Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пайки
Очікувана вартість
7 990 800,00 UAH
UA-2024-03-29-006578-a ● 9d940da8417646e9a2de22a6111cd911
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба зовнішньої розвідки України |
Код ЄДРПОУ: | 33240845 |
Місцезнаходження: | 00000, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. |
Контактна особа: |
Городиський Олександр Миколайович +380674445310 Horodisky@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 7 990 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Тендерна документація
08 квітня 2024 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 14:42 |
Перелік змін у тендерній документації.docx | |
08 квітня 2024 14:42 |
Тендерна документація.doc |
08 квітня 2024 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2024 14:42 |
Перелік змін у тендерній документації.docx
|
|||
08 квітня 2024 14:42 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термін придатності товару
Дата подання: 02 квітня 2024 11:17
Дата відповіді: 08 квітня 2024 08:28
Шановний Замовнику!
у додатку 1 до тендерної документаціїї вказано, що Термін придатності поставленого Товару повинен бути не менше 90 % від загального терміну зберігання даного виду товару з дня поставки його на продовольчий склад.
в той же час у проєкті договору пунктом 2.2 встановлено,2.2. Термін придатності поставленого Товару повинен бути не менше 80 % від загального терміну придатності.
Прохання роз'яснити,який саме термін придатнеості має бути
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Термін придатності поставленого товару повинен бути не менше 90% від загального терміну зберігання даного виду товару. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Найменування товару та зразки
Дата подання: 02 квітня 2024 14:49
Дата відповіді: 08 квітня 2024 09:15
Добрий день !
1. питання щодо найменування: у Додатку 1 до ТД Добовий польовий набір продуктів №7 звучить як ДПНП-П-7.
Чи вірно ми розуміємо, що це технічна помилка і у документах потрібно зазначити згідно ТС МОУ, а саме ДПНП-7 ?
2. питання щодо зразків: згідно Додатку 1 Учасник надає Замовнику зразки для лабораторних досліджень, які здійснюватиме останній. Хто понесе витрати на дослідження ? Якщо Учасник, то на підставі чого буде проводитися розрахунок ? (буде виставлений рахунок від Замовника) ?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2024 16:05
Дата відповіді: 08 квітня 2024 09:18
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, з метою здійснення контролю якості та/або безпечності продукції (випробування продукції за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними показниками), Учасники закупівлі повинні надати Замовнику зразки пропонованої продукції в кількості 1 (одної) одиниці одного з виду не пізніше дати кінцевого терміну подання пропозицій.
Вказана вимога не відповідає законодавству про публічні закупівлі та є дискримінаційною.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі мають проводитись на засадах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Оцінка товару на відповідність технічним/якісним характеристикам предмет закупівлі поза межами майданчику Прозорро є грубим порушенням законодавства. Вбачається, що результати тендеру Замовник планує визначати у ручному режимі.
Зразок товару, не є складовою пропозиції учасника у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» , отже невідповідність наданого зразку чи його ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ¨Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України ¨Про публічні закупівлі¨, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування¨.
Така позиція підтверджується численними рішеннями Антимонопольного комітету України.
Наприклад, рішення від 19.04.2023 № 5084 у закупівлі UA-2023-04-04-002461-a, рішення від 05.04.2021 № 6909 у закупівлі UA-2021-03-11-000501-a, та інші.
Враховуючи викладене, наголошуємо, що вказана вимога не відповідає чинному законодавству, є дискримінаційною та створює передумови для корупційних зловживань.
Просимо привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства та виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні поправки буде внесено до тендерної документації.
Щодо документів переможця
Дата подання: 11 квітня 2024 18:48
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:39
Шановний замовнику!
Умовами Тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі серед іншого надає:
«Підтверджуючий документ, наданий учасником процедури закупівлі про вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах, а саме не виконання учасником процедури закупівлі своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником тендеру, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
У разі, якщо до учасника процедури закупівлі не застосовується абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, такий учасник не надає підтверджуючі документи про, що інформує замовника, шляхом надання довідки в довільній формі або іншої інформації».
Однак, 02.04.2024 на підставі Постанови КМУ № 382 від 02.04.2024 абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено.
Просимо роз’яснити як діяти учаснику (переможцю) процедури закупівлі у такій ситуації?
Чи надання довідки вищевказаного змісту (з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей) буде вважатись Замовником належним виконанням умов Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник інформує замовника, шляхом надання довідки в довільній формі або іншої інформації.
Зразки пропонованої продукції
Дата подання: 11 квітня 2024 18:52
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:43
Шановний замовнику!
Умовами Тендерної документації визначено, що з метою здійснення контролю якості та/або відповідності ТС МОУ, Потенційний переможець торгів повинен надати Замовнику зразки пропонованої продукції в кількості 1 (одної) одиниці одного з виду не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати проведення аукціону.
Звертаємо увагу, що до визначенням учасника переможцем закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи у системі Прозорро.
До того ж ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) не визначено такої категорії учасників як «ПОТЕНЦІЙНИЙ ПЕРЕМОЖЕЦЬ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Мається на увазі учасник який надав найменшу цінову пропозицію.
Щодо переможця
Дата подання: 11 квітня 2024 18:53
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:51
Шановний замовнику!
Умовами Тендерної документації визначено, що з метою здійснення контролю якості та/або відповідності ТС МОУ, Потенційний переможець торгів повинен надати Замовнику зразки пропонованої продукції в кількості 1 (одної) одиниці одного з виду не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати проведення аукціону.
За таких умов просимо роз’яснити: на якій підставі визначеній Законом України «Про публічні закупівлі» та/або Особливостями відбуватиметься відхилення учасника закупівлі «ПОТЕНЦІЙНОГО ПЕРЕМОЖЦЯ» у разі отримання Замовником незадовільних результатів контролю якості та/або відповідності ТС МОУ щодо пропонованої продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Повсякденний набір сухих продуктів ПНСП- Р |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 957 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 34 788,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
31200 шт
Повсякденний набір сухих продуктів ПНСП- Р
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, Київська область, м. Київ, м. Київ, 20-ти кілометрова зона м. Києва
Дата доставки:
20 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Забезпечення раціонів ПНСП – Р розігрівачем
Дата подання: 03 квітня 2024 11:46
Дата відповіді: 08 квітня 2024 09:16
Шановний Замовник, прошу уточнити, чи вимагається додатково здійснюється забезпечення раціонів ПНСП – Р розігрівачем портативним, 60 грамів сухим пальним (уротропін технічний), однією таблеткою знезаражувача води та шістьма штуками сірників вітроводостійких або одною коробкою сірників звичайних, водою питною бутильованою, полівітамінним препаратом “Гексавіт” у випадках, передбачених нормою № 10, та відображається в заявці на проведення закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаткове забезпечення раціонів ПНСП – Р розігрівачем портативним, 60 грамів сухим пальним (уротропін технічний), однією таблеткою знезаражувача води та шістьма штуками сірників вітроводостійких або одною коробкою сірників звичайних, водою питною бутильованою, полівітамінним препаратом “Гексавіт” у випадках, передбачених нормою № 10, Не вимагається.
Обсяг партії
Дата подання: 03 квітня 2024 15:09
Дата відповіді: 08 квітня 2024 09:10
З урахуванням зазначеної в ТД інформації, зокрема стосовно того, що товар постачається окремими партіями згідно з попередніми заявками Замовника, а також з огляду на пункти 6.2.6 та 6.3.1 проекту Договору, просимо - надати додаткову інформацію щодо орієнтовних щомісячних об'ємів товару в одній заявці.
Відповідь: Орієнтовні об'єми поставки товару, буде розділено на 3 заявки . Об'єм товару в одній заявці буде складати:
1. ПНСП-Р 1-24 орієнтовно - 10500 шт.
2. ДПНП - 1-14 орієнтовно - 1050 шт.
1. ПНСП-Р 1-24 орієнтовно - 10500 шт.
2. ДПНП - 1-14 орієнтовно - 1050 шт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" |
5 042 063,00
UAH з ПДВ
|
4 851 483,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Пирятинський делікатес" |
5 709 600,00
UAH з ПДВ
|
4 867 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
6 645 600,00
UAH з ПДВ
|
6 645 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" #41629320 |
Переможець |
4 851 483,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 08:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 14:28
|
Довідка обгрунтування подовження строку укладання договору | укладений |
16 травня 2024 14:23
|
Договір | укладений |
16 травня 2024 14:23
|