Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліжко армійське металеве двоярусне розбірне
Очікувана вартість
4 160 000,00 UAH
UA-2024-03-29-004937-a ● e93a8a2098044ad7a7a60a101a33cea8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир |
Код ЄДРПОУ: | 07516184 |
Місцезнаходження: | Україна , Волинська обл., Володимир, |
Контактна особа: |
Ліскова Юлія Юріївна +380334233333 prozorro_kev_volvol@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 13:15 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 12:41 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 12:41 |
Очікувана вартість: | 4 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Одночасно з тендерною пропозицією учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранта відповідно до вимог діючого законодавства, на суму 124 800 (сто двадцять чотири тисячі вісімсот) гривень, яке надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 124800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 3 відсотка від вартості Договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника, внесення якого підтверджується наявністю коштів на відповідному рахунку та платіжним дорученням з відміткою банку), про що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати гарантійний лист. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 комплект
Ліжко армійське металеве двоярусне розбірне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44701, Україна, Волинська область, м. Володимир, Ак. Глушкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 20 робочих днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок КЕВ м. Володимир за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого Рахунку-фактури на відвантажений Товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 16:24 |
рішення про внесення змін до ТД 0404.docx | |
04 квітня 2024 16:24 |
ТД ліжка металеві зі змінами 0404.docx | |
04 квітня 2024 16:24 |
Проект Договору ліжка змінений 0404.docx |
04 квітня 2024 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2024 16:24 |
рішення про внесення змін до ТД 0404.docx
|
|||
04 квітня 2024 16:24 |
ТД ліжка металеві зі змінами 0404.docx
|
|||
04 квітня 2024 16:24 |
Проект Договору ліжка змінений 0404.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз’ясненнями щодо маркування
Дата подання: 01 квітня 2024 15:18
Дата відповіді: 02 квітня 2024 12:26
Звернення за роз’ясненнями
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної вимоги.
В Додатку № 4 в розділі: «Вимоги до маркування» до ТД зазначено, що: «Маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника».
Відповідно до відкритих джерел інформації - NCAGE-код (NATO Commercial and Government Entity code) - це унікальний ідентифікатор, який надається організаціям, які планують вести бізнес з урядом Сполучених Штатів Америки або отримати від нього грант.
NCAGE-код складається з п'ятизначного буквено-цифрового коду та використовується для ідентифікації компаній, розташованих за межами США.
Натомість, відповідно до відомостей, розміщених на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html, вбачається, що: цитата «Звертаємо увагу, що призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України».
Враховуючи, що NCAGE-код присвоюється та надається урядом Сполучених Штатів Америки і процедура його отримання є дуже складною, та отримання цього коду потрібно лише тим організаціям, які планують вести бізнес з урядом США або отримати від нього грант, просимо Вас роз’яснити:
1. Якими нормами чинного законодавства України передбачений обов’язок отримання виробниками (постачальниками) предмета закупівлі NCAGE-коду для участі у відкритих торгах і його зазначення в маркування предмета закупівлі?
2. Чи буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції відсутність у учасника відкритих торгів присвоєного NCAGE-коду?
3. І яким чином наявність або відсутність присвоєного NCAGE-коду позначиться на якості предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше звернення:
Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію
Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію
Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 01 квітня 2024 15:22
Дата відповіді: 02 квітня 2024 12:28
Шановний Замовнику!
Просимо дати роз’яснення з наступного моменту.
В Додатку № 4 в розділі: «Вимоги до виготовлення конструкції» до ТД зазначено, що: «Рама повинна містити не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)».
Ми, як Компанія, що має великий досвід у виготовленні відповідних ліжок, і бажає прийняти участь у цій закупівлі, просимо роз’яснити: чи буде відповідати вище вказаній вимозі технічне виконання рами з вмістом 16 (шістнадцяти) пружин (по 8 пружин з кожного боку), що в свою чергу значно посилить міцність та надійність предмета закупівлі?
Доречи, таке технічне рішення вже неодноразово підтвердило свою практичність за раніше виконаними нами контрактами по виготовленню та постачанню аналогічних предметів закупівлі, а також зазначаємо, що збільшення кількості пружин в рамі з кожної сторони не вплине на збільшення вартості ліжка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше звернення:
Ліжко повинно бути виготовлене відповідно до технічних умов, а саме: «Рама повинна містити не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)». У Вашому випадку «не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)», тому ваша пропозиція буде відповідати вимогам технічного завдання.
Ліжко повинно бути виготовлене відповідно до технічних умов, а саме: «Рама повинна містити не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)». У Вашому випадку «не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)», тому ваша пропозиція буде відповідати вимогам технічного завдання.
Щодо NCAGE-коду
Дата подання: 04 квітня 2024 09:11
Дата відповіді: 04 квітня 2024 16:21
Шановний Замовник! NCAGE-код виготовляється біля 30 днів, а строк подачі тендерної пропозиції - 7 днів. Яким чином учасник має отримати вищевказаний код? Ваша вимога дискримінаційна! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, інакше будемо змушені звернутися до АМКУ!
Відповідь: Шановний Учасник . Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN).
Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника .
Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника .
Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
Щодо типу ліжок
Дата подання: 04 квітня 2024 10:45
Дата відповіді: 04 квітня 2024 16:22
Шановний Замовник, в технічному завданні у вас надається опис ліжок тип 1 та тип 2 (ромбічна сітка та металева зварна сітка). просимо вказати конкретно тип ліжок які являються предметом закупівлі.
Дякую
Відповідь: Тип 2. Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
Кодифікація НАТО
Дата подання: 04 квітня 2024 13:52
Дата відповіді: 04 квітня 2024 16:22
На сайті Міністерства оборони наявна інформація щодо Кодифікації предметів постачання https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html Де зазначено, що "У системі кодифікації НАТО предмет постачання визначений, як виріб який є об’єктом самостійної поставки і який виділяється від решти інших виробів за заданим замовником набором характеристик." Отже, для того щоб отримати код НАТО на предмет закупівлі необхідно було знати точні технічні характеристики задані Замовником. Тобто виходить, що коди НАТО змогли зробити учасники, які наперед знали технічні характеристики ліжок??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник . Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN).
Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника .
Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника .
Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
кодифікація НАТО
Дата подання: 04 квітня 2024 17:59
Дата відповіді: 05 квітня 2024 10:48
на сайті НАТО https://eportal.nspa.nato.int/Codification/NCL/en/ мається 26 наименувань ліжок без зазначення тех характеристик. Просимо уточнити який саме код підходить до даного ліжка.
Відповідь: Шановний Учасник . Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN).
Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника .
Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника .
сертифікат відповідності
Дата подання: 04 квітня 2024 18:01
Дата відповіді: 05 квітня 2024 10:53
Замовник вимагає у ТД: 2. Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», а також діючим ГОСТ, сертифікатом відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі пропозиції надається копія відповідного документу). Тобто надання СеЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ. Проте, у проекті договору вказано: Постачальник зобов’язаний поставити Замовнику передбачений цим Договором Товар, який повинен відповідати діючим ДСТУ, ГОСТ, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі пропозиції надається копія відповідного документу). Якщо товар не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. ТОБТО допукається надання документу про необовязкову сертифікацію. Оскільки обовязкова сертифікація відмінена вже багато років, просимо внести зміни та включити можливість подання даної довідки на етапі подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник повідомляємо наступне: чинність стандартів, на які є посилання в цій ТС, перевіряють згідно з офіційним виданням національного органу стандартизації - каталогом національних нормативних документів.
Якщо документ (нормативно-правовий акт або стандарт тощо), на які є посилання в цій ТС, замінено новим або до нього внесені зміни, потрібно застосовувати новий документ, охоплюючи всі внесені зміни до нього.
Якщо документ (нормативно-правовий акт або стандарт тощо), на які є посилання в цій ТС, замінено новим або до нього внесені зміни, потрібно застосовувати новий документ, охоплюючи всі внесені зміни до нього.
документи на матеріали
Дата подання: 04 квітня 2024 18:08
Дата відповіді: 05 квітня 2024 10:53
у ТД вимагається: Всі матеріали для виробництва ліжка, піддягають контролю згідно з вимогами ДСТУ 9027 та мати сертифікати якості (сертифікати відповідності за наявності) або паспорти чи інші документи виробника, що підтверджують їх якість. При відсутності сертифікатів, а також при необхідності, сировина, матеріали підлягають аналізам та випробуванням для підтвердження їх відповідності встановленим вимогам. У проекті договору вже вказано, що 2.4. Під час проведення перевірки матеріалів постачальник зобов’язаний надати представнику Замовника оригінали або завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі матеріали та сертифікати відповідності у разі, якщо Товар підлягає обов'язкової сертифікації. На вимогу представників Замовника постачальник зобов’язаний надати завірені копії інших документів про відповідність. ТОБТО вимагається при поставці ВИСНОВОК СЕС ТА сертифікат відповідностя, ЯКЩО підлягає обовязковій сертифікації. Просимо виключити надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі матеріали, оскільки з 01.10.2023 надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи СКАСОВАНО законодавчо. з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення ЗУ «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX від 06.09.2022 р., які скасували необхідність отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 р., згідно якого необхідно було отримувати висновки ДСЕЕ, втратила чинність з 01.10.2023 р.
Отже, висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи не може бути наданий при поставці товару у зв’язку з відсутністю законодавчої бази для його отримання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник повідомляємо наступне: чинність стандартів, на які є посилання в цій ТС, перевіряють згідно з офіційним виданням національного органу стандартизації - каталогом національних нормативних документів.
Якщо документ (нормативно-правовий акт або стандарт тощо), на які є посилання в цій ТС, замінено новим або до нього внесені зміни, потрібно застосовувати новий документ, охоплюючи всі внесені зміни до нього.
Якщо документ (нормативно-правовий акт або стандарт тощо), на які є посилання в цій ТС, замінено новим або до нього внесені зміни, потрібно застосовувати новий документ, охоплюючи всі внесені зміни до нього.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
4 040 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПЛУЖНИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА |
3 952 000,00
UAH з ПДВ
|
3 702 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" |
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
3 804 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" |
4 118 400,00
UAH з ПДВ
|
3 805 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Переможець |
3 700 800,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 16:14
|
Договір №234 | укладений |
30 квітня 2024 16:07
|