Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (гастроємкість із нерж. сталі(530*325ммh65)9л.; кришка із нерж.сталі(530*325)
Очікувана вартість
6 330,00 UAH
UA-2024-04-01-008816-a 3e340d11d966476eaf0567ac03f3ce8d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Навітній Олег Юрійович

+380512411974
+380512415537
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Навітній Олег Юрійович
+380512411974, +380512415537
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Річний план закупівель на 2024р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Гастроємкість із нерж. сталі(530*325ммh65)9л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
6 штука
Кришка із нерж.сталі(530*325)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка та/або накладної на оплату товару за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

01 квітня 2024 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2024 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2024 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГЕНЕРГОПРОМ"
#43902594
Переможець 6 330,00
UAH
01 квітня 2024 15:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 15:50
Договір 169 від 01.04.2024.PDF укладений
01 квітня 2024 15:50