Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42631325 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Федорович +380938834530 serg38r@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 18:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 14:15 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 14:15 |
Очікувана вартість: | 102 322 887,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 511 614,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог тендерної документації: 3.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3. пункту 3.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на UA323052990000026007000808952 АТ КБ «Приватбанк». До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З метою встановлення даних щодо рейтингу банку подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 500 000.00 грн. (п’ятсот тисяч, 00 копійок) 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.3.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції - платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції. 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. 1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (з урахуванням п.47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 18:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 17:25 |
Додаток №3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
01 квітня 2024 17:25 |
Тендерна документація (реконструкція).docx | |
01 квітня 2024 17:25 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
01 квітня 2024 17:25 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
01 квітня 2024 17:25 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx | |
01 квітня 2024 17:25 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 23 квітня 2024 15:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000091 ● e0f2c90d35a14c76acc02580d40da80c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 20-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.04.2024 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-01-010624-a від 01.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 16:10:07
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2024 №21-з
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2024-04-01-010624-a.
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2024-04-01-010624-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 22 квітня 2024 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22 квітня 2024 року №20-з «Про початок моніторингу
процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:42:42
Відповідь
Замовник ознайомився з долученим наказом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 11:48:01
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-010624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 15:11:05
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 09.05.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор UA-2024-04-01-010624-a) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений рішенням Володимирської міської ради №32/17 від 29.02.24р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2023 року №31/20 «Про бюджет Володимир-Волинської МТГ на 2024рік» зі змінами».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» виготовлений проектною організацією.
Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано Експертний звіт (позитивний) № 02/2704 – 02/24 від 02 лютого 2024р. (Реєстраційний номер ЕХ01:3857-3285-6610-9836) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області».
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Посилання на обгрунтування: https://vtmo.com.ua/posluhy/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 15:09:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-010624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, та враховуючи отримані пояснення 13.05.2024 постала потреба в отриманні наступних документів:
1. Надати підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: кошторисну документацію.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 13:36:35
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 14.05.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор UA-2024-04-01-010624-a) прикріпляємо кошторисну документацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-01-010624-a від 23.05.2024 щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) повідомляємо наступне: 1. Щодо додатків до проекту договору Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до ч 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Ч. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації. Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Замовником завантажено проект договору (Додаток 5 до тендерної документації) що містить інформацію про порядок внесення змін до його умов. Також, Додаток 5 до тендерної документації містить наступну примітку: «15. Додатки до договору* 15.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: - Договірна ціна (Додаток №1) - Графік виконання робіт (Додаток №2) - Графік фінансування робіт (Додаток №3) * Примітка: Додатки до договору формуються та узгоджуються сторонами при його укладенні.» Враховуючи викладене, можна дійти до наступного висновку: Законом не встановлено вимог щодо завантаження до проекту договору додатків до тендерної документації. Отже, Замовником торгів при складенні тендерної документації в повній мірі було дотримано вимоги ч. 2 ст. 22 Закону, та зазначену всю обов’язкову інформацію. 2. Щодо юридично-консультаційних послуг У підпункті 9 пункту 5.2.1 розділу 5 тендерної документації зазначено наступне: «*Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 35 000,00 грн (тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.). *Інформація має інформативний характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника». Вважаємо, що права учасників дотримано в повному обсязі, адже у примітці зазначено «Інформація має інформативний характер». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так як нормами чинного законодавства не заборонено залучення на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою. А отже всі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі, повинні бути проінформовані такою інформацією. Також, акцентуємо Вашу увагу, що тендерною документацією не встановлені вимоги про відхилення учасника чи не укладення із ним договору, у разі не сплати ним послуг. Правомочність зазначення у тендерній документації інформації про юридично-консультаційні послуги підтверджена судовою практикою, як наприклад рішенням Апеляційного суду Луганської області (справа № 434/611/14-п). Згідно пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таким чином, потенційні учасники могли звертатись за роз’ясненнями і запитаннями по уточненню незрозумілих чи спірних питань, які їх цікавлять, а також оскаржувати ті чи інші вимоги тендерної документації. За період подачі пропозиції та час оскарження умов даної закупівлі не поступали питання чи вимоги/скарги на умови тендерної документації в даній частині, а отже інформація про юридично-консультаційні послуги жодним чином не вплинули на результат проведення закупівлі. КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати помилок в майбутньому.
2024-05-29 11:21:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
96 495 048,00
UAH з ПДВ
|
96 495 048,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
102 284 234,75
UAH з ПДВ
|
102 284 234,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Рішення скасоване |
102 284 234,75
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 16:13
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Рішення скасоване |
96 495 048,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 16:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Рішення скасоване |
102 284 234,75
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 16:14
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Відхилено |
96 495 048,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 17:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 17:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Відхилено |
102 284 234,75
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 17:59
|