Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протипожежні двері та двері пожежних кран комплектів (з демонтажем та монтажем), 2 лоти: лот 1 - протипожежні двері та двері пожежних кран комплектів (м. Київ, вул. Інститутська, 9, корп.2; просп. Науки, 7, корп. 1; просп. Науки, 7, корпус 2) - 44221000-5; лот 2 - протипожежні двері та двері пожежних кран комплектів (м. Харків, майдан Театральний, 1) - 44221000-5
Очікувана вартість
3 896 257,00 UAH
UA-2024-03-29-003509-a ● a2800632da854dfa9ffbe02c757d68d5
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Леся Колесан +380442540108, +380952813837 lesia.kolesan@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 3 896 257,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
- з технічних питань:
Сергій Благодарний, старший фахівець Відділу організації охорони праці, пожежної та екологічної безпеки;
телефон: (050) 458-40-23, електронна адреса: Serhii.Blahodarnyi@bank.gov.ua;
- з організаційних питань:
Богдан Тодосієнко, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель,
телефон: (063) 226-98-33, електронна адреса: Bohdan.Todosiienko@bank.gov.ua.
Кількість, обсяг поставки товару та встановлення його згідно Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація”.
Строк поставки та встановлення товару: 190 (сто дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Місце поставки та встановлення товару: лот 1 - м. Київ, вул. Інститутська, 9, корп.2; просп. Науки, 7, корп. 1; просп. Науки, 7, корпус 2; лот 2 - м. Харків, майдан Театральний, 1.
Розгорнути
Згорнути
- з технічних питань:
Сергій Благодарний, старший фахівець Відділу організації охорони праці, пожежної та екологічної безпеки;
телефон: (050) 458-40-23, електронна адреса: Serhii.Blahodarnyi@bank.gov.ua;
- з організаційних питань:
Богдан Тодосієнко, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель,
телефон: (063) 226-98-33, електронна адреса: Bohdan.Todosiienko@bank.gov.ua.
Кількість, обсяг поставки товару та встановлення його згідно Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація”.
Строк поставки та встановлення товару: 190 (сто дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Місце поставки та встановлення товару: лот 1 - м. Київ, вул. Інститутська, 9, корп.2; просп. Науки, 7, корп. 1; просп. Науки, 7, корпус 2; лот 2 - м. Харків, майдан Театральний, 1.
Тендерна документація
29 березня 2024 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 11:40 |
Тендерна документація.docx | |
29 березня 2024 11:40 |
Додаток 8_Проєкт договору.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - протипожежні двері та двері пожежних кран комплектів (м. Київ, вул. Інститутська, 9, корп.2; просп. Науки, 7, корп. 1; просп. Науки, 7, корпус 2) - 44221000-5 |
Опис предмету закупівлі: |
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
Розгорнути
Згорнути
- з технічних питань: Сергій Благодарний, старший фахівець Відділу організації охорони праці, пожежної та екологічної безпеки; телефон: (050) 458-40-23, електронна адреса: Serhii.Blahodarnyi@bank.gov.ua; - з організаційних питань: Богдан Тодосієнко, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (063) 226-98-33, електронна адреса: Bohdan.Todosiienko@bank.gov.ua. Кількість, обсяг поставки товару та встановлення його згідно Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація”. Строк поставки та встановлення товару: 190 (сто дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін. Місце поставки та встановлення товару: м. Київ, вул. Інститутська, 9, корп.2; просп. Науки, 7, корп. 1; просп. Науки, 7, корпус 2. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 604 734,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
181 шт
Протипожежні двері та двері пожежних кран комплектів (з демонтажем та монтажем)
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 жовтня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий та встановлений товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акта про приймання-передавання товару із встановленням у повному обсязі | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
3 258 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" |
3 604 732,65
UAH з ПДВ
|
2 781 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗІНГОВА КОМПАНІЯ "АКТИВ" |
3 147 600,00
UAH з ПДВ
|
2 781 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Переможець |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 10:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 18:09
|
Dohovir 107579.pdf | укладений |
30 квітня 2024 17:03
|