Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо яловичини в блоках свіжоморожене
Очікувана вартість
129 500 000,00 UAH
UA-2024-04-01-011036-a a1667a4cf0a946c2bf144077325ee989
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 квітня 2024 13:34
Очікувана вартість: 129 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 295 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3885000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700000 кілограм
М’ясо яловичини в блоках свіжоморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 3885000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовнику! Просимо внести зміни та надати нам, як потенційному учаснику, роз’яснення яким чином, ми маємо виконати наступні вимоги оголошення:
Дата подання: 02 квітня 2024 17:01
Дата відповіді: 03 квітня 2024 16:19
Шановний замовнику! Просимо внести зміни та надати нам, як потенційному учаснику, роз’яснення яким чином, ми маємо виконати наступні вимоги оголошення: 1. Вимоги Замовника згідно яких виготовляються/постачаються товари – ГСТУ 46.019 — 2002 «Блоки із м'яса та субпродукти заморожені. Технічні умови» (!!!) та Технічний опис (Додаток №2 до Договору). 2. Предмет закупівлі – М'ЯСІ БЛОКИ З ЯЛОВИЧИНИ СВІЖОМОРОЖЕНІ І СОРТУ повинно відповідати нормативному документу на цей вид продукції (предмет закупівлі): ГСТУ 46.019 – 2002 (!!!)«Блоки із м’яса та субпродуктів заморожені. Загальні Технічні умови». 3. Сканований оригінал протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, виданий 2024 році. Зазначені вище вимоги не узгоджуються між собою, оскільки товар має відповідати ГСТУ (!!!), а пропозиція має містити протокол досліджень (випробувань)/ експертний висновок про відповідність вимогам нормативного документа: ДСТУ(!!!). Поясніть, будь ласка, яким чином учасникам виконувати дані вимоги та за необхідності внесіть зміни до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни.
Невідповідність та некоректність вимог Замовника
Дата подання: 03 квітня 2024 22:16
Дата відповіді: 04 квітня 2024 21:25
Шановний Замовнику! Під час вивчення Оголошення про спрощену закупівлю та Додатків до оголошення, нами встановлено ряд невідповідностей вимог Замовника до потенційних учасників процедури, які не регламентуються нормативними документами, а саме: 1. Замовник вимагає надати декларацію виробника або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам. В декларації виробника обов’язково зазначається маса партії товару, яку декларує виробник. Тобто саме цей товар, що задекларований виробником, є запропонованим для продажу у кількості, зазначеній у декларації. За умови декларування усього об’єму заявленого у Оголошенні товару учасник не зможе поставити саме цей запропонований товар через невідповідність термінів зберігання (термін зберігання блоків м’яса яловичини – 12 місяців, на момент поставки не менше 85% від терміну – 10 місяців, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати приблизно 34% запропонованого товару; термін зберігання блоків м’яса свинини – 6 місяців, на момент поставки не менше 85% від терміну – 5 місяців, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати приблизно 17% запропонованого товару; термін зберігання блоків з субпродуктів печінки яловичої – 4 місяці, на момент поставки не менше 85% від терміну – 3 з половиною місяці, постачання товару протягом 6 місяців, термінам зберігання буде відповідати виключно товар поставлений у строк 2 тижні від виготовлення), За умови декларування кількості товару, що задовольняє орієнтовну місячну потребу Замовника – така декларація не буде відповідати вимогам Оголошення. Яку масу партії необхідно запропонувати у декларації виробника, щоб задовільнити неконкретизовану вимогу замовника? 2. Замовник вимагає надати Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» виданий на ім’я учасника та виробника не раніше 2023 року та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника та виробника. Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду. Відповідно до статті 18 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону. Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Тобто за умови, якщо оператор ринку – постачальник не є виробником, потужності такого оператора ринку оцінені компетентним органом як такі що мають незначний ступінь ризику, не внесені в щорічний план державного моніторингу та на адресу компетентного органу не надходили скарги або звернення щодо порушень оператором ринку законодавства – такі потужності можуть перевірятись не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться (відповідно до ПКМУ від 31 жовтня 2018 р. № 896). Також відповідно до статті 6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). Підсумовуючи вище викладене – якщо учасник не є ризиковим та не порушував законодавства у сфері безпечності харчових продуктів – він не може приймати участі у закупівлях Замовника через відсутність Актів??? За особистим зверненням учасника до Держпродспоживслужби захід державного контролю може здійснюватися терміном до 10 днів, що не дає змоги взяти участь у закупівлях Замовника. Таким чином дану вимогу можна віднести до дискримінаційних через суттєве звуження кола потенційних учасників. 3. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання належним чином засвідченої відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару. Такий документ був передбачений ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» а повноваження щодо видачі такого документу покладалися на Держпродспоживслужбу. Зазначений закон втратив чинність 01.10.2023, а повноваження з Держпродспоживслужби зняті, про що розміщено відповідні повідомлення на державних інтернет-порталах. Отже Замовник вимагає неіснуючий документ, який не видає жоден державний орган. 4. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання оригіналу довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Постачальнику зазначити таку інформацію в довідці та надати належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Договору оренди або Договору про надання транспортних послуг Постачальнику. Тобто на кожну поставку товару необхідно надати довідку про усі транспортні засоби, які використовуються при перевезенні товару. За умови залучення послуг перевізників з укладанням відповідних договорів таку вимогу неможливо виконати, оскільки перелік автомобілів буде постійно змінюватися та за умови форс-мажорних обставин (поломка автомобіля з вимушеним перевантаженням вантажу, ДТП, примусова доставка водія співробітниками поліції до ТЦКіСП тощо) інформація у довідці не буде відповідати дійсності. Всі необхідні дані щодо автомобіля і водія зазначаються у товарно-транспортних накладних. 5. Пунктом 6.5. Проекту договору передбачається надання Протоколу досліджень (випробувань) (на ім’я Постачальника) чи Експертного висновку (на ім’я Постачальника) про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними та радіологічними показниками) виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю на всю партію Товару. Нормативний документ ГСТУ 46.019-2002 не містить фізико-хімічних досліджень, така вимога Замовника потребує конкретизації. Також згідно з пунктом 59 частини 1 статті 1 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" "партія - будь-яка визначена оператором ринку кількість харчового продукту з однаковою назвою та властивостями, який вироблений за визначений цим оператором період часу за однакових умов виробництва на одній і тій самій потужності". Тобто будь-яка кількість товару, яку визначить та поставить оператор ринку на склад Замовника і буде вважатися УСІЄЮ ПАРТІЄЮ. Дана вимога потребує конкретизації. 6. Замовником оголошену закупівлю продукції що відповідає нормативному документу ГСТУ 46.019-2002, в той же час на підтвердження відповідності товару Додатком 2 передбачено надання сканованого оригіналу протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ГОСТ, виданий 2024 році. Про який ГОСТ іде мова та якому документу врешті-решт повинен відповідати запропонований товар???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник не вимагає Декларацію виробника на партію товару, з якої буде здійснюватися постачання. Для участі Учасник повинен завантажити Декларацію виробника на весь об’єм, який вимагається оголошення, для підтвердження спроможності виробника.
2. Учасник повинен надати Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника та виробника та Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» виданий на ім’я учасника та виробника не раніше 2023 року, які складаються відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503.
3. Відповідно до п. 6.5. Договору, постачальник під час поставки повинен надати:
- належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, який виданий до 01.10.2023 та є чинними.
4. Відповідно до п. 6.5. Договору, постачальник під час поставки на кожну партію поставки надає довідку з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій повинен зазначити інформацію щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Постачальнику зазначити таку інформацію в довідці та надати належним чином засвідчену відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Договору оренди або Договору про надання транспортних послуг Постачальнику, тобто під час поставки в довідці постачальник зможе зазначити та надати Договір на автомобіль, яким він здійснює поточну поставку.
5. Учасник повинен надати лист-роз’яснення від державної лабораторії, яка проводить дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
6. Учасник повинен надати сканований оригінал протоколу досліджень (випробувань) на ім’я учасника або виробника чи експертного висновку на ім’я учасника або виробника про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ГОСТ 46.019-2002. Протокол повинен бути виданий 2024 році.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТФОРМ" 124 866 000,00
UAH з ПДВ
123 564 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП 127 386 000,00
UAH з ПДВ
124 796 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСИН БІЗ" 129 465 000,00
UAH з ПДВ
124 860 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" 129 500 000,00
UAH з ПДВ
129 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2024 16:01
Електронний підпис
25 квітня 2024 16:00
10 платіжне.jpg.p7s
25 квітня 2024 15:58
10 платіжне.jpg
18 квітня 2024 15:42
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:40
1 довідка мтб.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:40
3 декларація.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:40
2 пояснення.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:38
3 декларація.pdf
18 квітня 2024 15:38
2 пояснення.pdf
18 квітня 2024 15:38
1 довідка мтб.pdf
12 квітня 2024 20:24
Електронний підпис
12 квітня 2024 20:23
49 антикорупційна.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:23
50 персональні.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:23
46 довідки.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:23
48 довідки.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:23
47 проект договору.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:23
43 Акт інспектування.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:22
41 Акт інспектування.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:22
40 звіт.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:22
42 Акт інспектування.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:21
37 28000.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:21
39 37001.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:21
38 звіт.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:21
35 аудит.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:21
34 аудит.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:21
36 акт аудиту.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
33 потужності.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
32 експлуатаційний.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
31 тех паспорт 2887.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
29 перелік тз.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
30 ВІ 2887 СР оренда.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
28 декларація.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
25 підтверджуючий д-т.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
27 довідки.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
26 Фін звіт.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:20
22 накази працівники.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
19 дог оренди.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
21 працівники.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
17 договір суборенди.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
18 лист орендодовець.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
16 мтб.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
15 довідки.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
14 Витяг ПДВ.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
12 доручення + згода.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
10 рішення (1).pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
9 РНОКПП Директора.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
7 виписка.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
8 ПАСПОРТ.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
5 Статут ТОВ МІТФОРМ.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:19
1 довідки.pdf.p7s
12 квітня 2024 20:17
25 підтверджуючий д-т.pdf
12 квітня 2024 20:17
uaAAA.zip
12 квітня 2024 20:17
29 перелік тз.pdf
12 квітня 2024 20:17
11 рішення яловичина (1).pdf
12 квітня 2024 20:17
16 мтб.pdf
12 квітня 2024 20:17
37 28000.pdf
12 квітня 2024 20:17
34 аудит.pdf
12 квітня 2024 20:17
Licenziya.zip
12 квітня 2024 20:17
31 тех паспорт 2887.pdf
12 квітня 2024 20:17
5 Статут ТОВ МІТФОРМ.pdf
12 квітня 2024 20:17
14 Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2024 20:17
41 Акт інспектування.pdf
12 квітня 2024 20:17
43 Акт інспектування.pdf
12 квітня 2024 20:17
12 доручення + згода.pdf
12 квітня 2024 20:17
46 довідки.pdf
12 квітня 2024 20:17
38 звіт.pdf
12 квітня 2024 20:17
10 рішення (1).pdf
12 квітня 2024 20:17
Vytyag.zip
12 квітня 2024 20:17
BG 1560-24G MITFORM.zip
12 квітня 2024 20:17
27 довідки.pdf
12 квітня 2024 20:17
30 ВІ 2887 СР оренда.pdf
12 квітня 2024 20:17
32 експлуатаційний.pdf
12 квітня 2024 20:17
Dovirenist.zip
12 квітня 2024 20:17
1 довідки.pdf
12 квітня 2024 20:17
19 дог оренди.pdf
12 квітня 2024 20:17
9 РНОКПП Директора.pdf
12 квітня 2024 20:17
26 Фін звіт.pdf
12 квітня 2024 20:17
21 працівники.pdf
12 квітня 2024 20:17
42 Акт інспектування.pdf
12 квітня 2024 20:17
8 ПАСПОРТ.pdf
12 квітня 2024 20:17
35 аудит.pdf
12 квітня 2024 20:17
49 антикорупційна.pdf
12 квітня 2024 20:17
50 персональні.pdf
12 квітня 2024 20:17
36 акт аудиту.pdf
12 квітня 2024 20:17
13 згода обробка даних.pdf
12 квітня 2024 20:17
17 договір суборенди.pdf
12 квітня 2024 20:17
18 лист орендодовець.pdf
12 квітня 2024 20:17
23 аналогічний досвід.pdf
12 квітня 2024 20:17
28 декларація.pdf
12 квітня 2024 20:17
48 довідки.pdf
12 квітня 2024 20:17
22 накази працівники.pdf
12 квітня 2024 20:17
15 довідки.pdf
12 квітня 2024 20:17
7 виписка.pdf
12 квітня 2024 20:17
47 проект договору.pdf
12 квітня 2024 20:17
39 37001.pdf
12 квітня 2024 20:17
40 звіт.pdf
12 квітня 2024 20:17
33 потужності.pdf

Публічні документи

12 квітня 2024 21:52
Електронний підпис
12 квітня 2024 21:33
19 Аналогічний договір.pdf
12 квітня 2024 21:33
18 Штатний розпис 2024 р.pdf
12 квітня 2024 21:33
18 ТД на Циганенко.pdf
12 квітня 2024 21:33
18 ТД Кременчуцької.pdf
12 квітня 2024 21:33
17 Договір оренди офісу.pdf
12 квітня 2024 21:33
31 ДСТУ 37001 Учасника.pdf
12 квітня 2024 21:33
14 Лист інші санкції.pdf
12 квітня 2024 21:33
30 ДСТУ 28000 Учасника.pdf
12 квітня 2024 21:33
34 Специфікація.pdf
12 квітня 2024 21:33
30 ДСТУ 28000 виробника.pdf
12 квітня 2024 21:33
29 Акт аудиту Учасника.pdf
12 квітня 2024 21:33
29 Акт аудиту виробника.pdf
12 квітня 2024 21:33
8 Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2024 21:33
5 Паспорт директора.pdf
12 квітня 2024 21:33
4 Опис до статуту.pdf
12 квітня 2024 21:33
4 Витяг на 13.06.2023 р.pdf
12 квітня 2024 21:33
4 Виписка.pdf
12 квітня 2024 21:33
3 Статут.pdf
12 квітня 2024 21:33
1 Протокол засновників.pdf

Публічні документи

14 квітня 2024 21:55
Електронний підпис
14 квітня 2024 21:55
Електронний підпис
14 квітня 2024 21:54
Сертифікат 1 (1).pdf
14 квітня 2024 21:54
Сертифікат3 (1).pdf
14 квітня 2024 21:54
Сертифікат3 (1).pdf.p7s
14 квітня 2024 21:54
Сертифікат 1 (1).pdf.p7s
14 квітня 2024 21:54
Сертифікат 2 (1).pdf.p7s
14 квітня 2024 21:54
Сертифікат 2 (1).pdf
13 квітня 2024 16:29
Електронний підпис
13 квітня 2024 16:29
Електронний підпис
13 квітня 2024 16:29
20_Довідка бюджет.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
36-1 ISO 28000-2008 звіт.pdf
13 квітня 2024 16:29
36 ISO 28000-2008.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
19 Довідка банкрут.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
37 ISO 37001-2018.pdf
13 квітня 2024 16:29
27 СТАТУТ Аксин Біз.pdf
13 квітня 2024 16:29
Дог Делівері.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
18 Довідка НАЗК.pdf
13 квітня 2024 16:29
18 Довідка НАЗК.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
37 ISO 37001-2018.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
3078 баланс пояснення.PDF.p7s
13 квітня 2024 16:29
Дог Делівері.pdf
13 квітня 2024 16:29
30 Витяг ПДВ.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
28 Паспорт Гафіца.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
Рішення_Директор.PDF.p7s
13 квітня 2024 16:29
33 Довідка реквізити.pdf
13 квітня 2024 16:29
Витяг ЄДР 2024.03.18_31596888005.pdf
13 квітня 2024 16:29
40 Договір оренди склад.pdf
13 квітня 2024 16:29
41.1_накази.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
Рішення_Директор.PDF
13 квітня 2024 16:29
19 Довідка банкрут.pdf
13 квітня 2024 16:29
36-1 ISO 28000-2008 звіт.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
38853 ТОВ АКСИН БІЗ p7s.7z
13 квітня 2024 16:29
37-1 ISO 37001-2018 звіт.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
41.1 Довідка працівники.pdf
13 квітня 2024 16:29
Сертіфікат ХАСП НССР.pdf
13 квітня 2024 16:29
DOHOVIR HARANTII 38853.7z
13 квітня 2024 16:29
3078 баланс пояснення.PDF
13 квітня 2024 16:29
28 Паспорт Гафіца.pdf
13 квітня 2024 16:29
30 Витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2024 16:29
20_Довідка бюджет.pdf
13 квітня 2024 16:29
22 Довідка несудимість.pdf
13 квітня 2024 16:29
Декларація виробника.pdf
13 квітня 2024 16:29
36 ISO 28000-2008.pdf
13 квітня 2024 16:29
41.1_накази.pdf
13 квітня 2024 16:29
33 Довідка реквізити.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
27 СТАТУТ Аксин Біз.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
25 Наказ директор 2024.02.06.pdf
13 квітня 2024 16:29
37-1 ISO 37001-2018 звіт.pdf
13 квітня 2024 16:29
46 Баланс Фінзвіт Квит2.pdf
13 квітня 2024 16:29
Гарантійний лист.pdf.p7s
13 квітня 2024 16:29
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

14 квітня 2024 12:16
Електронний підпис
14 квітня 2024 12:16
Електронний підпис
14 квітня 2024 12:15
Технічна специфікація.pdf
14 квітня 2024 12:15
Витяг з ПДВ зав.pdf
14 квітня 2024 12:15
26.Лист-згода ОПД Мороз.pdf
14 квітня 2024 12:15
Витяг з ЄДР від 01.04.24.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
Повноваження К. К..pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
Витяг з ПДВ зав.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
фін звітність за 2022 р..pdf
14 квітня 2024 12:15
Витяг з ЄДР від 01.04.24.pdf
14 квітня 2024 12:15
Мед книжки працівн.pdf
14 квітня 2024 12:15
Серт безпека праці 45001.pdf
14 квітня 2024 12:15
Техпаспорта ТЗ ОМП.pdf
14 квітня 2024 12:15
ФІН ЗВІТ за 2023 р.pdf
14 квітня 2024 12:15
1.2.Лист-відгук А0515 прих.pdf
14 квітня 2024 12:15
Повноваження К. К..pdf
14 квітня 2024 12:15
1.1.Договір 0515 прих адр.pdf
14 квітня 2024 12:15
ОСВ рах 10 на обладн.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
3.2Сертифікат 22000.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
6.1Сертифікат EN ISO 9001-2018.pdf
14 квітня 2024 12:15
2.2.Лист-відгук УЗ охор.pdf
14 квітня 2024 12:15
6.2Сертифікат 14001.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
3.2Сертифікат 22000.pdf
14 квітня 2024 12:15
Опис+Статут зав.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
Опис+Статут зав.pdf
14 квітня 2024 12:15
ФІН ЗВІТ за 2023 р.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
Мед книжки працівн.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
Детальний опис товару.pdf
14 квітня 2024 12:15
ОСВ рах 10 на обладн.pdf
14 квітня 2024 12:15
Техпаспорта ТЗ ОМП.pdf.p7s
14 квітня 2024 12:15
Повідомл № 20 ОПП завір.pdf
14 квітня 2024 12:15
6.2Сертифікат 14001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТФОРМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 1560-24G MITFORM.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

10 платіжне.jpg

ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСИН БІЗ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТФОРМ"
#44795026
Переможець 123 564 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 12:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 20:23

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції надав довідку про наявність складських та інших приміщень, де вказано загальну площу 2 582 кв.м. В підтверджувальних документах Учасника (Договір №2 від 01.01.2024 року) вказано загальну площу 3 332,70 кв.м. надати роз’яснення або підтверджувальний документ чому розбіжність в документах на 750,7 кв.м. 2. Учасник в складі пропозиції надав Декларацію виробника №600 від 10.04.2024 року, а Експертний висновок №000884 п/24 від 08.04.2024 року та Експертний висновок №001423 п/24 від 08.04.2024 року, де зазначив Декларацію виробника №479 від 25.03.2024 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 16 Додаток №1 до Оголошення - Пункт 13 Додаток №2 до Оголошення 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати достовірну інформацію у вигляді сканованого оригіналу в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 2. Надати лист-роз’яснення або додаткові документи чому в Експертних висновках зазначено інший номер Декларації виробника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2024 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТФОРМ"
#44795026
123 564 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 12:49
Договір №108 ВОЗ-2024 (прих.).PDF укладений
01 травня 2024 12:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
М’ясо яловичини в блоках свіжоморожене 700000 кілограм 176,52
UAH з ПДВ