Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гребінківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359152 |
Місцезнаходження: | 08662, Україна , Київська обл., смт Гребінки, проспект Науки, 2 |
Контактна особа: |
Руденко Василь Миколайович 380974529265 gs_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця грошових коштів у національній валюті України на підставі підписаних актів наданих послуг протягом 10-и (десяти) робочих днів з дня підписання Замовником відповідного акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 14:21 |
ТД.doc | |
02 квітня 2024 14:21 |
Проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000062 ● 0b9d45397b7040d6b5c4e1f0a9d41b5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 91
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-04-02-007170-a 02.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 14:45:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з благоустрою: косіння трави на території Гребінківської селищної територіальної громади (с. Саливонки, с. Вільшанська Новоселиця, с. Лосятин, с. Соколівка,с. Ксаверівка, с. Пінчуки, смт Гребінки)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-007170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 10:56:36
Пояснення на запит
Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 та моніторингу цін на аналогічні послуги, з використанням загальнодоступних Інтернет ресурсах (веб-портал з публічних закупівель, тощо).
Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме таких послуг.
Посилання сторінку веб-сайту Гребінківської селищної ради, на якому розміщено інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:
https://rada.info/upload/users_files/04359152/efe1b606bbb325f3eea1bc34a02a6824.doc
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 11:15:15
Запит про надання пояснень
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання «наказів про призначення працівників або трудових книжок або цивільно-правових угод», щодо працівників Переможця, зазначених в довідці від 08.04.2024 № 115?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1 додатку 2 до ТД, а саме надання в складі тендерної пропозиції «документів, які підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння, або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання або договір про надання послуг, які підтверджують наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій», визначених в довідці Переможця від 08.04.2024 № 116, а саме: на мотокосу F-SS 555, газонокосарку STIHL RM 248/2 та екскаватора погрузчика ЕО 2621-01?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 14:01:33
Пояснення на запит
Документи, які підтверджують право власності або інші документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази Переможця, знаходяться у папці «Акти на обладнання.pdf» документів пропозиції, зокрема:
- мотокоса F-SS 555 – акт прийому-передачі об’єктів комунальної власності селищної ради в господарське відання КП «Гребінківське ЖКГ» від 01 липня 2009 року;
- газонокосарка SHTIL RM 248/2 – інвентарна картка 03-14 обліку основних засобів КП «Гребінківське ЖКГ»;
- екскаватор погрузчик ЕО 2621-01 – акт передачі-приймання матеріальних цінностей на відповідальне зберігання від 29 грудня 2017 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРЕБІНКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО" ВИКОНКОМУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
1 146 886,00
UAH з ПДВ
|
1 146 886,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРЕБІНКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО" ВИКОНКОМУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ #35803738 |
Переможець |
1 146 886,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 13:28
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 квітня 2024 17:30
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРЕБІНКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО" ВИКОНКОМУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ #35803738 |
1 146 886,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 13:29
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:28
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:28
|
Додаток 1 до Договору.pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:28
|
Дефектний акт.pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:28
|
Пояснювальна записка.pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:28
|
Договір.pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:28
|