Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з управління медичними відходами категорії «В» з наданням відповідного паковання)
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2024-04-01-006312-a 694eb3fe45b244f8b08dc3059532a90c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Сирих

+380983523345 tenderhosp222@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01985854
Вебсайт: http://kml-emergency.com.ua/
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79А
Контактна особа: Любов Сирих
+380983523345
tenderhosp222@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 31 травня 2024 14:19
Початок аукціону: 31 травня 2024 14:19
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з управління медичними відходами категорії «В» з наданням відповідного паковання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51909, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 79А; вул. Сергія Слісаренка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 квітня 2024 14:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 травня 2024 21:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2024 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2024 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2024 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2024 21:53
Тендерна документація (зі змінами від 26.05.2024).doc
22 травня 2024 20:13
Тендерна документація (зі змінами 22.05.2024) .doc
18 травня 2024 21:36
Тендерна документація (зі змінами2) .doc
17 травня 2024 15:59
Тендерна документація (зі змінами).doc
01 квітня 2024 14:16
Тендерна документація .doc
26 травня 2024 21:53
Протокол №26-05 від 26.05.2024 про внесення змін .doc
22 травня 2024 20:13
Протокол №24-05 від 22.05.2024 про внесення змін .doc
18 травня 2024 21:36
Протокол №18-05 від 18.05.2024 про внесення змін .doc
17 травня 2024 15:59
Протокол №17-05 від 17.05.2024 року про внесення змін.doc
01 квітня 2024 14:16
Проєкт договору Додаток №4 МЛШМД .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимагаємо видалення незаконної вимоги (Залучення третіх осіб для виконання Договору заборонено). В іншому випадку - скарга в АМКУ!
Дата подання: 27 травня 2024 10:39
Дата відповіді: 30 травня 2024 11:14
Вимога замовника: Залучення третіх осіб для виконання Договору заборонено (якщо закуповуються послуги на біологію та категорію В). Згідно чинного законодавства залучення третіх осіб дозволено! Згідно п. 7 розділу ІІІ залучення субпідрядних організацій дозволено: У разі залучення субпідрядної організації в рамках даної закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, Учасник у складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (свідоцтва, посвідчення, ліцензії, сертифікати тощо), завірені належним чином, дійсні на момент подачі і чинні на весь період надання послуг, на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за Договором, а також чинний на весь період надання послуг Договір на операції, що відповідають предмету закупівлі та/ або які необхідні для надання послуг і відсутні в ліцензії Учасника, з субпідрядником / співвиконавцем та гарантійний лист завірений печаткою (у разі її використання) та підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати, датований не раніше дати оголошення закупівлі, про його згоду на виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця Учасника за даною закупівлею на весь період надання послуг. Вимагаємо видалення незаконної вимоги. В іншому випадку - скарга в АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник бажає, щоб відходи були передані безпосередньо суб’єкту господарювання, який є кінцевим «утилізатором».
Замовником порушується ЗУ Про страхування принцип добровільності - самою вимогою про надання добровільного страхування
Дата подання: 27 травня 2024 10:56
Дата відповіді: 30 травня 2024 11:57
Вимога: Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків. Згідно ЗУ Про страхування страхування поділяється на обов"язкове та необов"язкове - замовник не має права вимагати саме страхування ДОБРОВІЛЬНОГО характеру. Таким чином замовником порушується ЗУ Про страхування принцип добровільності - самою вимогою про надання добровільного страхування. Вимагаємо видалення незаконної вимоги або скарга в АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Незаконна вимога мати Декларацію про провадження господарської діяльності, що підтверджує наявність дозволу на оброблення відходів
Дата подання: 27 травня 2024 11:52
Дата відповіді: 30 травня 2024 12:02
Вимога: Учасник повинен мати Декларацію про провадження господарської діяльності, що підтверджує наявність дозволу на оброблення відходів (надати у складі пропозиції). 1. Дискримінаційна вимога з огляду на наявність у учасника закупівлі, наприклад, дозволу на оброблення відходів - навіщо в такому випадку вимагати Декларацію про провадження господарської діяльності, що підтверджує наявність дозволу на оброблення відходів??? 2. Згідно пункту 3 Постанови КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328 Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів: Суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами” (далі - суб’єкт господарювання), зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі - дозвіл) до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Обов"язку отримання або наявності Декларації про провадження господарської діяльності, що підтверджує наявність дозволу на оброблення відходів, у Постанові КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328 Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів відсутня! Вимагаємо видалення незаконної вимоги - інакше скарга в АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Відповідно до змін які відбулись в законодавстві від 09.01. суб’єкти господарювання з управління відходами, повинні були отримати декларацію про провадження господарської діяльності та отримати дозвіл за декларативним принципом. Адже через різкі зміни законодавства, суб’єкти господарювання просто не могли встигнути все і одразу за такий короткий проміжок часу.

Дозвіл на оброблення відходів оформлювався за декларативним принципом, і на основі цієї декларації проводилась ліцензійна перевірка для видачі ліцензії на управління відходами.

Отже, якщо в учасника наявний дозвіл на оброблення відходів, то є і декларація про провадження господарської діяльності, адже з 09.01 саме на її підставі ви отримували ліцензію.
Замовник не може передбачити який саме ліцензіат буде приймати участь у публічній закупівлі, тому не може встановлювати вимоги щодо надання саме дозволу на оброблення, адже це дискримінаційним буде для тих, у кого наразі є декларація.
Незаконна вимога замовника - публічною закупівлею не передбачено закупівлі послуг зі зберігання пального.
Дата подання: 27 травня 2024 12:00
Дата відповіді: 30 травня 2024 13:44
Вимога: Ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з управління медичними відходами категорії «В» з наданням відповідного паковання). Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах, повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Уповноважена особа замовника, не маючи повноважень та підстав, не має права вимагати Ліцензію на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального: згідно назви предмету закупівлі та надання послуг з перевезення, оброблення/видалення небезпечних відходів даної закупівлі не передбачено закупівлі послуг зі зберігання пального. Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги або скарга в АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до додатку 1 Замовник вимагає надання підтверджуючих документів на право власності МТБ. Будь яка піч (інсинераторний комплекс/крематорій) працює на паливі. І ясна річ, що піч не буде витрачати стільки ж палива, як легковий автомобіль. Тому відповідно до податкового законодавства, у разі якщо суб’єкт господарювання зберігає на території підприємства для власних потреб паливо, він має мати відповідну ліцензію.
Вимагаємо видалення вимоги, договір страхування якої не передбачено чинним законодавством
Дата подання: 27 травня 2024 12:46
Дата відповіді: 30 травня 2024 13:45
Вимога: Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті. Станом на 27.05.2024 чинним законодавством не передбачено договорів страхування із назвою "Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті". У зв"язку з цим вимагаємо видалення вимоги, договір страхування якої не передбачено чинним законодавством!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник не має права вказувати конкретну назву курсів навчання вантажників - така вимога є обмежуючою та дискримінує учасників закупівлі.
Дата подання: 27 травня 2024 12:50
Дата відповіді: 30 травня 2024 13:47
Вимога: Навчання на вантажників за програмою курсів «Спеціальне навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами. Замовник не має права вказувати конкретну назву курсів навчання вантажників - така вимога є обмежуючою та дискримінує учасників закупівлі. Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Перевезення цистернами медвідходів - дискримінаційна вимога замовника.
Дата подання: 27 травня 2024 12:54
Дата відповіді: 30 травня 2024 14:10
Вимога: Навчання на вантажників за програмою курсів «Спеціальне навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами. Замовник вимагає від учасників курси програми, які передбачають наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами - назва закупівлі не передбачає поводження небезечними вантажами за допомою цитерн. Ми вас правильно зрозуміли - ви бажаєте, щоб учасники закупівлі цистернами перевозили медичні відходи??? Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник ніде не зазначає, що перевезення повинно здійснюватися лише цистернами. Якщо ви маєте навчання на вантажників за схожим курсом і всі операції з супроведження небезпечних вантажів, входять в перелік навчання, то замовник розгляне вашу тендерну пропозицію відповідно до вимог документації та чинного законодавства.
Обмежуюча вимога замовника - договори та інші документальні підтвердження між учасником закупівлі та суб’єктом господарювання (ФОП, лікарня тощо)
Дата подання: 27 травня 2024 13:03
Дата відповіді: 30 травня 2024 14:18
Вимога: 19. Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг*: - документальне підтвердження (наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору); - дійсний акредаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики; - Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗУ та МВСУ від 31.01.2013 року №65/80) - надати диплом про навчання та посвідчення про проходження атестації за спеціальністю; - документальне підтвердження (довідка/витяг тощо) про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. * Примітка: Договори мають бути укладені безпосередньо з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня тощо) Договори цивільно-правового характеру не передбачені. Згідно п. 7 розділу ІІІ тендерної документації залучення субпідрядних організацій дозволено - ми бажаємо реалізувати своє право на залучення субпідрядника. Але вказаною вище вимогою замовник обмежує коло учасників закупівлі - учасник закупівлі не заключає договорів/угод з безпосередньо з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня тощо), але має договори про перевезення небезпечних вантажів із перевізником - субпідрядником. Таким чином замовник обмежив наше право на участь у закупівлі. Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами
19. Ліцензіат у процесі експлуатації виробничих, побутових та інших приміщень, споруд, обладнання, устаткування, транспортних засобів, використання технологій повинен забезпечувати:
проведення медичних оглядів працівників, які працюють з небезпечними відходами, відповідно до законодавства;
Отже, виходячи з вищезазначеного, умова не є дискримінаційною, а є прямим обов’язком суб’єкта господарювання.
Вимагаємо видалення обмежуючої вимоги щодо наявності договору купівлі продажу з актами приймання-передачі.
Дата подання: 27 травня 2024 13:16
Дата відповіді: 30 травня 2024 14:19
Вимога: Довідка про наявність відповідного обладнання для операцій з управління небезпечними відходами згідно з предметом закупівлі (інсинерація/кремація) з підтверджуючими документами: - -право власності на обладнання (договір купівлі продажу з актами приймання-передачі або чинний договір оренди) Замовник не має права вимагати від учасників договір купівлі продажу з актами приймання-передачі або чинний договір оренди - якщо учасник має договір купівлі продажу, але він не передбачає, згідно умов договору, наявності та підписання актів приймання-передачі - такий учасник не має права приймати участь у вашій закупівлі? Вимога є дискримінаційною. Вимагаємо видалення обмежуючої вимоги щодо наявності договору купівлі продажу з актами приймання-передачі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Цивільного кодексу України, акт приймання-передачі наданих послуг (товарів) є одним із обов'язкових елементів договору надання послуг. Він є документом, у якому замовник підтверджує отримання та задоволеність наданими послугами.
Паковання
Дата подання: 27 травня 2024 14:56
Дата відповіді: 30 травня 2024 14:21
Доброго дня. Хочимо уточнити по предмету закупівлі ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з управління медичними відходами категорії «В» з наданням відповідного паковання) - що за пакування ви маєте на увазі? Ми не знайшли вимог. Дякуємо
Відповідь: Паковання небезпечних медичних відходів здійснюється відповідно до вимог Наказу МОЗУ №325. Посилання на це є в пункті 1 Додатку 3.
«Технічні вимоги 1. Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про управління відходами».
Вимагаючи від учасників Ліцензію або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті ви нас дискримінуєте - таку ліцензію має наш субпідрядник.
Дата подання: 27 травня 2024 15:01
Дата відповіді: 30 травня 2024 15:27
Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів - дискримінаційна вимога від замовника: ми маємо субпідрядника, який є перевізником небезпечних відходів. По п. 7 розділу 3 тендерної документації дозволяється залучення субпідряду. Вимагаючи від учасників Ліцензію або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті ви нас дискримінуєте - таку ліцензію має наш субпідрядник. Видаліть дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 10 додатку 3:
10. Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Замовник не зазначає що ліцензія або витяг повинні бути видані на ім’я учасника, тому вимога не є дискримінаційною.
Незаконна вимога про медичні огляди
Дата подання: 27 травня 2024 16:15
Дата відповіді: 30 травня 2024 15:30
Вимога п. 19 з Приміткою Додатку №3 до тендерної документації не відповідає послугам, що закупляються у відповідності до назви публічної закупівлі - ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з управління медичними відходами категорії «В» з наданням відповідного паковання). Інформація щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів з документальними підтвердженнями, що вимагаються, не є складовою чи предметом закупівлі та не відповідає послугам з управління небезпечними відходами. Видаліть незаконну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами
19. Ліцензіат у процесі експлуатації виробничих, побутових та інших приміщень, споруд, обладнання, устаткування, транспортних засобів, використання технологій повинен забезпечувати:
проведення медичних оглядів працівників, які працюють з небезпечними відходами, відповідно до законодавства;
Отже, виходячи з вищезазначеного, умова не є дискримінаційною, а є прямим обов’язком суб’єкта господарювання.
Вимагайте і надалі Декларацію про провадження господарської діяльності, що підтверджує наявність дозволу на оброблення відходів
Дата подання: 27 травня 2024 17:16
Дата відповіді: 30 травня 2024 15:33
Пунктом 21 Додатку №4 до тендерної документації замовник закупівлі вимагає від учасників Декларацію про провадження господарської діяльності, що підтверджує наявність дозволу на оброблення відходів (надати у складі пропозиції). Стаття 16 ЗУ Про управління відходами надає роз"яснення: 2. Утворювачі відходів, крім утворювачів відходів домогосподарств, зобов’язані: 3) обробляти відходи самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, або передавати їх для оброблення суб’єктам господарювання у сфері управління відходами, які мають такий дозвіл. Стаття 16 ЗУ Про управління відходами надає роз"яснення: Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Стаття 27 ЗУ Про управління відходами надає роз"яснення: Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Стаття 41 ЗУ Про управління відходами надає роз"яснення: 2. Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Стаття 42 ЗУ Про управління відходами надає роз"яснення: Порядок видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів затверджується Кабінетом Міністрів України. Постановою КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328 Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів передбачено Порядок видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, пункт 3 якого зобов"язує суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ Про управління відходами: 1. Цей Закон набирає чинності через 12 місяців з дня його опублікування. 4....Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами, установки яких експлуатуються на день набрання чинності цим Законом отримують дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів: протягом шести місяців після набрання чинності цим Законом - щодо установок потужністю 100 тонн на добу або більше; протягом одного року після набрання чинності цим Законом - щодо установок потужністю менше 100 тонн на добу. статтю 55 викласти в такій редакції: "Стаття 55. Охорона навколишнього природного середовища від забруднення відходами Утворювачі відходів повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для оброблення відходів, утворення яких неможливо уникнути. Здійснення операцій з оброблення відходів дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів на визначених місцевими радами територіях з додержанням санітарних та екологічних норм"; підпункт 12 викласти в такій редакції: "12) здійснення контролю за додержанням юридичними та фізичними особами вимог у сфері управління відходами та розгляд справ про адміністративні правопорушення або передача їх матеріалів на розгляд інших державних органів у разі порушення законодавства про управління відходами" Наслідки не отримання дозволу про оброблення: Стаття 44 ЗУ Про управліннявідходами: - 8. Підставами для прийняття рішення про анулювання ліцензії, крім підстав, передбачених Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності", є: 1) встановлення факту неможливості виконання ліцензіатом вимог ліцензійних умов у частині наявності документів дозвільного характеру та відсутності або невідповідності матеріально-технічної бази заявленим видам та обсягам оброблення відходів; Стаття 57 ЗУ Про управліннявідходами: Особи, винні за порушення у сфері управління відходами, несуть відповідно до закону ДИСЦИПЛІНАРНУ, АДМІНІСТРАТИВНУ, адміністративно-господарську, ЦИВІЛЬНУ чи КРИМІНАЛЬНУ відповідальність за: 1) здійснення операцій у сфері управління відходами БЕЗ ВІДПОВІДНОГО ДОЗВОЛУ на здійснення таких операцій або недотримання умов дозволу. Наприклад, адміністративна відповідальність може кваліфікуватися ст. 82: для посадових осіб 50-100, для фізосіб 20-80 неоподаткованих мін доходів громадян; кримінальна відповідальність може кваліфікуватися ст. 239 ККУ визначає кримінальну відповідальність за «Забруднення або псування земель речовинами, відходами чи іншими матеріалами, шкідливими для життя, здоров'я людей або довкілля, внаслідок порушення спеціальних правил, якщо це створило небезпеку для життя, здоров'я людей чи довкілля» та передбачає 1000-4000 неоподаткованих мін доходів громадян або позбавлення права посадових осіб обіймати певні посади до 3 років тощо. Стаття 58 ЗУ Про управління відходами - Відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок порушення законодавства у сфері управління відходами: 1. Підприємства, установи, організації, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи зобов’язані відшкодувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушень у сфері управління відходами, у порядку та розмірах, встановлених законом України. !!! Звертаємо вашу увагу на інформацію (https://mepr.gov.ua/kontrol-ekologichna-bezpeka-ta-standarty-yes-ukrayina-vprovadzhuye-dozvilnu-systemu-dlya-operatsiyi-z-obroblennya-vidhodiv/): У Порядку імплементовано положення європейських Директив: 2008/98/ЄС про відходи; 1999/31/ЄС про захоронення відходів; 2010/75 про промислові викиди (інтегрований підхід до запобігання забрудненню та його контролю). Кабінет Міністрів вніс зміни до постанови № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану”, якими надав можливість отримати документи на здійснення операцій з оброблення відходів за декларативним принципом. Згідно зі схваленими змінами: із 9 січня упродовж 5 місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до змін які відбулись в законодавстві від 09.01. суб’єкти господарювання з управління відходами, повинні були отримати декларацію про провадження господарської діяльності та отримати дозвіл за декларативним принципом. Адже через різкі зміни законодавства, суб’єкти господарювання просто не могли встигнути все і одразу за такий короткий проміжок часу.
Дозвіл на оброблення відходів оформлювався за декларативним принципом, і на основі цієї декларації проводилась ліцензійна перевірка для видачі ліцензії на управління відходами.
Отже, якщо в учасника наявний дозвіл на оброблення відходів, то є і декларація про провадження господарської діяльності, адже з 09.01 саме на її підставі ви отримували ліцензію.
Замовник не може передбачити який саме ліцензіат буде приймати участь у публічній закупівлі, тому не може встановлювати вимоги щодо надання саме дозволу на оброблення, адже це дискримінаційним буде для тих, у кого наразі є декларація.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-01-006312-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 05 квітня 2024 17:21
Скарга
на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2024 17:55
рішення від 09.04.2024 № 6292.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 17:55
рішення від 25.04.2024 № 7432.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 10:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі -Колегія) № 7432-р/пк-пз від 25.04.2024 року щодо розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС від 05.04. 2024 №UA-2024-04-01-006312-a.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з управління медичними відходами категорії «В» з наданням відповідного паковання), повідомляємо, що Комунальним некомерційним підприємством Кам’янської міської ради "Міська лікарня швидкої медичної допомоги " внесені зміни до тендерної документації з метою усунення порушень , як цього вимагає результативна частина рішення Колегії , а саме Тендерна документація, Додаток№1; Додаток№2,Додаток№3 до тендерної документації шляхом видалення або внесення змін.
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2024 16:12

Документи подані скаржником

05 квітня 2024 14:31
Докази.pdf
05 квітня 2024 14:31
Скарга текст.docx
05 квітня 2024 14:31
Скарга текст.pdf
05 квітня 2024 14:31
Тендерна документація.doc
05 квітня 2024 14:31
Скарга текст.pdf.p7s
05 квітня 2024 14:31
Докази.pdf
05 квітня 2024 14:31
Скарга текст.docx
05 квітня 2024 14:31
Скарга текст.pdf
05 квітня 2024 14:31
Тендерна документація.doc
05 квітня 2024 14:31
Скарга текст.pdf.p7s
05 квітня 2024 14:32
Електронний підпис

Документи подані замовником

17 травня 2024 16:12
Відповідь в АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2024 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 215 865,00
UAH з ПДВ
215 865,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 351 510,00
UAH з ПДВ
332 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 408 000,00
UAH з ПДВ
333 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 травня 2024 17:05
Електронний підпис
31 травня 2024 17:05
Обгрунтування3105.pdf.p7s
31 травня 2024 17:05
Обгрунтування3105.pdf
30 травня 2024 16:39
Електронний підпис
30 травня 2024 16:39
Електронний підпис
30 травня 2024 16:28
Електронний підпис
30 травня 2024 16:28
Електронний підпис
30 травня 2024 16:27
34 Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
30 травня 2024 16:27
19 ISO 14001.pdf.p7s
30 травня 2024 16:27
20 ISO 45001.pdf.p7s
30 травня 2024 16:27
4 Наказ Шаяхметов Д.Ф..pdf
30 травня 2024 16:27
18 ISO 9001.pdf
30 травня 2024 16:27
18 ISO 9001.pdf.p7s
30 травня 2024 16:27
33 Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2024 16:27
36 Витяг ПДВ.pdf.p7s
30 травня 2024 16:27
33 Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 травня 2024 16:27
20 ISO 45001.pdf
30 травня 2024 16:27
19 ISO 14001.pdf
30 травня 2024 16:27
36 Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2024 16:27
34 Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 червня 2024 09:54
Електронний підпис
11 червня 2024 09:47
Довідка (3).zip.p7s
11 червня 2024 09:47
Довідка (4).zip.p7s
11 червня 2024 09:47
Довідка (3).zip
11 червня 2024 09:47
Довідка (4).zip
30 травня 2024 12:42
Електронний підпис
30 травня 2024 12:42
Електронний підпис
30 травня 2024 12:35
Медичний огляд.rar.p7s
30 травня 2024 12:35
МТБ.rar
30 травня 2024 12:35
Дозвiльнi документи.rar
30 травня 2024 12:35
МТБ.rar.p7s
30 травня 2024 12:35
Право підпису.rar
30 травня 2024 12:35
3. відгук ЗМЛ№9 11.08.2023.pdf
30 травня 2024 12:35
Дозвiльнi документи.rar.p7s
30 травня 2024 12:35
Медичний огляд.rar
30 травня 2024 12:35
3. відгук ЗМЛ№9 11.08.2023.pdf.p7s
30 травня 2024 12:35
Право підпису.rar.p7s
30 травня 2024 12:35
Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 травня 2024 12:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2024 10:21
Електронний підпис
29 травня 2024 10:21
Електронний підпис
29 травня 2024 10:21
тех вимоги.PDF
24 травня 2024 10:50
Електронний підпис
24 травня 2024 10:50
Електронний підпис
21 травня 2024 11:41
Електронний підпис
21 травня 2024 11:41
Електронний підпис
21 травня 2024 11:41
тех вимоги.PDF
08 квітня 2024 16:26
Електронний підпис
08 квітня 2024 16:26
Електронний підпис
08 квітня 2024 16:25
1.jpg
08 квітня 2024 16:25
24. ISO 14001.pdf
08 квітня 2024 16:25
цінова пропозиція.PDF
08 квітня 2024 16:25
23. ISO 9001.pdf
08 квітня 2024 16:25
29. ДОЗВІЛ _ роботи.PDF
08 квітня 2024 16:25
фото мешком.jpeg
08 квітня 2024 16:25
Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2024 16:25
Статут + опис 27.01.2023.pdf
08 квітня 2024 16:25
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
08 квітня 2024 16:25
Накладна.PDF
08 квітня 2024 16:25
25. ISO 45001.pdf
08 квітня 2024 16:25
12.10 ДОПНВ + ЗИЛ.pdf
08 квітня 2024 16:25
12.2 UA.024.C.0125-24.pdf
08 квітня 2024 16:25
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
08 квітня 2024 16:25
Витяг 08.04.2024 УЕП.pdf
08 квітня 2024 16:25
Накладна (1)_page-0001 (1) (2).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Відхилено
215 865,00
UAH з ПДВ
10 червня 2024 15:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 червня 2024 00:00
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 332 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2024 17:02

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

10 червня 2024 17:02
Довідка НАЗК
10 червня 2024 17:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2024 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
332 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2024 17:02
Довідка НАЗК
10 червня 2024 17:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2024 15:44
Договір№24-06 від 24.06.2024.pdf укладений
25 червня 2024 15:41