Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska
Очікувана вартість
1 713 756,68 UAH
UA-2024-03-30-000102-a 33fad9e217d04857ac920d4ed2c5e4cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Богдан

+380675846353
+380577255976
komitet.nii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне некомерційне підприємство «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації»
Код ЄДРПОУ: 03191680
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м.Харків, вул.Клочківська, 339
Контактна особа: Руслан Богдан
+380675846353, +380577255976
komitet.nii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

30 березня 2024 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2024 10:56
Звіт Taska UA-2024-03-22-011646-a.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000067 ● 101d7f0f5feb4c108f6db83c98620a46
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 20:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.04.2024 № 64
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 15.04.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.04.2024 № 64

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-03-30-000102-a 30.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 09:38:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska» (ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-30-000102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо)?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «ОРТОТЕХ-СЕРВІС ГМБХ» (код ЄДРПОУ 19343777), з яким укладений договір?
5. Відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей)).
Поясніть будь-ласка, причину того, що умови (пункти) Проекту договору відрізняється від умов (пунктів) укладеного договору та відмінність в додатках між проектом договору та укладеним договором?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-22 17:20:48

Пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska» (ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-30-000102-a) Замовник - Державне некомерційне підприємство «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації» надає наступні пояснення: в рамках проекту "Покращення реабілітаційних послуг в системах охорони здоров'я" (SRSHS), що імплементується Momentum Wheels for Humanity, за підтримки Американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку USAID Ukraine - USAID Україна, передбачена реалізація науково-практичних семінарів для студентів курсу Prosthetics and Orthoses (P&O), а також для зацікавлених працівників протезно-ортопедичних підприємств всієї України, що мають на меті підвищити свій рівень знань та освоїти нові технології.
Фінансування цих семінарів здійснюється за рахунок небюджетних коштів, а здійснюється виключно за приватні інвестиції - кошти Угоди WFH-2022-306-SRHS, укладеної між Momentum Wheels for Humanity та ДНП «УкрНКЦпротезування».
ДНП УкрНКЦпротезування реалізує семінар на тему «Протез на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska», що затверджений графіком робіт та відповідним планом фінансування Momentum Wheels for Humanity, тобто є одним із передбачених семінарів курсу P&O, відповідно до контракту між Momentum Wheels for Humanity та ДНП «УкрНКЦпротезування» від 01 грудня 2022р (Угода WFH-2022-306-SRHS).
Метою проведення учбового семінару «Протез на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska» в рамках означеного проекту є створення умов для більш швидкого впровадження в усіх регіонах України сучасних високофункціональних технологій протезування, зокрема верхніх кінцівок, в протезних центрах та підприємствах. У цьому випадку дуже важливо не тільки знайти на ринку надійні комплектуючі необхідної функціональності, а й володіти відповідними фаховими знаннями щодо технології виготовлення протезів з кістю цієї конструкції і мати відповідний сертифікат від виробника на право її встановлення в протез, а також достатній досвід протезування.
Зваживши на це, ТОВ «ОРТОТЕХ-СЕРВІС ГМБХ» було обране як виконавець запитуваної послуги тому що:
- досвід роботи цього підприємства щодо надання послуг по виготовленню високотехнологічних протезів складає більше 15 років;
- обране підприємство має фахівця сертифікованого виробником кісті Taska і є його офіційним представником в Україні;
- досвід роботи з цією технологією практикується ними з 2021 року без порушень і зауважень;
- залучений до виконання цієї учбово-практичної послуги протезист є висококваліфікованим протезістом-ортезістом, що підтверджено сертифікатом Міжнародної організації протезистів-ортезистів (ISPO).
Враховуючи вищевикладене, а також те, що фінансування закупівлі здійснюється згідно з річним планом закупівель за рахунок Угоди WFH-2022-306-SRHS між Momentum Wheels for Humanity та ДНП «УкрНКЦпротезування» від 01 грудня 2022 року, тобто небюджетними коштами в повному обсязі, здійснюється через комерційний банк АТ «Приватбанк», що підтверджується наданою платіжною інструкцією №165 від 30.03.2024 року, вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922 –VIII та Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами, на вказану закупівлю не поширюється.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОТЕХ-СЕРВІС ГМБХ"
#19343777
Переможець 1 713 756,68
UAH
30 березня 2024 10:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Обґрунтування Taska.pdf укладений
30 березня 2024 10:56
ДогТаска_.pdf укладений
30 березня 2024 10:56