Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини будівлі №*/* (казарма) в/ч А****, м. *-*, Львівська область, в/м № * (третя черга)
Очікувана вартість
3 917 553,00 UAH
UA-2024-03-29-008273-a ● 09a6a6d84506442eae0eabe01c85310f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова |
Код ЄДРПОУ: | 07638027 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Войтович Ярина 380972624659 y.v.voitovych@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:18 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:18 |
Очікувана вартість: | 3 917 553,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 175,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції учасника): 1) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена у цьому розділі із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. 2) документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини будівлі №*/* (казарма) в/ч А****, м. *-*, Львівська область, в/м № * (третя черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, протягом дев’яноста робочих днів після їх підписання Замовником. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 16:47 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Львівська область.docx | |
29 березня 2024 16:47 |
ДОГОВIР_ПIДРЯДУ дод3.docx | |
29 березня 2024 16:47 |
дод 2 технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-29-008273-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД", Код ЄДРПОУ:34531842
Дата подання: 15 квітня 2024 17:11
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Шановний замовнику! Протоколом № 52 уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Львова від 15.04.2024 року (далі – протокол № 52) нашу тендерну пропозицію відхилено.
На думку Замовника тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» підлягає відхиленню згідно з ч. 2 п. 44 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей.
Відповідно до протоколу № 52, підставами застосування вище вказаного пункту Особливостей та відхилення нашої тендерної пропозиції є:
1) завищення заробітної плати, а саме: 12558,80 грн., яка, відповідно до вимог тендерної документації, не повинна перевищувати показника 12 101,81 грн.
2) вказано середньомісячну тривалість робочого часу 167,33 год. (при нормі 170,25 год).
Звертаємо вашу увагу, що у кошторисних розрахунках, які містяться у складі нашої тендерної пропозиції, є пояснювальна записка.
Згідно з даною пояснювальною запискою та нашими розрахунками, середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 170,25 люд.год та розряді робіт 3,8) – 12100,74 грн., що повністю відповідає умовам тендерної документації.
Отже, виникає питання: про яку невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації йде мова?
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» безпідставним.
Пунктом 46 Особливостей передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, виходячи з вище викладеного та керуючись п. 46 Особливостей, просимо надати додаткові роз`яснення щодо причин невідповідності нашої тендерної пропозиції та в подальшому її відхилення.
Нагадуємо Замовнику, що відповідно до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
На думку Замовника тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» підлягає відхиленню згідно з ч. 2 п. 44 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей.
Відповідно до протоколу № 52, підставами застосування вище вказаного пункту Особливостей та відхилення нашої тендерної пропозиції є:
1) завищення заробітної плати, а саме: 12558,80 грн., яка, відповідно до вимог тендерної документації, не повинна перевищувати показника 12 101,81 грн.
2) вказано середньомісячну тривалість робочого часу 167,33 год. (при нормі 170,25 год).
Звертаємо вашу увагу, що у кошторисних розрахунках, які містяться у складі нашої тендерної пропозиції, є пояснювальна записка.
Згідно з даною пояснювальною запискою та нашими розрахунками, середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 170,25 люд.год та розряді робіт 3,8) – 12100,74 грн., що повністю відповідає умовам тендерної документації.
Отже, виникає питання: про яку невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації йде мова?
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» безпідставним.
Пунктом 46 Особливостей передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, виходячи з вище викладеного та керуючись п. 46 Особливостей, просимо надати додаткові роз`яснення щодо причин невідповідності нашої тендерної пропозиції та в подальшому її відхилення.
Нагадуємо Замовнику, що відповідно до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2024 16:16
Згідно п. 6 розділу 3 Тендерної документації розмір кошторисної заробітної плати не повинен перевищувати 12 101,81 грн.
У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" застосовано заробітну плату 12558,80 грн. для працівників, які працюють на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів.
Невірно вказано середньомісячну тривалість робочого часу 167,33 год (при нормі 170,25 год).
У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" застосовано заробітну плату 12558,80 грн. для працівників, які працюють на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів.
Невірно вказано середньомісячну тривалість робочого часу 167,33 год (при нормі 170,25 год).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
3 556 674,36
UAH з ПДВ
|
3 556 674,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС |
3 809 875,20
UAH з ПДВ
|
3 809 875,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" #34531842 |
Відхилено |
3 556 674,36
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 14:32
|
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС #33358702 |
Переможець |
3 809 875,20
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 16:31
|
339 від 26.04.pdf | укладений |
29 квітня 2024 16:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини будівлі №*/* (казарма) в/ч А****, м. *-*, Львівська область, в/м № * (третя черга) | 1 | робота |
3 809 875,20
UAH з ПДВ
|