Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці місцевості та населених пунктів в масштабах 1:10000 та 1:2000 Коростенської міської територіальної громади
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2024-04-01-009280-a 0646c2225ec84e7983054c92a6ed92cc
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яндюк Павло Сергійович

380414250146 namepaul@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053507
Вебсайт: http://www.korosten-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, Грушевського, 22
Контактна особа: Яндюк Павло Сергійович
380414250146
namepaul@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 квітня 2024 13:29
Початок аукціону: 15 квітня 2024 13:29
Очікувана вартість: 5 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці місцевості та населених пунктів в масштабах 1:10000 та 1:2000 Коростенської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 71355200-3 — Послуги з топографічної зйомки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяплата, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання акту здачі-приймання наданих послуг та надання Замовнику матеріалів та даних у паперовому та електронному вигляді згідно об’ємів вказаних в Технічному завданні, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у Державній казначейській службі України Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 16:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 квітня 2024 17:03
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:29
Яким нормативно-правовим актом або технічним документом регламентується, зазначене у пункті 1.5 Технічного завдання, значення висоти перерізу рельєфу для топографічних планів масштабу 1:10 000, яке складає 0,5 м? Згідно з п. 4.7.3. Основних положень створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000, затверджених наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 31.12.1999 р. №156 і погоджених з Воєнно-топографічним управлінням Генерального штабу Збройних сил України, мінімальне значення перерізу рельєфу повинно складати 1 м.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В частині мінімального значення перерізу рельєфу при складанні технічного завдання (п. 1.5) було допущено технічну помилку. В цій частині будуть внесені зміни до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 03 квітня 2024 17:03
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:29
Значення перерізу рельєфу для топографічних планів масштабу 1:2000 регламентується п. 1.1.9. Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті міністрів України від 09.04.1998 р. № 56, відповідно до зазначеного пункту, значення перерізу рельєфу залежить від характеристики рельєфу та максимально переважні кути нахилу. Чи є характеристика рельєфу та максимально переважні кути нахилу території Коростенської міської територіальної громади такими, що потребують відображення горизонталей із перерізом 0,5 метрів на топографічних планах масштабу 1:2000?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В частині мінімального значення перерізу рельєфу при складанні технічного завдання (п. 1.5) було допущено технічну помилку. В цій частині будуть внесені зміни до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 03 квітня 2024 17:04
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:29
У пункті 2.5 Технічного завдання йдеться про Вимоги до цифрових топографічних карт, де згадуються нормативні та технічні документи, які стосуються розробки топографічних карт масштабу 1:10 000 і дрібніше, в той час як виходячи із пунктів 1.2 та 1.5 Технічного завдання, метою здійснення закупівлі є створення топографічних планів масштабів 1:2000 та 1:10 000. Таким чином, вимоги, зазначені у даному пункті не відповідають меті здійснення закупівлі і потребують усунення або заміни на вимоги конкретно до топографічних планів зазначених масштабів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином, наявність посилання на окремі нормативно-правові акти ніяким чином не суперечать вимогам технічного завдання та не дискримінують учасників в частині неможливості прийняття участі у процедурі закупівлі за їх наявності.
Кваліфікаційні вимоги/досвід
Дата подання: 03 квітня 2024 22:03
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:30
п.1.1., Додатку 1 до тендерної документації, окрім іншого, передбачено надання: - завірені належним чином копії або оригінали повністю виконаних аналогічних договорів (одного або декілька) з усіма укладеними додатковими угодами (додатковими договорами), додатками та специфікаціями до договору; - завірені належним чином копії або оригінали документів, які підтверджують факт повного його (їх) виконання (акти прийому-передачі наданих послуг/виконаних робіт, які підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі); - відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації; - виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. На нашу думку така вимога є "надуманою" та "безпідставною" з наступних причин: 1. Не зрозуміло, навіщо замовнику "завірені належним чином копії", більше того "оригінали" повністю виконаних аналогічних договорів, якщо замовник може перевірити факт укладання договору та факт його виконання в системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ за індитифікатором аналогічної закупівлі. Просимо надати пояснення. 2. Не зрозуміло навіщо замовнику і "документи, які підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі" і "відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації" (більше того не зрозуміло з тексту від керівника підприємства-учасника чи керіника підприємства-замовника), якщо, наприклад, сторони підписання акту приймання-передачі послуг засвідчують, що послуги надані в повному обсязі з необхідною якістю. Просимо надати пояснення. 3.Не зрозуміло, яким чином оплата Замовником послуг, впливає на факт надання послуг (підписано акт приймання-передачі сторонами). Просимо надати пояснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо першого запитання зазначаємо, що згідно п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п. 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен бути підтверджений саме документально. Вимога щодо надання «завірених належним чином копій» або «оригіналів» повністю виконаних аналогічних договорів є цілком правомірною та такою, що не обмежує, а навпаки розширює коло потенційних учасників, в тому числі надаючи можливість приймати участь тим учасникам, які не мають успішно виконаних договорів з замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», що публікуються в електронній системі закупівель Prozorro, проте мають досвід успішно виконаних договорів з іншими замовниками (не в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Окремо наголошуємо, що Замовником не встановлено вимог щодо надання виконаних аналогічних договорів тільки із замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого та третього запитання зазначаємо, що відповідно до п. 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен бути підтверджений саме документально, тому надання підтверджуючих документів у відповідності до вимог п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в тому числі й при умові надання учасником договору, за яким контрагентом учасника є підприємство/установа/організація, що не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі. Лист-відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) надається за підписом керівника підприємства/установи/організації замовника.
Кваліфікаційні вимоги/наявність працівників
Дата подання: 03 квітня 2024 22:09
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:31
п.1.3. Додатку 1, Замовник вимагає" Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати: - довідку у довільній формі про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: П.І.Б., посади, освіти, інформації про відносини (штатний працівник/згідно договору цивільно-правового характеру, тощо). При цьому, обов’язковою є наявність: - не менше 2 (двох) сертифікованих інженерів-геодезистів, які працюють у складі учасника за основним місцем роботи; - спеціалістів (одного або декілька), що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА та отримали (отримав) відповідні сертифікати від виробника БПЛА. Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії оригіналів сертифікатів щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА." У звязку з цим просимо надати розсенення та, при необхідності, внести зміни до тендерної документації: 1. Яким нормативно-правовим документом передбачено наявність саме 2 сертифікованих інженерів геодезистів,якщо законодавством передбачено, що відповідальність за якість топографо-геодезичних робіт нисе лише одна сертифікована особа? 2. Щодо "спеціалістів (одного або декілька), що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА та отримали (отримав) відповідні сертифікати від виробника БПЛА" - дана вимога є дискримінаціцною та не має жодних законодавчих підстав, просимо видалити. Окрім того, результати робои таких "спеціалістів" не передаються замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» дає можливість на законодавчому рівні встановити вимогу щодо відповідальності за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, що є обов’язковою умовою для Замовника в раках проведення закупівлі за державні кошти. Окремо, наголошуємо, що множинне значення в частині наявності інженерів-геодезистів аналогічно є імперативною нормою, встановленою статтею 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», де таке вживається саме в множині. Виходячи з обов’язковості наявності вищевказаних працівників, а саме інженерів-геодезистів вимога є цілком обґрунтованою.
Щодо другого питання зазначаємо, що відповідно до п. 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язковою є наявність саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підтвердженням такої кваліфікації, необхідних знань та досвіду в частині керування БПЛА, які будуть застосовуватись для надання послуг, є саме надання відповідних сертифікатів щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА, а тому внесення змін не є доцільним.
Кваліфікаційні вимоги/обладнання
Дата подання: 03 квітня 2024 22:22
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:31
п. 1.7. Додатку 1 Замовником вимагається "Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. У довідці учасник повинен підтвердити наявність: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); ..." У звязку з цим просимо надати розяснення, навіщо Замовник вимагає: 1. Наявність БПЛА, якщо результати аерофотозйомки не передбачено передавати Замовнику, більше того використання БПЛА з комерційною метою, регламентується Повітряним кодексом України; 2. Яким нормативно-правовим документом, для такого незначного обсягу надання послуг, необхідна наявність саме 2-х GPS/GNSS-приймачів; 3. Навіщо наявність тахеометрів, якщо технічним завданням не передбачено виконання тахеометричної зйомки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо першого питання зазначаємо, що згідно п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Обов’язковою є наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема БПЛА, які необхідні насамперед для виконання технічного завдання, а тому вимога встановлена в цій частині є цілком правомірною.
Щодо другого питання зазначаємо, що виходячи з обов’язковості наявності не менше двох інженерів-геодезистів, вимога щодо наявності не менше 2-х GPS/GNSS-приймачів є цілком обґрунтованою, у тому числі обґрунтованою є кількість обладнання, яка тотожна кількості працівників для коректного та вчасного надання послуг.
Щодо третього питання зазначаємо, що тахеометричне знімання використовується для створення та вимірювання планово-висотної основи, а також для створення мережі згущення від пунктів ДГМ, висотної геодезичної основи, геодезичної мережі згущення, які не можливо поміряти за допомогою супутникових методів (наприклад, заліснені території). Проте, у зв’язку із воєнним станом в країні широкого застосовуються системи радіоелектронної боротьби, що інколи унеможливлюють, або суттєво погіршують вимірювання супутниковим методом, що в свою чергу призведе до неможливості коректного надання послуг та виконання у передбачені проектом договору строки. Задля уникнення настання форс-мажорних обставин та порушення строків надання послуг було встановлено вимогу в цій частині.
Кваліфікаційні вимоги/досвід (додатково)
Дата подання: 05 квітня 2024 16:07
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:32
Шановний замовнику, дякуємо за відповідь на питання, проте окрім іншого намі були задані питання: «2. Не зрозуміло навіщо замовнику і "документи, які підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі" і "відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації" (більше того не зрозуміло з тексту від керівника підприємства-учасника чи керіника підприємства-замовника), якщо, наприклад, сторони підписання акту приймання-передачі послуг засвідчують, що послуги надані в повному обсязі з необхідною якістю. Просимо надати пояснення. 3.Не зрозуміло, яким чином оплата Замовником послуг, впливає на факт надання послуг (підписано акт приймання-передачі сторонами). Просимо надати пояснення.» А вами була надана наступна відповідь: «Щодо другого та третього запитання зазначаємо, що відповідно до п. 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен бути підтверджений саме документально, тому надання підтверджуючих документів у відповідності до вимог п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в тому числі й при умові надання учасником договору, за яким контрагентом учасника є підприємство/установа/організація, що не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі. Лист-відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) надається за підписом керівника підприємства/установи/організації замовника.» На нашу думку, у вашій відповіді ви відійшли від суті завданих питань, тому просимо надати аргументовану відповідь, щодо наступних уточнюючих питань: 1. Навіщо замовнику додатково лист відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) надається за підписом керівника підприємства/установи/організації замовника, якщо буде надано "документи, які підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі"? Для інформації таким документом відповідно до бухгалтерського та податкового обліку, для аналогічного предмету закупівлі – є акт приймання-передачі наданих послуг, підписаний сторонами. Окрім того, надання листа-відгуку за результатами виконання аналогічних договорів не є обов’язком замовника в будь-якому випадку. Отже вимагання вами, «листа-відгуку за результатами виконання аналогічних договорів» є вимогою, що суперечить вимогам чинного законодавства та унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі підприємствам/організаціям, які мають успішні виконані аналогічні договори (що підтверджується актом прийняття-надання послуг підписаного сторонами). 2. Виходячи з наведених вище аргументів, також зазначимо, що факт оплати замовником не є фактом успішного виконання договору. Отже вимагання вами, «- виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції» є вимогою, що суперечить вимогам чинного законодавства та унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі підприємствам/організаціям, які мають успішні виконані аналогічні договори, і не є вимогою, що підтверджує факт успішного виконання аналогічного договору. Відповідно до вищевказаного, з метою усунення дискримінаційних умов, пропонуємо видалити наступні вимоги, передбачені п.1.1. додатку 1 до тендерної документації, а саме: «- відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації; - виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен бути підтверджений саме документально. Замовником встановлено вимогу щодо надання відгуку, документів, які підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі та виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції для підтвердження повного та належного виконання аналогічного договору. Щодо листа-відгуку, то такий повинен бути підписаний керівником підприємства-замовника, як контрагента за договором. Зазначені вимоги не суперечать нормам чинного закупівельного законодавства України, не є такими, які неможливо виконати, а отже встановлені правомірно. Внесення змін в цій частині є недоцільним.
Кваліфікаційні вимоги/наявність працівників (додатково)
Дата подання: 05 квітня 2024 16:34
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:32
Шановний замовнику, дякуємо за відповідь на питання, проте ваші відповді є частковими і не дають відповідь по суті заданих питань. Зокрема нами було задано питання: «1. Яким нормативно-правовим документом передбачено наявність саме 2 сертифікованих інженерів геодезистів, якщо законодавством передбачено, що відповідальність за якість топографо-геодезичних робіт несе лише одна сертифікована особа?» Ви надали відповідь: «Шановний учаснику! Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» дає можливість на законодавчому рівні встановити вимогу щодо відповідальності за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, що є обов’язковою умовою для Замовника в раках проведення закупівлі за державні кошти. Окремо, наголошуємо, що множинне значення в частині наявності інженерів-геодезистів аналогічно є імперативною нормою, встановленою статтею 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», де таке вживається саме в множині. Виходячи з обов’язковості наявності вищевказаних працівників, а саме інженерів-геодезистів вимога є цілком обґрунтованою.» Проте, вами, сподіваємося, ненавмисно упущені положення саме статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» де чітко і однозначно зазначено: «Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є:…юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є СЕРТИФІКОВАНИЙ ІНЖЕНЕР-ГЕОДЕЗИСТ, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт…» Окрім того, жодним нормативно-правовим, та нормативно-технічним документом не встановлено вимоги щодо кількості сертифікованих інженерів-геодезистів, і заявлена замовником кількість саме 2 інженерів-геодезистів є необгрунтованою. Отже на нашу думку дана вимога є дискримінаційною, і не унеможливлює участь організацій/підприємств у котрих є ОДИН сертифікований інженер-геодезист. Просимо вилучити вимогу щодо кількості інженерів-геодезистів, як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В частині кількості сертифікованих інженерів-геодезистів будуть внесені зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги/наявність працівників (додатково)
Дата подання: 05 квітня 2024 16:48
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:33
Шановний замовнику, дякуємо за відповідь на питання, проте ваші відповді є частковими і не дають відповідь по суті заданих питань. Зокрема нами було задано питання: 2. Щодо "спеціалістів (одного або декілька), що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА та отримали (отримав) відповідні сертифікати від виробника БПЛА" - дана вимога є дискримінаціцною та не має жодних законодавчих підстав, просимо видалити. Окрім того, результати робои таких "спеціалістів" не передаються замовнику. Ви надали відповідь: Щодо другого питання зазначаємо, що відповідно до п. 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язковою є наявність саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підтвердженням такої кваліфікації, необхідних знань та досвіду в частині керування БПЛА, які будуть застосовуватись для надання послуг, є саме надання відповідних сертифікатів щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА, а тому внесення змін не є доцільним. У зв’язку з цим, просимо надати розяснення: 1. Яким чином спеціалісти, що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА задіяні у створенні топографічної карти/плану у розумінні нормативних документів «Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500, затверджена наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 9 квітня 1998 року № 56» та/або «Основні положення створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000. Затверджено Головним управлінням геодезії, картографії та кадастру України (№156 від 31.12.1999 р.)»? 2. Яким нормативно-правовим документом встановлено надання САМЕ сертифікатів а не іншого документу для спеціалістів з керування БПЛА? 3. Яким нормативно-правовим документом зазначено що спеціаліст з керування БПЛА повинен мати вищу освіту, якщо не повинен – пропонуємо прибрати вимогу щодо надання «- оригінали або завірені належним чином копії документів про вищу освіту;»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо першого запитання зазначаємо, що вимога встановлена відповідно до п. 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де обов’язковою є наявність саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підтвердженням такої кваліфікації, необхідних знань та досвіду в частині керування БПЛА, які будуть застосовуватись для надання послуг, є саме надання відповідних сертифікатів щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА оскільки такі БПЛА застосовуються при наданні послуг визначених в рамках даної процедури закупівлі, де предмет закупівлі - послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці місцевості та населених пунктів в масштабах 1:10000 та 1:2000 Коростенської міської територіальної громади, а не лише створення топографічної карти/плану.
Щодо другого запитання зазначаємо, що учасник може надати сертифікат або будь-який інший документ, який підтверджує проходження спеціалістом курсу навчання з керування БПЛА.
Щодо третього запитання зазначаємо, що у Додатку 1 до тендерної документації Замовником не встановлено, що спеціаліст з керування БПЛА обов’язково повинен мати вищу освіту. У цьому випадку підтвердженням кваліфікації буде сертифікат (або будь-який інший документ), який підтверджує, що спеціаліст пройшов курс навчання з керування БПЛА.
Кваліфікаційні до обладнання
Дата подання: 05 квітня 2024 17:00
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:33
Навіщо замовник вимагає "- не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); ", якщо: 1) результати аерофотозйомки не передбачено передавати Замовнику??? 2) для надання послуг з предмету закупівлі наявність бпла є опциональним інструментом а, а не оовязковим??? 3) чому встановлені конктретні вимоги до сенсора камери 35х24 (повний кадр)??? якщо повний кадр буде більше яким чином на думку замовника це вплине на результат 4) що таке ємність не менше 60 МП ??? 5) а якщо GPS приймач не вбудований, яким чином на думку замовника, це вплине на створення топографічної карти??? Окремо просимо надати розрахунки/обгрунтування замовника щодо використання саме 2 чи більше БПЛА, які стосуються продуктуивності створення топографічних карт/планів з предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідаючи на Ваші запитання зазначаємо наступне:
1) Вимога щодо наявності не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів встановлена відповідно до п. 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де обов’язковою є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) Вимога щодо наявності не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів встановлена для коректного надання послуг, що є предметом закупівлі. Предмет закупівлі - послуги з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці місцевості та населених пунктів в масштабах 1:10000 та 1:2000 Коростенської міської територіальної громади, а не закупівля аерофотозйомки без відповідного технічного завдання;
3) наявність БПЛА є обов’язковим для надання послуг з виконання топографо-геодезичних робіт по зйомці місцевості та населених пунктів в масштабах 1:10000 та 1:2000 Коростенської міської територіальної громади, а тому просимо більш детально ознайомитись з технічним завданням та усіма умовами тендерної документації.
4) Технічні характеристики камери встановлені з поміткою «не менше» та дає змогу вам як потенційному учаснику запропонувати кращі характеристики БПЛА, якими будуть виконуватись такі послуги. Визначення «не менше» максимально розширює ринок потенційних учасників, що дозволяє всім охочим прийняти участь у закупівлі. Для коректного та якісного надання послуг згідно технічного завдання необхідним є застосування БПЛА із вбудованими GPS/GNSS-приймачем.
5) Не менше 60 МП - це не менше 60 мегапікселей.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" 4 900 000,00
UAH з ПДВ
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХЗЕМЦЕНТР" 5 277 000,00
UAH з ПДВ
5 277 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 квітня 2024 14:55
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:53
Довідка про ІПН.pdf
19 квітня 2024 14:34
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:29
ДУ №5 до дог 2M.PDF
19 квітня 2024 14:29
Штатний розпис ЗС.PDF
19 квітня 2024 14:29
Штатний розпис АК 29.03.24.PDF
19 квітня 2024 14:29
Штатний розпис АГ 29.03.24.PDF
19 квітня 2024 14:29
Прохорчук Лист.pdf
19 квітня 2024 14:29
Платіжка Есрай.pdf
19 квітня 2024 14:29
Довідка МТБ.PDF
19 квітня 2024 14:28
Довідка геонікс.pdf
19 квітня 2024 14:28
Довідка БПЛА.PDF
19 квітня 2024 14:28
виписка 05.05.23.pdf
19 квітня 2024 14:28
видаткова 2.PDF
19 квітня 2024 14:28
видаткова 1.PDF
19 квітня 2024 14:28
Акт Есрай.pdf
09 квітня 2024 16:39
Електронний підпис
09 квітня 2024 16:39
Електронний підпис
09 квітня 2024 16:38
6. ТЗ Коростень.PDF
09 квітня 2024 16:38
15.4 Переклади трудових.PDF
09 квітня 2024 16:38
5. Гарантійний по формі.PDF
09 квітня 2024 16:38
9.2 Виписки по договору.pdf
09 квітня 2024 16:38
1.3 повірки копія.pdf
09 квітня 2024 16:38
15.5. Листи ГУС.pdf
09 квітня 2024 16:38
2. Лист ліцензія.PDF
09 квітня 2024 16:38
15. Довідка працівники.PDF
09 квітня 2024 16:38
1. Довідка мтб.PDF
09 квітня 2024 16:38
10.3. наказ на директора.pdf
09 квітня 2024 16:38
10.1. опис до Статуту.pdf
09 квітня 2024 16:38
8. п. 47 + довідки.PDF
09 квітня 2024 16:38
10. Статут Зем Союз.pdf
09 квітня 2024 16:38
9. Довідка аналогічний.PDF

Публічні документи

03 травня 2024 15:27
Електронний підпис
03 травня 2024 15:27
3_МВС.rar
03 травня 2024 15:27
4_Довідка_Особливості.pdf
30 квітня 2024 20:13
Електронний підпис
30 квітня 2024 19:26
2.1_Трудова_Мордик А.О..pdf
30 квітня 2024 19:26
2.2_Трудова_Строчик О.Ю..pdf
12 квітня 2024 12:10
Електронний підпис
12 квітня 2024 12:10
Електронний підпис
12 квітня 2024 12:10
1.2_Рішення_директор.pdf
12 квітня 2024 12:10
9.1_Наказ_Строчик О.Ю..pdf
12 квітня 2024 12:10
1.5_Опис до статуту.pdf
12 квітня 2024 12:10
13.3_Повірка_GNSS i70_.pdf
12 квітня 2024 12:10
10.1.1_Диплом Строчик О.Ю.pdf
12 квітня 2024 12:10
10.2.1_Мордик сертифікат.pdf
12 квітня 2024 12:10
3_Довідка_Особливості.pdf
12 квітня 2024 12:10
10.5_Штатний розпис.pdf
12 квітня 2024 12:10
5_Гарантійний лист_ГКУ.pdf
12 квітня 2024 12:10
6_ТЗ.pdf
12 квітня 2024 12:10
10.2.2_Мордик свідоцтво.pdf
12 квітня 2024 12:10
10.3_Сертифікати_пілоти.pdf
12 квітня 2024 12:10
1.6_Витяг_ЄП.pdf
12 квітня 2024 12:10
11_Довідка_МТБ.pdf
12 квітня 2024 12:10
1.1_Наказ_директор.pdf
12 квітня 2024 12:10
8_Довідка_працівники.pdf
12 квітня 2024 12:10
9.2_Наказ_Мордик А.О..pdf
12 квітня 2024 12:10
7.2_Відгук.pdf
12 квітня 2024 12:10
2_Довідка_субпідряд.pdf
12 квітня 2024 12:10
10.4_1-ПВ.zip
12 квітня 2024 12:10
12.4_Діджетал 2024-2025 (5шт).pdf
12 квітня 2024 12:10
1.4_Статут.pdf
12 квітня 2024 12:10
7.3_Платіжна інструкція.pdf
12 квітня 2024 12:10
13.4_Повірка_GPS Trimble.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХЗЕМЦЕНТР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ"
#44319519
Відхилено 4 900 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2024 08:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 15:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХЗЕМЦЕНТР"
#40206918
Переможець 5 277 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2024 12:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 09:22

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної в довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає, зокрема: - оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. Під час розгляду тендерної пропозиції в цій частині було виявлено, що учасник не надав вищезазначених документів. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати: - оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. Відповідно до пункту 1.7., 1.8., та 1.9. Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. У довідці учасник повинен підтвердити наявність, зокрема: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної збази, зазначених в наданій довідці, учасник має надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій (програмного забезпечення), зазначених в наданій довідці, учасник повинен надати інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). Під час розгляду тендерної пропозиції в цій частині були виявлені наступні невідповідності: 1. Учасник (субпідрядник/співвиконавець) не надав інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання субпідрядником/співвиконавцем ліцензійного програмного забезпечення ArcGis, зазначеного у наданій довідці № 10/0424 від 09.04.2024 р. (назва файлу: 49_[09-04-2024 16.38.09]16. Документи субпідрядника); 2. На підтвердження права користування майном (широкоформатний кольоровий принтер (плоттер) HP DesignJet T520 36” (CQ893C), кольоровий принтер та сканер Samsung Xpress M2070, сканер формату А0+, А1 Сканер 24” Contex SD One+) учасник надав договір оренди № 2/М від 09.07.2018 р. разом із укладеними додатковими угодами № 1 від 03.12.2018 р., № 2 від 01.07.2020 р., № 3 від 08.07.2021 р (назва файлу: 10_[09-04-2024 16.38.09]1.6 Договір оренди №2 М від 09.07.2018 року). Згідно останньої додаткової угоди № 3 від 08.07.2021 р. строк дії договору було продовжено на 3 (три) календарних роки від 08.07.2021 р., тобто до 08.07.2024 р., що є меншим кінцевого строку надання послуг, який становить: до 15.12.2024 р.; 3. На підтвердження права власності на майно (безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus, камера SONY, бортовий приймач GNSS) +) учасник надав договори купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. (назва файлу: 8_[09-04-2024 16.38.09]1.5 Договір купівлі-продажу товарів №01 03-18 від 01.03.2018 року) та № 02/03-18 від 02.03.2018 р. (назва файлу: 7_[09-04-2024 16.38.09]1.4. Договір купівлі-продажу товарів № 02 03-18 від 02.03.2018 року.), продавцем за якими є ФО-П Прохорчук Олександр Віталійович, ідентифікаційний номер: 2652513477, проте у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним ідентифікаційним номером: 2652513477 відсутня інформація про реєстрацію будь-якого суб’єкта господарювання, що викликає сумніви у достовірності наданих на підтвердження права власності договорів купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. та № 02/03-18 від 02.03.2018 р.; 4. На підтвердження права власності на майно (безпілотний літальний апарат літакового типу FLIRT Cetus, камера SONY, бортовий приймач GNSS) +) учасник надав договір купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. (назва файлу: 8_[09-04-2024 16.38.09]1.5 Договір купівлі-продажу товарів №01 03-18 від 01.03.2018 року). Номер договору заначений у преамбулі №01/03-19, тоді як у Додатку №1 (Специфікація) та Акті приймання-передачі, наданих у цьому ж файлі, зазначено, що вони є частиною договору №01-03/18. Тобто номер самого договору купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. не співпадає із номером договору зазначеним у Додатку №1 (Специфікація) та Акті приймання-передачі, що викликає сумнів у достовірності наданого договору купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р., або він наданий учасником не в повному обсязі; 5. У довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник зазначив, що володіє камерою SONY без підтвердження, що зазначена камера SONY має розмір сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємність не менше 60 МП. Учасник не зазначив навіть моделі камери щоб Замовник мав можливість самостійно перевірити чи відповідає зазначена учасником камера вимогам, які висуває до неї Замовник. Із наданих учасником договорів купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. та № 02/03-18 від 02.03.2018 р., Замовнику стало відомо, що учасник придбав згідно цих договорів дві камери SONY A7RM2 42МП Full Frame, Е-mount, з двоступеневим підвісом. Згідно із загальнодоступною інформацією, розміщеною на веб-сайтах постачальників відповідної марки та моделі камери, придбана учасником камера SONY A7RM2 42МП Full Frame має ємність 42 МП, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки ємність камери повинна становити не менше 60 МП, що передбачено також у п.2.2. технічного завдання, викладеного у Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей необхідно надати: - інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання субпідрядником/співвиконавцем ліцензійного програмного забезпечення ArcGis, зазначеного у наданій довідці № 10/0424 від 09.04.2024 р. (назва файлу: 49_[09-04-2024 16.38.09]16. Документи субпідрядника); - додаткову угоду до договору оренди № 2/М від 09.07.2018 р. щодо продовження строку дії цього договору так, щоб він не був меншим кінцевого строку надання послуг; - достовірну інформацію про ідентифікаційний номер (код ЄДРПОУ) продавця ФО-П Прохорчук Олександр Віталійович, а також інформацію (лист тощо) від самого продавця ФО-П Прохорчук Олександр Віталійович про те, що надані учасником договори купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. та № 02/03-18 від 02.03.2018 р. дійсно були з ним укладені. У разі неможливості отримати інформацію (лист тощо) від самого продавця ФО-П Прохорчук Олександр Віталійович, надати лист із роз’ясненням причин неможливості отримати таку інформацію (лист тощо); - роз’яснення чому номер договору купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. не співпадає із номером договору зазначеним у Додатку №1 (Специфікація) та Акті приймання-передачі (назва файлу: 8_[09-04-2024 16.38.09]1.5 Договір купівлі-продажу товарів №01 03-18 від 01.03.2018 року). У разі якщо договір купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. наданий не в повному обсязі, надати такий договір у повному обсязі; - видаткові накладні до договорів купівлі-продажу №01/03-19 від 01.03.2018 р. та № 02/03-18 від 02.03.2018 р.; - довідку про наявність не менше 2 (двох) цифрових бездзеркальних камер з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП, та документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо зазначеним майном. У довідці зазначити марку, модель, а також розмір сенсору та ємність камери.

Документи

26 квітня 2024 08:47
Електронний підпис
26 квітня 2024 08:45
Протокол 120.PDF
22 квітня 2024 13:10
Протокол 115.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання пункту 1.3. та 1.4. Додатку 1 до тендерної документації щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надав довідку (назва файлу: 16_[12-04-2024 12.10.04]8_Довідка_працівники), у якій зазначив, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме Строчик Оксана Юріївна (інженер-геодезист, штатний працівник), Мордик Анатолій Олександрович (інженер-геодезист, штатний працівник). На підтвердження цієї інформації учасник надав сканкопії оригіналів наказів про прийняття на роботу (назва файлів: 17_[12-04-2024 12.10.04]9.1_Наказ_Строчик О.Ю., та 18_[12-04-2024 12.10.04]9.2_Наказ_Мордик А.О.). Під час розгляду тендерної пропозиції в цій частині були виявлені наступні невідповідності: 1. Згідно даних Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, оприлюдненого у формі відкритих даних за покликанням: https://data.gov.ua/dataset/6130efbe-eceb-4f78-beb6-3152dd3d8c36/resource/ab87af38-7d49-497e-8780-8709c1a4d7a8 місце роботи Строчик Оксани Юріївни та Мордика Анатолія Олександровича ТОВ "ЕСТР", тоді як згідно наданих учасником документів зазначені особи є працівниками ТОВ "АРХЗЕМЦЕНТР", тобто учасника; 2. Згідно даних Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, оприлюдненого у формі відкритих даних за покликанням: https://data.gov.ua/dataset/6130efbe-eceb-4f78-beb6-3152dd3d8c36/resource/ab87af38-7d49-497e-8780-8709c1a4d7a8 дія кваліфікаційного сертифіката від 08.04.2016 № 013315, виданого Мордику Анатолію Олександровичу, з 06.03.2024 р. призупинена. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати: - оригінали або завірені належним чином копії витягів з трудових книжок Строчик Оксани Юріївни та Мордика Анатолія Олександровича (першої та сторінки про прийняття на роботу на підприємство учасника); - роз'яснення чому місце роботи Строчик Оксани Юріївни та Мордика Анатолія Олександровича не співпадає із даними Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів; - достовірну інформацію (документи), що підтверджують поновлення дії кваліфікаційного сертифіката від 08.04.2016 № 013315, виданого Мордику Анатолію Олександровичу. Відповідно до пункту 1.8. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної збази, зазначених в наданій довідці, учасник має надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. Під час розгляду тендерної пропозиції в цій частині були виявлені наступні невідповідності: 1. На підтвердження права користування майном учасник надав договір оренди № 03 від 20.02.2024 р. разом із актом передачі-приймання без номера від 20.02.2024 р. (назва файлу: 30_[12-04-2024 12.10.04]12.3_Договір оренди_03 від 20.02.2024 року). Проте, наданий акт передачі-приймання без номера від 20.02.2024 р. не містить переліку майна, що передається орендодавцем згідно договору оренди № 03 від 20.02.2024 р. Для усунення зазначених невідповідностей необхідно надати: - акт передачі-приймання до договору оренди № 03 від 20.02.2024 р., який містить перелік майна, що передається орендодавцем учаснику згідно договору оренди № 03 від 20.02.2024 р.

Документи

02 травня 2024 12:53
Довідка НАЗК
02 травня 2024 12:52
Електронний підпис
02 травня 2024 12:50
Протокол 126.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2024 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХЗЕМЦЕНТР"
#40206918
5 277 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2024 12:53
Довідка НАЗК
02 травня 2024 12:52
Електронний підпис
02 травня 2024 12:50
Протокол 126.PDF