Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів місткістю 120 літрів)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2024-03-29-002404-a ● 7c14062065bc449385dec91a902b3bd6
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 30659101 |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, Дубнівська, 64 |
Контактна особа: |
Назарук Іванна Nazaruk 380633918344 Lskap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:29 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:29 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1014 штука
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів місткістю 120 літрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 15:40 |
Перелік внесених змін.doc | |
05 квітня 2024 15:39 |
Тендерна_документація_з_особливостями зі змінами.doc | |
01 квітня 2024 16:49 |
Проєкт договору. Поставка. Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів місткістю 120 літрів.docx |
05 квітня 2024 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2024 15:40 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||
05 квітня 2024 15:39 |
Тендерна_документація_з_особливостями зі змінами.doc
|
||||||
01 квітня 2024 16:49 |
Проєкт договору. Поставка. Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів місткістю 120 літрів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті корпусу, і т. ін.)),
Дата подання: 01 квітня 2024 10:14
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:22
Просимо пояснити Замовника чому відсутня вимога в додатку 3 таблиці 1 в табличній частині про подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті корпусу, і т. ін. , але наявна в визначенні Гірший товар (гірші технічні характеристики) ? Просимо обгрунтувати дану вимогу , в разі неможливості видалити як нікчемну.
Відповідь: Міністерство економіки України повідомляє, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством.
При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Ручка (-и) кришки: суцільнолита (і) з корпусом, для відкриття з 3-х сторін
Дата подання: 01 квітня 2024 10:17
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:06
Просимо Замовника обгрунтувати вимогу що Ручка (-и) кришки: суцільнолита (і) з корпусом, для відкриття з 3-х сторін, чому суцільнолита ? чому якщо дві буде ручки то чим вони гірші ? Їх та само можна відкрити з 3-х сторін.
Відповідь: Замовником складений вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на загальні вимоги стандарту EN . Разом з тим, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту , які не суперечать один одному
Вага контейнера не більше ніж 9,5 кілограм
Дата подання: 01 квітня 2024 10:21
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:50
Просимо обгрунтувати вимогу щодо того, що Вага контейнера не більше ніж 9,5 кілограм. Оскільки стандарт EN 840-1 не передбачає обмежень по вазі самого контейнера, просимо видалити дискрімінаційну вимогу.
Відповідь: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Замовником складений вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на загальні вимоги стандарту . Разом з тим, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту , які не суперечать один одному
Гірший товар (гірші технічні характеристики) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності (колір, вага, товщина, розміри, відсутні стільникові підсилювачі, відсутня суцільна з корпусом кришки ручка для відкриття з трьох сторін, відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті корпусу, і т. ін.)), тощо, ніж встановлено у Таблиці 1, тобто погіршують якість товару та його властивості.
Дата подання: 01 квітня 2024 10:23
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:10
Просимо Замовника обгрунтувати визначення Гірший товар , в разі не можливості видалити як нікчкмний.
Відповідь: Відповідно до до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначені змістом вимог технічної специфікації знаходяться у межах, встановлених стандартом та жодним чином не порушують його. Видалення умов "гіршого товару" може призвести до постачання учасниками товару гіршої якості, а отже погіршення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та невиконання покладених на замовника обов’язків щодо забезпечення закупівлі якісного товару та ефективного використання бюджетних коштів. Встановлені замовником вимоги дають можливість закупити товар, який відповідатиме потребам, необхідним для надання якісних послуг населенню.
Оригінал гарантійного листа від виробника про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі. Лист повинен бути на фірмовому бланку виробника та мати інформацію про підписанта листа (прізвище, ім’я) та контактні дані (телефон, електронна адреса) для можливості перевірки Замовником достовірність поданої інформації Учасником згідно чинного законодавства України.
Дата подання: 01 квітня 2024 10:23
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:47
Просимо обгрунтувати дану виогу, оскільки це дискрімінує учасників які не мають звязку з виробниками.
Відповідь: Дана вимога на думку Замовника, жодним чином не обмежує коло постачальників.
У разі, коли в описі технічного завдання предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент».
Дата подання: 01 квітня 2024 10:32
Дата відповіді: 04 квітня 2024 14:46
Просимо Замовника пояснити що буде еквівалентом :
Ручка (-и) кришки: суцільнолита (і) з корпусом, для відкриття з 3-х сторін
Вага контейнера не більше ніж 9,5 кілограм
Відповідь: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Замовником складений вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на загальні вимоги стандарту . Разом з тим, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту , які не суперечать один одному
У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: - документ, який підтверджує наявність товару на складі в обсязі, що закуповує Замовник.
Дата подання: 01 квітня 2024 10:34
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:52
Просимо обгрунтувати вимогу, щодо наявності предмету закупівлі на складі перед подачею Учасником тендерної пропозиції та видалити як нікчемну, оскільки вона є дискрімінаційна.
Відповідь: Замовник має на меті забезпечити власних споживачів даним товаром, враховуючи потреби та специфіку господарської діяльності підприємства.
Згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проєкт договору про закупівлю.
Дата подання: 01 квітня 2024 10:40
Дата відповіді: 01 квітня 2024 16:52
Просимо опублікувати Проект Договору
Відповідь: Внесено зміни до закупівлі.
щодо партій поставки контейнерів 120л
Дата подання: 02 квітня 2024 17:50
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:54
Просимо надати відповідь : Яка кількість мінімальної партії поставки контейнерів 120л ?
Відповідь: Перша заявка Замовника становитиме не менше половини оголошеної кількості, в подальшому замовлення здійснюватимуться відповідно до встановленої потреби.
ЛИСТ-ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
Дата подання: 02 квітня 2024 18:36
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:41
вивчивши тендерну документацію на закупівлю: код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів) гарантуємо, що нами для надання вищезазначених послуг будуть використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля. Просимо видалити слово послуги, замінивши на товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
1 186 380,00
UAH з ПДВ
|
1 154 743,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮА ПРО" |
1 188 996,12
UAH з ПДВ
|
1 155 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Очікує рішення |
1 154 743,20
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 11:52
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 14 травня 2024 18:18 |
Кінець періоду оскарження: | 25 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
14 травня 2024 18:18
|
Електронний підпис |
14 травня 2024 18:17
|
Протокол відміни.pdf |