Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська багатопрофільна лікарня" Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02005711 |
Вебсайт: | http://www.medregion-zas.cv.ua |
Місцезнаходження: | 59440, Україна , Чернівецька обл., с. Юрківці, вул. Центральна,36 |
Контактна особа: |
Надія Штифюк +380966299241 nabondar0901@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:27 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 13:27 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 15:44 |
ТД Бензин 2024.docx | |
29 березня 2024 15:44 |
Проект договору (5).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000074 ● 18d9bc21c4254df5aa18bc24e858d05b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 27-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22.04.2024 року № 27-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-03-29-007545-a від 29.03.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 11:47:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин та дизельне паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-007545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178, а саме:
у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік підстав відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають переліку таких підстав для відхилення, визначених пунктом 44 Особливостей № 1178 в редакції, чинній з 14.03.2024;
у Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу до учасників про надання документально підтвердженої учасниками інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, МТБ та технологій (пункт 1 частини 2 статті 16 Закону), чим недотримано вимогу пункту 29 Особливостей № 1178, відповідно до якого у разі проведення відкритих торгів для закупівлі бензину та дизельного палива положення пунктів 1 та 2 частини 2 статті 16 Закону замовниками не застосовуються;
у Додатку 4 тендерної документації зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені статтею 17 Закону та не враховано зміни, які внесені Особливостями № 1178 до переліку підстав для відмови в участі у відкритих торгах, чим не дотримано вимог пункту 47 Особливостей № 1178, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178.
проект договору про закупівлю не містить порядку змін його істотних умов. Крім того, невірно зазначено строк, протягом якого переможець закупівлі повинен надати документи, передбачені Особливостями № 1178 для їх надання переможцем торгів.
3. Чому Вами під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі щодо бензину та дизельного палива, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082, пункту 24 Особливостей № 1178.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 11:45:34
Відповідь
1. Визначення розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проведено з врахуванням фактичного використання бензину та дизельного палива в 1 кварталі 2024 року та прогнозованої потреби до кінця поточного року. Очікувану вартість товарів визначено шляхом порівняння наявних цінових пропозицій в мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2024-03) з врахуванням пріоритету найнижчої ціни за одиницю товару. Технічні та якісні характеристики визначені за ДСТУ 7687:2015 та 7688:2015
2. Тендерна документація складена з порушеннями вимог Особливостей №1178 у зв’язку із відсутністю юриста на підприємстві, значною завантаженістю та не достатністю необхідного досвіду працівника на якого з лютого 2024 року покладено обов’язки уповноваженої особи із проведення закупівель.
3. Підчас внесення інформації щодо предмета закупівлі при виборі коду товарів згідно Єдиного закупівельного словника (код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) ми використали досвід аналогічної проведеної закупівлі бензину та дизельного палива UA-2024-03-11-012135-a.
У зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень в тендерній документації замовником прийнято рішення про розірвання договору із постачальником.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ІФС" |
486 000,00
UAH з ПДВ
|
466 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШИНКАРЮК ВІТАЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" |
467 160,00
UAH з ПДВ
|
467 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ІФС" #45067285 |
Переможець |
466 560,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 15:29
|
ду№1 до дог 121.pdf | укладений |
30 квітня 2024 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 12:36
|
договір 121.pdf | укладений |
22 квітня 2024 12:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 4000 | літр |
51,84
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 5000 | літр |
51,84
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | В результаті моніторингу UA-M-2024-04-22-000074 та виявлених порушень у закупівлі UA-2024-03-29-007545-a, які неможливо усунути замовником вирішено розірвати договір. |