Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки, регенерації картриджів, ремонту БФП, принтерів
Очікувана вартість
108 919,42 UAH
UA-2024-03-29-008432-a ● 8387239bffc74053afc60d6cec1f01a2
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44448833 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1 |
Контактна особа: |
Романик Ярина Іванівна +380634866381 departamen.2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 108 919,42 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
24 квітня 2024 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 13:22 |
Додаток 2 (Нова редакція).docx | |
24 квітня 2024 13:22 |
Додаток 1 (Нова редакція).docx | |
24 квітня 2024 13:22 |
Зміни (2).docx | |
24 квітня 2024 13:22 |
Договір Сахарова( Нова редакція).docx | |
24 квітня 2024 13:22 |
Договір Ринок 1(Нова редакція).docx | |
24 квітня 2024 13:22 |
Договір Донецька Нова редакція.docx | |
24 квітня 2024 13:22 |
ТЗ Катриджі (Нова Редакція).docx | |
24 квітня 2024 13:22 |
ТД Катриджі ( Нова редакція).docx |
24 квітня 2024 13:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
Додаток 2 (Нова редакція).docx
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
Додаток 1 (Нова редакція).docx
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
Зміни (2).docx
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
Договір Сахарова( Нова редакція).docx
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
Договір Ринок 1(Нова редакція).docx
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
Договір Донецька Нова редакція.docx
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
ТЗ Катриджі (Нова Редакція).docx
|
|||
24 квітня 2024 13:22 |
ТД Катриджі ( Нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-29-008432-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3109304482
Дата подання: 07 травня 2024 12:33
скасування рішення про обрання переможця
Шановний Замовнику!
Повідмляємо Вас про те, що тендерна пропозиція ФОП Яреми Володимира Івановича не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, зокрема, відповідно до вимог додатку "Технічна специфікація", Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати: 1. Сертифікати походження товарів на витратні матеріали (або сировину для виробництва витратних матеріалів), які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження; 2. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують радіаційну безпеку витратних матеріалів (а саме, тонеру), що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою формою виданий виробнику або учаснику закупівлі. Якщо протокол виданий не на учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозицій згоду на використання такого документа від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі.
Відповідно до документів, поданих учасником ФОП Яремою В. І., він планує використовувати тонери двох марок, зокрема т.м. Handan та т.м. Patron. Однак, у свою чергу, у складі тендерної пропозиції пропозиції ФОП Яреми В. І. відсутні документи, що підтверджують радіаційну безпеку на тонер т.м. Handan та сертифікати походження товарів для тонери т.м. Patron. Тобто, Учасником ФОП Яремою В. І. не дотримано вимог тендерної документації та, в свою, чергу його пропозиція має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо, щоб Замовником було відмінено рішення про визначення ФОП Яреми В. І, переможцем закупівлі та/або відмінено процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
У разі залишення рішення без змін залишаємо за собою право звернутися зі скаргою в Антимонопольник комітет України та/або до Державної аудиторської служби.
Розгорнути
Згорнути
Повідмляємо Вас про те, що тендерна пропозиція ФОП Яреми Володимира Івановича не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, зокрема, відповідно до вимог додатку "Технічна специфікація", Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати: 1. Сертифікати походження товарів на витратні матеріали (або сировину для виробництва витратних матеріалів), які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження; 2. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують радіаційну безпеку витратних матеріалів (а саме, тонеру), що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою формою виданий виробнику або учаснику закупівлі. Якщо протокол виданий не на учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозицій згоду на використання такого документа від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі.
Відповідно до документів, поданих учасником ФОП Яремою В. І., він планує використовувати тонери двох марок, зокрема т.м. Handan та т.м. Patron. Однак, у свою чергу, у складі тендерної пропозиції пропозиції ФОП Яреми В. І. відсутні документи, що підтверджують радіаційну безпеку на тонер т.м. Handan та сертифікати походження товарів для тонери т.м. Patron. Тобто, Учасником ФОП Яремою В. І. не дотримано вимог тендерної документації та, в свою, чергу його пропозиція має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо, щоб Замовником було відмінено рішення про визначення ФОП Яреми В. І, переможцем закупівлі та/або відмінено процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
У разі залишення рішення без змін залишаємо за собою право звернутися зі скаргою в Антимонопольник комітет України та/або до Державної аудиторської служби.
Скасована
Дата: 07 травня 2024 16:15
Причина: 1
Номер вимоги: UA-2024-03-29-008432-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3109304482
Дата подання: 07 травня 2024 12:34
скасування рішення про обрання переможця
Шановний Замовнику!
Повідмляємо Вас про те, що тендерна пропозиція ФОП Яреми Володимира Івановича не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, зокрема, відповідно до вимог додатку "Технічна специфікація", Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати: 1. Сертифікати походження товарів на витратні матеріали (або сировину для виробництва витратних матеріалів), які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження; 2. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують радіаційну безпеку витратних матеріалів (а саме, тонеру), що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою формою виданий виробнику або учаснику закупівлі. Якщо протокол виданий не на учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозицій згоду на використання такого документа від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі.
Відповідно до документів, поданих учасником ФОП Яремою В. І., він планує використовувати тонери двох марок, зокрема т.м. Handan та т.м. Patron. Однак, у свою чергу, у складі тендерної пропозиції пропозиції ФОП Яреми В. І. відсутні документи, що підтверджують радіаційну безпеку на тонер т.м. Handan та сертифікати походження товарів для тонери т.м. Patron. Тобто, Учасником ФОП Яремою В. І. не дотримано вимог тендерної документації та, в свою, чергу його пропозиція має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо, щоб Замовником було відмінено рішення про визначення ФОП Яреми В. І, переможцем закупівлі та/або відмінено процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
У разі залишення рішення без змін залишаємо за собою право звернутися зі скаргою в Антимонопольник комітет України та/або до Державної аудиторської служби.
Розгорнути
Згорнути
Повідмляємо Вас про те, що тендерна пропозиція ФОП Яреми Володимира Івановича не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, зокрема, відповідно до вимог додатку "Технічна специфікація", Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати: 1. Сертифікати походження товарів на витратні матеріали (або сировину для виробництва витратних матеріалів), які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження; 2. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують радіаційну безпеку витратних матеріалів (а саме, тонеру), що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою формою виданий виробнику або учаснику закупівлі. Якщо протокол виданий не на учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозицій згоду на використання такого документа від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі.
Відповідно до документів, поданих учасником ФОП Яремою В. І., він планує використовувати тонери двох марок, зокрема т.м. Handan та т.м. Patron. Однак, у свою чергу, у складі тендерної пропозиції пропозиції ФОП Яреми В. І. відсутні документи, що підтверджують радіаційну безпеку на тонер т.м. Handan та сертифікати походження товарів для тонери т.м. Patron. Тобто, Учасником ФОП Яремою В. І. не дотримано вимог тендерної документації та, в свою, чергу його пропозиція має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо, щоб Замовником було відмінено рішення про визначення ФОП Яреми В. І, переможцем закупівлі та/або відмінено процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
У разі залишення рішення без змін залишаємо за собою право звернутися зі скаргою в Антимонопольник комітет України та/або до Державної аудиторської служби.
Скасована
Дата: 07 травня 2024 16:14
Причина: 1
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-29-008432-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3109304482
Дата подання: 02 квітня 2024 21:33
Дата подання: 02 квітня 2024 21:33
Оскарження дискримінаційних умов
29.03.2023 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-03-29-008432-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: «Послуги із заправки, регенерації картриджів, ремонту БФП, принтерів» (ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), що зазначено в оголошенні та тендерній документації.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 06 квітня 2024 00:00.
Я маю намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА (далі - Скаржник), виявила в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають мені можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до вимог додатку №3 «Технічна специфікація» до Тендерної документації (затвердженої рішенням Уповноваженої особи Департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури протокол від 29.03.2024):
«На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі пропозиції надається:
1 Сертифікати походження товарів на витратні матеріали (або сировину для виробництва витратних матеріалів), які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження
2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри) які використовуватимуться при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, ремонту та сервісного обслуговування електронного, комп’ютерного та периферійного обладнання, є безпечними для оточуючого персоналу та застосування за призначенням, дійсні на момент розкриття пропозицій.
3. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують радіаційну безпеку витратних матеріалів (а саме, тонеру), що використовуються учасником: Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, яким буде проводитися заправка картриджів замовника, що виданий органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою формою виданий виробнику або учаснику закупівлі. Якщо протокол виданий не на учасника закупівлі, додатково треба надати в складі пропозицій згоду на використання такого документа від виробника або заявника випробувань з обовʼязковим зазначенням ідентифікатору закупівлі.»
Скаржник не є ні виробником, ні імпортером витратних матеріалів (тонери, фотоциліндри).
Скаржник при наданні послуг планує використовувати витратні матеріали (тонер та фотоциліндри) виробником яких є компанія Static Control Components, офіційним представником в Україні та імпортером якої є ТОВ «МАККОН».
Для виконання вказаної вимоги Скаржник відправив лист-запит вих. № 13/01 від 01.04.2024 до виробника, проте відповідь на момент подання скарги не отримав. Також, було відправлено лист-запит вих. № 14/01 від 01.04.2024 до імпортера, проте відповідь на момент подання скарги не отримано.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які зможуть отримати вищенаведені документи або вже отримали їх, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
В той же час доводимо до відома, що Колегія АМКУ вже приймала аналогічні рішення по закупівлях UA-2023-05-18-013998-a (рішення від 06.06.2023 № 8151-р/пк-пз, рішення від 18.07.2023 № 10880-р/пк-пз) та UA-2024-03-14-007616-a (рішення від 28.03.2024 № 5644-р/пк-пз), які, в свою чергу, додаються як доказ до цієї Скарги.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія листа-запиту вих. № 13/01 від 01.04.2024 на 1 арк;
2. Копія листа-запиту вих. № № 14/01 від 01.04.2024 на 1 арк;
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2024 19:11
рішення від 04.04.2024 № 6029.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 19:11
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 11.04.2024 № 563.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 18:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2024 № 6949.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 14:56
рішення від 18.04.2024 № 6949.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та на виконання рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.№6949-р/пк-пз від 18.04.2024 Замовником було вирішено внести зміни до тендерної документації ,а саме до додатку 3 «Технічне завдання» в частині, щодо висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги із заправки, регенерації картриджів, ремонту БФП, принтерів за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за адресою: м.Львів, пл.Ринок 1., |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 11 198,26 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 55,99 UAH з ПДВ |
Позиції
28 МВт·год
Послуги із заправки, регенерації картриджів, ремонту БФП, принтерів за адресою: м.Львів, пл.Ринок 1.,
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок,1
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг, в розмірі вартості фактично наданих Послуг, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані Послуги за цим Договором здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 17:08 |
Додаток 1 (5).docx |
29 березня 2024 17:08 |
ТД Катриджі.docx |
29 березня 2024 17:08 |
ТЗ Катриджі.docx |
29 березня 2024 17:08 |
Договір Ринок 1..docx |
29 березня 2024 17:08 |
Додаток 2( зі змінами).docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ярема Володимир Іванович |
10 998,00
UAH з ПДВ
|
10 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ярема Володимир Іванович #3077807779 |
Переможець |
10 998,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 13:42
|