Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна металопластикові
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2024-03-29-002234-a ● f3fb1fa4281247bb9451f1c9f9efd51f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38244137 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., м. Вознесенськ, провулок Юрка Тютюнника, буд. 2 |
Контактна особа: |
Катерина Лєбєдєва +0666557130 lebedevaukv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 06:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 11:18 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 11:18 |
Очікувана вартість: | 162 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 11:45 |
Додаток 1 Тендерна документація вікна (нова редакція).docx | |
02 квітня 2024 11:45 |
Протокол про внесення змін та перелік змін.pdf |
02 квітня 2024 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 квітня 2024 11:45 |
Додаток 1 Тендерна документація вікна (нова редакція).docx
|
||||
02 квітня 2024 11:45 |
Протокол про внесення змін та перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підвіконня і відливи
Дата подання: 02 квітня 2024 15:34
Дата відповіді: 02 квітня 2024 15:39
надайте розміри підвіконнь і відливів. Хоча б орієновну ширину, адже ціна підвіконня 100 мм і 500 мм шириною буде дуже відрізнятись.
Відповідь: Доброго дня! Сьогодні було внесено зміни до тендерної документації, де зазначено, що предмет договору тільки вікна, тобто без підвіконня, відливів та москитних сіток.
сертифікати
Дата подання: 02 квітня 2024 15:38
Дата відповіді: 03 квітня 2024 18:29
Ви вимагаєте Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас та на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ. Чи буде прийнятий сертифікат на Виробництво вікон, дверей балконних та вхідних полівінілхлоридних, склопакетів клеєних в якості цього сертифікату? Це власне саме те, що вам потрібно, але прописано іншими словами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Просимо надати документи відповідно до вимог котрі прописані в тендерній документації, а саме: в Додатку 3 до тендерної документації, обумовлено перелік документів, які необхідно надати в складі пропозиції і першим пунктом є: «сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас та на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ. (Якщо учасник не є виробником продукції, надати копію оригіналу документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, договір з виробником, сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником. Зазначений лист повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції).
Просимо надати документи відповідно до вимог котрі прописані в тендерній документації, а саме: в Додатку 3 до тендерної документації, обумовлено перелік документів, які необхідно надати в складі пропозиції і першим пунктом є: «сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас та на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ. (Якщо учасник не є виробником продукції, надати копію оригіналу документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, договір з виробником, сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником. Зазначений лист повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції).
уточнення
Дата подання: 02 квітня 2024 16:26
Дата відповіді: 03 квітня 2024 19:22
ви вимагаєте "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. " Який саме документ потрібен? чи достатньо надати дилерський договір і сертифікати якості?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до умов тендерної документації «учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран» це може бути довідка у довільній формі (або інший документ) в котрому визначено країну походження товару.
Відповідно до умов тендерної документації «учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран» це може бути довідка у довільній формі (або інший документ) в котрому визначено країну походження товару.
Аналогічний договір
Дата подання: 02 квітня 2024 17:54
Дата відповіді: 03 квітня 2024 09:51
Шановний Замовнику! Стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, це має бути лише договір на вікна як на товар, чи також має включати монтаж та демонтаж вікон? Дякую!
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше питання стосовно надання аналогічного договору за предметом закупівлі повідомляємо, що аналогічний договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, а саме ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби, в нашому випадку предметом договору є вікна металопластикові, а всі витрати на транспортування, навантаження/розвантаження, поставку товару, страхування, гарантійні зобов’язання і інші витрати, пов’язані з постачанням товару, здійснюються за рахунок Продавця.
На Ваше питання стосовно надання аналогічного договору за предметом закупівлі повідомляємо, що аналогічний договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, а саме ДК 021:2015 44220000-8 - Столярні вироби, в нашому випадку предметом договору є вікна металопластикові, а всі витрати на транспортування, навантаження/розвантаження, поставку товару, страхування, гарантійні зобов’язання і інші витрати, пов’язані з постачанням товару, здійснюються за рахунок Продавця.
відповіді
Дата подання: 03 квітня 2024 17:21
Дата відповіді: 03 квітня 2024 19:23
дайте відповіді на 2 і 3 звернення.
Відповідь: Доброго дня, відповіді надано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-29-002234-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 18 квітня 2024 00:01
неправомірне обрання переможця
Відповідно до вимог ТД, Учасник повинен був підтвердити свою кваліфікацію, а саме: "На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Аналогічним договором вважається договір поставки."
Виконуючи дану вимогу Учасник- Переможець надав копію договору №349 від 21.04.2023р. на суму 133000,00грн без ПДВ з видатковою накладною та відгуком до договору.
Уважно вивчивши ці документи, було встановлено ряд невідповідностей та надання недостовірної інформації, а саме:
1.Відповідно до п.5.1. договору №349 строк поставки товару не пізніше ніж до 30.04.2023р., тобто останній день постачання 29.04.2023р. Учасник-Переможець же надає видаткову накладну про постачання товару датованою саме 30.04.2023р. Таким чином , Учасник-переможець не виконав свої зобов'язання відповідно до наданого їм договору.
2. Звертаємо окрему увагу на те , що договір №349 підписаний тво начальника Олександром Яровим, а підтверджуючі документи про виконання даного договору підписані іншими працівниками, а саме :
видаткова накладна підписана невідомою особою з прізвищем Кушнерик без ініціалів та посада, доручення щодо повноважень її підпису відсутні;
а лист відгук про виконання договору взагалі підписаний уповноваженою особою з публічних закупівель без печатки, яка не має повноважень щодо надання таких листів та не підтверджено будь якими документами.
3.Окрему увагу слід приділити до самого наданого договору , так як він є недостовірною інформацію з наступних причин:
3.1. у наданому учасником-переможцем вказаний додаток 1 до договору який має 4 позиції віконних виробів з вказаними ціновими показниками при цьому у наданій видатковій накладній вказано 3 позиції віконих виробів з іншими ціновими показниками. При цьому будьяких додаткових угод Учасник-переможець у складі своєї пропозиції не надав.
3.2. Звернувшись до ЕСЗ по закупівлі аналогічного договору №349 (номер закупівлі ua-2023-04-04-007922-a) (копія даного договору надається окремим файлом) можна побачити , що в ЕСЗ договір №349 розміщений в іншій редакції від той редакції, що надав Учасник-переможець у складі своєї пропозиції:
- додаток 1 до договору в специфікації містить 3 позиції віконних виробів з іншими ціновими показниками
- різне розміщення печатки та підпису зі сторони замовника.
Таким чином, стає очевидним, що наданий Учасником-переможцем аналогічний договір не відповідає дійсності , тобто є недостовірною інформацією.
Згідно умов ТД та діючого законодавства, у разі надання учасником недостовірної інформації, така пропозиція підлягає відхиленню.
Вимагаємо відхилити пропозицію цього учасника, як таку , що не відповідає вимогам Замовника.
У разі ігнорування нащої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Виконуючи дану вимогу Учасник- Переможець надав копію договору №349 від 21.04.2023р. на суму 133000,00грн без ПДВ з видатковою накладною та відгуком до договору.
Уважно вивчивши ці документи, було встановлено ряд невідповідностей та надання недостовірної інформації, а саме:
1.Відповідно до п.5.1. договору №349 строк поставки товару не пізніше ніж до 30.04.2023р., тобто останній день постачання 29.04.2023р. Учасник-Переможець же надає видаткову накладну про постачання товару датованою саме 30.04.2023р. Таким чином , Учасник-переможець не виконав свої зобов'язання відповідно до наданого їм договору.
2. Звертаємо окрему увагу на те , що договір №349 підписаний тво начальника Олександром Яровим, а підтверджуючі документи про виконання даного договору підписані іншими працівниками, а саме :
видаткова накладна підписана невідомою особою з прізвищем Кушнерик без ініціалів та посада, доручення щодо повноважень її підпису відсутні;
а лист відгук про виконання договору взагалі підписаний уповноваженою особою з публічних закупівель без печатки, яка не має повноважень щодо надання таких листів та не підтверджено будь якими документами.
3.Окрему увагу слід приділити до самого наданого договору , так як він є недостовірною інформацію з наступних причин:
3.1. у наданому учасником-переможцем вказаний додаток 1 до договору який має 4 позиції віконних виробів з вказаними ціновими показниками при цьому у наданій видатковій накладній вказано 3 позиції віконих виробів з іншими ціновими показниками. При цьому будьяких додаткових угод Учасник-переможець у складі своєї пропозиції не надав.
3.2. Звернувшись до ЕСЗ по закупівлі аналогічного договору №349 (номер закупівлі ua-2023-04-04-007922-a) (копія даного договору надається окремим файлом) можна побачити , що в ЕСЗ договір №349 розміщений в іншій редакції від той редакції, що надав Учасник-переможець у складі своєї пропозиції:
- додаток 1 до договору в специфікації містить 3 позиції віконних виробів з іншими ціновими показниками
- різне розміщення печатки та підпису зі сторони замовника.
Таким чином, стає очевидним, що наданий Учасником-переможцем аналогічний договір не відповідає дійсності , тобто є недостовірною інформацією.
Згідно умов ТД та діючого законодавства, у разі надання учасником недостовірної інформації, така пропозиція підлягає відхиленню.
Вимагаємо відхилити пропозицію цього учасника, як таку , що не відповідає вимогам Замовника.
У разі ігнорування нащої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2024 20:53
Відповідно до положень пункту 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Жодна з норм діючого законодавства не регламентує подання вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, якого вже визначено переможцем. Відповідно, подання вимоги не є підставою для повернення учасника на етап кваліфікації.
Дійсно відповідно до вимог ТД, Учасник повинен був підтвердити свою кваліфікацію, а саме: "На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Аналогічним договором вважається договір поставки.". Учасником було надано довідку відповідно до встановленої форми та копію договору та накладної. Вказаних копій документів було достатньо для підтвердження інформації, наведеної у довідці, та для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію відповідно до вимог тендерної документації.
По суті інформації, викладеної у вимозі, повідомляємо наступне:
1. Поставка учасником товару 30.04.2023 (при тому що відповідно до умов договору строк поставки – не пізніше 30.04.2023) не являється фактом невиконання невиконання учасником своїх зобов’язань (можливо припустити порушення строків поставки, за що відповідно до умов договору передбачена сплата пені). Крім того, відповідно до положень пункту 5 статті 254 Цивільного Кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. 29.04.2023 – субота, 30.04.2023 – неділя, вихідні дні.
2. Інформація щодо осіб, які підписували договір та накладну зі сторони замовника, являється «зоною відповідальності» самого замовника. Приймання товару та підписання накладної може проводитись співробітником замовника (не керівником а, наприклад, матеріально відповідальною особою), що підтверджується відбитком печатки установи або реквізитами довіреності. Вимоги щодо надання листа-відгуку в тендерній документації взагалі не було, тож даний документ не приймався до розгляду.
3. Замовник має право (не зобов’язаний) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. За результатами розгляду наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів «Аналогічний Договір.pdf» (сканкопії договору, акту переобміру метало пластикових конструкцій та накладної) та «досвід.PDF», враховуючи той факт, що вказана у довідці закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-04-007922-a містить звіт про виконання договору, замовник дійшов висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію, визначеному тендерною документацією.
Дійсно відповідно до вимог ТД, Учасник повинен був підтвердити свою кваліфікацію, а саме: "На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Аналогічним договором вважається договір поставки.". Учасником було надано довідку відповідно до встановленої форми та копію договору та накладної. Вказаних копій документів було достатньо для підтвердження інформації, наведеної у довідці, та для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію відповідно до вимог тендерної документації.
По суті інформації, викладеної у вимозі, повідомляємо наступне:
1. Поставка учасником товару 30.04.2023 (при тому що відповідно до умов договору строк поставки – не пізніше 30.04.2023) не являється фактом невиконання невиконання учасником своїх зобов’язань (можливо припустити порушення строків поставки, за що відповідно до умов договору передбачена сплата пені). Крім того, відповідно до положень пункту 5 статті 254 Цивільного Кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. 29.04.2023 – субота, 30.04.2023 – неділя, вихідні дні.
2. Інформація щодо осіб, які підписували договір та накладну зі сторони замовника, являється «зоною відповідальності» самого замовника. Приймання товару та підписання накладної може проводитись співробітником замовника (не керівником а, наприклад, матеріально відповідальною особою), що підтверджується відбитком печатки установи або реквізитами довіреності. Вимоги щодо надання листа-відгуку в тендерній документації взагалі не було, тож даний документ не приймався до розгляду.
3. Замовник має право (не зобов’язаний) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. За результатами розгляду наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів «Аналогічний Договір.pdf» (сканкопії договору, акту переобміру метало пластикових конструкцій та накладної) та «досвід.PDF», враховуючи той факт, що вказана у довідці закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-04-007922-a містить звіт про виконання договору, замовник дійшов висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію, визначеному тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2024-03-29-002234-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 19 квітня 2024 22:50
неправомірне обрання переможця
текст вимоги надається окремим файлом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2024 17:15
Доброго дня учаснику!
Відповідно до Вашої вимоги надаємо роз’яснення:
Дійсно, 29.03.2024 року було оприлюднено оголошення щодо закупівлі вікон металопостикових, шляхом проведення відкритих торгів з Особливостями на суму 162 000,00 грн. з ПДВ (UA-2024-03-29-002234-a).
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ФОП Керницького Олександра Олександровича з ціною 114 680,00 грн. з ПДВ.
Під час розгляду тендерної пропозиції, вищеозначеного учасника, було виявлено невідповідності про котрі учаснику було направлено повідомлення з вимогою про усунення порушення до 12.04.2024 до 17:01 год.
Перелік виявлених невідповідностей:
1) Відсутній документ підтверджуючий країну виробника. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме : Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
2) Відповідність до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Відповідно до Додатку 3 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати «Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас та на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ. (Якщо учасник не є виробником продукції, надати копію оригіналу документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, договір з виробником, сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником. Зазначений лист повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Документ (довідка в довільній формі), що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 2) «Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю».
ФОП Керницьким О.О. 12.04.2024 о 12:56 год. через електронний майданчик було надано відповідні документи:
1. Інформаційний лист від № 21 від 12.04.2024 року, котрим учасник підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (довідка в довільній формі).
2. Відповідно до Додатку 3 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати «Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас та на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ. (Якщо учасник не є виробником продукції, надати копію оригіналу документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, договір з виробником, сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником. Зазначений лист повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції.
Враховуючи те, що учасник не є виробником продукції ним надано Сертифікат ISO 9001:2015 «Виробництво профілів полівінілхлорид них для будівельних огороджувальних конструкцій» на ТОВ «ВІКНАЛЕНД». При поданні тендерної документації було надано Договір – постачання № 23820 від 01.01.2024 укладений між ТОВ «МАЙСТЕРБУД - Д» та ФОП Керницький О.О. щодо постачання товару та інформаційний лист від ТОВ «ВІКНАЛЕНД» № 1003/2023-2 від 10.01.2023 року в котрому зазначено, що ТОВ «ВІКНАЛЕНД» є виробником ПВХ профілів та віконних та дверних конструкцій, даним листом інформує, що ПВХ профіль «VIKNALAND» за своїми технічними характеристиками та властивостями є ідентичними ПВХ профілю «ВікнаНові» який виготовляється на нашому виробництві на замовлення ТОВ «МАЙСТЕРБУД –Д» з нанесенням захисної стрічки зі знаком для товарів та послуг «ВікнаНові».
Так як, зазначені Вами не відповідності було усунено учасником протягом 24 годин, відповідно, подання вимоги не є підставою для повернення учасника на етап кваліфікації.
Відповідно до Вашої вимоги надаємо роз’яснення:
Дійсно, 29.03.2024 року було оприлюднено оголошення щодо закупівлі вікон металопостикових, шляхом проведення відкритих торгів з Особливостями на суму 162 000,00 грн. з ПДВ (UA-2024-03-29-002234-a).
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ФОП Керницького Олександра Олександровича з ціною 114 680,00 грн. з ПДВ.
Під час розгляду тендерної пропозиції, вищеозначеного учасника, було виявлено невідповідності про котрі учаснику було направлено повідомлення з вимогою про усунення порушення до 12.04.2024 до 17:01 год.
Перелік виявлених невідповідностей:
1) Відсутній документ підтверджуючий країну виробника. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме : Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
2) Відповідність до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Відповідно до Додатку 3 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати «Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас та на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ. (Якщо учасник не є виробником продукції, надати копію оригіналу документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, договір з виробником, сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником. Зазначений лист повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Документ (довідка в довільній формі), що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 2) «Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю».
ФОП Керницьким О.О. 12.04.2024 о 12:56 год. через електронний майданчик було надано відповідні документи:
1. Інформаційний лист від № 21 від 12.04.2024 року, котрим учасник підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (довідка в довільній формі).
2. Відповідно до Додатку 3 у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати «Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас та на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ. (Якщо учасник не є виробником продукції, надати копію оригіналу документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, договір з виробником, сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником. Зазначений лист повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції.
Враховуючи те, що учасник не є виробником продукції ним надано Сертифікат ISO 9001:2015 «Виробництво профілів полівінілхлорид них для будівельних огороджувальних конструкцій» на ТОВ «ВІКНАЛЕНД». При поданні тендерної документації було надано Договір – постачання № 23820 від 01.01.2024 укладений між ТОВ «МАЙСТЕРБУД - Д» та ФОП Керницький О.О. щодо постачання товару та інформаційний лист від ТОВ «ВІКНАЛЕНД» № 1003/2023-2 від 10.01.2023 року в котрому зазначено, що ТОВ «ВІКНАЛЕНД» є виробником ПВХ профілів та віконних та дверних конструкцій, даним листом інформує, що ПВХ профіль «VIKNALAND» за своїми технічними характеристиками та властивостями є ідентичними ПВХ профілю «ВікнаНові» який виготовляється на нашому виробництві на замовлення ТОВ «МАЙСТЕРБУД –Д» з нанесенням захисної стрічки зі знаком для товарів та послуг «ВікнаНові».
Так як, зазначені Вами не відповідності було усунено учасником протягом 24 годин, відповідно, подання вимоги не є підставою для повернення учасника на етап кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2024-03-29-002234-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 19 квітня 2024 23:04
неправомірне обрання переможця 3
Додатком 3 до ТД розділ "Документи, які необхідно надати в складі пропозиції" п.5 від Учасників вимагалось надання протоколу випробувань на склопакет. Учасник переможець такого протоколу не надав.
Враховуючи цей факт , тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам замовника.
Відповідно до вимог ТД та п.44 Особливостей така пропозиція Учасника повинна бути відхилена.
Вимагаємо скасувати протокол про обрання переможця та відхилити пропозицію ФОП Керницький , як таку , що не відповідає вимогам Замовника
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи цей факт , тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам замовника.
Відповідно до вимог ТД та п.44 Особливостей така пропозиція Учасника повинна бути відхилена.
Вимагаємо скасувати протокол про обрання переможця та відхилити пропозицію ФОП Керницький , як таку , що не відповідає вимогам Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2024 17:11
Доброго дня учаснику!
Відповідно до Вашої вимоги надаємо роз’яснення:
Дійсно Додатком 3 до ТД розділ «Документи, які необхідно надати в складі пропозиції» п.5 від Учасників вимагалось надання протоколу випробувань на склопакет.
В тендерній документації ФОП Керницьким О,О. було надано Протокол випробувань від 16 січня 2024 року № 0116030/24 виданий випробувальною лабораторією ТОВ»ВСЦ»ПІВДЕНТЕСТ» на віконний блок з профілю ПВХ «Вікна нові» (Україна) Вікна нові WR700 4i-l4Ar-4-14Ar-4i, замовником котрого є ТОВ «МАСТЕРБУД-Д», що є виробником.
В Протоколі випробування визначено нормативний документ виробника ДСТУ ЕN 14351-1:2020 «Вікна та двері» (ЕN 14351-1:2006 + А2:2016, IDТ)».
Відповідно до визначення віконний блок – це світопрозора частина конструкції, призначена для природного освітлення приміщень, їх вентиляції і захисту від атмосферних та шумових впливів.Блок віконний складається зі збірних одиниць: коробки і стулкових елементів, вбудованих систем провітрювання і може включати в себе ряд додаткових елементів: жалюзі, віконниці тощо.
Крім того повідомляємо, що відповідно до положень пункту 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Жодна з норм діючого законодавства не регламентує подання вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, якого вже визначено переможцем. Відповідно, подання вимоги не є підставою для повернення учасника на етап кваліфікації.
Відповідно до Вашої вимоги надаємо роз’яснення:
Дійсно Додатком 3 до ТД розділ «Документи, які необхідно надати в складі пропозиції» п.5 від Учасників вимагалось надання протоколу випробувань на склопакет.
В тендерній документації ФОП Керницьким О,О. було надано Протокол випробувань від 16 січня 2024 року № 0116030/24 виданий випробувальною лабораторією ТОВ»ВСЦ»ПІВДЕНТЕСТ» на віконний блок з профілю ПВХ «Вікна нові» (Україна) Вікна нові WR700 4i-l4Ar-4-14Ar-4i, замовником котрого є ТОВ «МАСТЕРБУД-Д», що є виробником.
В Протоколі випробування визначено нормативний документ виробника ДСТУ ЕN 14351-1:2020 «Вікна та двері» (ЕN 14351-1:2006 + А2:2016, IDТ)».
Відповідно до визначення віконний блок – це світопрозора частина конструкції, призначена для природного освітлення приміщень, їх вентиляції і захисту від атмосферних та шумових впливів.Блок віконний складається зі збірних одиниць: коробки і стулкових елементів, вбудованих систем провітрювання і може включати в себе ряд додаткових елементів: жалюзі, віконниці тощо.
Крім того повідомляємо, що відповідно до положень пункту 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Жодна з норм діючого законодавства не регламентує подання вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, якого вже визначено переможцем. Відповідно, подання вимоги не є підставою для повернення учасника на етап кваліфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
115 490,00
UAH з ПДВ
|
114 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
116 808,00
UAH з ПДВ
|
115 489,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА" |
125 390,00
UAH з ПДВ
|
119 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" |
156 408,00
UAH з ПДВ
|
156 408,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕРНИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3084714553 |
Переможець |
114 680,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 14:15
|
Договір 110 вікна.pdf | укладений |
26 квітня 2024 14:13
|