Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електроенергія (травень-грудень) ...
Очікувана вартість
172 100,00 UAH
UA-2024-04-01-009012-a ● d73ff1dbd74c4e95a79886c43c69b9e2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Здомишельський ліцей Ратнівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21747915 |
Місцезнаходження: | 44150, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н село Здомишель, вул.Шевченка, будинок 4 |
Контактна особа: |
Борисович Анатолій 380978601232 zdomyshel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:02 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:02 |
Очікувана вартість: | 172 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 860,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44150, Україна, Волинська область, село Здомишель, Шевченка 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 08:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 08:51 |
Додаток 4 Вимоги до учасника (з розподілом) (1).docx | |
01 квітня 2024 15:56 |
ТД електроенергія 2024.docx | |
01 квітня 2024 15:56 |
Додаток 2 Технічна специфікація (з розподілом).docx | |
01 квітня 2024 15:56 |
Додаток 3 Проект Договору (з розподілом).docx |
05 квітня 2024 08:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 квітня 2024 08:51 |
Додаток 4 Вимоги до учасника (з розподілом) (1).docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 15:56 |
ТД електроенергія 2024.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 15:56 |
Додаток 2 Технічна специфікація (з розподілом).docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 15:56 |
Додаток 3 Проект Договору (з розподілом).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги (ЦОК)
Дата подання: 02 квітня 2024 11:08
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:07
Шановний Замовнику!
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається Вашою тендерною документацією. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» створено власний Центр обслуговування споживачів за місцезнаходженням: 40004, м. Суми, вул. Реміснича, 35. Центр обслуговування споживачів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів. Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. У ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів.
Проте Вами встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Волинської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні. У зв’язку з цим, відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників, зокрема і ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Просимо також звернути увагу на рішення АМКУ по закупівлі № UA-2024-01-02-001117-a, де була скарга, аналогічна за змістом, і де замовника зобов'язали вилучити дискримінаційну вимогу про надання підтвердження наявності ЦОКу в певній області України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дискримінаційна вимога вилучена
Дискримінаційні вимоги (Сертифікати ISO)
Дата подання: 02 квітня 2024 11:14
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:24
Шановний замовнику! Згідно пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). А оскільки, національним стандартом згідно чинного законодавства і нормативно-правових актів України, електрична енергія (код ДК 021:2015-09310000-5 "Електрична енергія" обов'язковій сертифікації не підлягає, тому просимо Вас видалити з тендерної документації вимоги щодо сертифікації електричної енергії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дискримінаційна вимога вилучена
Вимоги Пункту 5.1. Додатку 4
Дата подання: 02 квітня 2024 11:19
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:25
Шановний Замовнику!
Чому в пункті 5.1. "Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг" необхідно надати за 2022 рік? Чи все вірно вказано? Може, за 2023 рік?
Відповідь: Була допущена помилка, виправлено на 2023 рік
Вимоги щодо компетентності працівників
Дата подання: 02 квітня 2024 13:58
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:25
Шановний Замовнику,
В пункті 4. 3. Додатку 4 вказано, що учасник має надати "сертифікат цифрової грамотності начальника ІКЦ/уповноваженої особи, яка виконує функції ІКЦ, на підтвердження його цифрової компетентності".
Ця вимога суперечить Особливостям здійснення публічних закупівель, а саме, пункту 29: "У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються." Тобто, замовники електричної енергії не можуть застосовувати кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Було допущено помилку, виправлено
Сертифікат ISO 37001:2016
Дата подання: 04 квітня 2024 10:38
Дата відповіді: 05 квітня 2024 08:51
Шановний Замовнику,
Ви пропустили і не видалили один сертифікат ISO 37001:2016. Це в пункті 21 Додатку 4.
Відповідь: Доброго дня, видално
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 квітня 2024 16:51
Дата відповіді: 05 квітня 2024 08:51
Доброго дня, шановний Замовник. У п. 6 Додатку 4 тендерної документації вами зазначено: «Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії замовнику, учасник повинен добросовісно виконувати свої зобов’язання, в тому числі фінансові, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені «ПРАВИЛАМИ РИНКУ», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) (далі – «Правила ринку»), «Положенням про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану», яке затверджене наказом Міністерства енергетики України №148 від 13.04.2022 р., що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.04.2022 р. №441/37777 та не набувати статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного». Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що на день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку» та «Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити безпідставні вимоги, зазначені вище.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, видално
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
134 200,00
UAH з ПДВ
|
134 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" |
140 712,00
UAH з ПДВ
|
140 712,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" #41884537 |
Переможець |
134 200,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 14:45
|
Скан Договір № 4060006 (підписаний Постачальником)редагований.pdf | укладений |
30 квітня 2024 14:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 22000 | кіловат-година |
6,10
UAH з ПДВ
|