Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковбаса напівкопчена, шинка, грудинка, сарделька 1 сорту
Очікувана вартість
1 470 000,00 UAH
UA-2024-04-01-003770-a 8f6756d5f0d54e2eb3e106afbb6635e5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Альошина

+380634635412 o.alyoshina@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3017
Код ЄДРПОУ: 39309315
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Альошина
+380634635412
o.alyoshina@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 470 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)

Тендерна документація

01 квітня 2024 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2024 11:50
Оголошення.docx
01 квітня 2024 11:50
Додаток 3 до оголошення.docx
01 квітня 2024 11:50
Додаток 5 до оголошення.docx
01 квітня 2024 11:50
Додаток 4 до оголошення.docx
01 квітня 2024 11:50
Додаток 2 до оголошення.docx
01 квітня 2024 11:50
Додаток 1 до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 03 квітня 2024 16:53
Дата відповіді: 04 квітня 2024 12:19
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку 2 тендерної документації ви вимагаєте: "21. На виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку 5. За результатом завершення електронного аукціону, розгляду пропозиції Учасника, в разі визначення його переможцем закупівлі, останній має надати Розрахунок ціни товару з урахуванням остаточної цінової пропозиції за результатами електронного аукціону. " Звернаємо увагу, що вказаний документ, містить конфіденційну інформацію, да чинним законодавством з публічних закупівель щодо кваліфікаційних документів не відноситься! Просимо внести зміни, та зазначити, що вказаний документ подається Замовнику переможцем на етапі підписання договору, як це і вимагається Законом!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідно до статті 7 Закону України "Про доступ до публічної інформації", конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Відповідно Додатку 2 до Оголошення, у разі відсутності будь - якої довідки (документу) Учасник надає лист - пояснення довільної форми, щодо причин їх не подання у складі тендерної пропозиції. Якщо Учасником прийнято рішення про віднесення інформації, що має зазначатися в Розрахунку ціни товару до конфіденційної, то Учасник має право надати лист-пояснення довільної форми, в якому може надати пояснення та гарантування строків подання інформації Розрахунку ціни товару, зокрема вже на етапі укладення договору про закупівлю.
щодо невідповідності тендерної документації
Дата подання: 04 квітня 2024 14:18
Дата відповіді: 04 квітня 2024 18:50
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 2 тендерної документації ви посилаєтесь на п.3 ст30 Закону України "Про оборонні закупівлі" на вимагаєте надання інформації, АЛЕ стаття 30 має назву "Умови застосування спрощеного відбору без застосування електронної системи закупівель" , ЗВЕТРАЄМО УВАГУ :БЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ! у вас проходить процедура закупівлі із застосуванням!! Далі, п.3 ст 30: " 3. Повідомлення про намір укласти додаткову угоду або державний контракт разом із протоколом проведених переговорів обов'язково оприлюднюється на веб-порталі Центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну військово-промислову політику протягом одного робочого дня після прийняття рішення та повинно містити: найменування та місцезнаходження замовника; найменування, кількість товару, вид робіт або вид послуг; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника відбору (учасників відбору), з яким проведено переговори; ціну пропозиції; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі без застосування електронної системи закупівель." Це стосується переговорів! у вас наразі переговорна процедура? Просимо привести тендерну документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі", наразі вона містить порушення, що повинні призвести до відміни процедури закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно чинної редакції Закону України «Про оборонні закупівлі», стаття 30 має назву «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Статтю 30 доповнено новою частиною згідно із Законом № 3589-IX від 22.02.2024. Згідно ч. 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», в чинній редакції, визначено : Особливості формування ціни державного контракту (договору) з оборонних закупівель, який укладається під час дії правового режиму воєнного стану:
у складі ціни державного контракту (договору) на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони враховуються витрати, зокрема податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі, і прибуток виконавця;
у разі якщо придбання товарів, робіт і послуг оборонного призначення, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони під час дії правового режиму воєнного стану здійснюється за неконкурентною процедурою закупівель або без проведення видів (процедур) закупівель, визначених законодавством, рівень прибутку у складі ціни державного контракту (договору) не може перевищувати рівень прибутку (граничний рівень прибутку), встановлений Кабінетом Міністрів України на момент укладення відповідного державного контракту (договору);
у разі невстановлення Кабінетом Міністрів України рівня прибутку (граничного рівня прибутку), визначеного цією частиною, ціна товарів, робіт і послуг визначається державним контрактом (договором), що укладається за неконкурентною процедурою закупівель або без проведення видів (процедур) закупівель, визначених законодавством, відповідно до пропозиції виконавця з урахуванням прибутку такого виконавця.
Згідно п. 21 Додатку 2 Оголошення, Замовником вимагається надання від Учасників наступного документу: «На виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку 5. За результатом завершення електронного аукціону, розгляду пропозиції Учасника, в разі визначення його переможцем закупівлі, останній має надати Розрахунок ціни товару з урахуванням остаточної цінової пропозиції за результатами електронного аукціону.»
Таким чином, просимо повторно Вас ознайомитися з вимогами Оголошення про закупівлю та нормами чинного законодавства, зокрема, статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», з метою уникнення неправильного тлумачення вимог та норм законодавства.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2024 19:09
Дата відповіді: 04 квітня 2024 23:57
Шановний Замовнику! В оголошення про проведення спрощеної закупівлі у технічних вимогах та інші характеристики до предмета закупівлі, розміщеній у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прописано вимоги до документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, сукупність яких, є дискримінаційною стосовно учасників. Адже вимагаються документи, отримання яких навіть не просто вимагає тривалого часу (неспівставного зі строком, відведеним на подання тендерних пропозицій) та значних додаткових витрат учасників, а взагалі унеможливлене нормами діючого у даний час законодавства. Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, встановивши певні вимоги саме до документального підтвердження. Сукупності зазначених вимог можуть відповідати лише документи, наявні в певного кола постачальників чи виробників, тобто, інші учасники, не зможуть підтвердити усю сукупність вимог Замовника саме з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: -сканований оригінал в кольоровому вигляді акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) приміщення, яке буде використовуватись для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 року № 143-22. Плановий (позаплановий) захід має бути проведено у 2023 році або поточному році. Акт без виявлених порушень. -сканований оригінал в кольоровому вигляді акту складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого не раніше 2023 року. Слід врахувати, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану в Україні здійснення планового заходу державного нагляду (контролю) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти не здійснюються. Проведення позапланової перевірки здійснюється за зверненням операторів ринку, при цьому, слід зазначити, що рішення органу щодо такої перевірки приймається протягом 30 календарних днів. Разом з тим, враховуючи стислі терміни підготовки тендерної пропозиції отримати зазначені акти до моменту подачі документів по цьому тендеру НЕМОЖЛИВО. Таким чином участь в даній процедурі можуть прийняти тільки ті учасники, які заздалегідь знали про умови участі в торгах. Крім того, звертаю увагу замовника на те, що наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 року № 143-22 втратив чинність 01.01.2024 (згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 8 серпня 2023 року N 1503), що взагалі унеможливлює учасників отримати відповідні акти відповідно до Наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 року № 143-22 в поточному році. Отже, више зазначені вимоги суттєво обмежують коло учасників які можуть прийняти участь у закупівлі. Враховуючи викладене, з метою усунення дискримінаційних вимог що мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 та норму частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників, просимо виключити з Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю вище зазначені акти
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник має на меті отримати від постачальника безпечний харчовий продукт, тобто харчовий продукт, який не справляє шкідливого впливу на здоров’я людини та є придатним для споживання. В Додатку 1 до Оголошення, Замовником визначені вимоги до Учасників, які мають підтвердити можливість постачання Учасником товару належної якості відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Важливою умовою отримання безпечного продукту Замовника - є надання Учасником чинних та актуальних документів. Технічні та якісні вимоги визначені саме у відповідності до цього нормативно-правового акту. До того ж, відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, окрім тієї що вже визначена як обов’язкова.
щодо додатку 2
Дата подання: 04 квітня 2024 19:18
Дата відповіді: 04 квітня 2024 23:56
Шановний замовник! щє раз звертаємось до Вас за уточненням, ви посилаєтесь на п.3 ст.30 Закону України "Про оборонні закупівлі", згідно з вашим цитуванням, за за Законом мова йде про "дійснюється за неконкурентною процедурою закупівель або без проведення видів (процедур) закупівель", як це відноситься до данної процедури закупівель, бо проведення спрощеної закупівлі також регламентується Законом України 922 «Про публічні закупівлі», і вона також є конкурентною закупівлею, тобто проводиться через систему Prozorro. Можливо, щось є для нас незрозумілим. Надайте уточнення у тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», конкурентна процедура закупівлі - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. У вказаному переліку відсутня спрощена закупівля, як конкурентна процедура закупівлі. Водночас згідно пункту 28 спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Закупівля товару «ковбаса напівкопчена, шинка, грудинка, сарделька 1 сорту» здійснюється в порядку пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11.11.2022 р. «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», а саме, в спосіб проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Таким чином, в даному випадку, при формуванні розрахунку ціни товару має місце застосування абзацу 2 частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ковбаса напівкопчена
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 204 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 020,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 кг
ковбаса напівкопчена
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться за фактично отриманий Товар та здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів з дня отримання Товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України згідно накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ" 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 15:49
Електронний підпис
09 квітня 2024 19:52
Електронний підпис
09 квітня 2024 19:52
Електронний підпис
09 квітня 2024 19:50
Оригінал банкрутство.pdf
09 квітня 2024 19:50
Акт дезінфекції.pdf
09 квітня 2024 19:50
Платіжне 1.pdf
09 квітня 2024 19:50
Акт НАСРР виробника.pdf
09 квітня 2024 19:50
Довідка.zip
09 квітня 2024 19:50
Договір Алича склад.pdf
09 квітня 2024 19:50
Сертифікати ІСО.pdf
09 квітня 2024 19:50
ЕД ТОВ ЮА ТОРГПРОМ.pdf
09 квітня 2024 19:50
Лист відгук мясопрод.pdf
09 квітня 2024 19:50
Платіжне 2.pdf
09 квітня 2024 19:50
Акт НАССР 446.pdf
09 квітня 2024 19:50
Витяг Ніязов-2024-04-03.pdf
09 квітня 2024 19:50
Довідка Торгпром.zip
09 квітня 2024 19:50
Оригінал податкова.pdf
09 квітня 2024 19:50
Декларація виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"
#45129278
Переможець 189 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 22:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 11:18

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно п. 10 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу, не менше двох транспортних засобів. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику. Зазначений Договір має бути чинним протягом 2024 року». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал в кольоровому вигляді Довідки з переліком автомобілів в якій зазначена інформація щодо Договору про надання транспортних послуг №26/24/01 від 21.01.2024р. та наданий сканований оригінал в кольоровому вигляді Договору про надання транспортних послуг №26/24/01 від 26.01.2024р. Таким чином визначено, що у Довідці з переліком автомобілів вказана суперечлива інформація щодо дати Договору про надання транспортних послуг. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2024 22:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"
#45129278
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2024 10:17
213 ПС.PDF укладений
18 квітня 2024 10:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ковбаса напівкопчена 1000 кілограм 189,00
UAH з ПДВ