Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Шубін Іванна Олександрівна +380992110471 shubina_ivanna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 712 934,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 564,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 16:03 |
додаток 3.docx | |
29 березня 2024 16:03 |
додаток 2.docx | |
29 березня 2024 16:03 |
додаток 1.docx | |
29 березня 2024 16:03 |
Тендерна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-30-000007 ● 0d063d61d8134fd2927a57d221dd9623
- Статус: вирішено ● Дата: 11 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2024 № 160
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.07.2024 № 160.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-03-29-007849-a, 29.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-31 16:37:13
Запит про надання пояснення Замовнику – Турківській міській раді Самбірського району Львівської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-29-007849-a, яка проводилась Турківською міською радою Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-05 11:15:00
пояснення
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2024-03-29-007849-a «Щебінь природній та пісок» (Код ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) повідомляю, що очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням рішень сесії міської ради №2513 «Про бюджет Турківської міської територіальної громади на 2024 рік» від 20.12.2023 року (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1578982/ ) та №2670 «Про внесення змін до показників бюджету Турківської міської територіальної громади на 2024 рік» від 28.03.2024 року (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1653731/ ).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості щебню та піску визначені з урахуванням реальних потреб органу місцевого самоврядування та оптимального співвідношення ціни та якості.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті Турківської міської ради за посиланням https://turka-mrada.gov.ua/news/1722841636/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що вжити заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договором №058/24-Т від 18.04.2024 року не можливо, оскільки даний договір станом на сьогоднішній день фактично виконано. На даному етапі вказані у висновку про результати моніторингу закупівлі порушення не можуть бути усунені, однак, у наступних подальших закупівлях будуть враховані вказані у висновку зауваження. Уповноважену особу Шубін І.О. попереджено про недопущення законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому, зобов’язано привести тендерну документацію у відповідність до вимог Особливостей №1178 та крім того, зобов'язано протягом вересня 2024 року пройти навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель
2024-08-27 15:37:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Договір розірвано
2024-09-11 09:19:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Мандзяк Андрій Іванович" |
699 999,00
UAH з ПДВ
|
699 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мандзяк Андрій Іванович" #2877303619 |
Переможець |
699 999,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 11:04
|
додаткова угода | укладений |
29 серпня 2024 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 14:05
|
договір | укладений |
18 квітня 2024 13:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
699 455,11
UAH (в тому числі ПДВ 116 575,85 UAH)
|
Причини розірвання договору: | виявлені органом фінансового контролю за результатами моніторингу порушення процедури закупівлі |