Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ" |
Код ЄДРПОУ: | 34754617 |
Вебсайт: | https://gorlift.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Ягнич Вероніка Володимирівна +380577252801 vpz.khgl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 14:50 |
5. ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc | |
05 квітня 2024 14:50 |
3. Тендерна документація запасні частини до ліфтів СТАНЦІЇ КЕРУВАННЯ.docx | |
05 квітня 2024 14:50 |
4. Додаток 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКіСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx | |
01 квітня 2024 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 11:43 |
Додаток 4 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
05 квітня 2024 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 квітня 2024 14:50 |
5. ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
|
||
05 квітня 2024 14:50 |
3. Тендерна документація запасні частини до ліфтів СТАНЦІЇ КЕРУВАННЯ.docx
|
||
05 квітня 2024 14:50 |
4. Додаток 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКіСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx
|
||
01 квітня 2024 11:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 квітня 2024 11:43 |
Додаток 4 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вантажопідйомність: до 1000 кг
Кількість зупинок: до 17 зуп.
Швідкість руху кабіни: до 1,4 м/с
Напруга живлення силових ланцюгів: ~380В
Напруга живлення ланцюгів безпеки: ЦБ1=24VDC, ЦБ2=110VDC
Напруга живлення ланцюгів управління: 24VDC
Напруга живлення мікроконтролера: 5VDC
Гарантійний лист виданий заводом виробником, що працівники постачальника пройшли навчання з монтажу, налагоджування та сервісного обслуговування обладнання завірений належним чином вимагається у складі тендерної пропозиції, оскільки у випадку поламки відповідні працівникі Постачальника мають усунути проблему та здійснити сервісне обслуговування станції керування не більше ніж 24 години з моменту поламки, тобто у дуже стислі строки.
Відповідні зміни були внесені до Додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме Станції керування АЛЬФА ТЕМ або еквівалент.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000171 ● 257c9aebb65c4af2b99c7f3f5b6938df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 20:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 78
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2024-04-01-003570-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 15:46:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (станції керування в зборі)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-003570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації (у складі тендерної пропозиції учасника відсутній офіційний лист-підтвердження від виробника про відповідність продукції вимоги щодо наявності контролю струму у силовому ланцюзі станції керування ліфтом завіреної відповідними чином), а було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 16:02:34
Пояснення КСП "Харківміськліфт"
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (станції керування в зборі), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-04-01-003570-a, надає наступні пояснення з наступних питань
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-06-14 11:10:07
Звернення за роз'ясненнями
Щодо способу усунення виявлених порушень.
Висновок ДАСУ не містить чітких вимог та способу усунення виявлених порушень.
Просимо вказати у який саме спосіб Замовнику треба усунути порушення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимоги від 12.06.2024 ДАС України, ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000171, дата усунення порушень 12.06.2024 22:00 - 27.06.2024 00:00, КСП "Харківміськліфт" повідомляє, що порушення усунено шляхом припинення зобов’язань за договором.
2024-06-19 15:33:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІ-КОМ 2017" |
2 920 000,00
UAH з ПДВ
|
2 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІ-КОМ 2017" #41045980 |
Переможець |
2 920 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 15:28
|
Додаткова угода №1 від 19.06.2024.pdf | укладений |
19 червня 2024 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 11:39
|
Договір №76 від 29.04.2024.pdf | укладений |
30 квітня 2024 11:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 квітня 2024 — 19 червня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 722 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 287 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Ни виконання вимоги від 12.06.2024 ДАС України, ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000171, дата усунення порушень 12.06.2024 22:00 - 27.06.2024 00:00, КСП "Харківміськліфт" повідомляє, що порушення усунено шляхом припинення зобов’язань за договором. |