Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 :09130000-9 – Нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин ; код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо в талонах
Очікувана вартість
1 201 200,00 UAH
UA-2024-04-02-006419-a ● 798ec55e094d4b5f914921cbebbae39e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 32168454 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 15 Б |
Контактна особа: |
Вікторія Іванова +380976396657 ivanovavv597@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 201 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 006,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, вул Плеханівська 15-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
15100 літр
Дизельне паливо ДП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, вул Плеханівська 15-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. Покупець здійснює розрахунки за Даним Договором шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний рахунок Постачальника на умовах 100% післяоплати, період 180 робочих днів. Не є підставою для господарсько-правової відповідальності Замовника фактична та юридична неможливість оплати грошового зобов’язання виконаної Постачальником поставки товару у результаті не виділення необхідних бюджетних коштів Покупцю за цим цільовим призначенням або виділення таких коштів із затримкою. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024 року, в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань. Строк поставки товару - з моменту підписання Договору поетапно(відповідно до наданих заявок) та по 31.12.2024 включно. | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 14:28 |
ТД зміни 8.04.2024.doc | |
08 квітня 2024 14:28 |
Протокол змін.PDF | |
02 квітня 2024 13:47 |
Т Д 0913 НАТА і ДІСТІЛЯТИ.doc |
08 квітня 2024 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2024 14:28 |
ТД зміни 8.04.2024.doc
|
|||
08 квітня 2024 14:28 |
Протокол змін.PDF
|
|||
02 квітня 2024 13:47 |
Т Д 0913 НАТА і ДІСТІЛЯТИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційниих вимог
Дата подання: 05 квітня 2024 12:23
Дата відповіді: 08 квітня 2024 12:20
Просимо розширити можливість участі в тендері більше, ніж одному учаснику та прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації, а саме:
1. Учасник повинен забезпечити ефективне функціонування системи екологічного управління (менеджменту) відповідно до системи міжнародного стандарту (ISO 14001:2015, IDT) ДСТУ ISO 14001:2015. На підтвердження учасник надає сертифікат, який засвідчує, що його було перевірено органом сертифікації стосовно господарської діяльності з роздрібної та оптової торгівлі пальним. Учасники, які здійснюють постачання палива тільки через партнерські АЗС надають сертифікат, який засвідчує, що учасника перевірено органом сертифікації стосовно оптової торгівлі пальним та сертифікат партнера (партнерів), через АЗС якого буде здійснюватись постачання пального та якого перевірено органом сертифікації стосовно роздрібної торгівлі пальним.
Зазначаємо, що впровадження системи менеджменту екологічного управління учасником не передбачені національним стандартом ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація
формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих
особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної
інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є
вільним.
Додатково надаємо посилання ні рішення АМКУ щодо даного питання № 5637 -р/пк-пз від 28.03.2024
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законом України «Про стандартизацію» та згідно наказів ДП «УкрНДНЦ» міжнародні стандарти ISO – були прийняті у якості національного стандарту України. Ці стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасником процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що товар повинен відповідати вимогам нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на постачання товару, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності товару, який він пропонує Замовнику. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить незначний проміжок часу. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. Так, впровадження учасником ДСТУ ISO 14001:2020, надає йому загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Щодо посилання на рішення АМКУ № 5637 -р/пк-пз від 28.03.2024, слід зазначити, що в Україні не прецедентне право, різними складами комісії (колегії) АМКУ в різні часи приймаються різні рішення в залежності від особистої думки членів комісії АМКУ. Так, рішеннями № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023, № 852-р/пк-пз від 25.01.2023, № 14-р/пк-пз від 02.01.2023 АМКУ підтвердив правомірність включення вимог щодо надання сертифікатів відповідності різним ДСТУ ISO, дійшовши до висновку, що вимога щодо впровадження сертифікації не є дискримінаційною.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законом України «Про стандартизацію» та згідно наказів ДП «УкрНДНЦ» міжнародні стандарти ISO – були прийняті у якості національного стандарту України. Ці стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасником процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що товар повинен відповідати вимогам нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на постачання товару, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності товару, який він пропонує Замовнику. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить незначний проміжок часу. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. Так, впровадження учасником ДСТУ ISO 14001:2020, надає йому загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Щодо посилання на рішення АМКУ № 5637 -р/пк-пз від 28.03.2024, слід зазначити, що в Україні не прецедентне право, різними складами комісії (колегії) АМКУ в різні часи приймаються різні рішення в залежності від особистої думки членів комісії АМКУ. Так, рішеннями № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023, № 852-р/пк-пз від 25.01.2023, № 14-р/пк-пз від 02.01.2023 АМКУ підтвердив правомірність включення вимог щодо надання сертифікатів відповідності різним ДСТУ ISO, дійшовши до висновку, що вимога щодо впровадження сертифікації не є дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" |
1 148 070,00
UAH з ПДВ
|
1 148 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" #39524274 |
Переможець |
1 148 070,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 11:04
|
ЗС 2304-1-24 договір.PDF | укладений |
24 квітня 2024 11:02
|