Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коломийська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054334 |
Вебсайт: | https://kolrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Наталя Геник +380343347571 tender_kolrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 14:03 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 14:03 |
Очікувана вартість: | 1 949 151,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 491,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Довідка та Акт готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Замовник повинен розглянути та перевірити подані документи та в разі відсутності зауважень підписати Довідку та Акт протягом п'яти робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється після прийняття Замовником закінчених робіт на підставі Акту. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 15:33 |
Додаток 2 до ТД_технічні, якісні, кількісні харакки в новій редакції.doc | |
05 квітня 2024 15:26 |
Тендерна документація в новій редакції.doc | |
05 квітня 2024 15:26 |
Додаток 2 до ТД_технічні, якісні, кількісні харакки в новій редакції.doc | |
05 квітня 2024 15:26 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
02 квітня 2024 10:16 |
Додаток 3_проект договору.doc | |
02 квітня 2024 10:16 |
Додаток 1 до ТД_кваліфікаційні критеріїdoc.doc |
05 квітня 2024 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2024 15:33 |
Додаток 2 до ТД_технічні, якісні, кількісні харакки в новій редакції.doc
|
||||||
05 квітня 2024 15:26 |
Тендерна документація в новій редакції.doc
|
||||||
05 квітня 2024 15:26 |
Додаток 2 до ТД_технічні, якісні, кількісні харакки в новій редакції.doc
|
||||||
05 квітня 2024 15:26 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||
02 квітня 2024 10:16 |
Додаток 3_проект договору.doc
|
||||||
02 квітня 2024 10:16 |
Додаток 1 до ТД_кваліфікаційні критеріїdoc.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000003 ● a2321e30350849b5a6c7c02bdb63c397
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.04.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-02-001949-a 02.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 09:37:32
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт (облаштування) споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №35519); код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-02-001949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 09:40:23
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: Поточний ремонт (облаштування) споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття №35519); код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-texnicnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzetnogo-priznacennya-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-vidpovidno-do-punktu-41-postanovi-kmu-vid-11102016-710-pro-efektivne-vikoristannya-derzavnix-kostiv-zi-zminami.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СЕВЕРИН-Н |
1 373 184,05
UAH з ПДВ
|
1 373 184,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" |
1 831 190,40
UAH з ПДВ
|
1 831 190,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СЕВЕРИН-Н #44211717 |
Переможець |
1 373 184,05
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 15:58
|
Договір №130 від 26.04.2024 р..pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:56
|