Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-03-31-000112-a 0612e77e6e674d00958361de39b1d420
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Проданчук

+380954252497 fesa7035@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А7035
Код ЄДРПОУ: 26622822
Місцезнаходження: 58003, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ---
Контактна особа: Інна Проданчук
+380954252497
fesa7035@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2024 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2024 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2024 22:00
Початок аукціону: 15 квітня 2024 15:42
Початок аукціону: 15 квітня 2024 15:42
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 пачка
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штука
Книга обліку наявності та руху військового майна (дод.46 до наказу 440 МОУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Калькулятор CITIZEN,
SDC -888
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Закладки з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Блок паперу з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 штука
Біндер 25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
360 штука
Біндер 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 штука
Біндер 51 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1100 пачка
Скріпки металеві 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штука
Ручка масляна чорна 0,7мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штука
Ручка масляна чорна 0,5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
960 штука
Клей канцелярський твердий (клей олівець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2500 штука
Папка картонна на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 пачка
Скоби для стиплера, 23х13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1020 пачка
Скоби для стиплера, 24х6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 пачка
Скоби для стиплера, 10х6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1200 штука
Олівець графітовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Лінійка пластмасова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
144 штука
Гумка для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Лінери різнокольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Стиплер (скоба №24)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 штука
Лоток для паперів горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Блокнот Чернівці на пружині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Блокнот Чернівці тверда палітурка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штука
Ручка чорна EKONOMIX Boss, 1.0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штука
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штука
Текст маркери різних кольорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2024 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 14:58
Документація до закупівлі.docx
31 березня 2024 12:45
Проект договору.docx
03 квітня 2024 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2024 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 14:58
Документація до закупівлі.docx
31 березня 2024 12:45
Документація до закупівлі.docx
31 березня 2024 12:45
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 03 квітня 2024 11:50
Дата відповіді: 03 квітня 2024 14:47
Доброго дня, шановний Замовнику! У Додатку №3 до ТД позиція №12 Ручка масляна чорна 0,5мм. У описі характеристик товару вимагається "Товщина лінії письма:0,7мм." Вкажіть які саме ручки вам потрібні та внесіть зміни.
Відповідь: Доброго дня.Ручка масляна чорна товщина лінії письма 0,5 мм
Технічні характеристики
Дата подання: 05 квітня 2024 16:49
Дата відповіді: 06 квітня 2024 10:17
Доброго дня, шановний Замовнику! У Додатку №3 до ТД позиція №24 Лоток для паперів горизонтальний . У описі характеристик товару опис вертикального лотка,прошу внести зміни у назву позиції.
Відповідь: Доброго дня. Це характеристики горизонтального і описі все вірно
Технічні характеристики
Дата подання: 05 квітня 2024 16:50
Дата відповіді: 06 квітня 2024 10:15
Доброго дня, шановний Замовнику! У Додатку №3 до ТД позиція №12
Відповідь: Доброго дня. Не зрозуміло яке питання
Технічні характеристики
Дата подання: 05 квітня 2024 16:57
Дата відповіді: 06 квітня 2024 10:13
Шановний замовнику ,прошу уточнити по позиціям 25 та 26 чи вірно ми розуміємо ,що ці позиції блокноти з власним макетом друку?
Відповідь: Доброго дня. Блокнот з малюнком Чернівці
Податок на додану вартість
Дата подання: 08 квітня 2024 11:26
Дата відповіді: 09 квітня 2024 09:02
Доброго дня, шановний Замовнику! У системі Prozorro та намайданчиках відображається бюджет закупівлі з урахуванням ПДВ, у договорі та у документації аналогічна сума 500 000 грн зазначена без урахування ПДВ. Просимо надати роз'яснення та/або виправити дану розбіжність у зв'язку із тим, що більшість суб'єктів господарювання, які беруть участь у процедурах закупівлі є платниками ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Закупівля 500 000 грн з ПДВ.
Товар
Дата подання: 08 квітня 2024 12:25
Дата відповіді: 09 квітня 2024 08:58
Чи можливо внести зміни щодо кольору степлера на асорті?
Відповідь: Доброго дня.Можете запропонувати аналог не гірший за вказаний.
Товар
Дата подання: 08 квітня 2024 12:27
Дата відповіді: 09 квітня 2024 09:01
З опису лотка виглядає, що Вас цікавить вертикальний лоток, у назві горизонтальний, просимо внести зміни у документацію для усунення розбіжностей між назвою та описом товару. Якщо Вас цікавить саме горизонтальний лоток, можемо запропонувати Optima, розміри 255х65х320 мм, колір асорті, 1 відділення, можлива установка декількох лотків один на інший, колір асорті
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Нас цікавить горизонтальний. Можете запропонувати аналог не гірший за вказаний
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 443 836,86
UAH з ПДВ
409 794,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" 457 396,98
UAH з ПДВ
409 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Навроцький Андрій Олександрович 459 734,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ" 477 388,00
UAH з ПДВ
415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 14:59
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:59
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:59
Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 квітня 2024 14:59
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2024 14:59
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

22 квітня 2024 16:30
Електронний підпис
22 квітня 2024 16:30
Статут ОК Сервіс.pdf.p7s
22 квітня 2024 16:30
Рiшеня ОК Сервіс.pdf.p7s
22 квітня 2024 16:30
Наказ на директора.pdf.p7s
22 квітня 2024 16:30
ЛИСТ__ЩОДО__ЮР.ОСОБ.pdf.p7s
22 квітня 2024 16:30
ЛИСТ__ЩОДО РЕЗИДЕНТА.pdf.p7s
22 квітня 2024 16:30
Статут ОК Сервіс.pdf
22 квітня 2024 16:30
Рiшеня ОК Сервіс.pdf
22 квітня 2024 16:30
Наказ на директора.pdf
22 квітня 2024 16:30
ЛИСТ__ЩОДО__ЮР.ОСОБ.pdf
22 квітня 2024 16:30
ЛИСТ__ЩОДО РЕЗИДЕНТА.pdf
22 квітня 2024 16:30
ЛИСТ__ЩОДО ДОВІРЕНОСТІ.pdf
10 квітня 2024 08:16
Електронний підпис
10 квітня 2024 08:16
Електронний підпис
10 квітня 2024 08:16
Відгук.pdf
10 квітня 2024 08:16
РІШЕННЯ_ЗАСНОВНИКА.pdf.p7s
10 квітня 2024 08:16
ВИТЯГ ЄДР.pdf
10 квітня 2024 08:16
ЛИСТ__ЩОДО__ЮР.ОСОБ.pdf.p7s
10 квітня 2024 08:16
Опис завірений.pdf.p7s
10 квітня 2024 08:16
Відгук.pdf.p7s
10 квітня 2024 08:16
ВИТЯГ ЄДР.pdf.p7s
10 квітня 2024 08:16
ЛИСТ__ЩОДО ДОВІРЕНОСТІ.pdf
10 квітня 2024 08:16
РІШЕННЯ_ЗАСНОВНИКА.pdf
10 квітня 2024 08:16
ЛИСТ__ЩОДО__ЮР.ОСОБ.pdf
10 квітня 2024 08:16
ЛИСТ__ЩОДО РЕЗИДЕНТА.pdf.p7s
10 квітня 2024 08:16
Опис завірений.pdf
10 квітня 2024 08:16
ЛИСТ__ЩОДО РЕЗИДЕНТА.pdf

Публічні документи

25 квітня 2024 16:08
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:55
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:52
Довідка.zip
12 квітня 2024 16:42
Електронний підпис
12 квітня 2024 16:39
Дог №.pdf
12 квітня 2024 16:39
ПАПІРУС.pdf
12 квітня 2024 16:39
8213_29350 Ножиці ,леза.pdf
12 квітня 2024 16:39
договір 24.PDF
12 квітня 2024 16:39
36 3926 Папки разные.pdf
12 квітня 2024 16:39
висновок_скотч_12.2019 .pdf
12 квітня 2024 16:39
Паспорт Андрей.pdf
12 квітня 2024 16:39
СЭС ММ +UPM.pdf
12 квітня 2024 16:39
паспорт і код зав..PDF
12 квітня 2024 16:38
ВН РН 48.pdf
12 квітня 2024 16:38
ручки_1.pdf
12 квітня 2024 16:38
Клей.pdf
12 квітня 2024 16:38
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 квітня 2024 16:38
Довідка про статут.pdf
12 квітня 2024 16:38
Витяг податкова.pdf
12 квітня 2024 16:38
Витяг податкова.pdf

Публічні документи

12 квітня 2024 11:21
Електронний підпис
12 квітня 2024 11:21
Електронний підпис
12 квітня 2024 11:20
5. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
12 квітня 2024 11:20
4. Проект договору.pdf.p7s
12 квітня 2024 11:20
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 квітня 2024 11:20
14. Паспорт код.pdf
12 квітня 2024 11:20
14. Паспорт код.pdf.p7s
12 квітня 2024 11:20
6. Витяг єдиний податок.pdf
12 квітня 2024 11:20
1. Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2024 11:20
5. Виписка з ЄДР.pdf
12 квітня 2024 11:20
4. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"

Фізична особа-підприємець Навроцький Андрій Олександрович

ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Рішення скасоване 409 794,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 14:21
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 409 794,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 14:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
#44994768
Рішення скасоване 409 800,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 15:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
#44994768
Відхилено 409 800,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 15:36
Фізична особа-підприємець Навроцький Андрій Олександрович
#3620905632
Переможець 410 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 11:18

Документи

16 квітня 2024 16:33
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:28
Протокол.pdf

Документи

22 квітня 2024 14:36
Електронний підпис

Документи

22 квітня 2024 15:34
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2024 11:18
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:17
Протокол 25.04.2024.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Навроцький Андрій Олександрович
#3620905632
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2024 11:18
Електронний підпис
25 квітня 2024 11:17
Протокол 25.04.2024.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2024 18:08
договір 16.pdf укладений
06 травня 2024 16:26