Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бітум
Очікувана вартість
3 725 250,00 UAH
UA-2024-03-29-006497-a ● 0fb1a57ea00e4ef1ae69e64e3d21fb50
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43032947 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Суда +380324432927 kpsmutender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 725 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 626,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тонна
Бітум 60/90 або 70/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. Бориславська, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44113610-4 — Бітум
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 14:46 |
Тендерна документація.doc | |
29 березня 2024 14:46 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
29 березня 2024 14:46 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Партії
Дата подання: 02 квітня 2024 10:14
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:18
Добрий день. Підкажіть будь ласка кількість партій (поставок) на яку плануєте розбивати дану кількість товару? Чи може можливе постачання однією партією? Дякуємо за відповідь. Гарного та спокійного дня!
Відповідь: Добрий день. Постачання повинно здійснюватися згідно заявок Замовника виходячи з виробничих потреб. Постачання однією партією неможливе, оскільки підприємство має ємність для зберігання не більше 24 тон.
У зв’язку з відсутністю на платформі E-Tender можливості (відсутня кнопка/розділ «подати вимогу») для учасників подати вимогу до замовника щодо усунення порушення під час проведення тендеру, як це передбачено постановою КМУ України 1178 від 12.10.2022 р. дану вимогу подаємо у розділі «звернення»
Дата подання: 02 квітня 2024 21:48
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:20
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити/змінити пп. 5 п. 5.4. розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій», а саме:
«5. Додатково учасник повинен надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок з банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше двохденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Також, для підтвердження спроможності виконати умови договору необхідно надати: довідку з банку про обіг коштів з підтвердженням у сумі не менше ніж 2 000 000,00 грн. за попередній місяць відносно дати кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій».
По-перше – на подання тендерних пропозицій відведено 7 днів і кожен з учасників має право вибирати у які саме дні він буде подавати свою пропозицію, а вимога замовника щодо подачі довідки не більше двохденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій зобов’язує учасників подавати тендерну пропозицію або частину тендерної пропозиції в останні два дні строку подання тендерних пропозицій. Отже, вказана вимога є такою, що порушує чинне законодавство і права потенційних учасників.
По-друге – вимога надання довідки про обіг коштів з підтвердженням у сумі не менше ніж 2 000 000,00 грн. за попередній місяць є дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у процедурі закупівлі. Учасники, у яких не буде обігу коштів з підтвердженням у сумі не менше ніж 2 000 000,00 грн. за попередній місяць не зможуть виконати вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, для уникнення порушення чинного законодавства, прав і законних інтересів учасників, просимо привести тендерну документацію у належний стан.
2. Виключити/змінити п. 1. Таблиці Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
По-перше – вимога щодо вантажного транспортного засобу, вантажопід’ємністю – не менше 15 тон –в кількості не менше 7 ( семи) одиниць є такою, що порушує чинне законодавство і права потенційних учасників, адже учасник, який має у наявності наприклад 10 вантажних транспортних засобів вантажопід’ємністю 10 тон в кількості 10 одиниць (що перекриває загальний об’єм закупівлі) не зможе виконати вимоги тендерної документації.
По-друге – вимога наявності у учасника навантажувача сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць взагалі не може стосуватись даної закупівлі, адже бітум має в'язку консистенцію (рідкий стан) і незрозуміло для чого замовнику навантажувач сипучих матеріалів.
По-третє – вимога щодо наявності майданчика для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі, на території Дрогобицького району Львівської області є дискримінаційною і такою, що порушує права потенційних учасників. Адже, бітум являє собою в'язку консистенцію, тому його зберігання допускається виключно в спеціалізованих ємностях, а не на майданчиках зберігання. Проєктом договору про закупівлю встановлено, що поставка повинна відбутись протягом 24 годин з моменту отримання заявки від замовника, а отже, місце зберігання предмету закупівлі не може бути дискримінаційно обмежено замовником територією Дрогобицького району Львівської області. За 24 години вантажний автомобіль може доставити товар з будь-якої точки України. Те ж саме (щодо місцезнаходження) стосується вагового комплексу.
По-четверте – всі вимоги замовника вказані в даному пункті таблиці зобов’язують учасників мати у власності або користуванні обладнання та матеріально-технічну базу. Проте, чинним законодавством України встановлені і інші законні варіанти, наприклад якщо учасник має укладений з будь-яким суб’єктом господарювання договір надання послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом або договір відповідального зберігання товару (бітуму) або договір надання послуг зважування вантажів тощо.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 1. Таблиці Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій порушують права і законні інтереси потенційних учасників, принципи публічних закупівель та є дискримінаційним.
3. Виключити/змінити пп. 2.2. п. 2. Таблиці Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 4 осіб.
Як було зазначено вище, учасники мать право укладати з будь-яким суб’єктом господарювання договір надання послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом, а вже перевізник має у штаті своїх водіїв-експедиторів. Отже учасники, які не мають водіїв, або експедиторів у кількості не менше 4 осіб не зможуть виконати вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги пп. 2.2. п. 2. Таблиці Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій порушують права і законні інтереси потенційних учасників, принципи публічних закупівель та є дискримінаційним.
4. Виключити/змінити додаток 3 до тендерної документації, а саме щодо питання ВИКОРИСТАННЯ, ПОШИРЕННЯ та ДОСТУПУ до персональних даних.
Вказана вимога «використання, поширення та доступ» порушує права потенційних учасників і чинне законодавство України, адже:
По-перше – відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Юридична особа не є суб’єктом персональних даних і не може давати згоду на їх обробку. Юридична особа є розпорядником персональних даних свої працівників і лише за їх згодою.
По-друге – вимога Додатку 3 про надання згоди на використання, поширення та ДОСТУП до розрахункових рахунків, номерів телефонів та електронних адрес грубо порушує чинне законодавство України. Є незрозумілим, навіщо замовнику ДОСТУП до рахунків чи телефонів.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги Додатку 3 до тендерної документації порушують чинне законодавство України та права і законні інтереси потенційних учасників.
ПРОСИМО РОЗГЛЯНУТИ ДАНУ ВИМОГУ В ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕНОМУ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 4 Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою надання інформації з достовірними даними учасник повинен надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок з банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше двохденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Так як дані довідки можна взяти з електронного кабінету користувача в найкоротші терміни, вважаємо термін щодо «двохденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» є достатнім для виконання даної вимоги.
Щодо підтвердження спроможності виконати умови договору шляхом надання довідки з банку про обіг коштів з підтвердженням у сумі не менше ніж 2 000 000,00 грн. за попередній місяць відносно дати кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій. Дана вимога не є дискримінаційною, так як п. 3 ст.16 Закону встановлено наступне: «3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).».
Щодо наявності матеріально-технічної бази. Для можливості виконання великих об’ємів постачання товару, що є предметом даної закупівлі учасники повинні мати достатню матеріальну базу та можливість поставити товари в найкоротші терміни.
Згода на обробку персональних даних - поширення персональних даних, що передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних. Так як Замовник повинен мати дані постачальника, що буде здійснювати постачання товару, учасники повинні надати відповідні дані та згоду про їх поширення.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначені Вами зауваження не суперечать чинному законодавство, а отже підстав для внесення змін у даній частині - відсутні.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою надання інформації з достовірними даними учасник повинен надати скановані з оригіналів копії довідки або довідок з банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше двохденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Так як дані довідки можна взяти з електронного кабінету користувача в найкоротші терміни, вважаємо термін щодо «двохденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» є достатнім для виконання даної вимоги.
Щодо підтвердження спроможності виконати умови договору шляхом надання довідки з банку про обіг коштів з підтвердженням у сумі не менше ніж 2 000 000,00 грн. за попередній місяць відносно дати кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій. Дана вимога не є дискримінаційною, так як п. 3 ст.16 Закону встановлено наступне: «3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).».
Щодо наявності матеріально-технічної бази. Для можливості виконання великих об’ємів постачання товару, що є предметом даної закупівлі учасники повинні мати достатню матеріальну базу та можливість поставити товари в найкоротші терміни.
Згода на обробку персональних даних - поширення персональних даних, що передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних. Так як Замовник повинен мати дані постачальника, що буде здійснювати постачання товару, учасники повинні надати відповідні дані та згоду про їх поширення.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначені Вами зауваження не суперечать чинному законодавство, а отже підстав для внесення змін у даній частині - відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БКФ ОСАННА" |
3 669 600,00
UAH з ПДВ
|
3 669 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БКФ ОСАННА" #36338364 |
Переможець |
3 669 600,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 18:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 16:54
|
ДУ 1 230403 ПП БКФ Осанна.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 14:41
|
Договір 230403 ПП БКФ Осанна.pdf | укладений |
23 квітня 2024 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині опису джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 230403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |