Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Менська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061777 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, вул. Героїв АТО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Мартиненко Світлана Володимирівна 380668638915 zakupradamena@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 882 860,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 414,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється після виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 08:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 14:33 |
Додаток 4. Кваліфікаційні криткрії.docx | |
01 квітня 2024 14:33 |
Додаток 5. тендерна пропозиція.docx | |
01 квітня 2024 14:33 |
ТД Реконструкція ЦНАП.docx | |
01 квітня 2024 14:33 |
Додаток 3. Лист-згода.doc | |
01 квітня 2024 14:33 |
Додаток 1. Договір реконструкція Героїв АТО, 9.docx | |
01 квітня 2024 14:33 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000047 ● e15f10e69bd84c2db65f65ec5c9af69e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.07.2024 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-04-01-006690-a 01.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-18 12:15:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо).
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору підряду від 25.04.2024 № 228-04/2024, укладеного Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ».
4. Згідно з додатком 2 «Технічне завдання» тендерної документації (сторінка 54-55 додатку 2) Замовником передбачено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та/або постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 «Про деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану».
Серед переліку видів робіт підвищеної небезпеки вказаних в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази обов’язково повинні бути вказані «Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах» та «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки б/н (діє до 20.03.2028) у якому відсутній такий вид робіт, як роботи у «шурфах», чим порушено вимоги додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника.
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», в якому документально підтверджено, що серед переліку видів робіт підвищеної небезпеки вказаних в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» є роботи в шурфах.
З огляду на це, надайте пояснення з яких причин Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-22 10:47:32
Пояснення на запит
Доброго дня, надаємо пояснення на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувано вартість визначалося з проектно кошторисної документації затвердженої експертним звітом №240315-04/В від 22.03.2024 (зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт, рішення виконавчого комітету додаються, локальні кошториси)
2. Надаємо посилання на власний веб-сайт з розміщеним обґрунтуванням https://mena.cg.gov.ua/index.php?id=35884&tp=1 (додаємо обгрунтування)
3. Стан виконання договору №228-04/2024 від 25.04.2024року; сплачено за виконані роботи згідно проміжного акту на суму 441313,80грн.на об’єкті ведуться будівельні роботи.(Додаємо довідку про вартість)
4. Учасник надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки б/н (діє до 20.03.2028) в якому зазначено що він може виконувати Роботи в колодязях, траншеях, котлованах а також земляні роботи що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Наданих учасником дозволів достатньо для виконання робіт. Згідно проектно кошторисної документації роботи в шуфрах здійснюватися не будуть.(дозвіл додається)
- U_282_КД_ЛК1_02-01-016 сис пожзахисту дод роб 3.xls
- 19_[08-04-2024_19.56.19]Дозвіл_небезпечні_роботи[1].pdf
- U_282_КД_ЛК1_02-01-04 покрівля дод роб.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-012 покрівля дод роб 3.xls
- U_282_КД_ЛК2_02-01-019 меблі дод роб 3 туалет.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-021-02-01-06 електрика дод роб 3 туалет.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-018-02-01-02 водопр кана дод роб 3 туалет.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-010 ганок пандус дод роб 3.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-09 водопров канал дод роб 3.xls
- U_282_КД_ЛК1_07-01-01 благоустрій дод роботи.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-014 площадка ДЕС дод роб 3.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-020 вентил дод роб 3 туалет.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-015 електрика конд дод роб 3.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-011-02-01-05 загал буд роб дод роб 3.xls
- U_282_КД_ЛК2_07-01-02 придбання МАФ благоустрій.xls
- U_282_КД_ЛК1_06-01-01 зовн мережі вод канал туалет.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-013 підвал 2 поверх дод роб 3.xls
- U_282_КД_ЛК1_02-01-08 блискавкозахист.rtf
- U_282_КД_ЛК1_02-01-017-02-01-05 загальн буд роб дод роб 3 туалет гараж.xls
- обгрунтування.pdf
- Довідка про вартість.pdf
- Рішення № 60.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-25 16:47:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати пояснення разом з підтвердними документами та посиланнями на нормативно-правові акти, яким чином Замовником перевірено чинність Сертифікатів внутрішнього аудитора (№ 12-2021/к-ВА 691, № 01-2022/к-ВА 701), виданих на ім'я працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Євтушенка Юрія Вікторовича, які підтверджують проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора (вимога Замовника до учасників торгів згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-30 09:54:56
Пояснення на запит
На вимогу Замовника до учасників торгів згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації "З метою підтвердження якісного виконання робіт по предмету закупівлі учасник повинен надати:
1. Виданий на ім'я учасника сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
2. Виданий на ім'я учасника сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 14001:20l5 з
додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
3. Виданий на ім'я учасника сертифікат на систему менеджменту управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
4. Сертифікат внутрішнього аудитора виданий на ім'я працівника учасника, який підтверджує проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
5. Виданий на ім'я учасника сертифікат на систему менеджменту протидії корупції, вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2016 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитацїі України на ISO 37001:2016 з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників."
Учасник надав всі необхідні документи згідно вимог Замовника пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Сертифікати внутрішнього аудитора (№ 12-2021/к-ВА 691, № 01-2022/к-ВА 701), виданих на ім'я працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Євтушенка Юрія Вікторовича, які підтверджують проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора надано сканована копія оригіналу. (Вкладення додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-26 12:31:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати пояснення яким чином Замовником підтверджено наявність трудових або цивільно-правових відносин працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Скрипченка Олександра Володимировича на посаді стропальника 4 розряду?
Яким саме документом у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 2 додатку 2 до тендерної документації (назва файлу згідно оголошення в ЕСЗ «Додаток 4. Кваліфікаційні критерії.docx»), а саме: «… Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці. На підтвердження трудових a6o цивільно - правових правовідносин працівників з учасником Учасник подає копії трудових книжок (сторінка 1 i сторінка з відповідним записом) та/або наказ про призначення a6o цивільно-правову угоду…» щодо Скрипченка Олександра Володимировича на посаді стропальника 4 розряду ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-30 10:00:29
Пояснення на запит
Підтвердження наявністі трудових або цивільно-правових відносин працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Скрипченка Олександра Володимировича підтверджується наказом № 19-к, №22-к, №29-к, проте, що Скрипченко Олександр Володимирович працює стропальником підтверджується витягом з протоколу №03-100-2024 та №10-296-2023 про перевірку знань з питань охорони праці (Додатки додаються)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дотримання норм законодавства вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункт 3 Порядку №1082, а саме недопущення порушень перевірки тендерної пропозиції учасника та накладання електронного цифрового підпису на пояснення надані в електронній системі закупівель.
2024-08-12 11:05:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082.) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-08-26 11:27:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
13 880 804,78
UAH з ПДВ
|
13 880 804,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" #41310760 |
Переможець |
13 880 804,78
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 17:00
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 10:16
|
Договір №228-04.pdf | укладений |
30 квітня 2024 10:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) | 1 | робота |
13 880 804,78
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною домовленостю Сторони вирішили внести зміни до п. 4.7. Договору №228-04/2024 від 25.04.2024р. (далі - Договір), виклавши його в наступній редакції: "4.7. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету - 25%." |
Номер договору про закупівлю: | 226-04/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) | 1 | робота |
13 880 804,78
UAH з ПДВ
|