Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) Великомихайлівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт Велика Михайлівка, вул. Пушкіна 2А. Коригування»
Очікувана вартість
18 678 588,80 UAH
UA-2024-04-02-006234-a ● 3045278263f44fdc917b6486c8771891
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 678 588,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 373 571,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 90 000,00 (дев'яносто тисяч гривень, 00 коп.) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) Великомихайлівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт Велика Михайлівка, вул. Пушкіна 2А. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67100, Україна, Одеська область, Велика Михайлівка, вул. Пушкіна, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 13:37 |
оголошення Пушкіна 2а.doc | |
02 квітня 2024 13:37 |
ТД.docx | |
02 квітня 2024 13:37 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
02 квітня 2024 13:37 |
Додаток 2 ТЗ.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
НПАОП 0.00-1.75-15
Дата подання: 02 квітня 2024 23:16
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:19
Згідно вимог п. 1.2.10. Додатку 1 до ТД учасник надає документальне підтвердження про наявність не менше двох працівників, які пройшли навчання та мають відповідним чином оформлені посвідчення, з перевірки знань вимог правил безпечних методів та прийомів виконання вантажно-розвантажувальних та стропильних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15).
Шановний замовник , НПАОП 0.00-1.75-15 це Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт! До чого тут стропильні роботи? Пояснить будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за Ваше звернення.
Під стропальними роботами розуміється сукупність робіт і прийомів, пов'язаних з обслуговуванням підйомнотранспортних машин і механізмів, що включають:
• зачіпку і обв'язування переміщуваних вантажів для їх підйому, переміщення та укладання;
• спостереження за вантажем при підйомі, переміщенні, установці і укладанні;
• відчеплення стропів на місці установки або укладання;
• установку, укладання і складування вантажів;
• подачу сигналів кранівникові або машиністу вантажопідіймального механізму, устаткування;
• вибір необхідних стропів відповідно до маси і розмірів переміщуваного вантажу;
• визначення придатності стропів до роботи.
Окрім того стропальні роботи проводять у відповідності з проектом виконання робіт, технологічними картами або технологічними схемами.
Проект виконання робіт (ПВР) розробляють відповідно до державних та галузевих стандартів, технічних умов (ТУ) і інших нормативних документів (НД).
ПВР має зокрема передбачати:
- відповідність вантажопідіймальних кранів, що використовуються, умовам виконання монтажних робіт щодо вантажопідіймальності, висоти підіймання, вильоту, забезпечення допустимих безпечних відстаней до струмопровідних частин, а також безпечних відстаней наближення до будов і місць складування виробів і матеріалів;
- місця руху міського транспорту та пішоходів;
- умови встановлення та роботи вантажопідіймальних кранів поблизу укосів котлованів або канав;
- умови безпечної роботи декількох вантажопідіймальних кранів розташованих поруч або на одній чи паралельних коліях, у разі коли робочі зони цих кранів перетинаються, переліки і маси вантажів, що переміщуються вантажопідіймальними кранами, і знімних вантажозахоплювальних пристроїв, що застосовуються під час переміщення, а також графічні зображення (схеми) стропування цих вантажів;
- місця та габарити складування вантажів, підʼїзні шляхи тощо;
- заходи щодо безпечного проведення робіт з урахуванням конкретних умов на дільниці, де встановлений вантажопідіймальний кранвідповідність вантажопідіймальних кранів, що використовуються, умовам виконання монтажних робіт щодо вантажопідіймальності, висоти підіймання, вильоту, забезпечення допустимих безпечних відстаней до струмопровідних частин, а також безпечних відстаней наближення до будов і місць складування виробів і матеріалів;
- місця руху міського транспорту та пішоходів;
- умови встановлення та роботи вантажопідіймальних кранів поблизу укосів котлованів або канав;
- умови безпечної роботи декількох вантажопідіймальних кранів розташованих поруч або на одній чи паралельних коліях, у разі коли робочі зони цих кранів перетинаються,
- переліки і маси вантажів, що переміщуються вантажопідіймальними кранами, і знімних вантажозахоплювальних пристроїв, що застосовуються під час переміщення, а також графічні зображення (схеми) стропування цих вантажів;
- місця та габарити складування вантажів, підʼїзні шляхи тощо;
- заходи щодо безпечного проведення робіт з урахуванням конкретних умов на дільниці, де встановлений вантажопідіймальний кран.
Враховуючи вищезазначену інформацію та технічне завдання, що надане Замовником у додатку 2 до Тендерної документації вимога, що в Учасника повинен бути працівник, у якого було б чинне посвідчення, з перевірки знань вимог правил безпечних методів та прийомів виконання вантажно-розвантажувальних та стропальних робіт - є цілком правомірною та доцільною. Дана вимога передбачена з метою належного та якісного виконання робіт Підрядником за Договором про закупівлю.
Дякуємо за Ваше звернення.
Під стропальними роботами розуміється сукупність робіт і прийомів, пов'язаних з обслуговуванням підйомнотранспортних машин і механізмів, що включають:
• зачіпку і обв'язування переміщуваних вантажів для їх підйому, переміщення та укладання;
• спостереження за вантажем при підйомі, переміщенні, установці і укладанні;
• відчеплення стропів на місці установки або укладання;
• установку, укладання і складування вантажів;
• подачу сигналів кранівникові або машиністу вантажопідіймального механізму, устаткування;
• вибір необхідних стропів відповідно до маси і розмірів переміщуваного вантажу;
• визначення придатності стропів до роботи.
Окрім того стропальні роботи проводять у відповідності з проектом виконання робіт, технологічними картами або технологічними схемами.
Проект виконання робіт (ПВР) розробляють відповідно до державних та галузевих стандартів, технічних умов (ТУ) і інших нормативних документів (НД).
ПВР має зокрема передбачати:
- відповідність вантажопідіймальних кранів, що використовуються, умовам виконання монтажних робіт щодо вантажопідіймальності, висоти підіймання, вильоту, забезпечення допустимих безпечних відстаней до струмопровідних частин, а також безпечних відстаней наближення до будов і місць складування виробів і матеріалів;
- місця руху міського транспорту та пішоходів;
- умови встановлення та роботи вантажопідіймальних кранів поблизу укосів котлованів або канав;
- умови безпечної роботи декількох вантажопідіймальних кранів розташованих поруч або на одній чи паралельних коліях, у разі коли робочі зони цих кранів перетинаються, переліки і маси вантажів, що переміщуються вантажопідіймальними кранами, і знімних вантажозахоплювальних пристроїв, що застосовуються під час переміщення, а також графічні зображення (схеми) стропування цих вантажів;
- місця та габарити складування вантажів, підʼїзні шляхи тощо;
- заходи щодо безпечного проведення робіт з урахуванням конкретних умов на дільниці, де встановлений вантажопідіймальний кранвідповідність вантажопідіймальних кранів, що використовуються, умовам виконання монтажних робіт щодо вантажопідіймальності, висоти підіймання, вильоту, забезпечення допустимих безпечних відстаней до струмопровідних частин, а також безпечних відстаней наближення до будов і місць складування виробів і матеріалів;
- місця руху міського транспорту та пішоходів;
- умови встановлення та роботи вантажопідіймальних кранів поблизу укосів котлованів або канав;
- умови безпечної роботи декількох вантажопідіймальних кранів розташованих поруч або на одній чи паралельних коліях, у разі коли робочі зони цих кранів перетинаються,
- переліки і маси вантажів, що переміщуються вантажопідіймальними кранами, і знімних вантажозахоплювальних пристроїв, що застосовуються під час переміщення, а також графічні зображення (схеми) стропування цих вантажів;
- місця та габарити складування вантажів, підʼїзні шляхи тощо;
- заходи щодо безпечного проведення робіт з урахуванням конкретних умов на дільниці, де встановлений вантажопідіймальний кран.
Враховуючи вищезазначену інформацію та технічне завдання, що надане Замовником у додатку 2 до Тендерної документації вимога, що в Учасника повинен бути працівник, у якого було б чинне посвідчення, з перевірки знань вимог правил безпечних методів та прийомів виконання вантажно-розвантажувальних та стропальних робіт - є цілком правомірною та доцільною. Дана вимога передбачена з метою належного та якісного виконання робіт Підрядником за Договором про закупівлю.
Інженер з ОП
Дата подання: 03 квітня 2024 11:50
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:20
Доброго дня, просимо надати розьяснення щодо надання документів, які підтверджують наявність такої служби або відповідальної особи (з наданням копій наступних документів: наказу (-ів) про призначення на відповідну посаду або покладення відповідних обов’язків або наказ про створення такої служби), окрім того Учасник повинен надати у складі пропозиції Положення про службу охорони праці підприємства, Положення про систему управління охороною праці на підприємстві.
У випадку наявності відповідальної особи з охорони праці чи є потреба в наданні Положення про службу охорони праці підприємства, Положення про систему управління охороною праці на підприємстві?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за Ваше звернення.
Учасник у відповідності до п. 1.2.4. Додатку 1 до Тендерної документації надає у складі своєї пропозиції Положення про службу охорони праці підприємства, Положення про систему управління охороною праці на підприємстві.
У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом, відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів, або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Дякуємо за Ваше звернення.
Учасник у відповідності до п. 1.2.4. Додатку 1 до Тендерної документації надає у складі своєї пропозиції Положення про службу охорони праці підприємства, Положення про систему управління охороною праці на підприємстві.
У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом, відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів, або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП АСК |
18 399 996,00
UAH з ПДВ
|
18 399 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП АСК #24543159 |
Переможець |
18 399 996,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 09:21
|
ДУ 2 до 120 17.04.24 Пушкіна 2а.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 09:19
|
ДУ 2 до 120 17.04.24 Пушкіна 2а.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 09:20
|
ДУ 1 до 120 17.04.24 Вел.Мих. Пушкіна 2а.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 09:34
|
Договір 120 17.04.24 Вел.Мих. Пушкіна 2а.pdf | укладений |
17 квітня 2024 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни плану фінансування у зв'язку з помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору згідно п.15.1. |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |