Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг)
Очікувана вартість
43 500,00 UAH
UA-2024-04-02-001383-a ● 83b62734a1f44fa089e737d655949bcd
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
02 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994391 |
Місцезнаходження: | 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Гончар +380950004378 gonchar.tv83@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника. Товар постачається за заявками Замовника протягом строку дії даного Договору. Доставка, завантаження та розвантаження Товару здійснюється силами та автотранспортом Постачальника за власний рахунок.
Замовник направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії Товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)), зазначеними у цьому Договорі.
Поставка Товару здійснюється за адресою: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки.
Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо.
Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару).
У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей.
При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 2-х робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами.
Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 4.1. даного Договору, така поставка вважається простроченою.
Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується.
Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар.
Зобов’язання по складанню усіх необхідних накладних та актів покладається на Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Замовник направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії Товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)), зазначеними у цьому Договорі.
Поставка Товару здійснюється за адресою: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1.
Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки.
Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо.
Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару).
У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей.
При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 2-х робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами.
Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 4.1. даного Договору, така поставка вважається простроченою.
Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується.
Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар.
Зобов’язання по складанню усіх необхідних накладних та актів покладається на Постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кілограм
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
02 квітня 2024 09:52 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Вміст жиру | 73 | |
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Кагма" |
39 600,00
UAH з ПДВ
|
39 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АВІДАЛЬ" |
41 418,00
UAH з ПДВ
|
41 418,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
41 535,00
UAH з ПДВ
|
41 535,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
43 200,00
UAH з ПДВ
|
43 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кубліцька Світлана Іванівна |
43 375,50
UAH з ПДВ
|
43 375,50
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
43 497,00
UAH з ПДВ
|
43 497,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Кагма" #00445883 |
Переможець |
39 600,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 12:08
|
Дог_91_ПАТ КАГМА.pdf | укладений |
09 квітня 2024 12:04
|