Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти)
Очікувана вартість
428 560,80 UAH
UA-2024-03-29-006985-a ● f11947fed13444f6b1c09e07b09a4d7a
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 380993539447 yanakasyan2309@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України |
Код ЄДРПОУ: | 43672853 |
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Найменування: | Головне управління ДПС у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 44096781 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:17 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:17 |
Очікувана вартість: | 428 560,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 142,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Агрегована закупівля для 3-х Замовників-ініціаторів. Конкретна назва предмета закупівлі кожного замовника-ініціатора: ДК021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти) (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний) ( Головне управління ДПС у Житомирській області); ДК 021-2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (ДК 021-2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро 5, дизельне паливо ДП-Євро 5) (ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ); ДК021-2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро 5) (Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України). Загальний обсяг закупівлі: Бензин А-95 - 6 540 л; Дизельне паливо - 1 200 л.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Головне управління ДПС у Житомирській області ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти) (Бензин автомобільний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Юрка Тютюнника, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин
3000 літр
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти)(Бензин автомобільний А-95-Євро 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, Бориса Грінченка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин
1200 літр
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти) (Дизельне паливо ДП-Євро 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, Бориса Грінченка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
1540 літр
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти) (Бензин автомобільний А-95-Євро 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, Митрополита Василя Липківського, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132100-4 — Неетильований бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за Товар шляхом перерахування коштів у розмірі 100% вартості Товару, поставленого за відповідною Заявкою, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару, на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та рахунку на оплату, який Постачальник надає Покупцю одночасно з видатковою накладною. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 15:12 |
Протокол 105 ТД агрегована паливо 29.03.docx | |
29 березня 2024 15:12 |
ТД ЦЗО агрегована нафта агрегована 29.03 паливо.docx | |
29 березня 2024 15:12 |
Проєкт договору паливо (талони, картки) Додаток 5.docx | |
29 березня 2024 15:12 |
ТС Замовників-ініціаторів агрегована 29.03.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-29-006985-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ", Код ЄДРПОУ:44604267
Дата подання: 12 квітня 2024 14:16
неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ»
CКАРГА
на порушення законодавства, зокрема
неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ»
29.03.2024 року – замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" було оприлюднено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2024-03-29-006985-a за предметом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
10.04.2024року ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" опублікував Протокол № 119 від «10» квітня 2024року про відхилення пропозиція ТОВ «ТЕНЕГІЯ» з причин: «виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі»
не надавши змоги виправлення згідно пункту 43 ПОСТАНОВІ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Законного права виправлення помилки яке не призведе до зміни предмету закупівлі, а саме «ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти» замовник так і не надав.
Так як відхилення пропозиції без підставні вимагаємо відмінити відхилення пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ» в іншому ж випадку будемо змушені звернутись до органів АКУ.
Розгорнути
Згорнути
на порушення законодавства, зокрема
неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ»
29.03.2024 року – замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" було оприлюднено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за ідентифікатором UA-2024-03-29-006985-a за предметом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
10.04.2024року ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" опублікував Протокол № 119 від «10» квітня 2024року про відхилення пропозиція ТОВ «ТЕНЕГІЯ» з причин: «виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі»
не надавши змоги виправлення згідно пункту 43 ПОСТАНОВІ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Законного права виправлення помилки яке не призведе до зміни предмету закупівлі, а саме «ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Нафтопродукти» замовник так і не надав.
Так як відхилення пропозиції без підставні вимагаємо відмінити відхилення пропозиції ТОВ «ТЕНЕГІЯ» в іншому ж випадку будемо змушені звернутись до органів АКУ.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
15 квітня 2024 15:48
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі та повідомляємо, що відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі — встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. За частиною 1 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником-ЦЗО щодо кожного Замовника-ініціатора окремо (згідно Додатків 2, 2.1 - 2.3 до тендерної документації). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником-ЦЗО з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Також відповідно до розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, на підтвердження наявності АЗС відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Перелік АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовників).
Відповідно до пункту 2 Розділу 5 тендерної документації Замовник-ЦЗО відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, ТА/АБО ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Протоколом уповноваженої особи №119 від 10.04.2024 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕНЕГІЯ" через ряд причин, а саме:
1) учасник не надав підписані Технічні специфікації замовників – ініціаторів: Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Головного управління ДПС у Житомирській області, згідно Додатків 2.1-2.3 до тендерної документації;
2) учасник не надав Перелік АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовників, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації;
3) учасник не надав копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним які підтверджують знаходження власних або партнерських АЗС:
- у м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35 (+5 км) - не менше 2 АЗС.
- у м. Київ не менше 10 АЗС (є тільки копія однієї ліцензії).
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник вважає відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕНЕГІЯ" аргументованим та правомірним, адже ненадання учасником у складі тендерної пропозиції технічної специфікації є порушенням пункту 43 Особливостей, а саме в частині винятку “(крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).”. Також Замовник звертає увагу, що відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація являє собою сукупність технічних умов, що ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (товарів), а отже будь яка її відсутність, зміна чи доповнення, прямо впливає на предмет закупівлі та його викривлення, тому у даному випадку надання учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не є можливим.
Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником-ЦЗО щодо кожного Замовника-ініціатора окремо (згідно Додатків 2, 2.1 - 2.3 до тендерної документації). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником-ЦЗО з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Також відповідно до розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, на підтвердження наявності АЗС відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Перелік АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовників).
Відповідно до пункту 2 Розділу 5 тендерної документації Замовник-ЦЗО відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, ТА/АБО ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Протоколом уповноваженої особи №119 від 10.04.2024 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТЕНЕГІЯ" через ряд причин, а саме:
1) учасник не надав підписані Технічні специфікації замовників – ініціаторів: Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Головного управління ДПС у Житомирській області, згідно Додатків 2.1-2.3 до тендерної документації;
2) учасник не надав Перелік АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовників, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації;
3) учасник не надав копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним які підтверджують знаходження власних або партнерських АЗС:
- у м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35 (+5 км) - не менше 2 АЗС.
- у м. Київ не менше 10 АЗС (є тільки копія однієї ліцензії).
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник вважає відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕНЕГІЯ" аргументованим та правомірним, адже ненадання учасником у складі тендерної пропозиції технічної специфікації є порушенням пункту 43 Особливостей, а саме в частині винятку “(крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).”. Також Замовник звертає увагу, що відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація являє собою сукупність технічних умов, що ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (товарів), а отже будь яка її відсутність, зміна чи доповнення, прямо впливає на предмет закупівлі та його викривлення, тому у даному випадку надання учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не є можливим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
350 480,00
UAH з ПДВ
|
350 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ" |
428 486,40
UAH з ПДВ
|
428 486,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" #44763104 |
Відхилено |
350 480,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 19:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 13:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНЕГІЯ" #44604267 |
Відхилено |
428 486,40
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 20:14
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій