Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 45021701 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 164 |
Контактна особа: |
Каріна Керімова +380684506823 uproboronazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 12:47 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 13 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 7 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 14:21 |
Тендерна Документація _пікапи_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що якісні, технічні характеристики предмету закупівлі (пікапи) не можуть бути змінені в бік погіршення, оскільки дані авто закуповуються для потреб військових ЗСУ, тому зменшення потужності двигуна категорично не допускається, так як даний показник є надзвичайно вагомим під час виконання оперативних завдань військовими.
Зважаючи на це, Замовником не будуть вноситися зміни до тендерної документації в бік погіршення предмета закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000037 ● 9217d5b886fa48e8a3068ff3c3269723
- Статус: завершено ● Дата: 01 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-04-02-007190-a 02.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 16:56:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобілів типу «Пікапи Peugeot Landtrek (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-02-007190-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та відповідні документи (скановані копії розпоряджень, листів, запитів тощо) щодо виконання абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату оголошення про проведення закупівлі) в частині дотримання вимог щодо здійснення замовником закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 16:45:37
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 06.06.2024р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки» на підставі запитів, отриманих від СОУ та правоохоронних органів, було проведено закупівлю вказаних в запитах товарів, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, зокрема автомобілів типу «Пікап».
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Задля мінімізації витрат замовника п. 5.1. Договору про закупівлю товарів (Додаток № 4 до Тендерної документації) визначено місце поставки товару за місцем знаходження замовника, а саме: «до м. Запоріжжя, за адресою згідно окремої заявки Покупця».
При цьому згідно п. 9 Додатку № 5 до Тендерної документації «Форма «Тендерної пропозиції» «при розрахунку ціни пропозиції учасник включає всі витрати».
В ході проведення дослідження кон’юнктури ринку було встановлено, що технічні та якісні характеристики автомобілів типу пікап «Peugeot Landtrek» відповідають всім запитуваним характеристикам, а їх придбання за даних умов є найбільш доцільним та фінансово обґрунтованим.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовником здійснено закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Задля дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено у тендерній документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Згідно п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Від учасників ринку було запитано пропозиції із зазначенням можливих варіантів поставки товару (копії додаються), які було опрацьовано та проаналізовано.
Також перед проведенням закупівлі було здійснено аналіз цін предмету закупівлі з використанням загальнодоступної інформації розміщеної в мережі інтернет, зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах та складено Моніторинг цін (додається).
2. На підтвердження виконання абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату оголошення про проведення закупівлі) в частині дотримання вимог щодо здійснення замовником закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надаємо підтверджуючі документи, а саме: Розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації «Про передачу матеріальних цінностей», акти приймання-передачі матеріальних цінностей на облік запитувачів.*
* - надання документів здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо:
• найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування;
• кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання;
• інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені).
- моніторинг цін.pdf
- комерційна пропозиція Віді.pdf
- комерційна пропозиція Ілта.pdf
- комерційна пропозиція Ліон.pdf
- комерційна пропозиція Пежо.pdf
- комерційна пропозиція Талісман.pdf
- розпорядження 255.pdf
- розпорядження 306.pdf
- розпорядження 315.pdf
- розпорядження 357.pdf
- розпорядження 358.pdf
- акти приймання-передачі.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 16:44:43
Про надання пояснень
Відповідно до пояснень, наданих 11.06.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобілів типу «Пікапи Peugeot Landtrek (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-02-007190-a), положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «Про публічні закупівлі» не застосовувалися, позаяк закупівля товару здійснювалася для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Однак, до пояснень додано підтвердні документи (акти приймання-передачі основних засобів) щодо передачі на облік військовим частинам лише на 6 транспортних засобів з 10 закуплених.
Зважаючи на зазначене, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наданням підтвердних документів (актів приймання-передачі основних засобів) щодо передачі військовим частина усіх пікапів (10 одиниць), які закуплені відповідно до умов договору від 23.04.2024 № 21/ОБ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 10:51:26
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 12.06.2024р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки» на підставі запитів, отриманих від СОУ та правоохоронних органів, було проведено закупівлю вказаних в запитах товарів, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, зокрема автомобілів типу «Пікап».
На запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» від 12.06.2024р., на підтвердження виконання абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату оголошення про проведення закупівлі) в частині дотримання вимог щодо здійснення замовником закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надаємо підтверджуючі документи, а саме: акти приймання-передачі матеріальних цінностей на облік запитувачів.*
* - надання документів здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо:
• найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування;
• кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання;
• інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
13 120 000,00
UAH з ПДВ
|
12 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО" |
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 008 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" |
13 680 000,00
UAH з ПДВ
|
13 525 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
12 980 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 13:33
|
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО" #43715039 |
Відхилено |
13 008 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 13:37
|
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" #35411322 |
Переможець |
13 525 100,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 09:51
|
Договір 21ОБ_від23.04.2024.PDF | укладений |
25 квітня 2024 09:50
|