Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з заміни покрівлі будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 341 917,00 UAH
UA-2024-04-01-004115-a ● 63a338844c74442cbcf81b6d21ae012c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 05:00 |
Очікувана вартість: | 1 341 917,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 709,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Оригінал банківської гарантії |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт з заміни покрівлі будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Сорочинська, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України - гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, зазначений у Договорі підряду, за умови наявності фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату Робіт протягом 10-ти робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 12:07 |
Додаток 5 (субпідрядник).docx | |
01 квітня 2024 12:07 |
Тендерна документація (покрівля).docx | |
01 квітня 2024 12:07 |
Додаток 3 (проект договору).doc | |
01 квітня 2024 12:07 |
Додаток 1 (кваліфікаційні).docx | |
01 квітня 2024 12:07 |
Додаток 4 (банківська гарантія).docx | |
01 квітня 2024 12:07 |
Додаток 2 (технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно наявності електротехнічної лабораторії
Дата подання: 03 квітня 2024 09:22
Дата відповіді: 05 квітня 2024 18:28
Згідно Додатку 1, п.1.1. у учасника "Обов’язкова наявність в учасників власної або залученої на підставі договору надання послуг (виконання робіт) електротехнічної лабораторії. Електротехнічна лабораторія повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання...".Просимо надати роз'яснення до яких робіт в ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ має відношення та є обов'язковою діяльність ел.лабораторії? В разі, якщо таких робіт при ремонті покрівлі не має, просимо вилучити з кваліфікаційних критеріїв цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Залучення електротехнічної лабораторії має на меті встановлення відповідності обладнання учасника вимогам Закону України «Про охорону праці». Оскільки виконання робіт, які є предметом закупівлі, передбачає залучення значної кількості електроінструменту, замовник повинен бути впевненим, що даний інструмент використовується у відповідності із законодавством про охорону праці, є технічно справним, належного стану та не призведе до виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків тощо.
Оскільки до функцій електротехнічних лабораторій належить зокрема й випробування електроінструменту (дрилі, перфоратори, подовжувачі електричні, мережеві фільтри тощо), наявність в учасника власної або залученої електротехнічної лабораторії в повній мірі підтверджує належний стан його електричного обладнання та інструменту.
До того ж, замовником не встановлено конкретних вимог щодо наявності такої лабораторії в учасника. Це може бути як власний підрозділ учасника так і залучена організація. Тому дана вимога не є дискримінаційною та такою, що звужує можливе коло учасників процедури закупівлі.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Залучення електротехнічної лабораторії має на меті встановлення відповідності обладнання учасника вимогам Закону України «Про охорону праці». Оскільки виконання робіт, які є предметом закупівлі, передбачає залучення значної кількості електроінструменту, замовник повинен бути впевненим, що даний інструмент використовується у відповідності із законодавством про охорону праці, є технічно справним, належного стану та не призведе до виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків тощо.
Оскільки до функцій електротехнічних лабораторій належить зокрема й випробування електроінструменту (дрилі, перфоратори, подовжувачі електричні, мережеві фільтри тощо), наявність в учасника власної або залученої електротехнічної лабораторії в повній мірі підтверджує належний стан його електричного обладнання та інструменту.
До того ж, замовником не встановлено конкретних вимог щодо наявності такої лабораторії в учасника. Це може бути як власний підрозділ учасника так і залучена організація. Тому дана вимога не є дискримінаційною та такою, що звужує можливе коло учасників процедури закупівлі.
Стосовно наявності в штаті інженера-кошторисника та ліцензії АВК (тощо)
Дата подання: 03 квітня 2024 11:18
Дата відповіді: 05 квітня 2024 18:28
Шановний замовнику, згідно додатку 1, п.п 2.2. "2.2. Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням сертифікату). Кваліфікаційний сертифікат повинен бути наданий з урахуванням Закону України «Про архітектурну діяльність»." Ми є фірмою, що користується послугами інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) згідно договору надання послуг. Також у кошторисника наявне ліцензійне програмне забезпечення для роботи з кошторисами (АВК), але на ім'я саме кошторисника, що надає послуги. Згідно Законодавства України такі правовідносини між нами та інженером-проектувальником теж мають місце. В даному випадку, вимога для наявності інженера-кошторисника в штаті, а також програмного забезпечення на нашому підприємстві, а також відсутність можливості надати наш законний договір надання послуг від кваліфікованого спеціаліста є дискримінаційними вимогами. Тому просимо внести зміни в п.2.2 для забезпечення рівності можливостей усих потенційних учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Вимога щодо наявності в учасника інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), який є штатним працівником, обумовлена високим рівнем відповідальності зазначеного працівника. Складання розрахунків ціни пропозиції є найважливішим етапом при формуванні документів тендерної пропозиції. Документи, що складають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунки до договірної ціни) є основою для формування ціни договору за результатами проведеної процедури закупівлі. Відповідно до Кошторисних норм України Настанова з визначення вартості будівництва - договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За таких умов та рівні відповідальності, залучення третіх осіб для складання зазначених розрахунків є недоцільним.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Вимога щодо наявності в учасника інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), який є штатним працівником, обумовлена високим рівнем відповідальності зазначеного працівника. Складання розрахунків ціни пропозиції є найважливішим етапом при формуванні документів тендерної пропозиції. Документи, що складають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунки до договірної ціни) є основою для формування ціни договору за результатами проведеної процедури закупівлі. Відповідно до Кошторисних норм України Настанова з визначення вартості будівництва - договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
За таких умов та рівні відповідальності, залучення третіх осіб для складання зазначених розрахунків є недоцільним.
Стосовно наявністі у штаті сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво)
Дата подання: 03 квітня 2024 11:35
Дата відповіді: 05 квітня 2024 18:29
Згідно з вимогами професійного стандарту “Інженер-консультант (будівництво)” затвердженого Наказом Мінекономіки від 13.01.22 р. за №108-22 "Інженер-консультант (ІКБ) провідної категорії:
самостійно – підготовка та забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
самостійно – підготовка та забезпечення проведення тендерних процедур та формування договірних відносин (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
самостійно – забезпечення незалежного інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
самостійно – управління та адміністрування проекту (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
самостійно – організація виконання заходів з охорони праці (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
самостійно – досудове врегулювання спорів або суперечок (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче);
самостійно – управління ризиками проекту (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче).
самостійно – відстеження умов реалізації проекту будівництва та документальної фіксації безпосередньо на будівельному майданчику (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче)."
Інженер-консультант виконує свої обов’язки, згідно з кваліфікаційними характеристиками, затвердженими наказом № 192 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08. 2017 (із змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350) у межах нормативів для базової професії «інженер-консультант».
Цим документом встановлено завдання і обов’язки, вимоги до освіти, досвіду і кваліфікації професії «Інженер-консультант» за наступними категоріями:
Провідний інженер-консультант:
Виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь в підготовці договору підряду і контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва із зазначенням всіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь і вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту в цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на всіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, що виникли між учасниками реалізації проекту, розробці відповідних пропозицій щодо їх усунення.. Тож провідний інженер-консультант (будівництво) це спеціаліст Інвестора, або Замовника. Надайте будь ласка роз'яснення, чим регламентується наявність такого співробітника в штаті (або навіть якщо за договором) потенційного ВИКОНАННЯ робіт. Тим паче для виконання заміні покрівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, тож просимо внести зміни в вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 13 січня 2022 року № 108-22 Про затвердження професійного стандарту «Інженер-консультант (будівництво)» (далі – Інженер-консультант) основною метою професійної діяльності інженера-консультанта є організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва шляхом надання інженерно- консультаційних послуг у будівництві, пов’язаних з процедурами закупівель товарів, робіт з розроблення проектної документації, будівельних робіт, послуг будівельного призначення, договірними відносинами, організацією будівельного виробництва та управління реалізацією проектів будівництва, контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, удосконалення проектної документації, управління ризиками, які виникають при реалізації будівельних проектів, досудового врегулювання спорів та забезпечення заходів з охорони праці з метою задоволення потреб учасників будівельного ринку.
Відповідно до положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи", що затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 року № 249 У разі потреби обов'язки, включені до характеристики тієї чи іншої посади, можуть бути розподілені між кількома виконавцями без збільшення чисельності працівників з урахуванням нормативів, що діють в організації. Якщо коло обов'язків порівняно з встановленою працівникові характеристикою доцільно розширити, йому може бути доручено виконання обов'язків, передбачених характеристиками інших посад, споріднених за змістом робіт, тобто таких, які відносяться до однієї функції управління та однакового рівня складності, виконання яких не зумовлює іншої кваліфікації або зміни найменування посади.
Із всього вказаного вище випливає, що для учасників не встановлено законодавчих заборон або будь-яких інших обмежень для залучення такого спеціаліста як Інженер-консультант та використання його професійних навичок.
Відповідно до положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи", що затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 року № 249 У разі потреби обов'язки, включені до характеристики тієї чи іншої посади, можуть бути розподілені між кількома виконавцями без збільшення чисельності працівників з урахуванням нормативів, що діють в організації. Якщо коло обов'язків порівняно з встановленою працівникові характеристикою доцільно розширити, йому може бути доручено виконання обов'язків, передбачених характеристиками інших посад, споріднених за змістом робіт, тобто таких, які відносяться до однієї функції управління та однакового рівня складності, виконання яких не зумовлює іншої кваліфікації або зміни найменування посади.
Із всього вказаного вище випливає, що для учасників не встановлено законодавчих заборон або будь-яких інших обмежень для залучення такого спеціаліста як Інженер-консультант та використання його професійних навичок.
Стосовно наявності у учасника штатних працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору
Дата подання: 03 квітня 2024 11:39
Дата відповіді: 05 квітня 2024 18:29
Просимо уточнити працівники яких розрядів мають бути задіяні для виконання умов договору
Відповідь: Замовником не встановлюються вимоги щодо розрядності працівників, які будуть залучені до виконання умов договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 05:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНФРА-БУД" |
1 273 437,29
UAH з ПДВ
|
1 273 437,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНФРА-БУД" #43214696 |
Переможець |
1 273 437,29
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 11:03
|
3132_15 Покрівля_compressed.pdf | укладений |
29 квітня 2024 11:02
|