Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по об’єкту: «Капітальний ремонт аварійної частини системи трубопроводів водопостачання, водовідведення, системи опалення в будівлі хірургічного корпусу за адресою: вул. Поперечна, 1А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл., 50049». ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-04-01-002615-a fc37d020d0bb4efa965d2da92acb48f8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бургутіна Валерія

0682198121 pjataja_doktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01987037
Місцезнаходження: 50049, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а
Контактна особа: Бургутіна Валерія
0682198121
pjataja_doktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по об’єкту: «Капітальний ремонт аварійної частини системи трубопроводів водопостачання, водовідведення, системи опалення в будівлі хірургічного корпусу за адресою: вул. Поперечна, 1А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл., 50049»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

01 квітня 2024 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Горяшко Тетяна Володимирівна
#2900903864
Переможець 150 000,00
UAH
01 квітня 2024 11:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2024 11:58
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт до 20.05.2024 р.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML