Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04332207 |
Вебсайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
Місцезнаходження: | 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Олена Василівна Савчук +380968171767 boratyn.rada04@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 4 593 778,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 937,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Суб'єкт господарювання (учасник) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 22 968 грн. 89 коп. (Двадцять дві тисячі дев'ятсот шістдесят вісім гривень 89 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22968.89 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Більш детально викладено у файлах «45440000-3 _ Проект договору про закупівлю _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf» та «45440000-3 _ Тендерна документація _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf».
Обсяг закупівлі: 1 робота згідно пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації.
Клас наслідків: СС2.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2024 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2024 14:14 |
45440000-3 _ Тендерна документація _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf | |
06 квітня 2024 14:14 |
45440000-3 _ Проект договору про закупівлю _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf | |
06 квітня 2024 14:14 |
Перелік змін (від 05.04.2024 р.).docx |
06 квітня 2024 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2024 14:14 |
45440000-3 _ Тендерна документація _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf
|
|||
06 квітня 2024 14:14 |
45440000-3 _ Проект договору про закупівлю _ Рованцівський ліцей_ від 05.04.2024.pdf
|
|||
06 квітня 2024 14:14 |
Перелік змін (від 05.04.2024 р.).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 04.04.2024 р., в частині уточнення вимог щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зокрема, визначення строків, протягом яких укладений учасником договір буде відповідати вимогам та кваліфікуватиметься учасником як аналогічний.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формування Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі, зокрема в абзаці (а) підпункту 3.5.2 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) передбачено вимоги щодо таких аналогічних договорів, серед яких укладення договору не раніше 01.01.2021 р. При визначення вимог до документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Замовником було враховано наявні на дату оприлюднення оголошення роз’яснення та рекомендації Міністерства економіки України, практику ДАСУ, а також рішення Антимонопольного комітету України, а саме, №14-р/пк-ск від 09.01.2014 р., яким передбачено, що правомірною є вимога щодо визначення аналогічного договору того, котрий укладений протягом останніх 3-х календарних років.
Враховуючи, що оголошення цієї процедури закупівлі мало місце 01.03.2024 року, вважаємо за достатнє для забезпечення конкурентоздатності учасників процедури закупівлі встановлення початкового строку дії аналогічних договорів – 01.01.2021 р.
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 05.04.2024 р., в частині уточнення відомостей щодо кошторисної заробітної плати у будівництві.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формуванні Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі Замовником було враховано положення пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі - Порядок), однак, проектно-кошторисна документація (інвесторської кошторисної документації), на основі якої оголошено процедуру закупівлі була розроблена у 2023 році та пройшла експертну оцінку у січні 2024 року, а тому враховувала показники, зокрема, в частині закладеної кошторисної заробітної плати, 2023 року.
Водночас, згідно абзацу (b) підпункту 8.2.2 пункту 8.2 Додатку №2 до Тендерної документації розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно, з урахуванням зазначених Замовником показників, а отже, він не може бути нижчим граничного розміру кошторисної заробітної плати, однак це жодним чином не обмежує учасника у встановленні верхньої межі такої платні.
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 05.04.2024 р., в частині уточнення вимог щодо документального підтвердження наявность в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема надання техпаспорта або свідоцтва про державну реєстрацію обладнання, якщо згідно законодавства таке підлягає державній реєстрації.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формування Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі, зокрема в абзаці (b) підпункту 3.5.14 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено подання задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.14 Розділу 3, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, субліцензійних договорів (з додатками та додатковими угодами), актів введення в експлуатацію обладнання, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо), свідоцтв (інших документів про державну реєстрацію (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). При визначенні зазначеного вище переліку документів (відомостей/інформації), що надаються учасником для документального підтвердження відповідності останнього кваліфікаційним критеріям, Замовником було враховано необхідність належності та повноти підтвердження наявності такого обладнання/ техніки, з метою гарантування можливості виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, зокрема, і при використання техніки/обладнання згідно договору про надання послуг, договору оренди тощо. Подання документів на підтвердження наявності необхідного обладнання/техніки/ спорядження, визначених Замовником, зокрема в абзаці (b) підпункту 3.5.14 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації згідно законодавства України дозволяє Замовнику переконатися у реальній наявності зазначеної техніки в учасника та/або його співвиконавців/субпідрядників та вважається Замовником таким, що передбачає альтернативність, є достатнім для забезпечення конкурентоздатності учасників процедури закупівлі та не містить дискримінаційних вимог.
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 05 квітня 2024 року
Уповноважена особа О.В. Савчук 05.04.2024 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Керуючись статтею 5, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) (далі - Особливості) щодо оголошеної Боратинською сільською радою відповідно до вимог Закону та Особливостей процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: Фарбування та скління (Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління), у відповідь на запитання, оприлюднене Вами через електронну систему закупівель від 05.04.2024 р., в частині уточнення вимог щодо документального підтвердження наявность в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема надання техпаспорта або свідоцтва про державну реєстрацію обладнання, якщо згідно законодавства таке підлягає державній реєстрації.
Шляхом надання роз’яснення, уповноважена особа повідомляє: при формування Тендерної документації та оголошенні процедури закупівлі, зокрема в абзаці (b) підпункту 3.5.14 пункту 3.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено подання задля підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.14 Розділу 3, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, субліцензійних договорів (з додатками та додатковими угодами), актів введення в експлуатацію обладнання, договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо), свідоцтв (інших документів про державну реєстрацію (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). При визначенні зазначеного вище переліку документів (відомостей/інформації), що надаються учасником для документального підтвердження відповідності останнього кваліфікаційним критеріям, Замовником було враховано необхідність належності та повноти підтвердження наявності такого обладнання/ техніки, з метою гарантування можливості виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, зокрема, і при використання техніки/обладнання згідно договору про надання послуг, договору оренди тощо. Подання документів про реєстрацію обладнання/транспортних засобів згідно законодавства України дозволяє Замовнику переконатися у реальній наявності зазначеної техніки у співвиконавців/субпідрядників та запобігти укладанню учасником неправомірних (фейкових) договорів надання послуг із співвиконавцями/субпідрядниками, а тому дане положення обов’язково застосовується і до обладнання/транспортних засобів, використання яких планується учасником при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, на підставі договірів оренди, договорів надання послуг тощо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000004 ● 86322f27e16b467e9877c664be5f8e55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2024 № 23-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 07.05.2024 №23-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-01-010884-a від 01.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-10 10:16:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-010884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-14 12:59:54
УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Наказом від 07.05.2024 р. № 23-з прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі, оголошеної Замовником, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. На виконання запиту Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.05.2024 р. на надання пояснення повідомляємо наступне.
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 01.04.2024 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-01-010884-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-04-01-014376-a).
Закупівля будівельних робіт із капітального ремонту здійснюється з метою забезпечення благоустрою території Боратинської територіальної громади, створення безпечних умов для освітнього процесу в умовах воєнного стану, належного функціонування Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради Луцького району Волинської області, підвищення рівня енергоефективності приміщення закладу освіти та відповідності останнього законодавчим вимогам.
І. Технічні та якісні характеристики предмета процедури закупівлі UA-2024-04-01-010884-a, проведеної у формі відкритих торгів (з особливостями), за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду будівлі Рованцівського ліцею Боратинської сільської ради на вул. Шевченка, 16 в с. Рованці Луцького району Волинської області (45443000-4) (код за ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)», сформовано відповідно до необхідної потреби Замовника, визначеної на основі технічного завдання на проектування Замовника, інженерно-геологічних досліджень та цільового призначення об'єкта будівництва, що стало основою для визначення проектантом – фізичною особою-підприємцем Поремчуком І.В. техніко-економічних показників, а також обсягу фінансування, визначеного розробленою та затвердженою проектно-кошторисної документацією (робочим проектом).
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої проектантом – фізичною особою-підприємцем Поремчуком І.В. та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням Настанов з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, Настанов з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, Кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 р. № 156, а також галузевих виробничих норм ДБН В.2.6-33:2018 «Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування», ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів». Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до розробленої фізичною особою-підприємцем Поремчуком І.В. та затвердженої проектно-кошторисної документації з пройденою експертизою такого робочого проекту.
На виконання вимог пункту 4^1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами), яким органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, Боратинською сільською радою як розпорядником бюджетних коштів на власному веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке доступне для ознайомлення за наступним посиланням: https://boratyn.ukraina.org.ua/sites/boratyn.ukraina.org.ua/files/inline-files/obgruntuvannya_kapitalniy_remont_fasadu_budivli_rovancivskogo_liceyu.pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.05.2024 р. з метою усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, рішенням уповноваженої особи Замовника – Боратинської сільської ради (код ЄДРПОУ 04332207) від 21.05.2024 року відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-01-010884-a) відмінено. Зазначені вище відомості в подальшому оприлюднено через електронний майданчик в електронній системі закупівель «Prozorro» для загального доступу за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-01-010884-a. Крім того, Замовником враховано інші викладені Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у висновку зауваження та вказівки на невідповідності, а також вжито заходів із попередження та запобігання в подальшому порушень у сфері публічних закупівель (з урахуванням специфіки особливостей їх проведення в умовах воєнного стану та положень Особливостей) шляхом оновлення навичок/знань уповноважених осіб, проходження додаткового навчання та врахування помилок при формуванні наступних тендерних документацій.
2024-05-23 15:10:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" |
3 730 624,19
UAH з ПДВ
|
3 730 624,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
4 242 813,60
UAH з ПДВ
|
4 242 813,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
4 519 826,84
UAH з ПДВ
|
4 519 826,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" #41120491 |
Очікує рішення |
3 730 624,19
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 15:56
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 21 травня 2024 16:49 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.05.2024 року, сформованого за результатами моніторингу процедури закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (при оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) та формуванні тендерної документації було допущено технічні помилки (описки), які неможливо виправити на даному етапі закупівлі. |
21 травня 2024 16:49
|
45440000-3 _ Повідомлення про відміну _ UA-2024-04-01-010884-a.pdf.p7s.zip |
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 16:57 |
Кінець періоду оскарження: | 01 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 червня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.05.2024 року, сформованого за результатами моніторингу процедури закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (при оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) та формуванні тендерної документації було допущено технічні помилки (описки), які неможливо виправити на даному етапі закупівлі. |
21 травня 2024 16:57
|
Електронний підпис |
21 травня 2024 16:56
|
45440000-3 _ Повідомлення про відміну _ UA-2024-04-01-010884-a.pdf.p7s.zip |