Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)
Очікувана вартість
1 516 000,00 UAH
UA-2024-04-01-011346-a 36adb7cd9bd54135ae91e02295bb7eef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2024 11:31
Очікувана вартість: 1 516 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 45480 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупів

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 літр
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2024
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
100000 літр
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2024
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
120000 літр
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2024
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
100000 літр
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2024
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 45480 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА" 1 480 000,00
UAH з ПДВ
1 410 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“" 1 512 000,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 квітня 2024 13:42
Електронний підпис
24 квітня 2024 13:42
Статут.pdf.p7s
24 квітня 2024 13:42
Опис (статут).pdf.p7s
24 квітня 2024 13:42
Довідка юр. особи.zip.p7s
24 квітня 2024 13:42
Довідка фіз. особи.zip.p7s
24 квітня 2024 13:42
Декларація.pdf.p7s
24 квітня 2024 13:42
Витяг з ЄДР на 18.04.2024.pdf.p7s
24 квітня 2024 13:42
Статут.pdf
24 квітня 2024 13:42
Паспорт, код директора.pdf
24 квітня 2024 13:42
Опис (статут).pdf
24 квітня 2024 13:41
Довідка юр. особи.zip
24 квітня 2024 13:41
Довідка фіз. особи.zip
24 квітня 2024 13:39
Декларація.pdf
24 квітня 2024 13:39
Витяг з ЄДР на 18.04.2024.pdf
12 квітня 2024 16:33
Електронний підпис
12 квітня 2024 16:33
Лист-розяснення.pdf.p7s
12 квітня 2024 16:33
Досвід СТРОУН КЛАБ.pdf.p7s
12 квітня 2024 16:33
Відгук СТРОУН КЛАБ.jpg.p7s
12 квітня 2024 16:33
Лист-розяснення.pdf
12 квітня 2024 16:33
Досвід СТРОУН КЛАБ.pdf
12 квітня 2024 16:33
Довідка про учасника.pdf
12 квітня 2024 16:33
Відгук СТРОУН КЛАБ.jpg
09 квітня 2024 17:00
Електронний підпис
09 квітня 2024 17:00
Електронний підпис
09 квітня 2024 17:00
Висновок ПЕТ та ТУ.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Висновок ПЕТ та ТУ.pdf
09 квітня 2024 17:00
Протоколи досліджень.pdf
09 квітня 2024 17:00
9Гарант. лист.pdf
09 квітня 2024 17:00
Гарантія 117831-Т-0909.pdf
09 квітня 2024 17:00
1Довідка.pdf
09 квітня 2024 17:00
10Дов. про склад.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
14Гарант. лист.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
3Гарант. лист.pdf
09 квітня 2024 17:00
3Гарант. лист.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
5Дов. про учасника.pdf
09 квітня 2024 17:00
5Дов. про учасника.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Витяг з ЄДР на 15.03.2024.pdf
09 квітня 2024 17:00
1Довідка.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Декларація виробника.pdf
09 квітня 2024 17:00
Опис (статут).pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
13 Гарант. лист.pdf
09 квітня 2024 17:00
15Дов. про перевізника.pdf
09 квітня 2024 17:00
Статут.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Паспорт, код директора.pdf
09 квітня 2024 17:00
13 Гарант. лист.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Свідоцтво АТ АЛЬТБАНК.PDF
09 квітня 2024 17:00
Гарантія 117831-Т-0909.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
10Дов. про склад.pdf
09 квітня 2024 17:00
Гарантія 117831-Т-0909.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2024 17:00
Опис (статут).pdf
09 квітня 2024 17:00
Витяг з ЄДР на 15.03.2024.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Структура власності.pdf
09 квітня 2024 17:00
14Гарант. лист.pdf
09 квітня 2024 17:00
23Гарант лист.pdf
09 квітня 2024 17:00
18 Лист-розяснення.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Фін. звітність 2023.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
23Гарант лист.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Статут.pdf
09 квітня 2024 17:00
Структура власності.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
9Гарант. лист.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
18 Лист-розяснення.pdf
09 квітня 2024 17:00
Виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2024 17:00
Фін. звітність 2023.pdf
09 квітня 2024 17:00
Досвід СТРОУН КЛАБ.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:00
Досвід СТРОУН КЛАБ.pdf
09 квітня 2024 17:00
Відгук СТРОУН КЛАБ.jpg.p7s
09 квітня 2024 17:00
Штатний розпис, накази.pdf
09 квітня 2024 17:00
Відгук СТРОУН КЛАБ.jpg
09 квітня 2024 17:00
Дані щодо обладнання.pdf
09 квітня 2024 17:00
16Техніч. специфікація.pdf

Публічні документи

09 квітня 2024 17:46
Електронний підпис
09 квітня 2024 17:46
Електронний підпис
09 квітня 2024 17:45
БГ.7z
09 квітня 2024 17:45
СЕС ТУ (бутлі).pdf
09 квітня 2024 17:45
Гарантія про санкції.pdf
09 квітня 2024 17:45
БГ.7z
09 квітня 2024 17:45
Витяг з ЄДР (03.04.2024).pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Трудова Дрогуль С.П.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2024 17:45
Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Договор (УО).pdf
09 квітня 2024 17:45
Трудова Демидова.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Тех.паспорти (авто).pdf
09 квітня 2024 17:45
Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
МТБ.pdf
09 квітня 2024 17:45
Штатний розклад.pdf
09 квітня 2024 17:45
Трудова Величко.pdf
09 квітня 2024 17:45
Протокол Марзеєєва 2023.pdf
09 квітня 2024 17:45
Штатний розклад.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
відгук (УО).PDF.p7s
09 квітня 2024 17:45
БГ.7z.p7s
09 квітня 2024 17:45
Статут.pdf
09 квітня 2024 17:45
Трудова Гриценко.pdf
09 квітня 2024 17:45
Додаток 2.pdf
09 квітня 2024 17:45
Трудова Гриценко.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
відгук (УО).PDF
09 квітня 2024 17:45
Статут.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Додаток 2.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Витяг з ЄДР (03.04.2024).pdf
09 квітня 2024 17:45
Сертифікат ISO 14001.pdf
09 квітня 2024 17:45
Витяг на потужність.pdf
09 квітня 2024 17:45
Трудова Демидова.pdf
09 квітня 2024 17:45
СЕС ТУ (кришки).pdf
09 квітня 2024 17:45
Трудова Петрусь В.В..pdf
09 квітня 2024 17:45
МТБ.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
СЕС ТУ (кришки).pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
СЕС ТУ (бутлі).pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Договор (УО).pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Тех.паспорти (авто).pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Фінансова звітність.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Довідка про транспорт.pdf
09 квітня 2024 17:45
Витяг ПДВ.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Трудова Величко.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Трудова Петрусь В.В..pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Довідка про ліцензію.pdf
09 квітня 2024 17:45
Фінансова звітність.pdf
09 квітня 2024 17:45
Сертифікат ISO 9001.pdf
09 квітня 2024 17:45
Витяг на потужність.pdf.p7s
09 квітня 2024 17:45
Трудова Дрогуль С.П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БГ.7z

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА"
#41329283
Переможець 1 410 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 12:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 10:46

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції не надав в довідці інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.). 2. Учасник в складі пропозиції надав не повну інформацію на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеннями додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 8 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 18 Додаток №1 до Оголошення 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.): - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). 2. Надати На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 41110000-3 або за предметом закупівлі. 2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2024 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "АРТУЗ АКВА"
#41329283
1 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2024 11:44
Додатва угода №1 до Договору №106 ВОЗ-2024 від 26.04.2024 (прих.).pdf зміни до договору
13 травня 2024 11:44
Електронний підпис укладений
26 квітня 2024 17:40
Договір №106 ВОЗ-2024 (прих.).PDF укладений
26 квітня 2024 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 4.2. розділу 4, а також згідно з підпунктом 5 пункту 13.6. розділу 13 Договору №106/ВОЗ-2024 від 26.04.2024, відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України та частини першої статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою внести зміни до Договору №106/ВОЗ-2024 від 26.04.2024, зменшити ціну за одиницю та викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 106/ВОЗ-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.) 80000 літр 3,52
UAH з ПДВ
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.) 100000 літр 3,52
UAH з ПДВ
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.) 120000 літр 3,52
UAH з ПДВ
Вода питна бутильована (об’єм тари 1,5 л.) 100000 літр 3,52
UAH з ПДВ