1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України до 17.05.2024 року.
2024-05-17 10:18:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.) • усунуто
-
2024-05-21 17:12:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ПАВЛІВНА" |
588 700,00
UAH з ПДВ
|
588 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ПАВЛІВНА" #2684419562 |
Переможець |
588 700,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 10:10
|
ДУ № 1 до Д № 17_04_24_1.PDF | укладений |
17 травня 2024 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 14:51
|
ДОДАТОК ДО ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 14:45
|
ДУ № 2 до ДОГОВОРУ №17_04_24_1.PDF | зміни до договору |
02 травня 2024 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 16:00
|
ДУ № 1 до Д. № 17_04_24_1(2).PDF | зміни до договору |
24 квітня 2024 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 10:53
|
ДОГОВІР 17_04_24_1.PDF | укладений |
18 квітня 2024 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників / співвиконавців. |
Номер договору про закупівлю: | 17/04/24/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 17/04/24/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 17/04/24/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 квітня 2024 — 17 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
588 700,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України, Сторони дійшли згоди цією Угодою припинити та розірвати Договір № 17/04/24/1 від 17.04.2024 року. |