Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015)
Очікувана вартість
7 670 000,00 UAH
UA-2024-03-29-007039-a ● 859f9299eec0429da29ef9b00c1d2691
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Марина Єремєєва +380975621706 maryna.yeremieieva@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2024 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 670 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна
Тендерна документація
29 березня 2024 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx | |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx | |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.docx | |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx | |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx | |
29 березня 2024 15:14 |
Оголошення.docx | |
29 березня 2024 15:14 |
!УВАГА!Чутлива Інформація!УВАГА!.pdf | |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
29 березня 2024 15:14 |
Додаток №1 Проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тара
Дата подання: 01 квітня 2024 11:19
Дата відповіді: 02 квітня 2024 10:53
Доброго дня. Чи можлива поставка в єврокубах 1000л ?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, в тому числі вичерпний перелік допустимої тари наведено в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Повідомляємо, що технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, в тому числі вичерпний перелік допустимої тари наведено в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-29-007039-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК", Код ЄДРПОУ:20257936
Дата подання: 16 квітня 2024 11:21
Вимога
Вимога
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-29-007039-a в системі електронних закупівель ProZorro, Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Лот 1 – Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) (Східний регіон).
Згідно з Протоколом уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 12.04.2024 року № 12.04.2024-1-5 за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі Замовником зазначено: У складі пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано Паспорт якості (файл з назвою «паспорт якості.pdf), у наданому паспорті не зазначений фактичний результат випробувань показника «Температура початку перегонки» та відсутня інформація щодо нормативних документів, які визначають методи випробувань.
На підставі вищезазначеного пропозиція нашого підприємства була відхилена.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
На виконання вищевказаних вимог, ПП «НВФ СВК» був наданий зразок паспорту якості на продукцію, який містить дані на відповідність ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (із посиланням на даний документ), а також ідентифікує продукцію, містить нормативні показники, виражені у числовому форматі, передбачені ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (графа «Показник»), та фактичні результати випробувань (графа «Результат»).
У пункті 4 «Температура початку перегонки» зразка Паспорту якості у графі «Результат» зазначено фактичний результат - «Відповідає», що свідчить про відповідність результату випробувань нормативному показнику, який зазначено в графі «Показник». Тобто, зразок паспорту якості Виробника містить усю інформацію стосовно нормативних та фактичних показників якості запропонованої продукції, а також посилання на нормативний документ, який визначає методи випробувань, а саме ТУ У 20.5-20257936-089:2023. Повна копія ТУ У 20.5-20257936-089:2023 була прикріплена до тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК», (детально описані методи контролювання у п.7 ТУ У 20.5-20257936-089:2023).
Крім того, такий самий фактичний результат - «Відповідає» зазначається Виробником і в п. 1 зразка паспорту якості - «Зовнішній вигляд», але Замовник це не вважає невідповідністю, і приймає значення «Відповідає» за фактичний показник. Є незрозумілим, чому в одному із вищевказаних пунктів паспорту такий фактичний показник влаштовує Замовника, а в іншому - не влаштовує.
ПП «НВФ СВК» звернулося із запитом до Запорізької філії ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», щодо надання роз’яснення, чи існує нормативний документ, який регламентує яким саме чином повинен бути заповнений паспорт якості на товар від виробника. Офіційний лист-відповідь додаємо до цього листа. А саме, в роз’ясненні зазначено, що «паспорт (сертифікат якості) – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару».
Також, зазначимо, що згідно п. 6.1 ТУ У 20.5-20257936-089:2023 визначено, що кожна партія охолоджувальної рідини повинна супроводжуватись документом який засвідчує її якість: «результати аналізу чи підтвердження відповідності якості продукції вимогам цих Технічних умов». Тобто, показник «відповідає» може бути зазначений в якості фактичного показника, що відповідає вимогам ТУ У 20.5-20257936-089:2023, згідно якого повинна бути виготовлена охолоджуюча рідина ОЖ-40. В тендерній документації не було жодного посилання, щоб фактичний показник в паспорті якості визначався саме в числовому форматі, тому даний документ був заповнений відповідно ТУ У 20.5-20257936-089:2023, в якому допускається зазначати в якості фактичних показників підтвердження про відповідність якості продукції.
З вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Переглянути пропозицію ПП «НВФ СВК», та скасувати рішення щодо відхилення згідно Протоколу № 12.04.2024-1-5 від 12.04.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-29-007039-a в системі електронних закупівель ProZorro, Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Лот 1 – Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) (Східний регіон).
Згідно з Протоколом уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 12.04.2024 року № 12.04.2024-1-5 за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі Замовником зазначено: У складі пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано Паспорт якості (файл з назвою «паспорт якості.pdf), у наданому паспорті не зазначений фактичний результат випробувань показника «Температура початку перегонки» та відсутня інформація щодо нормативних документів, які визначають методи випробувань.
На підставі вищезазначеного пропозиція нашого підприємства була відхилена.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
На виконання вищевказаних вимог, ПП «НВФ СВК» був наданий зразок паспорту якості на продукцію, який містить дані на відповідність ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (із посиланням на даний документ), а також ідентифікує продукцію, містить нормативні показники, виражені у числовому форматі, передбачені ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (графа «Показник»), та фактичні результати випробувань (графа «Результат»).
У пункті 4 «Температура початку перегонки» зразка Паспорту якості у графі «Результат» зазначено фактичний результат - «Відповідає», що свідчить про відповідність результату випробувань нормативному показнику, який зазначено в графі «Показник». Тобто, зразок паспорту якості Виробника містить усю інформацію стосовно нормативних та фактичних показників якості запропонованої продукції, а також посилання на нормативний документ, який визначає методи випробувань, а саме ТУ У 20.5-20257936-089:2023. Повна копія ТУ У 20.5-20257936-089:2023 була прикріплена до тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК», (детально описані методи контролювання у п.7 ТУ У 20.5-20257936-089:2023).
Крім того, такий самий фактичний результат - «Відповідає» зазначається Виробником і в п. 1 зразка паспорту якості - «Зовнішній вигляд», але Замовник це не вважає невідповідністю, і приймає значення «Відповідає» за фактичний показник. Є незрозумілим, чому в одному із вищевказаних пунктів паспорту такий фактичний показник влаштовує Замовника, а в іншому - не влаштовує.
ПП «НВФ СВК» звернулося із запитом до Запорізької філії ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», щодо надання роз’яснення, чи існує нормативний документ, який регламентує яким саме чином повинен бути заповнений паспорт якості на товар від виробника. Офіційний лист-відповідь додаємо до цього листа. А саме, в роз’ясненні зазначено, що «паспорт (сертифікат якості) – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару».
Також, зазначимо, що згідно п. 6.1 ТУ У 20.5-20257936-089:2023 визначено, що кожна партія охолоджувальної рідини повинна супроводжуватись документом який засвідчує її якість: «результати аналізу чи підтвердження відповідності якості продукції вимогам цих Технічних умов». Тобто, показник «відповідає» може бути зазначений в якості фактичного показника, що відповідає вимогам ТУ У 20.5-20257936-089:2023, згідно якого повинна бути виготовлена охолоджуюча рідина ОЖ-40. В тендерній документації не було жодного посилання, щоб фактичний показник в паспорті якості визначався саме в числовому форматі, тому даний документ був заповнений відповідно ТУ У 20.5-20257936-089:2023, в якому допускається зазначати в якості фактичних показників підтвердження про відповідність якості продукції.
З вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Переглянути пропозицію ПП «НВФ СВК», та скасувати рішення щодо відхилення згідно Протоколу № 12.04.2024-1-5 від 12.04.2024 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2024 18:17
Шановний Учаснику, за результатами опрацювання вимоги, повідомляємо:
Замовником, в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’ викладено вичерпний перелік документів, що мають бути надані учасником для підтвердження відповідності технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
Тобто, зазначення всіх показників, отриманих в результаті проведених лабораторних випробувань, за якими можливо ідентифікувати фізико-хімічні властивості продукції, а не підтвердження відповідності нормативним значенням показників.
У складі пропозиції ПП “НВФ СВК” було надано Паспорт якості (файл з назвою “паспорт якості.pdf”) на запропонований до постачання продукт “Охолоджуюча рідина ОЖ-40”, який виготовляється за ТУ У 20.5-20257936-089:2023. В даному документі фактичне значення показника якості “Температура початку перегонки, °С, не нижче” зазначено як “Відповідає”. Відповідно до ТУ У 20.5-20257936-089:2023 “Рідини охолоджуючі та антифризи” для показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” визначено нормативне значення не нижче 100°С, метод контролю: згідно пп.7.4 вказаних технічних умов, а саме: визначення фракційних даних проводять згідно з чинними нормативними документами та відповідними методиками вимірювань.
На цей час чинним нормативним документом, яким зазначені відповідні методики вимірювань показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” для охолоджуючих рідин, є ГОСТ 28084-89 “Рідини охолоджуючі низькозамерзаючі. Загальні технічні умови”
(п.п. 4.4).
Відповідно до вищезазначеного стандарту, результат випробувань приймають середньоарифметичне значення трьох паралельних випробувань, розходження між найбільш відмінними значеннями яких не повинно перевищувати 1°С.
Ураховуючи зазначене, фактичним результатом випробувань, який повинен бути зазначений у паспорті якості для фізико-хімічного показника “Фракційні дані: температура початку перегонки”, і як це вимагалося в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі повинно бути цифрове значення, виражене у градусах Цельсія. Зазначення результату “Відповідає” не передбачено ГОСТ 28084-89.
Також, слід зазначити, що відповідно до
- ДСТУ 2925-94 “Якість продукції. Оцінювання якості. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
- ДСТУ 3993-2000 “Товарознавство. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
З огляду на вищевикладене, учасник ПП “НВФ СВК” не виконав вимоги, які зазначено Замовником у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’.
Замовником, в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’ викладено вичерпний перелік документів, що мають бути надані учасником для підтвердження відповідності технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
Тобто, зазначення всіх показників, отриманих в результаті проведених лабораторних випробувань, за якими можливо ідентифікувати фізико-хімічні властивості продукції, а не підтвердження відповідності нормативним значенням показників.
У складі пропозиції ПП “НВФ СВК” було надано Паспорт якості (файл з назвою “паспорт якості.pdf”) на запропонований до постачання продукт “Охолоджуюча рідина ОЖ-40”, який виготовляється за ТУ У 20.5-20257936-089:2023. В даному документі фактичне значення показника якості “Температура початку перегонки, °С, не нижче” зазначено як “Відповідає”. Відповідно до ТУ У 20.5-20257936-089:2023 “Рідини охолоджуючі та антифризи” для показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” визначено нормативне значення не нижче 100°С, метод контролю: згідно пп.7.4 вказаних технічних умов, а саме: визначення фракційних даних проводять згідно з чинними нормативними документами та відповідними методиками вимірювань.
На цей час чинним нормативним документом, яким зазначені відповідні методики вимірювань показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” для охолоджуючих рідин, є ГОСТ 28084-89 “Рідини охолоджуючі низькозамерзаючі. Загальні технічні умови”
(п.п. 4.4).
Відповідно до вищезазначеного стандарту, результат випробувань приймають середньоарифметичне значення трьох паралельних випробувань, розходження між найбільш відмінними значеннями яких не повинно перевищувати 1°С.
Ураховуючи зазначене, фактичним результатом випробувань, який повинен бути зазначений у паспорті якості для фізико-хімічного показника “Фракційні дані: температура початку перегонки”, і як це вимагалося в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі повинно бути цифрове значення, виражене у градусах Цельсія. Зазначення результату “Відповідає” не передбачено ГОСТ 28084-89.
Також, слід зазначити, що відповідно до
- ДСТУ 2925-94 “Якість продукції. Оцінювання якості. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
- ДСТУ 3993-2000 “Товарознавство. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
З огляду на вищевикладене, учасник ПП “НВФ СВК” не виконав вимоги, які зазначено Замовником у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’.
Номер вимоги: UA-2024-03-29-007039-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК", Код ЄДРПОУ:20257936
Дата подання: 16 квітня 2024 11:23
Вимога
Вимога
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-29-007039-a в системі електронних закупівель ProZorro, Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Лот 2 – Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) (Південний регіон).
Згідно з Протоколом уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 12.04.2024 року № 12.04.2024-1-6 за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі Замовником зазначено: У складі пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано Паспорт якості (файл з назвою «паспорт якості.pdf), у наданому паспорті не зазначений фактичний результат випробувань показника «Температура початку перегонки» та відсутня інформація щодо нормативних документів, які визначають методи випробувань.
На підставі вищезазначеного пропозиція нашого підприємства була відхилена.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
На виконання вищевказаних вимог, ПП «НВФ СВК» був наданий зразок паспорту якості на продукцію, який містить дані на відповідність ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (із посиланням на даний документ), а також ідентифікує продукцію, містить нормативні показники, виражені у числовому форматі, передбачені ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (графа «Показник»), та фактичні результати випробувань (графа «Результат»).
У пункті 4 «Температура початку перегонки» зразка Паспорту якості у графі «Результат» зазначено фактичний результат - «Відповідає», що свідчить про відповідність результату випробувань нормативному показнику, який зазначено в графі «Показник». Тобто, зразок паспорту якості Виробника містить усю інформацію стосовно нормативних та фактичних показників якості запропонованої продукції, а також посилання на нормативний документ, який визначає методи випробувань, а саме ТУ У 20.5-20257936-089:2023. Повна копія ТУ У 20.5-20257936-089:2023 була прикріплена до тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК», (детально описані методи контролювання у п.7 ТУ У 20.5-20257936-089:2023).
Крім того, такий самий фактичний результат - «Відповідає» зазначається Виробником і в п. 1 зразка паспорту якості - «Зовнішній вигляд», але Замовник це не вважає невідповідністю, і приймає значення «Відповідає» за фактичний показник. Є незрозумілим, чому в одному із вищевказаних пунктів паспорту такий фактичний показник влаштовує Замовника, а в іншому - не влаштовує.
ПП «НВФ СВК» звернулося із запитом до Запорізької філії ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», щодо надання роз’яснення, чи існує нормативний документ, який регламентує яким саме чином повинен бути заповнений паспорт якості на товар від виробника. Офіційний лист-відповідь додаємо до цього листа. А саме, в роз’ясненні зазначено, що «паспорт (сертифікат якості) – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару».
Також, зазначимо, що згідно п. 6.1 ТУ У 20.5-20257936-089:2023 визначено, що кожна партія охолоджувальної рідини повинна супроводжуватись документом який засвідчує її якість: «результати аналізу чи підтвердження відповідності якості продукції вимогам цих Технічних умов». Тобто, показник «відповідає» може бути зазначений в якості фактичного показника, що відповідає вимогам ТУ У 20.5-20257936-089:2023, згідно якого повинна бути виготовлена охолоджуюча рідина ОЖ-40. В тендерній документації не було жодного посилання, щоб фактичний показник в паспорті якості визначався саме в числовому форматі, тому даний документ був заповнений відповідно ТУ У 20.5-20257936-089:2023, в якому допускається зазначати в якості фактичних показників підтвердження про відповідність якості продукції.
З вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Переглянути пропозицію ПП «НВФ СВК», та скасувати рішення щодо відхилення згідно Протоколу № 12.04.2024-1-6 від 12.04.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-29-007039-a в системі електронних закупівель ProZorro, Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Лот 2 – Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) (Південний регіон).
Згідно з Протоколом уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 12.04.2024 року № 12.04.2024-1-6 за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі Замовником зазначено: У складі пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано Паспорт якості (файл з назвою «паспорт якості.pdf), у наданому паспорті не зазначений фактичний результат випробувань показника «Температура початку перегонки» та відсутня інформація щодо нормативних документів, які визначають методи випробувань.
На підставі вищезазначеного пропозиція нашого підприємства була відхилена.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
На виконання вищевказаних вимог, ПП «НВФ СВК» був наданий зразок паспорту якості на продукцію, який містить дані на відповідність ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (із посиланням на даний документ), а також ідентифікує продукцію, містить нормативні показники, виражені у числовому форматі, передбачені ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (графа «Показник»), та фактичні результати випробувань (графа «Результат»).
У пункті 4 «Температура початку перегонки» зразка Паспорту якості у графі «Результат» зазначено фактичний результат - «Відповідає», що свідчить про відповідність результату випробувань нормативному показнику, який зазначено в графі «Показник». Тобто, зразок паспорту якості Виробника містить усю інформацію стосовно нормативних та фактичних показників якості запропонованої продукції, а також посилання на нормативний документ, який визначає методи випробувань, а саме ТУ У 20.5-20257936-089:2023. Повна копія ТУ У 20.5-20257936-089:2023 була прикріплена до тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК», (детально описані методи контролювання у п.7 ТУ У 20.5-20257936-089:2023).
Крім того, такий самий фактичний результат - «Відповідає» зазначається Виробником і в п. 1 зразка паспорту якості - «Зовнішній вигляд», але Замовник це не вважає невідповідністю, і приймає значення «Відповідає» за фактичний показник. Є незрозумілим, чому в одному із вищевказаних пунктів паспорту такий фактичний показник влаштовує Замовника, а в іншому - не влаштовує.
ПП «НВФ СВК» звернулося із запитом до Запорізької філії ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», щодо надання роз’яснення, чи існує нормативний документ, який регламентує яким саме чином повинен бути заповнений паспорт якості на товар від виробника. Офіційний лист-відповідь додаємо до цього листа. А саме, в роз’ясненні зазначено, що «паспорт (сертифікат якості) – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару».
Також, зазначимо, що згідно п. 6.1 ТУ У 20.5-20257936-089:2023 визначено, що кожна партія охолоджувальної рідини повинна супроводжуватись документом який засвідчує її якість: «результати аналізу чи підтвердження відповідності якості продукції вимогам цих Технічних умов». Тобто, показник «відповідає» може бути зазначений в якості фактичного показника, що відповідає вимогам ТУ У 20.5-20257936-089:2023, згідно якого повинна бути виготовлена охолоджуюча рідина ОЖ-40. В тендерній документації не було жодного посилання, щоб фактичний показник в паспорті якості визначався саме в числовому форматі, тому даний документ був заповнений відповідно ТУ У 20.5-20257936-089:2023, в якому допускається зазначати в якості фактичних показників підтвердження про відповідність якості продукції.
З вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Переглянути пропозицію ПП «НВФ СВК», та скасувати рішення щодо відхилення згідно Протоколу № 12.04.2024-1-6 від 12.04.2024 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2024 18:17
Шановний Учаснику, за результатами опрацювання вимоги, повідомляємо:
Замовником, в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’ викладено вичерпний перелік документів, що мають бути надані учасником для підтвердження відповідності технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
Тобто, зазначення всіх показників, отриманих в результаті проведених лабораторних випробувань, за якими можливо ідентифікувати фізико-хімічні властивості продукції, а не підтвердження відповідності нормативним значенням показників.
У складі пропозиції ПП “НВФ СВК” було надано Паспорт якості (файл з назвою “паспорт якості.pdf”) на запропонований до постачання продукт “Охолоджуюча рідина ОЖ-40”, який виготовляється за ТУ У 20.5-20257936-089:2023. В даному документі фактичне значення показника якості “Температура початку перегонки, °С, не нижче” зазначено як “Відповідає”. Відповідно до ТУ У 20.5-20257936-089:2023 “Рідини охолоджуючі та антифризи” для показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” визначено нормативне значення не нижче 100°С, метод контролю: згідно пп.7.4 вказаних технічних умов, а саме: визначення фракційних даних проводять згідно з чинними нормативними документами та відповідними методиками вимірювань.
На цей час чинним нормативним документом, яким зазначені відповідні методики вимірювань показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” для охолоджуючих рідин, є ГОСТ 28084-89 “Рідини охолоджуючі низькозамерзаючі. Загальні технічні умови”
(п.п. 4.4).
Відповідно до вищезазначеного стандарту, результат випробувань приймають середньоарифметичне значення трьох паралельних випробувань, розходження між найбільш відмінними значеннями яких не повинно перевищувати 1°С.
Ураховуючи зазначене, фактичним результатом випробувань, який повинен бути зазначений у паспорті якості для фізико-хімічного показника “Фракційні дані: температура початку перегонки”, і як це вимагалося в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі повинно бути цифрове значення, виражене у градусах Цельсія. Зазначення результату “Відповідає” не передбачено ГОСТ 28084-89.
Також, слід зазначити, що відповідно до
- ДСТУ 2925-94 “Якість продукції. Оцінювання якості. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
- ДСТУ 3993-2000 “Товарознавство. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
З огляду на вищевикладене, учасник ПП “НВФ СВК” не виконав вимоги, які зазначено Замовником у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’.
Замовником, в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’ викладено вичерпний перелік документів, що мають бути надані учасником для підтвердження відповідності технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
Тобто, зазначення всіх показників, отриманих в результаті проведених лабораторних випробувань, за якими можливо ідентифікувати фізико-хімічні властивості продукції, а не підтвердження відповідності нормативним значенням показників.
У складі пропозиції ПП “НВФ СВК” було надано Паспорт якості (файл з назвою “паспорт якості.pdf”) на запропонований до постачання продукт “Охолоджуюча рідина ОЖ-40”, який виготовляється за ТУ У 20.5-20257936-089:2023. В даному документі фактичне значення показника якості “Температура початку перегонки, °С, не нижче” зазначено як “Відповідає”. Відповідно до ТУ У 20.5-20257936-089:2023 “Рідини охолоджуючі та антифризи” для показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” визначено нормативне значення не нижче 100°С, метод контролю: згідно пп.7.4 вказаних технічних умов, а саме: визначення фракційних даних проводять згідно з чинними нормативними документами та відповідними методиками вимірювань.
На цей час чинним нормативним документом, яким зазначені відповідні методики вимірювань показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” для охолоджуючих рідин, є ГОСТ 28084-89 “Рідини охолоджуючі низькозамерзаючі. Загальні технічні умови”
(п.п. 4.4).
Відповідно до вищезазначеного стандарту, результат випробувань приймають середньоарифметичне значення трьох паралельних випробувань, розходження між найбільш відмінними значеннями яких не повинно перевищувати 1°С.
Ураховуючи зазначене, фактичним результатом випробувань, який повинен бути зазначений у паспорті якості для фізико-хімічного показника “Фракційні дані: температура початку перегонки”, і як це вимагалося в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі повинно бути цифрове значення, виражене у градусах Цельсія. Зазначення результату “Відповідає” не передбачено ГОСТ 28084-89.
Також, слід зазначити, що відповідно до
- ДСТУ 2925-94 “Якість продукції. Оцінювання якості. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
- ДСТУ 3993-2000 “Товарознавство. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
З огляду на вищевикладене, учасник ПП “НВФ СВК” не виконав вимоги, які зазначено Замовником у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’.
Номер вимоги: UA-2024-03-29-007039-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК", Код ЄДРПОУ:20257936
Дата подання: 16 квітня 2024 11:25
Вимога
Вимога
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-29-007039-a в системі електронних закупівель ProZorro, Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Лот 3 – Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) (Центральний регіон).
Згідно з Протоколом уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 12.04.2024 року № 12.04.2024-1-7 за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі Замовником зазначено: У складі пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано Паспорт якості (файл з назвою «паспорт якості.pdf), у наданому паспорті не зазначений фактичний результат випробувань показника «Температура початку перегонки» та відсутня інформація щодо нормативних документів, які визначають методи випробувань.
На підставі вищезазначеного пропозиція нашого підприємства була відхилена.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
На виконання вищевказаних вимог, ПП «НВФ СВК» був наданий зразок паспорту якості на продукцію, який містить дані на відповідність ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (із посиланням на даний документ), а також ідентифікує продукцію, містить нормативні показники, виражені у числовому форматі, передбачені ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (графа «Показник»), та фактичні результати випробувань (графа «Результат»).
У пункті 4 «Температура початку перегонки» зразка Паспорту якості у графі «Результат» зазначено фактичний результат - «Відповідає», що свідчить про відповідність результату випробувань нормативному показнику, який зазначено в графі «Показник». Тобто, зразок паспорту якості Виробника містить усю інформацію стосовно нормативних та фактичних показників якості запропонованої продукції, а також посилання на нормативний документ, який визначає методи випробувань, а саме ТУ У 20.5-20257936-089:2023. Повна копія ТУ У 20.5-20257936-089:2023 була прикріплена до тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК», (детально описані методи контролювання у п.7 ТУ У 20.5-20257936-089:2023).
Крім того, такий самий фактичний результат - «Відповідає» зазначається Виробником і в п. 1 зразка паспорту якості - «Зовнішній вигляд», але Замовник це не вважає невідповідністю, і приймає значення «Відповідає» за фактичний показник. Є незрозумілим, чому в одному із вищевказаних пунктів паспорту такий фактичний показник влаштовує Замовника, а в іншому - не влаштовує.
ПП «НВФ СВК» звернулося із запитом до Запорізької філії ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», щодо надання роз’яснення, чи існує нормативний документ, який регламентує яким саме чином повинен бути заповнений паспорт якості на товар від виробника. Офіційний лист-відповідь додаємо до цього листа. А саме, в роз’ясненні зазначено, що «паспорт (сертифікат якості) – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару».
Також, зазначимо, що згідно п. 6.1 ТУ У 20.5-20257936-089:2023 визначено, що кожна партія охолоджувальної рідини повинна супроводжуватись документом який засвідчує її якість: «результати аналізу чи підтвердження відповідності якості продукції вимогам цих Технічних умов». Тобто, показник «відповідає» може бути зазначений в якості фактичного показника, що відповідає вимогам ТУ У 20.5-20257936-089:2023, згідно якого повинна бути виготовлена охолоджуюча рідина ОЖ-40. В тендерній документації не було жодного посилання, щоб фактичний показник в паспорті якості визначався саме в числовому форматі, тому даний документ був заповнений відповідно ТУ У 20.5-20257936-089:2023, в якому допускається зазначати в якості фактичних показників підтвердження про відповідність якості продукції.
З вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Переглянути пропозицію ПП «НВФ СВК», та скасувати рішення щодо відхилення згідно Протоколу № 12.04.2024-1-7 від 12.04.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-29-007039-a в системі електронних закупівель ProZorro, Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі: Лот 3 – Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) (Центральний регіон).
Згідно з Протоколом уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 12.04.2024 року № 12.04.2024-1-7 за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вказаному протоколі Замовником зазначено: У складі пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано Паспорт якості (файл з назвою «паспорт якості.pdf), у наданому паспорті не зазначений фактичний результат випробувань показника «Температура початку перегонки» та відсутня інформація щодо нормативних документів, які визначають методи випробувань.
На підставі вищезазначеного пропозиція нашого підприємства була відхилена.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
На виконання вищевказаних вимог, ПП «НВФ СВК» був наданий зразок паспорту якості на продукцію, який містить дані на відповідність ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (із посиланням на даний документ), а також ідентифікує продукцію, містить нормативні показники, виражені у числовому форматі, передбачені ТУ У 20.5-20257936-089:2023 (графа «Показник»), та фактичні результати випробувань (графа «Результат»).
У пункті 4 «Температура початку перегонки» зразка Паспорту якості у графі «Результат» зазначено фактичний результат - «Відповідає», що свідчить про відповідність результату випробувань нормативному показнику, який зазначено в графі «Показник». Тобто, зразок паспорту якості Виробника містить усю інформацію стосовно нормативних та фактичних показників якості запропонованої продукції, а також посилання на нормативний документ, який визначає методи випробувань, а саме ТУ У 20.5-20257936-089:2023. Повна копія ТУ У 20.5-20257936-089:2023 була прикріплена до тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК», (детально описані методи контролювання у п.7 ТУ У 20.5-20257936-089:2023).
Крім того, такий самий фактичний результат - «Відповідає» зазначається Виробником і в п. 1 зразка паспорту якості - «Зовнішній вигляд», але Замовник це не вважає невідповідністю, і приймає значення «Відповідає» за фактичний показник. Є незрозумілим, чому в одному із вищевказаних пунктів паспорту такий фактичний показник влаштовує Замовника, а в іншому - не влаштовує.
ПП «НВФ СВК» звернулося із запитом до Запорізької філії ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», щодо надання роз’яснення, чи існує нормативний документ, який регламентує яким саме чином повинен бути заповнений паспорт якості на товар від виробника. Офіційний лист-відповідь додаємо до цього листа. А саме, в роз’ясненні зазначено, що «паспорт (сертифікат якості) – це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару».
Також, зазначимо, що згідно п. 6.1 ТУ У 20.5-20257936-089:2023 визначено, що кожна партія охолоджувальної рідини повинна супроводжуватись документом який засвідчує її якість: «результати аналізу чи підтвердження відповідності якості продукції вимогам цих Технічних умов». Тобто, показник «відповідає» може бути зазначений в якості фактичного показника, що відповідає вимогам ТУ У 20.5-20257936-089:2023, згідно якого повинна бути виготовлена охолоджуюча рідина ОЖ-40. В тендерній документації не було жодного посилання, щоб фактичний показник в паспорті якості визначався саме в числовому форматі, тому даний документ був заповнений відповідно ТУ У 20.5-20257936-089:2023, в якому допускається зазначати в якості фактичних показників підтвердження про відповідність якості продукції.
З вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Переглянути пропозицію ПП «НВФ СВК», та скасувати рішення щодо відхилення згідно Протоколу № 12.04.2024-1-7 від 12.04.2024 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2024 18:17
Шановний Учаснику, за результатами опрацювання вимоги, повідомляємо:
Замовником, в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’ викладено вичерпний перелік документів, що мають бути надані учасником для підтвердження відповідності технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
Тобто, зазначення всіх показників, отриманих в результаті проведених лабораторних випробувань, за якими можливо ідентифікувати фізико-хімічні властивості продукції, а не підтвердження відповідності нормативним значенням показників.
У складі пропозиції ПП “НВФ СВК” було надано Паспорт якості (файл з назвою “паспорт якості.pdf”) на запропонований до постачання продукт “Охолоджуюча рідина ОЖ-40”, який виготовляється за ТУ У 20.5-20257936-089:2023. В даному документі фактичне значення показника якості “Температура початку перегонки, °С, не нижче” зазначено як “Відповідає”. Відповідно до ТУ У 20.5-20257936-089:2023 “Рідини охолоджуючі та антифризи” для показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” визначено нормативне значення не нижче 100°С, метод контролю: згідно пп.7.4 вказаних технічних умов, а саме: визначення фракційних даних проводять згідно з чинними нормативними документами та відповідними методиками вимірювань.
На цей час чинним нормативним документом, яким зазначені відповідні методики вимірювань показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” для охолоджуючих рідин, є ГОСТ 28084-89 “Рідини охолоджуючі низькозамерзаючі. Загальні технічні умови”
(п.п. 4.4).
Відповідно до вищезазначеного стандарту, результат випробувань приймають середньоарифметичне значення трьох паралельних випробувань, розходження між найбільш відмінними значеннями яких не повинно перевищувати 1°С.
Ураховуючи зазначене, фактичним результатом випробувань, який повинен бути зазначений у паспорті якості для фізико-хімічного показника “Фракційні дані: температура початку перегонки”, і як це вимагалося в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі повинно бути цифрове значення, виражене у градусах Цельсія. Зазначення результату “Відповідає” не передбачено ГОСТ 28084-89.
Також, слід зазначити, що відповідно до
- ДСТУ 2925-94 “Якість продукції. Оцінювання якості. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
- ДСТУ 3993-2000 “Товарознавство. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
З огляду на вищевикладене, учасник ПП “НВФ СВК” не виконав вимоги, які зазначено Замовником у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’.
Замовником, в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’ викладено вичерпний перелік документів, що мають бути надані учасником для підтвердження відповідності технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Сканований паспорт якості (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує якість запропонованої продукції, що містить дані для ідентифікації, нормативні та фактичні значення показників якості запропонованої продукції отримані в результаті лабораторних випробувань.
Тобто, зазначення всіх показників, отриманих в результаті проведених лабораторних випробувань, за якими можливо ідентифікувати фізико-хімічні властивості продукції, а не підтвердження відповідності нормативним значенням показників.
У складі пропозиції ПП “НВФ СВК” було надано Паспорт якості (файл з назвою “паспорт якості.pdf”) на запропонований до постачання продукт “Охолоджуюча рідина ОЖ-40”, який виготовляється за ТУ У 20.5-20257936-089:2023. В даному документі фактичне значення показника якості “Температура початку перегонки, °С, не нижче” зазначено як “Відповідає”. Відповідно до ТУ У 20.5-20257936-089:2023 “Рідини охолоджуючі та антифризи” для показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” визначено нормативне значення не нижче 100°С, метод контролю: згідно пп.7.4 вказаних технічних умов, а саме: визначення фракційних даних проводять згідно з чинними нормативними документами та відповідними методиками вимірювань.
На цей час чинним нормативним документом, яким зазначені відповідні методики вимірювань показника “Фракційні дані: температура початку перегонки” для охолоджуючих рідин, є ГОСТ 28084-89 “Рідини охолоджуючі низькозамерзаючі. Загальні технічні умови”
(п.п. 4.4).
Відповідно до вищезазначеного стандарту, результат випробувань приймають середньоарифметичне значення трьох паралельних випробувань, розходження між найбільш відмінними значеннями яких не повинно перевищувати 1°С.
Ураховуючи зазначене, фактичним результатом випробувань, який повинен бути зазначений у паспорті якості для фізико-хімічного показника “Фракційні дані: температура початку перегонки”, і як це вимагалося в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі повинно бути цифрове значення, виражене у градусах Цельсія. Зазначення результату “Відповідає” не передбачено ГОСТ 28084-89.
Також, слід зазначити, що відповідно до
- ДСТУ 2925-94 “Якість продукції. Оцінювання якості. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
- ДСТУ 3993-2000 “Товарознавство. Терміни та визначення”. Показник якості – кількісна характеристика однієї чи декількох властивостей продукції, що характеризують її якість, яку розглядають стосовно визначених умов її створення та експлуатації або споживання.
З огляду на вищевикладене, учасник ПП “НВФ СВК” не виконав вимоги, які зазначено Замовником у Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом “Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент’’.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) (Східний регіон) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 534 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 670,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
40 т
Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015)
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Дата доставки:
31 травня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, а саме з моменту підписання Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідного Акта приймання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Умови доставки товару
Дата подання: 03 квітня 2024 13:11
Дата відповіді: 03 квітня 2024 18:52
Доброго дня! Просимо Вас уточнити умови доставки товару, вказаного в лоті №1:
- Чи допускається доставка товару сторонніми автомобільним перевізниками, залученими учасником на договірній основі?;
- Чи допускається доставка товару логістичними операторами типу «Нова пошта» тощо?;
- Чи можна буде доставити однією партією товар, вказаний в лоті №1 ? Якщо - «ні», то скільки буде партій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо частини першої та другої питання, а саме: “Чи допускається доставка товару сторонніми автомобільним перевізниками, залученими учасником на договірній основі” та “Чи допускається доставка товару логістичними операторами типу «Нова пошта» тощо”. Повідомляємо, що згідно п. 5.3. Державного контракту (Договору) “Для допуску на технічну територію ОТРИМУВАЧА ПОСТАЧАЛЬНИК не пізніше ніж за 2 робочих дня до дати поставки надає ОТРИМУВАЧУ узгодженим способом персональні дані відповідальних представників ПОСТАЧАЛЬНИКА, дані транспортних засобів, якими планується доставити Товар”. Водночас, Замовником не вимагається підтвердження наявності власного транспорту у Учасника в кваліфікаційних критеріях до Оголошення про спрощену закупівлю.
Щодо частини третьої питання – “Чи можна буде доставити однією партією товар, вказаний в лоті №1? Якщо – «ні», то скільки буде партій?”. Зазначаємо, що згідно пп. 4.4 п. 4 проєкту Державного контракту (Договору) – “Поставка Товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ однією або окремими транспортними партіями”, тому поставка однією партією передбачена. Додатково повідомляємо, що за Лотом №1 передбачається 2 точки поставки, що зазначено в п. 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Дякуємо за запитання!
Щодо частини першої та другої питання, а саме: “Чи допускається доставка товару сторонніми автомобільним перевізниками, залученими учасником на договірній основі” та “Чи допускається доставка товару логістичними операторами типу «Нова пошта» тощо”. Повідомляємо, що згідно п. 5.3. Державного контракту (Договору) “Для допуску на технічну територію ОТРИМУВАЧА ПОСТАЧАЛЬНИК не пізніше ніж за 2 робочих дня до дати поставки надає ОТРИМУВАЧУ узгодженим способом персональні дані відповідальних представників ПОСТАЧАЛЬНИКА, дані транспортних засобів, якими планується доставити Товар”. Водночас, Замовником не вимагається підтвердження наявності власного транспорту у Учасника в кваліфікаційних критеріях до Оголошення про спрощену закупівлю.
Щодо частини третьої питання – “Чи можна буде доставити однією партією товар, вказаний в лоті №1? Якщо – «ні», то скільки буде партій?”. Зазначаємо, що згідно пп. 4.4 п. 4 проєкту Державного контракту (Договору) – “Поставка Товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ однією або окремими транспортними партіями”, тому поставка однією партією передбачена. Додатково повідомляємо, що за Лотом №1 передбачається 2 точки поставки, що зазначено в п. 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Дякуємо за запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" |
1 339 200,00
UAH з ПДВ
|
1 239 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НФ АГРО" |
1 420 800,00
UAH з ПДВ
|
1 405 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АВЕКС"" |
1 464 000,00
UAH з ПДВ
|
1 408 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРТРАНЗИТГАЗ |
1 434 000,00
UAH з ПДВ
|
1 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" #20257936 |
Відхилено |
1 239 960,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 19:24
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" #36584093 |
Переможець |
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 15:20
|
ДУ 1 від 31.05.2024 до Дог 54 04-24-ПММ від 19.04.2024.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 22:39
|
Договір №54 04-24-ПММ від 19.04.2024.pdf | укладений |
19 квітня 2024 22:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) | 40 | тонна |
31 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору містяться у Додатковій угоді №1 до Державного контракту (Договору) про закупівлю №54/04-24-ПММ від 19.04.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 54/04-24-ПММ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Охолоджуюча рідина Тосол А-40, або еквівалент (Хімічна продукція різна – 24960000-1 ДК 021:2015) | 40 | тонна |
31 000,00
UAH з ПДВ
|