Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення) (Лот №1 Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення), Лот №2 Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення))
Очікувана вартість
48 400 000,00 UAH
UA-2024-03-29-009093-a ● efcbc1a83aaa48e281a63a03e1944406
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південне управління замовника робіт |
Код ЄДРПОУ: | 26637930 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, |
Контактна особа: |
Щербина Руслан Олександрович +380961130960 uo_puzr_gukv@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 23:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2024 07:00 |
Очікувана вартість: | 48 400 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Тендерна документація
02 квітня 2024 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 17:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
02 квітня 2024 17:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
02 квітня 2024 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2024 17:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
02 квітня 2024 17:03 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-29-009093-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:44128226
Дата подання: 17 квітня 2024 11:53
Вимога на рішення замовника від 12.04.2024р №69 про визначення переможцем ТОВ "БПК Газінвестпроект"
Протокольним рішенням від 12.04.2024 № 69 південним управлінням замовника робіт визначено переможцем ТОВ «БПК Газінвестпроект» (код ЄДРПОУ 36470766).
ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» не погоджується з вищенаведеним рішенням Замовника з огляду на наступне.
Згідно із Додатком 3 тендерної документації передбачено, що контейнер виготовляється на замовлення шляхом переобладнання стандартного 20-ти футового контейнера серійного виробництва (ДСТУ 180 668:2015), як нових так і тих, що були у використанні. Також зазначено, що матеріали і конструкції для обшивання стін, теплоізоляції, мають відповідати функціональному призначенню будівель і окремих приміщень, та «Переліку полімерних матеріалів і конструкцій, дозволених до використання в будівництві» Міністерства охорони здоров’я України. Наприклад, у п. 3 Таблиці передбачено вимоги до елементів конструкції, матеріали, покриття, однак, Переможцем торгів не надано конкретних параметрів зазначаючи «або його аналогів», «RAL 6020 (хромовий зелений) або 6002 (листково-зелений) або 6029 (м’ятно-зелений) або їх еквівалент)» тощо , що не відповідає вимогам Замовника.
Зокрема, у Додатку 3 Замовником передбачено, що матеріали повинні бути вказані в конструкторській (технічній) документації.
Однак наданій у складі тендерної пропозиції технічній документаці ТОВ «БПК Газінвестпроект» відсутня будь-яка інформації про матеріали, з яких будуть виготовлятися/переобладнуватися контейнери.
Також відповідно до п.6 р. 3 тендерної документації замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Якщо технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані замовником містять посилання на конкретні марки чи виробника, що характеризують продукт чи послугу, певного суб’єкту господарювання, чи на торгові марки, патенти чи спосіб виробництва вважаються у значення «або еквівалент».
Однак, у листі ТОВ «БПК Газінвестпроект» з вих. № 0604/13 вiд 06.04.2024р. викладено Додаток 3 у вигляді, що пропонувався Замовником без деталізації конкретних характеристик товару, що прямо впливають на пропозицію учасника, тобто, запропонований товар / послуга не є чітко визначеною згідно вимог Замовника.
Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, вказану невідповідність неможливо усунути шляхом надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у порядку п. 43 Особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «БПК Газінвестпроект» не відповідає технічним вимогам, згідно з пп. 2 п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «БПК Газінвестпроект».
2. Щодо змісту технічного завдання
Відповідно до Додатку 3 передбачено, що:
«Контейнер виготовляється на замовлення шляхом переобладнання стандартного 20-ти футового контейнера серійного виробництва (ДСТУ 180 668:2015), як нових так і тих, що були у використанні »
«Таблиця - Основні характеристики контейнера
Найменування показника Вимоги до контейнерів
… …
»
«Комплектність
Контейнер, од. – 1
Інструкція з експлуатації, од. – 1
Формуляр (паспорт), од. – 1
В комплект кожного контейнера має входити навіс з фіксаторами зовнішніх (розпашних) дверей та дерев’яний трап.»
«Підприємство-виробник має гарантувати відповідність якості продукції вимогам цієї специфікації.
Виробник має надати гарантію замовнику не менше ніж 18 місяців з моменту передачі контейнера замовнику або 12 місяців з моменту введення в експлуатацію.»
Усі ці вимоги згідно Додатку 3 вказують чітко на виробництво контейнерів Учасником, що суттєво впливає на цінову пропозицію учасників.
Разом з тим, у Додатку 3 не сказано про форму залучення контейнерів.
Однак, відповідно до п. 3.4. проєкту договору передбачено, що для виконання умов Договору Постачальнику надається давальницька сировина. Військове майно, як давальницька сировина передається Постачальнику визначеною військовою частиною на підставі Акту приймання-передачі військового майна (Додаток 5), який оформляється відповідно до пунктів 9 – 12 Порядку передачі військового майна до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності для розроблення, виробництва, модернізації, освоєння ремонту, проведення ремонту, дослідження технічного стану, спеціальних перевірок і зберігання та його повернення, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 28.08.2017 № 455 та складається відповідно до вимог Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України 17.08.2017 № 440.
Завантаження та перевезення давальницької сировини на підприємство Постачальника здійснюється власними силами та засобами Постачальника, вартість доставки включається до фактичних витрат Постачальника.Постачальник надає Замовнику на погодження Акт виконаних робіт (про використання майна, яке було надано в якості давальницької сировини) (Додаток 6). Акт виконаних робіт (про використання військового майна, яке було надано в якості давальницької сировини) складається у п’яти примірниках. Один примірник залишається у Постачальника, чотири примірники надаються Замовнику.
Давальницька сировина, яка отримана Постачальником, є військовим майном та власністю держави.
Однак, у технічних вимогах відсутня інформація, що сировина буде надаватись замовником. Тобто учасник під час підготовки своєї пропозиції розраховував її вартість на підставі вартості доставки та матеріалів від інших постачальників, а не розраховував, що сировина буде надаватись виключно замовником. Така розбіжність стала причиною неможливості запропонувати Замовнику більш економічно вигідну пропозицію, що означає, суттєвий вплив незазначення вимоги щодо форми передачі/залучення контейнерів на конкуренцію під час участі у цій закупівлі.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто, без жодних дискримінаційних вимог для учасників.
Враховуючи вищенаведене, замовник зазначивши інформації стосовно залучення сировини виключно у проєкті договору, тобто, у «зразку», не надав чіткого технічного завдання, що є окремою підстави для відміни торгів відповідно до п. 50 Особливостей (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).
Враховуючи все вищенаведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника і має бути відхилена на підставі статті 44 Особливостей, а також наявні підстави для відміни процедури закупівлі,
просимо:
1. Розглянути цю вимогу у встановлені законодавством строки
2. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «БПК Газінвестпроект»
Додаємо як вкладення - скан підписаної вимоги
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» не погоджується з вищенаведеним рішенням Замовника з огляду на наступне.
Згідно із Додатком 3 тендерної документації передбачено, що контейнер виготовляється на замовлення шляхом переобладнання стандартного 20-ти футового контейнера серійного виробництва (ДСТУ 180 668:2015), як нових так і тих, що були у використанні. Також зазначено, що матеріали і конструкції для обшивання стін, теплоізоляції, мають відповідати функціональному призначенню будівель і окремих приміщень, та «Переліку полімерних матеріалів і конструкцій, дозволених до використання в будівництві» Міністерства охорони здоров’я України. Наприклад, у п. 3 Таблиці передбачено вимоги до елементів конструкції, матеріали, покриття, однак, Переможцем торгів не надано конкретних параметрів зазначаючи «або його аналогів», «RAL 6020 (хромовий зелений) або 6002 (листково-зелений) або 6029 (м’ятно-зелений) або їх еквівалент)» тощо , що не відповідає вимогам Замовника.
Зокрема, у Додатку 3 Замовником передбачено, що матеріали повинні бути вказані в конструкторській (технічній) документації.
Однак наданій у складі тендерної пропозиції технічній документаці ТОВ «БПК Газінвестпроект» відсутня будь-яка інформації про матеріали, з яких будуть виготовлятися/переобладнуватися контейнери.
Також відповідно до п.6 р. 3 тендерної документації замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Якщо технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані замовником містять посилання на конкретні марки чи виробника, що характеризують продукт чи послугу, певного суб’єкту господарювання, чи на торгові марки, патенти чи спосіб виробництва вважаються у значення «або еквівалент».
Однак, у листі ТОВ «БПК Газінвестпроект» з вих. № 0604/13 вiд 06.04.2024р. викладено Додаток 3 у вигляді, що пропонувався Замовником без деталізації конкретних характеристик товару, що прямо впливають на пропозицію учасника, тобто, запропонований товар / послуга не є чітко визначеною згідно вимог Замовника.
Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, вказану невідповідність неможливо усунути шляхом надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у порядку п. 43 Особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «БПК Газінвестпроект» не відповідає технічним вимогам, згідно з пп. 2 п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «БПК Газінвестпроект».
2. Щодо змісту технічного завдання
Відповідно до Додатку 3 передбачено, що:
«Контейнер виготовляється на замовлення шляхом переобладнання стандартного 20-ти футового контейнера серійного виробництва (ДСТУ 180 668:2015), як нових так і тих, що були у використанні »
«Таблиця - Основні характеристики контейнера
Найменування показника Вимоги до контейнерів
… …
»
«Комплектність
Контейнер, од. – 1
Інструкція з експлуатації, од. – 1
Формуляр (паспорт), од. – 1
В комплект кожного контейнера має входити навіс з фіксаторами зовнішніх (розпашних) дверей та дерев’яний трап.»
«Підприємство-виробник має гарантувати відповідність якості продукції вимогам цієї специфікації.
Виробник має надати гарантію замовнику не менше ніж 18 місяців з моменту передачі контейнера замовнику або 12 місяців з моменту введення в експлуатацію.»
Усі ці вимоги згідно Додатку 3 вказують чітко на виробництво контейнерів Учасником, що суттєво впливає на цінову пропозицію учасників.
Разом з тим, у Додатку 3 не сказано про форму залучення контейнерів.
Однак, відповідно до п. 3.4. проєкту договору передбачено, що для виконання умов Договору Постачальнику надається давальницька сировина. Військове майно, як давальницька сировина передається Постачальнику визначеною військовою частиною на підставі Акту приймання-передачі військового майна (Додаток 5), який оформляється відповідно до пунктів 9 – 12 Порядку передачі військового майна до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності для розроблення, виробництва, модернізації, освоєння ремонту, проведення ремонту, дослідження технічного стану, спеціальних перевірок і зберігання та його повернення, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 28.08.2017 № 455 та складається відповідно до вимог Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України 17.08.2017 № 440.
Завантаження та перевезення давальницької сировини на підприємство Постачальника здійснюється власними силами та засобами Постачальника, вартість доставки включається до фактичних витрат Постачальника.Постачальник надає Замовнику на погодження Акт виконаних робіт (про використання майна, яке було надано в якості давальницької сировини) (Додаток 6). Акт виконаних робіт (про використання військового майна, яке було надано в якості давальницької сировини) складається у п’яти примірниках. Один примірник залишається у Постачальника, чотири примірники надаються Замовнику.
Давальницька сировина, яка отримана Постачальником, є військовим майном та власністю держави.
Однак, у технічних вимогах відсутня інформація, що сировина буде надаватись замовником. Тобто учасник під час підготовки своєї пропозиції розраховував її вартість на підставі вартості доставки та матеріалів від інших постачальників, а не розраховував, що сировина буде надаватись виключно замовником. Така розбіжність стала причиною неможливості запропонувати Замовнику більш економічно вигідну пропозицію, що означає, суттєвий вплив незазначення вимоги щодо форми передачі/залучення контейнерів на конкуренцію під час участі у цій закупівлі.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто, без жодних дискримінаційних вимог для учасників.
Враховуючи вищенаведене, замовник зазначивши інформації стосовно залучення сировини виключно у проєкті договору, тобто, у «зразку», не надав чіткого технічного завдання, що є окремою підстави для відміни торгів відповідно до п. 50 Особливостей (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).
Враховуючи все вищенаведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника і має бути відхилена на підставі статті 44 Особливостей, а також наявні підстави для відміни процедури закупівлі,
просимо:
1. Розглянути цю вимогу у встановлені законодавством строки
2. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «БПК Газінвестпроект»
Додаємо як вкладення - скан підписаної вимоги
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2024 19:05
Південним управлінням замовника робіт розглянуто вимогу ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» № 759 від 16.04.2024 року щодо закупівлі «Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення) (Лот №1 Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення), Лот №2 Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення))», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-009093-a (далі – Вимога).
За результатами розгляду вимоги повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ "БПК Газінвестпроект" (код ЄДРПОУ 36470766) по Лоту 2 відповідає вимогам, визначеним у Тендерній документації, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від «02» квітня 2024 року №53.
Окремо звертаємо увагу, що пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), встановлено порядок та строки оскарження Учасником умов тендерної документації та рішень, що стосуються дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників. Таким чином, у разі незгоди з рішенням Замовника, ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» має право звернутися із скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, у Південного управління замовника робіт відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Дякуємо за приділену увагу процедурам закупівель, які здійснюються Південним управлінням замовника робіт. Пропонуємо ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» брати участь у подальших закупівлях.
За результатами розгляду вимоги повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ "БПК Газінвестпроект" (код ЄДРПОУ 36470766) по Лоту 2 відповідає вимогам, визначеним у Тендерній документації, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від «02» квітня 2024 року №53.
Окремо звертаємо увагу, що пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), встановлено порядок та строки оскарження Учасником умов тендерної документації та рішень, що стосуються дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників. Таким чином, у разі незгоди з рішенням Замовника, ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» має право звернутися із скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, у Південного управління замовника робіт відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Дякуємо за приділену увагу процедурам закупівель, які здійснюються Південним управлінням замовника робіт. Пропонуємо ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» брати участь у подальших закупівлях.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 7 до цієї тендерної документації). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот №1: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі – 12 000 (дванадцять тисяч) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. Реквізити Замовника: Південне управління замовника робіт, код за ЄДРПОУ 26637930, IBAN UA628201720355159004022022635, Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, SWIFT: EXBSUAUX Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (Бенефіціар) вимагає від учасника-переможця надання ним до підписання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, забезпечення виконання такого договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору для забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 2 % від суми Договору, згідно вимог наведених у Додатку 8 до цієї документації. Реквізити Замовника: Південне управління замовника робіт, код за ЄДРПОУ 26637930, IBAN UA628201720355159004022022635, Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, SWIFT: EXBSUAUX |
Аукціон
Позиції
3 комп
Лот №1 Виготовлення контейнерів універсальних (переобладнаних) Тип – 1 (спеціального призначення)
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 квітня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений та прийнятий Виріб проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної на відвантажений Товар, в якій зазначено реквізити Постачальника, номенклатуру, кількість, ціну Виріб, який переходить у власність Замовника, сума для оплати Виробу та Акту приймання-передачі військового майна (Додаток 5) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
860 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" |
1 051 200,00
UAH з ПДВ
|
1 051 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "УКРАЇНСЬКИЙ ЕНЕРГОСОЮЗ" |
1 173 960,00
UAH з ПДВ
|
1 115 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
954 000,00
UAH з ПДВ
|
860 993,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" #31507980 |
Переможець |
860 993,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 17:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 10:09
|
ДОГОВІР _ 16-24 ВІД 22.04.24 - ЛОТ 1.pdf | укладений |
23 квітня 2024 09:53
|