Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія виключно для навчальних аудиторій. Без послуг з розподілу.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2024-04-01-006246-a ● 9a9f23cc245b430e928c4d4613557dbb
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету" |
Код ЄДРПОУ: | 01355656 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Степана Бандери, 6 |
Контактна особа: |
Андрій Поліщук +380973299761 9675400@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 08:52 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:07 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:07 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія виключно для навчальних аудиторій. Без послуг з розподілу.
Електрична енергія виключно для навчальних аудиторій. Без послуг з розподілу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51724 кіловат-година
Електрична енергія виключно для навчальних аудиторій. Без послуг з розподілу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Степана Бандери буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться після фактичного надання послуг з постачання предмета закупівлі та підписання сторонами акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Електрична енергія
Дата подання: 02 квітня 2024 09:13
Дата відповіді: 03 квітня 2024 16:26
Доброго дня Шановний замовник просимо вас впивести у відповідність тендерну документацію ,щодо санкцій.
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник. Ваше звернення розглянуто Уповноваженою особою та визнано таким, що є вірним і своєчасним. Уповноваженою особю внесено відповідні зміни до Тендерної документації. Відповідний протокол та окремим документом до закупівлі оприлюднено реагування по суті Вашого звернення. Дякуємо за співпрацю.Слава Україні !
Обсяг закупівлі
Дата подання: 04 квітня 2024 14:56
Дата відповіді: 07 квітня 2024 09:19
Доброго дня, шановний Замовник.
Приведіть у відповідність необхідний Вам обсяг електричної енергії. Обсяг в електронних полях відрізняється від обсягу, зазначеному в документах тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Ваше зауваження враховано . Перевірено ТД та виправлено виявлені Вами технічні помилки. Дякуємо за співпрацю.
Щодо підтвердження від ОСР
Дата подання: 04 квітня 2024 15:08
Дата відповіді: 07 квітня 2024 09:22
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні умови, а саме: в п.5 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації видалити «надати підтвердження від ОСР з якими в Учасника укладені Договори про надання послуг з розподілу, щодо кількості споживачів».
Згідно з Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії" оператори системи розподілу не зобов'язані видавати довідки, а також відповідно до ч. 5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не поовинен вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація щодо кількості споживачів постачальника міститься в Реєстрі постачальників, які отримали доступ на території провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії ОСР на адміністративній території Житомирської області та розміщена на офіційному веб-сйті оператора системи розподілу АТ «Житомиробленерго» за посиланням https://ztoe.com.ua/ukldog.php
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Дякуємо за виявлені неточності у ТД. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні коригування до ТД. Дякуємо за співпрацю
Сертифікати ISO
Дата подання: 05 квітня 2024 09:11
Дата відповіді: 07 квітня 2024 09:24
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні умови, а саме: в п.10 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації видалити «Замовник встановлює вимоги до якості та належного забезпечення виконання надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується послуг постачання електричної енергії, а тому від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити успішне проходження сертифікації їхньої діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 37001:2018, ISO 50001:2020, ISO 28000:2008, шляхом надання у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією.
- Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови до системи екологічного управління та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією.
- Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією.
- Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією.
- Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією.»
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
В зазначеному вище національному стандарті для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014 немає жодної згадки про надання зазначених вище сертифікатів ДСТУ ISO, вимоги про надання яких встановлені в Додатку 3, а саме в підпункті 10 розділу ІІІ до ТД.
Отже керуючись чинним законодавством України, наголошуємо, що Ви неправомірно встановили таку вимогу до предмета закупівлі, чим порушиуєте пункт 29 Особливостей.
Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні коригування до ТД. Дякуємо за співпрацю
Щодо центру обслуговування клієнтів або окремого структурного підрозділу (посадової особи) в межах території діяльності ОСР до якого приєднанні об’єкти Замовника
Дата подання: 12 квітня 2024 09:00
Дата відповіді: 19 квітня 2024 09:00
Шановний Замовнику! В п.5. розділу ІІІ (Якісні характеристики предмету закупівлі) Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) наявна вимога відносно документального підтвердження Учасниками наявності центру обслуговування клієнтів або окремого структурного підрозділу (посадової особи) в межах території діяльності ОСР до якого приєднанні об’єкти Замовника. Дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників Процедури закупівлі, оскільки Замовник робить неможливим прийняття участі у торгах учасникам, у яких немає центру обслуговування споживачів/клієнтів в межах території діяльності ОСР до якого приєднанні об’єкти Замовника. Звертаємо увагу, що ані Законом України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р.), ані Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, – не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника електричної енергії центрів обслуговування споживачів /клієнтів у певних регіонах України. Наше Товариство, виконавши всі ліцензійні умови, відповідно до Постанови НКРЕКП, одержало відповідну Ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу на території України. Тобто, не має значення: наявні чи відсутні центри обслуговування споживачів /клієнтів підприємства в регіонах замовників – здійснювати визначені в ліцензії види господарської діяльності наше Товариство має право на території всієї України. Є безліч способів оперативного листування та передачі документів між Постачальником та Споживачем електричної енергії. З огляду на зазначене вище, встановлена вимога документації дає можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу учасників, які мають центр обслуговування споживачів /клієнтів в межах території діяльності ОСР до якого приєднанні об’єкти Замовника. Інші учасники участь у закупівлі прийняти не зможуть, оскільки їх пропозиції будуть відхилені. Зазначена вимога порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтями 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, частиною третьою статті 5 вищезазначеного Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Відокремлений структурний підрозділ
«Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну
Поліського національного університету»
Відповідь на питання учасника
«Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляю, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з веденим в дію воєнного стану. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашої установи такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцезнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час, на території Житомирської області та в м.Житомирі є в наявності центри обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа з питань публічних закупівель А.ПОЛІЩУК
Відокремлений структурний підрозділ
«Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну
Поліського національного університету»
Відповідь на питання учасника
«Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляю, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з веденим в дію воєнного стану. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашої установи такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцезнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час, на території Житомирської області та в м.Житомирі є в наявності центри обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа з питань публічних закупівель А.ПОЛІЩУК
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
224 999,40
UAH з ПДВ
|
224 999,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
237 634,75
UAH з ПДВ
|
237 634,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
256 551,04
UAH з ПДВ
|
255 051,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
268 964,80
UAH з ПДВ
|
256 551,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
224 999,40
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:06
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
224 999,40
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42095943 |
Рішення скасоване |
237 634,75
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 09:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42095943 |
Відхилено |
237 634,75
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 09:14
|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Переможець |
255 051,04
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 09:16
|