Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Валківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04058657 |
Вебсайт: | http://valky-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63002, Україна , Харківська обл., м. Валки, вул. Харківська, 16 |
Контактна особа: |
Олена Коваль +380575351461 lenatendermr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 111 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 555,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 13:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 13:31 |
Тендерна документація (7).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000141 ● 32cfe1029fc046b083985ac9aff78d3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 09:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 № 94
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 17.06.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2024 № 94
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-04-02-006129-a 02.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 15:25:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Квадрокоптери (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-04-02-006129-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Відповідно Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документаціі, Замовником здійснювалась закупівля товару - Квадрокоптер DJI Mavic 3 (або еквівалент), Квадрокоптер DJI Mavic 3T Thermal (або еквівалент) .
В оголошенні про проведення відкритих торгів про проведення відкритих торгів UA-2024-04-02-006129-a, в окремих електронних полях Замовник зазначено Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить , зокрема, наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у річному плані закупівель, а саме: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати.
Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
3. Згідно «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документаціі передбачено:" На весь товар, що постачається, Учасник надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар повинен складати не менше, ніж 12 місяців і починає діяти з дати підписання Сторонами Договору".
В складі тендерної пропозиції Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" оприлюднив ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Вих № 05/08 від 08.04.2024 р. , де вказав, що "На весь товар, що постачається, Учасник надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар повинен складати не менше, ніж 12 місяців і починає діяти з дати підписання Сторонами Договору. ", проте гарантійні документи в складі тендерної пропозиції вказаним Учасником не оприлюднено.
Яким чином ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" виконано вищевказану вимогу Додатку 2 до Тендерної документації та чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
4. За умовами пункту 5.1 Договору від 17 квітня 2024 року №14, поставка Товару здійснюється до 31 травня 2024 року.
Згідно пункту 5.3 вказаного Договору, право власності на товар переходить від Покупця до Продавця після прийняття товару Покупцем і підписання уповноваженими на це особами видаткової накладної.
Згідно пункту 4.1 вказаного Договору, розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів, у розмірі 100%, на розрахунковий рахунок Продавця після поставки товарів згідно накладних, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з можливою відстрочкою платежу та з урахуванням фінансування видатків Покупця.
Надайте інформацію та підтверджуючі документи, щодо поставки Товару та виконання умов Договору від 17 квітня 2024 року №14.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 17:04:13
Пояснення на запит від 19.06.2024 р.
На виконання вказаного запиту надаємо наступне пояснення, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в «pdf» форматі на веб-портал Уповноваженого органу.
02.04.2024 року – Замовником Валківська міська рада було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-02-006129-a за предметом закупівлі: Квадрокоптери (Квадрокоптер DJI Mavic 3 (або еквівалент), Квадрокоптер DJI Mavic 3T Thermal (або еквівалент)).
1. При розрахунку очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався Наказом Мінекономіки від 18 лютого 2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Вартість закупівлі сформована з урахуванням обсягів наявної потреби цього типу товару, використовуючи комерційні пропозиції та аналіз укладених договорів (Сканкопії додаються), розміщених на Prozorro. Методом визначення середньої вартості товару: Квадрокоптер DJI Mavic 3 (або еквівалент) (94800,00 грн. + 110000,00 грн. + 79495,00 грн. = 284295,00 грн. : 3 = 94765,00 грн. (95000,00 грн.)) та Квадрокоптер DJI Mavic 3T Thermal (або еквівалент) (202000,00 грн. + 240000,00 грн. + 195000,00 грн. = 637000,00 грн. : 3 = 212333,33 грн. (212000,00 грн.)).
Посилання на офіційний веб-сайт Головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://valky-rada.gov.ua
2. Замовником обрано код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, тому, що в назві є визначення: літальні апарати з двигуном.
3. Гарантійний термін на Товар повинен складати не менше, ніж 12 місяців і починає діяти з дати підписання Сторонами Договору. Замовник, уклав Договір №14 від 17.04.2024 р. з Учасником ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД", котрий надав гарантійні документи (Гарантійну умову) на весь Товар (Сканкопія додається).
4. За умовами пункту 5.1 Договору від 17 квітня 2024 року №14, поставка Товару здійснюється до 31 травня 2024 року. Згідно пункту 5.3 вказаного Договору, право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця після прийняття товару Покупцем і підписання уповноваженими на це особами видаткової накладної. Товар був поставлений вчасно, згідно видаткової накладної №1931 від 02.05.2024 р. (Сканкопія додається) не порушуючи умов Договору. Оплата була здійснена шляхом перерахування грошових коштів, у розмірі 100%, на розрахунковий рахунок Продавця 07.05.2024 р., що відповідає пункту 4.1 Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Валківська міська рада, що діє згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою підвищення кваліфікації Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі», та з метою недопущення в подальшому порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-02-006129-a, направляє Уповноважену особу на навчання для підвищення кваліфікації та неухильне дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для недопущення установлених порушень у подальшому. В зв’язку з чим, була здійснена реєстрація на безкоштовний вебінар, який відбудеться 10 липня 2024 р. о 16:00 – це один з етапів проходження Уповноваженою особою навчання.
2024-07-04 16:10:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/31/2427/2024/пр |
Дата публікації: | 18 жовтня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/615/558/24 |
Дата відкриття провадження: | 30 серпня 2024 |
Документи:
18 жовтня 2024 16:31
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2024 16:29
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" |
972 000,00
UAH з ПДВ
|
972 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" #41071921 |
Переможець |
972 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 11:37
|
Договір №14 від 17.04.2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 11:34
|