Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43993938 |
Місцезнаходження: | 62431, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, село Вільхівка, вул.Шкільна, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ольга Яницька +380668924641 osvitavilhivskaotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 20:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 15:37 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 15:37 |
Очікувана вартість: | 2 450 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 254,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Роботи Замовником проводяться після прийняття Робіт та підписання і скріплення печатками Сторін актів виконаних робіт форми КБ-3, КБ-2в на протязі 7 (семи) банківських днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 20:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 20:34 |
Експертний висновок опал кут здо.pdf | |
01 квітня 2024 20:34 |
ТД 2 КАП РЕМОНТ опалення кут здо .docx | |
01 квітня 2024 20:34 |
Робочий проект Том ІІІ Кошторисна документація pdf.pdf | |
01 квітня 2024 20:34 |
Робочий проект Том ІІ. 1 Водопровід та каналізація.pdf | |
01 квітня 2024 20:34 |
Робочий проект Том ІІ . 2 Опалення та вентиляція .pdf | |
01 квітня 2024 20:34 |
Робочий проект Том І Пояснювальна записка.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник: Відділ освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради , код ЄДРПОУ 43993938 , Юридична адреса : 62431, Харківська обл, Харківський р-н, с. Вільхівка, вул. Шкільна, 2 , вважає , що Учасник: ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" , не підтвердив відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам визначених тендерною документацією (процедура закупівлі за предметом : «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» згідно коду ДК 021:2015: 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» , ідентифікатор закупівлі : UA-2024-04-01-011134-a).
Згідно до вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) , Учасники , в кошторисних документах (локальному кошторисі , відомості ресурсів) , поданих в складі тендерної пропозиції , мають вказувати конкретні найменування матеріалів , виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт , їх технічні характеристики , тип , модель , інформацію про виробника . Вимогу пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) , Учасником : ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не виконано . Протоколом рішенням уповноваженої особи № 03-04/24 від 11.04.2024 р. Пропозицію Учасника : ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" відхилене , відповідно до частини першої підпункту 2 пункту 44 Особливостей . Підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника : ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" зазначені в Протоколі рішенні уповноваженої особи № 03-04/24 від 11.04.2024 р..
«12» квітня 2024 року , о 18:15 , в електронну систему закупівель надійшло звернення до Замовника з Вимогою , про скасування ПРОТОКОЛА рішення уповноваженої особи № 03-04/24 від 11.04.2024 р. , автор вимоги-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» , дата подачі - 12.04.24р. , ідентифікатор Вимоги UA-2024-04-01-011134-a.b1.
Автор Вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» , в своєму звернені до Замовника з Вимогою зазначає , що аукціон відбувся з 22.03.2024 15:05 по 22.03.2024 15:34 , але ці твердження є помилковими .
Насправді , аукціон відбувся 09.04.2024р. , про що засвідчене в електронній системі закупівель , публічне посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-04-01-011134-a/lot-d08443eb91564a109f184a500c19d3d0 .
Також , Автор Вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» , в своєму звернені до Замовника з Вимогою зазначає , що в наданій тендерній пропозиції ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» є завірений належним чином сертифікат відповідності за №UA. 10190.0506-21 з додатком на «Труби Wavin Ekoplastik для будівництва мереж стисненого повітря, холодного (в тому числі для господарського питного водопостачання), гарячого водопостачання та водяного опалення будинків та споруд (7 позицій згідно з додатком) .
Але , подання Учасниками процедури закупівлі , завірених належним чином сертифікатів відповідності , умовами тендерної документації не передбачено . Також , подання Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», завірених належним чином сертифікатів відповідності , не є підтвердженням виконання Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) , а саме : Учасники , в кошторисних документах (локальному кошторисі , відомості ресурсів) , поданих в складі тендерної пропозиції , мають вказувати конкретні найменування матеріалів , виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт , їх технічні характеристики , тип , модель , інформацію про виробника .
Таким чином , Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» не виконано вимогу пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації) , а саме : Учасники , в кошторисних документах (локальному кошторисі , відомості ресурсів) , поданих в складі тендерної пропозиції , мають вказувати конкретні найменування матеріалів , виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт , їх технічні характеристики , тип , модель , інформацію про виробника , тендерна пропозиція Учасника : ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000033 ● 0c81bfec23e546de9c11844c20f8f6f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 17:12 |
НАКАЗ
29.04.2024 № 70
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.04.2024 № 70
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2024-04-01-011134-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 12:27:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-011134-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації Замовника, в кошторисних документах (локальному кошторисі, відомості ресурсів) вказувати конкретні найменування матеріалів, виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт, їх технічні характеристики, тип, модель, інформацію про виробника.
Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» відсутня інформація про виробника на матеріали, а саме: замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт, тощо.
Поясніть будь-ласка, яким чином виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації Замовника, а саме: зазначено інформацію про виробника на матеріали: металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 10:36:31
Пояснення на Запит
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.05.2024р. (процедура закупівлі за предметом : «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» згідно коду ДК 021:2015: 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» , ідентифікатор закупівлі : UA-2024-04-01-011134-a) Відділ освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради , по суті отриманих Питань , надає пояснення, інформацію та документи :
Питання № 1:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення на Питання №1:
Необхідність здійснення процедури закупівлі за предметом : «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» , обумовлена наявністю пошкоджень будівлі , які сталися наслідком військових дій , про що засвідчене в звіті про технічний стан будівлі № 1/11-22-3 , зареєстрованого в ЄДЕССБ 22.02.2023 за номером TO01:0035-6763-8223-3798 (до пояснень додається Звіт).
В Звіті зафіксовано пошкодження несучих конструкцій будівлі , даху , вікон та дверей , інженерних мереж , інше . Протягом 2023р. , Відділом освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради , проведені ремонтні роботи : несучих конструкцій будівлі, даху , вікон та дверей .
Наразі існує термінова необхідність у проведенні робіт: «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» , що є предметом даної закупівлі .
Відділ освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради , планує протягом липня 2024р., по закінченню виконання робіт: «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3», приступити до негайного виконання ремонту підвального приміщення будівлі, з метою виконання заходів щодо збільшення фонду захисних споруд цивільного захисту, приведення їх у готовність до використання за призначенням та створення у них умов для здійснення освітнього процесу .
Проведення ремонтних робіт у строк , відповідно до умов укладеного договору , за результатами проведеної процедури закупівлі за предметом : «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» є край необхідним та найважливішим , на даний час , для Відділу освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради.
Учасник процедури закупівлі, з яким укладено Договір : ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» , своєчасно приступив до виконання робіт , та обіцяє закінчити роботи достроково .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі , відбувалося на підставі розробленої та затвердженої проектно – кошторисної документації , яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний Звіт .
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних , науково-проектних , вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 , відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва , за мінусом Глави 10 «Утримання служби Замовника» та Глави 12 «Проектно - вишукувальні роботи та авторський нагляд» кошторисної документації (до пояснень додається кошторисна частина розробленого та затвердженого проекту , експертний звіт (позитивний)) . Розмір бюджетного призначення за кошторисом складає : 2 450 835 грн., КЕКВ: 3132 — капітальний ремонт інших об’єктів, джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості , оприлюднено за посиланням : http://vilh.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-14-23-05-28-07-2021/ .
Питання № 2:
Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації Замовника, в кошторисних документах (локальному кошторисі, відомості ресурсів) вказувати конкретні найменування матеріалів, виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт, їх технічні характеристики, тип, модель, інформацію про виробника. Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» відсутня інформація про виробника на матеріали, а саме: замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт, тощо.
Поясніть будь-ласка, яким чином виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації Замовника, а саме: зазначено інформацію про виробника на матеріали: металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт?
Пояснення на Питання № 2:
На підставі пункту 5.1. Розділу V "Настанови з визначення вартості будівництва" , затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 , замовником надано в складі тендерної документації затверджену проектну документацію, для можливості розрахунку ціни пропозиції учасника (договірної ціни).
Відповідно інформації зазначеної в кошторисної документації Замовника , при виконанні робіт , мають бути застосовані 51 позиція матеріалів , виробів та конструкцій при ремонті системи опалення та 99 позицій – при ремонті систем водопроводу та каналізації . Кошторисна вартість робіт , пов’язаних з ремонтом водопроводу та каналізації , відповідно розробленого проекту становить 764 708 грн. , із них вартість труб для ремонту водопроводу та каналізації складає приблизно 100 000 грн. , вартість сантехнічних матеріалів , виробів та конструкцій , таких як змішувачі , крани , клапани , піддони , умивальники , мийки , фільтри , лічильники , манометри складає приблизно 500 000 грн. , електричних водонагрівачів – 50 000 грн. Кошторисна вартість робіт , пов’язаних з ремонтом опалення та вентиляції , відповідно розробленого проекту становить 1 243 910 грн. , із них вартість труб для ремонту системи опалення складає приблизно 270 000 грн. , вартість радіаторів – 600 000 грн., вартість матеріалів та виробів необхідних для ремонту системи опалення , таких як термостатичні комплекти , крани , вентилі , вузли , теплоізоляція , манометри , шафа теплої підлоги складає приблизно 280 000 грн. Зазначені позиції матеріалів , виробів та конструкцій являються основною складовою вартості робіт : «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» , від якості яких залежить результат виконаних робіт, а саме якісний ремонт, який очікує замовник . Вимоги до матеріалів , виробів та конструкцій , які мають бути застосовані при виконанні робіт, та які являються основною складовою вартості робіт, наведені в Специфікаціях до Робочого проєкту Том ІІ.І Водопровід та каналізація , Робочого проєкту Том ІІ.ІІ Опалення та вентиляція. Так, відповідно інформації зазначеної в специфікаціях до проекту, в загальному переліку матеріалів виробів та конструкції, які мають бути застосовані при виконанні робіт, не зазначено вимоги та інформація про матеріали, які є допоміжними, додатковими та не основними, які не являються основною складовою при виконанні робіт, такі як : замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт . Закупівля їх виконуватиметься на стадії виконання робіт. Вартість зазначається середня регіональна на момент складання договірної ціни. Замовником , при складані тендерної документації встановлена вимога для Учасників процедури закупівлі, зазначення в кошторисних документах (локальному кошторисі, відомості ресурсів), поданих в складі тендерної пропозиції, конкретних найменувань матеріалів, виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт, їх технічні характеристики, тип, модель, інформацію про виробника, для можливості встановлення відповідності поданої тендерної пропозиції учасника технічному завданню замовника , відповідності до вимог встановлених до матеріалів, виробів та конструкцій , від якості яких залежить результат виконаних робіт, а саме якісний ремонт, який очікує замовник .
В складі тендерної пропозиції, поданої Учасником : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД", надано гарантійний лист , в якому зазначено , що при виконанні Робіт, будуть використовуватися якісні машини і механізми, які відповідають вимогам діючого законодавства та якісні будівельні матеріали які мають сертифікати екологічної та санітарної відповідності. А це означає що , учасник підтвердив , що при виконанні робіт будуть застосовані якісні та сертифіковані будівельні матеріали , в тому числі , такі як : замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт .
Також , в складі тендерної пропозиції , поданої Учасником : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД", надано гарантійний лист, в якому зазначено , що учасник зобов’язується не використовувати при виконанні робіт матеріали, вироби та конструкції походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран . А це означає що , учасник підтвердив , що матеріали , вироби та конструкції , які будуть застосовані при виконанні робіт , в тому числі , такі як : замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт , не будуть походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран , та замовником не буде порушено вимогу пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) .
Також , в складі тендерної пропозиції , поданої Учасником : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" , надано розрахунок Договірної ціни , Локальні кошториси , Відомість ресурсів , які є головними та основними документами тендерної пропозиції учасника , а також являються обов'язковими додатками до договору , укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі , між замовником і підрядником . Кошторис на виконання будівельних робіт, поданий в складі тендерної пропозиції Учасником : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" , складений згідно до вимог розробленого проекту замовника , наданому в складі тендерної документації , у відповідності з нормами чинного законодавства , що є запорукою того, що підрядником буде чітко дотримано всі будівельні норми та стандарти, що, в свою чергу, мінімізує ризики неякісного виконання робіт.
Закупівля робіт , за результатами проведеної процедури закупівлі за предметом : «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» згідно коду ДК 021:2015: 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» , ідентифікатор закупівлі : UA-2024-04-01-011134-a , відбулася з економією бюджету , що у співвідношенні до очікуваної вартості предмету закупівлі становить 11,45 % , в грошовому еквіваленті - 280 561,15 грн. .
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ В СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: Відділ освіти , культури молоді та спорту Вільхівської сільської ради з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. В подальшому , під час здійснення закупівель , Замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом порушення та неухильно дотримуватись норм чинного законодавства. На виконання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Замовник повідомляє про розірвання Договору про закупівлі робіт укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі , Додаткова угода про розірвання додається
2024-05-18 11:59:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" |
2 144 847,46
UAH з ПДВ
|
2 144 847,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" |
2 170 273,85
UAH з ПДВ
|
2 170 273,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛО-ГІЗ» |
2 438 443,42
UAH з ПДВ
|
2 438 443,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" #44567938 |
Відхилено |
2 144 847,46
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 20:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" #31234803 |
Переможець |
2 170 273,85
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 20:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 18:45
|
Доп Угода розірвання договору кап ремонт опалення кут здо.pdf | укладений |
17 травня 2024 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2024 19:23
|
Протокол уточнення адреси тов нвк східбуд.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2024 19:14
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2024 14:22
|
Договір кап ремонт опалення кут здо.pdf | укладений |
27 квітня 2024 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вважати вірною адресу місцезнаходження учасника : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" : 61022, м. Харків, вул. Іванівська, буд. 1, офіс 34 , вказану в Договорі про закупівлю робіт № 07-04/24 від 26.04.2024р. Запис адреси внесеної в електронної системі закупівель , що відображено в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-04-01-011134-a дата формування звіту :27 квітня 2024р. , уточнити у відповідності до адреси зазначеної у Договорі про закупівлю робіт № 07-04/24 від 26.04.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 07-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 08-04/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати Договір про закупівлю робіт № 07-04/24 від 26.04.2024р. |