Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Параконвектомат код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2024-04-01-010101-a ● 79751ec295954b30a5abe350c81911bd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 04386775 |
Вебсайт: | http://ostrozhecka.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 35113, Україна , Рівненська обл., с. Острожець, вул. Незалежності, 12 |
Контактна особа: |
Тарас Гордійчук +380971050404 ostrozhecz.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 12:27 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 12:27 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Острожецька сільська рада Дубенського району Рівненської області 35113, с.Острожець, вул..Незалежності 12 Код ЄДРПОУ 04386775 МФО 820172 р/р UA278201720355119001000036534 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 4100,00 грн 00коп 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частині 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Параконвектомат на 5 рівнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 20 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 12:59 |
Тендерна документацiя (1).docx | |
03 квітня 2024 12:57 |
зміни.docx | |
01 квітня 2024 16:43 |
Протокол.pdf | |
01 квітня 2024 16:43 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
01 квітня 2024 16:43 |
Додаток 1 (квалiфiкацiя).docx | |
01 квітня 2024 16:43 |
Додаток_3_(проект_договору).docx |
03 квітня 2024 13:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2024 12:59 |
Тендерна документацiя (1).docx
|
|||
03 квітня 2024 12:57 |
зміни.docx
|
|||
01 квітня 2024 16:43 |
Протокол.pdf
|
|||
01 квітня 2024 16:43 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
01 квітня 2024 16:43 |
Додаток 1 (квалiфiкацiя).docx
|
|||
01 квітня 2024 16:43 |
Додаток_3_(проект_договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення Тендерної пропозиції
Дата подання: 03 квітня 2024 10:01
Дата відповіді: 03 квітня 2024 12:24
Добрий день. Шановний Замовнику, згідно п.п. 2.3. Тендерної документації «Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 140 000,00 грн 00коп». Просимо уточнити, на яку суму потрібно готувати гарантію?
Відповідь: Доброго дня. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3% від очікуваної вартості) – 4100,00 гривень. Внесення змін до Тендерної документації буде протягом дня.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-01-010101-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР", Код ЄДРПОУ:43205105
Дата подання: 15 квітня 2024 12:56
Вимога Замовнику ТОВ "ПАБЛІК СЕКТОР"
Острожецькою сільською радою Млинівського району Рівненської області проведено процедуру на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Пароконвектомати) оголошення UA-2024-04-01-010101-a, за результатами розгляду Замовником було відхилено пропозицію ТОВ “ПАБЛІК СЕКТОР”, про що було розміщено Протокол №104 від 12.04.2024 року.
ТОВ “ПАБЛІК СЕКТОР” вважає підстави для відхилення його пропозиції, які зазначені у Протоколі №104 від 12.04.2024 року неправомірними та недостатньо аргументованими та просить надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Зазначаємо, що ТОВ “ПАБЛІК СЕКТОР” надано у складі своєї тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації із зазначенням інформації щодо виробника та моделі товару на весь перелік, який планує закупляти Замовник (Порівняльна таблиця за Вих. №80 від 8 квітня 2024 року). Всі характеристики, які надані відповідають вимогам технічної специфікації, а більшість з них є покращеними, а саме: сучасніша панель керування, менше енергоспоживання, більша відстань між рівнями, також дана модель має можливість до збереження програм приготування у пам’яті печі.
Щодо наступного обґрунтування Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції такі як: надання декларації про відповідність та сертифікату відповідності, термін яких сплив 29.07.2023 року, зазначаємо, що у тендерній документації відсутні вимога, що ці документи мають бути чинними та дату відкриття тендерних пропозицій. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в складі нашої тендерної пропозиції надано лист в якому зазначено підстави, по яких дані документи вважаються дійсними на сьогоднішній день (Довідка строк дії документів якості за Вих. №79 від 8 квітня 2024 року).
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що тільки наша компанія з усіх учасників закупівлі надала повний комплект документів згідно Додатка 2, а саме: “На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які зазначені Замовником, Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації на весь товар який закупляється Замовником”. А замовником, згідно Додатку 2 до тендерної документації закупляється пароконвектомат у комплект якого входять гастроємності та фільтр для води.
Просимо прийняти дану вимогу до розгляду, надати детальні обґрунтовані підстави, за якими було відхилено нашу пропозицію.
В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до Державної аудиторської служби України для перевірки даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ “ПАБЛІК СЕКТОР” вважає підстави для відхилення його пропозиції, які зазначені у Протоколі №104 від 12.04.2024 року неправомірними та недостатньо аргументованими та просить надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Зазначаємо, що ТОВ “ПАБЛІК СЕКТОР” надано у складі своєї тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації із зазначенням інформації щодо виробника та моделі товару на весь перелік, який планує закупляти Замовник (Порівняльна таблиця за Вих. №80 від 8 квітня 2024 року). Всі характеристики, які надані відповідають вимогам технічної специфікації, а більшість з них є покращеними, а саме: сучасніша панель керування, менше енергоспоживання, більша відстань між рівнями, також дана модель має можливість до збереження програм приготування у пам’яті печі.
Щодо наступного обґрунтування Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції такі як: надання декларації про відповідність та сертифікату відповідності, термін яких сплив 29.07.2023 року, зазначаємо, що у тендерній документації відсутні вимога, що ці документи мають бути чинними та дату відкриття тендерних пропозицій. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в складі нашої тендерної пропозиції надано лист в якому зазначено підстави, по яких дані документи вважаються дійсними на сьогоднішній день (Довідка строк дії документів якості за Вих. №79 від 8 квітня 2024 року).
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що тільки наша компанія з усіх учасників закупівлі надала повний комплект документів згідно Додатка 2, а саме: “На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які зазначені Замовником, Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації на весь товар який закупляється Замовником”. А замовником, згідно Додатку 2 до тендерної документації закупляється пароконвектомат у комплект якого входять гастроємності та фільтр для води.
Просимо прийняти дану вимогу до розгляду, надати детальні обґрунтовані підстави, за якими було відхилено нашу пропозицію.
В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до Державної аудиторської служби України для перевірки даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2024 15:17
Острожецькою сільською радою Дубенського району Рівненської області була відхилена пропозиція учасника ТОВ “ПАБЛІК СЕКТОР”. Помилково вказано причину «надання декларації про відповідність та сертифікату відповідності, термін яких сплив 29.07.2023 року» даний недолік не є визначальним для прийняття рішення Уповноваженої особи. Причиною для прийняття рішення про відхилення даної пропозиції є невідповідність технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника товару на який оголошено закупівлю, згідно порівняльної таблиці додатку 2 до тендерної документації.
Перелік відхилення:
- Потужність
- Підключення
- Кількість вентиляторів
Згідно пункту 7 додатку 2 до тендерної документації у разі невідповідності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити таку пропозицію.
Перелік відхилення:
- Потужність
- Підключення
- Кількість вентиляторів
Згідно пункту 7 додатку 2 до тендерної документації у разі невідповідності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити таку пропозицію.
Номер вимоги: UA-2024-04-01-010101-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА", Код ЄДРПОУ:44877920
Дата подання: 22 квітня 2024 15:57
Вимога
Код ЄДРПОУ 44877920
Україна, 0407З, м. Київ, пр. Бандери Степана, буд.8, корп.1, оф.205
Тел. +38 (068) 047-47-47, +38 (067) 409-08-08, e-mail: xaccpa@gmail.com
Вих.№220424 від 22.04.2024р.
Суб’єкт оскарження/Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Код ЄДРПОУ 44877920
Адреса: Україна, 0407З, м. Київ, пр. Бандери Степана, буд.8, корп.1, оф.205
Електронна пошта: xaccpa@gmail.com
Телефони: +38 (068) 047-47-47, +38 (067) 409-08-08.
Замовник:
Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ 04386775
Адреса: 35113, Україна, Рівненська область, Острожець, вул. Незалежності, 12
Електронна пошта: ostrozhecz.rada@ukr.net
Телефон: +380971050404
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-01-010101-a
Предмет закупівлі: Параконвектомат код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування
Вимога
на дії замовника щодо визначення переможця
01 Квітня 2024р. Замовником Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-01-010101-a
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Під час розгляду наданих пропозицій, було виявлено, що пропозиція учасника ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" якого визнано переможцем, згідно Протоколу №106 від 19 квітня 2024 року не відповідає умовам закупівлі, які Замовник виклав в тендерній документації та має бути відхилена, а саме:
Згідно з Додаток 2 Технічна специфікація, «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, потрібно надати скановану копію оригіналу листа виробника чи авторизаційного листа (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені в тендерній документації даної процедури закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну поставки та гарантійного обслуговування.»
Учасником ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" було надано авторизаційний лист від 05 квітня 2024 року від ТОВ «РЕСТЕКВІП» в котрому надається підтвердження, що товар піч конвекційна Apach AP5QM буде поставлена за результатами закупівлі ФОП Гончаров Володимир Павлович, в той час як Фізична особа-підприємець Гончаров Володимир Павлович не є учасником закупівлі UA-2024-04-01-010101-a
Учасником ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" було надано авторизаційний лист від 05 квітня 2024 року від Фізична особа-підприємець Гончаров Володимир Павлович в котрому надається підтвердження, що товар піч конвекційна Apach AP5QM буде поставлена за результатами закупівлі ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА", в той час як Фізична особа-підприємець Гончаров Володимир Павлович не є виробником, представником виробника чи філією виробника або представником філії виробника, дилером, дистриб'ютором даної продукції
Згідно з Додаток 2 Технічна специфікація. «Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації (обов’язково зазначається виробник та модель товару). У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.»
Учасником процедури закупівлі ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" було надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару №24-т від 05.04.2024р в котрій не було зазначено виробника та модель товарів «Фільтр – пом’якшувач води 12 л,; Гастроємність GN 1/1 100; Гастроємність GN 1/1 65; Гастроємність GN 1/1 20,» відповідно до цього не виконано вимогу замовника.
За невиконання даної вимоги було дискваліфіковано ТОВ "РЕСТЕКВІП" Протокол відхилення №103 від 10.04.2024 , а також Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" Протокол відхилення №104 від 12.04.2024, хоча невиконання даної вимоги не завадило ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" стати переможцем
У відповідності з Додаток 2 Технічна специфікація «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
На підтвердження технічних, якісних на кількісних характеристик предмету закупівлі, які зазначені Замовником, Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації на весь товар який закупляється Замовником».
Учасником процедури закупівлі ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" не було надано документи якості, котрі вимагаються замовником (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації ) на товари: «Фільтр – пом’якшувач води 12 л,; Гастроємність GN 1/1 100 ; Гастроємність GN 1/1 65; Гастроємність GN 1/1 20 ,» відповідно до цього не виконано вимогу замовника
З огляду на вищевказане, Замовника Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області своїми діями порушила пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» визначивши переможною пропозицію, яка не відповідає умовам закупівлі та має бути відхилена. Визначивши переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає тендерній документації порушила принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Перевірити тендерну пропозицію ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" на відповідність технічним та іншим вимогам та відхилити як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Скасувати Протокол №106 від 19 квітня 2024 року про намір укласти договір на закупівлю з ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
4. Перейти до розгляду наступної пропозиції.
* Документи, на які посилається Скаржник у своїй скарзі знаходяться у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-01-010101-a
Розгорнути
Згорнути
Україна, 0407З, м. Київ, пр. Бандери Степана, буд.8, корп.1, оф.205
Тел. +38 (068) 047-47-47, +38 (067) 409-08-08, e-mail: xaccpa@gmail.com
Вих.№220424 від 22.04.2024р.
Суб’єкт оскарження/Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Код ЄДРПОУ 44877920
Адреса: Україна, 0407З, м. Київ, пр. Бандери Степана, буд.8, корп.1, оф.205
Електронна пошта: xaccpa@gmail.com
Телефони: +38 (068) 047-47-47, +38 (067) 409-08-08.
Замовник:
Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ 04386775
Адреса: 35113, Україна, Рівненська область, Острожець, вул. Незалежності, 12
Електронна пошта: ostrozhecz.rada@ukr.net
Телефон: +380971050404
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-01-010101-a
Предмет закупівлі: Параконвектомат код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування
Вимога
на дії замовника щодо визначення переможця
01 Квітня 2024р. Замовником Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-01-010101-a
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Під час розгляду наданих пропозицій, було виявлено, що пропозиція учасника ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" якого визнано переможцем, згідно Протоколу №106 від 19 квітня 2024 року не відповідає умовам закупівлі, які Замовник виклав в тендерній документації та має бути відхилена, а саме:
Згідно з Додаток 2 Технічна специфікація, «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, потрібно надати скановану копію оригіналу листа виробника чи авторизаційного листа (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені в тендерній документації даної процедури закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну поставки та гарантійного обслуговування.»
Учасником ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" було надано авторизаційний лист від 05 квітня 2024 року від ТОВ «РЕСТЕКВІП» в котрому надається підтвердження, що товар піч конвекційна Apach AP5QM буде поставлена за результатами закупівлі ФОП Гончаров Володимир Павлович, в той час як Фізична особа-підприємець Гончаров Володимир Павлович не є учасником закупівлі UA-2024-04-01-010101-a
Учасником ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" було надано авторизаційний лист від 05 квітня 2024 року від Фізична особа-підприємець Гончаров Володимир Павлович в котрому надається підтвердження, що товар піч конвекційна Apach AP5QM буде поставлена за результатами закупівлі ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА", в той час як Фізична особа-підприємець Гончаров Володимир Павлович не є виробником, представником виробника чи філією виробника або представником філії виробника, дилером, дистриб'ютором даної продукції
Згідно з Додаток 2 Технічна специфікація. «Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації (обов’язково зазначається виробник та модель товару). У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.»
Учасником процедури закупівлі ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" було надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару №24-т від 05.04.2024р в котрій не було зазначено виробника та модель товарів «Фільтр – пом’якшувач води 12 л,; Гастроємність GN 1/1 100; Гастроємність GN 1/1 65; Гастроємність GN 1/1 20,» відповідно до цього не виконано вимогу замовника.
За невиконання даної вимоги було дискваліфіковано ТОВ "РЕСТЕКВІП" Протокол відхилення №103 від 10.04.2024 , а також Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" Протокол відхилення №104 від 12.04.2024, хоча невиконання даної вимоги не завадило ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" стати переможцем
У відповідності з Додаток 2 Технічна специфікація «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
На підтвердження технічних, якісних на кількісних характеристик предмету закупівлі, які зазначені Замовником, Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації на весь товар який закупляється Замовником».
Учасником процедури закупівлі ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" не було надано документи якості, котрі вимагаються замовником (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації ) на товари: «Фільтр – пом’якшувач води 12 л,; Гастроємність GN 1/1 100 ; Гастроємність GN 1/1 65; Гастроємність GN 1/1 20 ,» відповідно до цього не виконано вимогу замовника
З огляду на вищевказане, Замовника Острожецька сільська рада Млинівського району Рівненської області своїми діями порушила пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» визначивши переможною пропозицію, яка не відповідає умовам закупівлі та має бути відхилена. Визначивши переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає тендерній документації порушила принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Перевірити тендерну пропозицію ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" на відповідність технічним та іншим вимогам та відхилити як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Скасувати Протокол №106 від 19 квітня 2024 року про намір укласти договір на закупівлю з ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"
4. Перейти до розгляду наступної пропозиції.
* Документи, на які посилається Скаржник у своїй скарзі знаходяться у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-01-010101-a
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2024 16:07
Розглянувши вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" (Код ЄДРПОУ 44877920) повідомляємо наступне.
У відкритих торгах із особливостями на закупівлю «Параконвектомат код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-01-010101-a) було подано 4 пропозиції. За результатами проведеного електронного аукціону переможцем закупівлі стало ТОВ "РЕСТЕКВІП" із ціною пропозиції 95 927,00 грн. За результатами розгляду пропозиції, поданої ТОВ "РЕСТЕКВІП", пропозицію було відхилено згідно з абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (детальна інформація міститься у Протоколі від 10.04.2024 року №103).
Відповідно до ч.11 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі”, уповноваженою особою було розглянуто наступну пропозицію, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" із ціною пропозиції 95 928,00 грн., яку було відхилено згідно з абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (детальна інформація міститься у Протоколі від 12.04.2024 року №104).
Наступна пропозиція, яку було розглянуто Замовником, була пропозиція, подана ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" із ціною пропозиції 137 600,00 грн. Дану пропозицію після проведення оцінки, відповідно до Протоколу від 19.04.2024 року №106, було визнано переможцем закупівлі.
Щодо можливих, на Вашу думку порушень, повідомляємо таке. Помилковим є Ваше твердження щодо того, що «За невиконання даної вимоги було дискваліфіковано ТОВ "РЕСТЕКВІП" Протокол відхилення №103 від 10.04.2024 , а також Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" Протокол відхилення №104 від 12.04.2024, хоча невиконання даної вимоги не завадило ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" стати переможцем». ТОВ "РЕСТЕКВІП" було відхилено через повну відсутність у складі пропозиції документа, що вимагався пунктом 7 Додатку 2 “ Технічна специфікація на закупівлю: «Пароконвектомати (Код ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)»” Тендерної документації, затвердженої Протоколом уповноваженої особи від 01.04.2024 р., а саме – відсутність порівняльної таблиці запропонованого товару вимогам Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно, у пропозиції ТОВ "РЕСТЕКВІП" був відсутній документ, який вимагався тендерною документацією для визначення саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не передбачає можливості Замовнику для надання часу на виправлення такої невідповідності. Пропозицію, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР", було відхилено у зв’язку із невідповідністю запропонованих технічних характеристик товару, що вимагався у тендерній документації. Зокрема, як вбачається із порівняльної таблиці (документ «Порівняльна таблиця.PDF»), поданої ТОВ "ПАБЛІК СЕКТОР", відрізняються параметри керування пристроєм (електронна система керування замість електромеханічної), температурний режим (замість від 0 до 2850С, від 30 до 2800С), кількість вентиляторів (1 замість 2), таймер (вимагалося від 0 до 120 хв, надано від 0 до 60 хвилин).
Хибним є Ваше твердження щодо ненадання ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" «документів якості, котрі вимагаються замовником (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації ) на товари: «Фільтр – пом’якшувач води 12 л,; Гастроємність GN 1/1 100 ; Гастроємність GN 1/1 65; Гастроємність GN 1/1 20 ,» відповідно до цього не виконано вимогу замовника». Предметом закупівлі, проведеної Острожецької сільської ради Млинівського району Рівненської області за ідентифікатором UA-2024-04-01-010101-a є Параконвектомат код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування, а не супутній товар, що є складником. Порівняльна таблиця та документи по якості товару вимагалися саме на параконвектомат, а не на супутні товари чи комплектуючі товару, Документи щодо якості товару наявні у пропозиції, поданій ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" (документи «ДПВ VENIX пароконовектомати та пічки.pdf», Конвекційні печі M-D великі.pdf, СанГіг VENIX пароконовектомати та пічки.pdf, СПВ VENIX пароконовектомати та пічки.pdf»).
Також зазначаємо, що тендерною документацією вимагалося надання учасником сканованої копії оригіналу листа виробника чи авторизаційного листа (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені в тендерній документації даної процедури закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну поставки та гарантійного обслуговування. ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" надано Авторизаційний лист офіційного імпортера ТОВ «РЕСТЕКВІП», виданий ФОП Гончарову Володимиру Павловичу та визначено його статус партнера, який у свою чергу надав Авторизаційний лист ФОП Луцюк Ользі Володимирівні право поставки товарів, які перебувають у нього у статусі офіційного партнера з підтвердженням можливості поставки ФОП Луцюк О.В. цих товарів у кількості, та в терміни, визначені в тендерній документації даної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, пропозицію, подану ФОП Луцюк Ольгою Володимирівною було визнано переможцем закупівлі відповідно до норм чинного законодавства.
У відкритих торгах із особливостями на закупівлю «Параконвектомат код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-01-010101-a) було подано 4 пропозиції. За результатами проведеного електронного аукціону переможцем закупівлі стало ТОВ "РЕСТЕКВІП" із ціною пропозиції 95 927,00 грн. За результатами розгляду пропозиції, поданої ТОВ "РЕСТЕКВІП", пропозицію було відхилено згідно з абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (детальна інформація міститься у Протоколі від 10.04.2024 року №103).
Відповідно до ч.11 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі”, уповноваженою особою було розглянуто наступну пропозицію, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" із ціною пропозиції 95 928,00 грн., яку було відхилено згідно з абзацом 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (детальна інформація міститься у Протоколі від 12.04.2024 року №104).
Наступна пропозиція, яку було розглянуто Замовником, була пропозиція, подана ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" із ціною пропозиції 137 600,00 грн. Дану пропозицію після проведення оцінки, відповідно до Протоколу від 19.04.2024 року №106, було визнано переможцем закупівлі.
Щодо можливих, на Вашу думку порушень, повідомляємо таке. Помилковим є Ваше твердження щодо того, що «За невиконання даної вимоги було дискваліфіковано ТОВ "РЕСТЕКВІП" Протокол відхилення №103 від 10.04.2024 , а також Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" Протокол відхилення №104 від 12.04.2024, хоча невиконання даної вимоги не завадило ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" стати переможцем». ТОВ "РЕСТЕКВІП" було відхилено через повну відсутність у складі пропозиції документа, що вимагався пунктом 7 Додатку 2 “ Технічна специфікація на закупівлю: «Пароконвектомати (Код ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)»” Тендерної документації, затвердженої Протоколом уповноваженої особи від 01.04.2024 р., а саме – відсутність порівняльної таблиці запропонованого товару вимогам Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно, у пропозиції ТОВ "РЕСТЕКВІП" був відсутній документ, який вимагався тендерною документацією для визначення саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не передбачає можливості Замовнику для надання часу на виправлення такої невідповідності. Пропозицію, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР", було відхилено у зв’язку із невідповідністю запропонованих технічних характеристик товару, що вимагався у тендерній документації. Зокрема, як вбачається із порівняльної таблиці (документ «Порівняльна таблиця.PDF»), поданої ТОВ "ПАБЛІК СЕКТОР", відрізняються параметри керування пристроєм (електронна система керування замість електромеханічної), температурний режим (замість від 0 до 2850С, від 30 до 2800С), кількість вентиляторів (1 замість 2), таймер (вимагалося від 0 до 120 хв, надано від 0 до 60 хвилин).
Хибним є Ваше твердження щодо ненадання ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" «документів якості, котрі вимагаються замовником (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацію про відповідність та сертифікат відповідності та інструкцію з експлуатації ) на товари: «Фільтр – пом’якшувач води 12 л,; Гастроємність GN 1/1 100 ; Гастроємність GN 1/1 65; Гастроємність GN 1/1 20 ,» відповідно до цього не виконано вимогу замовника». Предметом закупівлі, проведеної Острожецької сільської ради Млинівського району Рівненської області за ідентифікатором UA-2024-04-01-010101-a є Параконвектомат код за ДК 021:2015:39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування, а не супутній товар, що є складником. Порівняльна таблиця та документи по якості товару вимагалися саме на параконвектомат, а не на супутні товари чи комплектуючі товару, Документи щодо якості товару наявні у пропозиції, поданій ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" (документи «ДПВ VENIX пароконовектомати та пічки.pdf», Конвекційні печі M-D великі.pdf, СанГіг VENIX пароконовектомати та пічки.pdf, СПВ VENIX пароконовектомати та пічки.pdf»).
Також зазначаємо, що тендерною документацією вимагалося надання учасником сканованої копії оригіналу листа виробника чи авторизаційного листа (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені в тендерній документації даної процедури закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну поставки та гарантійного обслуговування. ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" надано Авторизаційний лист офіційного імпортера ТОВ «РЕСТЕКВІП», виданий ФОП Гончарову Володимиру Павловичу та визначено його статус партнера, який у свою чергу надав Авторизаційний лист ФОП Луцюк Ользі Володимирівні право поставки товарів, які перебувають у нього у статусі офіційного партнера з підтвердженням можливості поставки ФОП Луцюк О.В. цих товарів у кількості, та в терміни, визначені в тендерній документації даної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, пропозицію, подану ФОП Луцюк Ольгою Володимирівною було визнано переможцем закупівлі відповідно до норм чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕСТЕКВІП" |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
95 927,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" |
103 596,00
UAH з ПДВ
|
95 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" |
137 600,00
UAH з ПДВ
|
137 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" |
139 998,00
UAH з ПДВ
|
139 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕСТЕКВІП" #41047380 |
Відхилено |
95 927,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 14:22
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" #43205105 |
Відхилено |
95 928,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 10:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 квітня 2024 00:00
|
ФОП "ЛУЦЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" #2745805761 |
Переможець |
137 600,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 15:52
|
Договір.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:51
|