Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові та влаштування укосів на центральних та бокових сходах будівлі головного корпусу КНП «МКЛ № 16» ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19
Очікувана вартість
403 632,00 UAH
UA-2024-04-02-006031-a ● 12e43f28742642f98ad032644464a4c6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984624 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Марина Кощеєва +380675634136 marina.koscheeva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 403 632,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 018,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові та влаштування укосів на центральних та бокових сходах будівлі головного корпусу КНП «МКБ № 16» ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 10:07 |
Титул (3).pdf | |
24 квітня 2024 10:07 |
Перелік змін.pdf | |
24 квітня 2024 10:07 |
Оголошення (3).pdf | |
24 квітня 2024 10:07 |
Протокол 112.pdf | |
24 квітня 2024 10:07 |
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ (3)docx.docx | |
19 квітня 2024 12:49 |
Титул НОВА РЕДАКЦІЯ(2).pdf | |
19 квітня 2024 12:49 |
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ (2)docx.docx | |
05 квітня 2024 14:37 |
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ та додатками.docx |
24 квітня 2024 10:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 квітня 2024 10:07 |
Титул (3).pdf
|
||||||||||||
24 квітня 2024 10:07 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||
24 квітня 2024 10:07 |
Оголошення (3).pdf
|
||||||||||||
24 квітня 2024 10:07 |
Протокол 112.pdf
|
||||||||||||
24 квітня 2024 10:07 |
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ (3)docx.docx
|
||||||||||||
19 квітня 2024 12:49 |
Титул НОВА РЕДАКЦІЯ(2).pdf
|
||||||||||||
19 квітня 2024 12:49 |
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ (2)docx.docx
|
||||||||||||
05 квітня 2024 14:37 |
ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ та додатками.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 квітня 2024 13:48
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:42
Тендерною документацією від учасників вимагається обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або Акт про обстеження об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта. Антимонопольний комітет неоднарозово визнавав цю вимогу дискрімінаційною, тому вимагаємо НЕГАЙНО її відмінити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Тендерна документація розроблена відповідно вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 – із змінами (надалі – Закон) з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами (надалі – Особливості). Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей.
Вимога Замовника про те, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати АКТ про обстеження об’єкта Замовника, ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вимога зазначена Замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація Учасників та рівне ставлення до них. Дана послуга передбачає встановлення вікон, і АКТ про обстеження об’єкта передбачає на сам перед перевірки правильності замірів які здійснені Замовником. Кожен учасник може залучити до виїзду фахівців інших компаній, якщо для вас це виявляється проблематично через ваше місце розташування.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні».
Вимога Замовника про те, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати АКТ про обстеження об’єкта Замовника, ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вимога зазначена Замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація Учасників та рівне ставлення до них. Дана послуга передбачає встановлення вікон, і АКТ про обстеження об’єкта передбачає на сам перед перевірки правильності замірів які здійснені Замовником. Кожен учасник може залучити до виїзду фахівців інших компаній, якщо для вас це виявляється проблематично через ваше місце розташування.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні».
Протокол випробувань
Дата подання: 03 квітня 2024 21:36
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:19
Просимо роз*яснити вимогу щодо надання: протокол випробувань на блоки віконні з комбінації профілів ПВХ щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007, ДСТУ Б В 2.7-17-2000, адже зокрема 1й ДСТУ стосується ПВХ профілю, а не виробів.
Відповідь: Шановний Учасник, дякую вам за запитання. Буде внесена зміна до ТД
Оскарження умов закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2024 13:29
Дата відповіді: 08 квітня 2024 08:35
Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник усунув порушення та вніс зміни до тендерної докумекнтації і оприлюднив файл зі змінами та саму тендерну документацію з додатками в новій редакції в електронній системі закупівель.
Акт огляду
Дата подання: 19 квітня 2024 15:17
Дата відповіді: 22 квітня 2024 08:03
Шановний замовник, Ви внесли зміни до ТД та вилучили акт огляду, проте форма акту огляду міститься у ТД. Просимо вилучити її. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник. Вибачте за неуважність. Прошу вважати акт огляду вилученим.
Паспорт виробу
Дата подання: 19 квітня 2024 15:22
Дата відповіді: 22 квітня 2024 08:09
"Учасник у тендерній пропозиції подає паспорт на металопластикові конструкції. У паспорті вказуються комплектуючі, які використані при виготовленні конструкцій, усі технічні характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення конструкцій з чіткими розмірами"
А де в тендерній документації вказані розміри конструкцій, щоб зробити паспорт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, готуючи тендерну документацію та визначаючи вимоги щодо документів, які учасник повинен надати, замовник передбачив, що учасники зроблять самостійно обміри та виконають всі вимоги, щодо технічної частини тендерної документації. Після оскарження тендерної документації в АМКУ замовник виконав вимогу та вніс зміни в тендерну документацію, прибравши акт огляду об`єкту.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-02-006031-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Літус Ольга Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2359218342
Дата подання: 06 квітня 2024 14:19
Дата подання: 06 квітня 2024 14:19
Оскарження умов закупівлі
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2024 17:03
Рішення від 09.04.2024 №6286.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 17:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 №6798.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 14:48
Рішення від 16.04.2024 №6798.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 11:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконане в повному обсязі
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 11:18 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
24 квітня 2024 11:18
|
Електронний підпис |
24 квітня 2024 11:17
|
Протокол 114 скасування закупівлі.pdf |