Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Бахтіна Тамара Миколаївна +380322962075 tbakhtina2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 131 203 319,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 656 016,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації, відшкодувати кошти на рахунок Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3. пункту 3.3 цього розділу. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 656 000.00 грн. (шістсот п’ятдесят шість тисяч, 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 656000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 17:15 |
Додаток _2 Технічна специфікація зі змінами від 04.04.2024 р..docx | |
04 квітня 2024 17:15 |
Тендерна документація зі змінами від 04.04.2024 р..docx | |
04 квітня 2024 17:15 |
Перелік змін від 04.04.2024 р..docx | |
04 квітня 2024 17:15 |
Додаток _ 5 Проект договору зі змінами від 04.04.2024 р..docx | |
01 квітня 2024 17:15 |
Додаток _2 Технічне завдання.docx | |
01 квітня 2024 17:15 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
01 квітня 2024 17:15 |
Тендерна документація.docx |
04 квітня 2024 17:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2024 17:15 |
Додаток _2 Технічна специфікація зі змінами від 04.04.2024 р..docx
|
|||
04 квітня 2024 17:15 |
Тендерна документація зі змінами від 04.04.2024 р..docx
|
|||
04 квітня 2024 17:15 |
Перелік змін від 04.04.2024 р..docx
|
|||
04 квітня 2024 17:15 |
Додаток _ 5 Проект договору зі змінами від 04.04.2024 р..docx
|
|||
01 квітня 2024 17:15 |
Додаток _2 Технічне завдання.docx
|
|||
01 квітня 2024 17:15 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx
|
|||
01 квітня 2024 17:15 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000014 ● d7092c79adb349ee829ec17284c3a5de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.05.2024 № 92
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.05.2024 № 92.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-04-01-010556-a, 01.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 17:05:47
Запит про надання пояснень
Дата: 13.05.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-04-01-010556-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету), розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 16:01:11
Відповідь на запит
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
У відповідь на Ваш запит від 13.05.2024 р, щодо моніторингу UA-M-2024-05-01-000014 повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір бюджетних призначень визначено згідно Розпорядження Львівської обласної Військової адміністрації №213/0/5-24ВА від 13.03.2024 р. «Про внесення змін до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних прєктів у Львівській області та показників обласного бюджету Львівської області на 2024 рік».
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була розрахована з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
2) Щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації. На підставі завдання Замовника на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень операційного блоку КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 2611/23Є від 13 листопада 2023 р.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом та з дотриманням вимог діючих нормативних документів згідно термінів закінчення робіт, технології, якості, норм і правил безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій чи їх еквівалентів, що передбачені в проектній документації, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановленими ДСТУ та чинним законодавством.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в відомостях обсягів робіт в Технічній специфікації Додатку №2 до тендерної документації. У Технічній специфікації міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень операційного блоку КНП ЛОР "Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи" на вул. Івасюка, 31 у м. Винники» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Додатки:
Розпорядження Львівської обласної Військової адміністрації №213/0/5-24ВА від 13.03.2024 р. «Про внесення змін до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних прєктів у Львівській області та показників обласного бюджету Львівської області на 2024 рік».
Зведений кошторисний розрахунок
Експертний звіт (позитивний) № 2611/23Є від 13 листопада 2023 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ заступнику начальника відділу Гавчак Галині Ігорівні У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 20.05.2024 р. Замовник торгів повідомляє наступне: Так, в оприлюдненому в електронній системі закупівлі висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено наступне: При складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми законодавства про публічні закупівлі (не вказано у тендерній документації, що відповідні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві повинні бути надані учасником щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником), чим порушено норму пункту 13-1 Порядку №861 та, відповідно, пункт 3 Особливостей №1178. Проте, Замовник торгів не погоджується з даним висновком з огляду на наступне: В п. 3.11. Розділу 3 Тендерної документації вказано, що відповідно підпункту 4 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків (у 2024 році). Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Вимоги до учасника: 1.1. У разі, якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, та у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, учасником надається гарантійний лист, в якому учасник зазначає, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує 20 відсотків. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів (у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону), вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення. 1.2. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то відповідно щодо таких товарів: 1.2.1. Замовником вимагається наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасником на виконання зазначеної вимоги подано в складі пропозиції Сертифікат на систему управління якістю у виробництві що здійснюється ТОВ «Київська Намомна компанія» згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», дійсний станом на дату подання пропозиції, що відповідає умовам, які встановлені замовником в пп. 1.2.1, п. 3.11. Розділу 3 Тендерної документації. Згідно інформації що знаходить на офіційному веб - сайті Міністерства економіки та інформації наданої в складі пропозиції, а саме гарантійного листа № №0204/02 від 02.04.2024 та № 0204/01 від 02.04.2024 та довідки щодо ступеня локалізації №32Т-6 від 05.04.2024 р., ТОВ «Київська Намомна компанія» є виробником насосних установок, обладнення, що пропонується у складі пропозиції та є офіційним дилером ТОВ «ВІЛО Україна». Враховуючи зазначене Учасник підтвердив вимогу, яка міститься в п. 13-1 Порядку №861. Щодо наданого забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «БФ «Жовква», ЛТД» у вигляді електронної банківської гарантії від 05.04.2024 №38726, умовами якої не враховано норми пункту 3 Особливостей №1178 та умов підпунктів 3.3.1. та 3.3.8 пункту 3.3., а також 3.4.2. пункту 3.4. розділу 3 тендерної документації, а саме у якій серед підстав неповернення гарантій міститься наступна: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Та визначеного у висновку, як порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у наданих учасником ТОВ «БФ «Жовква», ЛТД» банківській гарантії (забезпечення тендерної пропозиції). Замовник торгів не погоджується з даним висновком з огляду на наступне: Згідно до п. 15 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: У тендерній документації зазначаються такі відомості розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). В п. 3.3. Розділу 3 Тендерної документації та в оголошені щодо проведення процедури відкритих торгів вказано інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. У вимогах було встановлено, що банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Учасником в складі пропозиції надано електронну банківську гарантію Вих. № 38726 від 05.04.2024 р., що оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Тож враховуючи зазначене в замовника відсутні підстави розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у наданій учасником ТОВ «БФ «Жовква», ЛТД» банківській гарантії. В тендерній документації прописано пп.3.4.2. п. 3.4. Розділу №3 тендерної документації прописані умови не повернення забезпечення тендерної пропозиції: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Зазначені умови були сформовані у відповідності до п. 2 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 47 Особливостей. Також в п. 3.3. Розділу №3 тендерної документації вказано, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Враховуючи перелічене та вимогу щодо подання саме банківської гарантії, що повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, електронна банківська гарантія Вих. № 38726 від 05.04.2024 р., що подана ТОВ «БФ «Жовква», ЛТД» відповідає вимозі. Щодо розміщеного календарного графіку виконання робіт (Додаток №2 до Договору №20-ОС від 25.04.2024 р.) в форматі JPG. Графік виконання робіт, що міститься у Додатку №2 до Договору №20-ОС від 25.04.2024 р. викладено у формі таблиці, яка має великий розмір, тож при переведені файлу у формат PDF текст таблиці в тому чисті цифри є не чіткими та не читабельними, узв’язку з чим такий додаток було розміщено в фрматі JPG, що містить якісне зображення, яке доступне для перегляну на веб – порталі Уповноваженого органу. На виконання висновку Західного офісу ДАСУ Замовником додатково розміщено календарний графік виконання робіт в форматі PDF на веб – порталі Уповноваженого органу. Керуючись зобов’язаннями, визначеними висновком за результатами моніторингу даної закупівлі, Замовником буде враховано в подальших закупівлях інформацію, зазначену в даному висновку. Також замовником було детально проаналізовано результати моніторингу та проведено роз’яснювальну роботу Уповноваженою особою, що здійснює закупівлі за процедурами відкритих торгів чим здійснено заходи направлені на недопущення порушень при здійсненні подальших закупівель. Додатки: Сертифікат на систему управління якістю у виробництві що згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», Гарантійний лист № №0204/02 від 02.04.2024 Гарантійний лист № 0204/01 від 02.04.2024 Довідка щодо ступеня локалізації №32Т-6 від 05.04.2024 р., Електронна банківська гарантія Вих. № 38726 від 05.04.2024 р Календарний графік виконання робіт в форматі PDF.
2024-05-23 11:04:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, а також пункту 43 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
130 940 307,01
UAH з ПДВ
|
130 940 307,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Переможець |
130 940 307,01
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 15:19
|
Дод.4 20-ОС.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2024 13:57
|
Дод.3.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2024 13:52
|
Дод.2 до 20-ОС.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2024 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 10:21
|
002 (2).pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 16:26
|
002.jpg | укладений |
30 квітня 2024 16:25
|
20-ОС.PDF | укладений |
30 квітня 2024 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Істотні умови договору не змінювались. На виконання висновку Західного офісу ДАСУ Замовником додатково розміщено календарний графік фінансування виконання робіт в форматі PDF. |
Номер договору про закупівлю: | 20-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Даною додатковою угодою внесно зміни до джерел фінансування робіт, умови договору не змінювались. |
Номер договору про закупівлю: | 20-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Даною додатковою угодою зміни до істотних умов договору не вносились. Додаткову угоду сформовано у зв'язку зі зміною фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 20-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткову угоду сформовано у зв'язку зі зміною фінансування, зміни до істотних умов договору не вносились. |
Номер договору про закупівлю: | 20-ОС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |