Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі в Ліцеї № 19 «Межигірський» за адресою: вул. Межигірська, 16, Подільського району міста Києва)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2024-04-02-004196-a ● 5824c6bc73204ef985fa766f3a2efeb6
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Овчаренко Жанна Євгенівна +380444251502 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 13:58 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 13:58 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт покрівлі в Ліцеї № 19 «Межигірський» за адресою: вул. Межигірська, 16, Подільського району міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 12:02 |
Додаток 1.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
ТД зміни.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
Додаток 7.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
Додаток 6 покрівля.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
Додаток 4.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
Додаток 2.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
Додаток 3.docx | |
02 квітня 2024 11:42 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення вимог передбачених тендерною документацією, які обмежують конкуренцію
Дата подання: 02 квітня 2024 21:14
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:19
Шановний Замовник, в підпункті 2.2.3 п. 2 Таблиці 1 Додатку 6 ТД, зазначена наступна вимога: на всіх працівників зазначених в довідці надати медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду.
Відповідно до правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) зазначені медичні книжки є обов’язковими для окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб.
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам зазначений в поставові КМУк «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» від 23 травня 2001 р. № 559.
В зазначеному переліку відсутні посади працівників (п.2.2.1 п. 2 Таблиці 1 Додатку 6 ТД) що вимагаються замовником для підтвердження відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу надавати на всіх працівників зазначених в довідці медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду, такою що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити зазначену вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника щодо надання медичних книжок обумовлена тим, що проведення капітального ремонту буде проводитись саме у закладі освіти. Виходячи з вище викладеного, для запобігання поширенню інфекційних хвороб у функціонуючому закладі, Замовник залишає за собою право вимоги надання від Учасника медичних книжок форми 1-ОМК на працівників що планується задіяти до виконання робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-02-004196-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 20 квітня 2024 21:59
Дата подання: 20 квітня 2024 21:59
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 16:35
рішення від 23.04.2024 №7156.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 16:34
інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 №7769.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 13:54
рішення від 01.05.2024 №7769.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконує рішення АМКУ № 7769-р/пк-п від 01.05.2024 року
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2024 16:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" |
2 635 026,23
UAH з ПДВ
|
2 635 026,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" |
2 946 922,92
UAH з ПДВ
|
2 946 922,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Рішення скасоване |
2 635 026,23
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 16:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" #41941762 |
Рішення скасоване |
2 946 922,92
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 16:32
|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Відхилено |
2 635 026,23
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 15:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" #41941762 |
Переможець |
2 946 922,92
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 10:33
|