Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії)
Очікувана вартість
30 140 000,00 UAH
UA-2024-03-29-002084-a c28995af1f9347b4bc26791090278fbc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довбик Наталія Миколаївна

380445276642 NDovbyk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Довбик Наталія Миколаївна
380445276642
NDovbyk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2024 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2024 15:04
Очікувана вартість: 30 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 301 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 4.1 Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 301400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220000 кілограм
Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

4.1 Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 301400 UAH
29 березня 2024 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 10:34
Додаток 1.docx
29 березня 2024 10:34
Додаток 4.docx
29 березня 2024 10:34
Оголошення (сардини в олії).doc
29 березня 2024 10:34
Додаток 2.docx
29 березня 2024 10:34
Додаток 6.docx
29 березня 2024 10:34
Додаток 5.docx
29 березня 2024 10:34
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Security
Дата подання: 31 березня 2024 17:39
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:17
We can supply you sardines. But your terms as "4.3. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови установи Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 30 (тридцяти) днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 30 (тридцяти) днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. 4.4. Оплата за товар проводиться Покупцем виключно за рахунок бюджетних коштів з відповідного рахунку, відкритого в Державній казначейській службі України. 4.5. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару." is not secure. The seller cannot control your financing and funds arrival. So, it means voluntarism in payment and suspected corruption settings. The seller is also not interested in taking the risk of your well-known troubles. It is not a seller's war. No problem selling sardines preserves. At all. We are well known of Budget Code of Ukraine, not less than you, or even better. The budget buyer shall take budget commitment only if he has budget financing/allocation. Even issuing of tender is a commitment. So, before that you must get budget allocation. Otherwise, such "business" has a definition as "fraud" in any country. So, our demand is either to make advance payment or open confirmed bank guarantee or letter of credit to secure your payment. Sincerely,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання, проте, відповідно до умов Оголошення: мова документів – українська. Зважаючи на це, у разі оприлюднення Вашого питання українською мовою відповідь буде надано в установленому порядку.
your answer
Дата подання: 01 квітня 2024 17:30
Дата відповіді: 02 квітня 2024 12:33
Read The Constitution of Ukraine carefully.
Відповідь: Статтею 10 Конституції України встановлено, що «Державною мовою в Україні є українська мова.». Відповідно до п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
translation
Дата подання: 01 квітня 2024 17:31
Дата відповіді: 02 квітня 2024 15:51
Ми можемо поставити вам сардини. Але ваші умови як "4.3. Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України зобов'язання щодо бюджету та платежі з бюджету містяться лише за наявності відповідного бюджетного призначення. установи Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплати Покупець протягом 30 (тридцяти) днів з моменту зарахування коштів на рахунок Покупця або протягом 30 (тридцяти) днів з моменту реєстрації відповідного бюджетного зобов’язання та будь-якого які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. 4.4. Оплата за товар покупцем здійснюється за рахунок бюджетних коштів з відповідного рахунку, відкритого в Державній казначейській службі України. 4.5. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового непроведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає із себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.» не є безпечним. Продавець не може контролювати ваше фінансування та надходження коштів. Отже, це означає волюнтаризм в оплаті та підозру в корупції. Продавець також не зацікавлений ризикувати вашими всім відомими неприємностями. Це не війна продавців. Немає проблем з продажем консервів із сардин. Зовсім. Ми знаємо Бюджетний кодекс України не менше, а то й краще за вас. Бюджетний замовник бере бюджетне зобов’язання лише за наявності у нього бюджетного фінансування/асигнувань. Навіть проведення тендеру є зобов’язанням. Отже, перед цим потрібно отримати бюджетні асигнування. Інакше такий «бізнес» у будь-якій країні має визначення як «шахрайство». Отже, ми вимагаємо або здійснити передоплату, або відкрити підтверджену банківську гарантію чи акредитив для забезпечення вашого платежу. З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання та інформуємо про наступне. Відповідно до ст.23 Бюджетного кодексу України у Головному центрі капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України наявні відповідні бюджетні призначення на закупівлю консервів рибних (сардини натуральні з добавленням олії) згідно затвердженого кошторису установи на 2024 рік. Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України бере бюджетні зобов’язання виключно в межах діючих бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. Згідно ст.49 Бюджетного кодексу України оплата відповідного бюджетного зобов’язання здійснюється лише за умови наявності у розпорядника відповідних фактично виділених бюджетних асигнувань, які знаходяться на рахунку, відкритому в органі Державної казначейської служби України, про що зазначено в п.4.3 проєкту договору.
Одночасно інформуємо, що п. 4.5 проєкту договору визначено, що Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України не несе відповідальності перед постачальником товару за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
UA Constitution
Дата подання: 02 квітня 2024 20:20
Дата відповіді: 03 квітня 2024 16:45
Read Chapter 10 completely.
Відповідь: Дякую. Прочитано повністю.
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі»
Дата подання: 03 квітня 2024 12:36
Дата відповіді: 04 квітня 2024 11:37
Шановний Замовнику! В оголошення про проведення спрощеної закупівлі у розділі 2 пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прописано вимоги до документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка, є дискримінаційною стосовно учасників. Адже Замовник встановлено часові межі для виконання аналогічних договорів, зокрема договори 2021-2023 років при цьому повністю проігноровано договори поточного року. Замовник не включив саме поточний рік, дискримінуючи тим самим новостворених суб'єктів господарювання, які цілком можуть вже мати повністю виконані договори та учасників в яких є в наявності досвід виконання аналогічного досвіду на поставку конкретного товару (за кодом ДК 021:2015: 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» (консерви рибні)) в поточному році. Така вимога безпідставно звужує коло потенційних учасників та є дискримінуючою, що призводить до неможливості участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів інших років ніж передбачено документацією. Тим самим, Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, встановивши певні вимоги саме до документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Отже, више зазначена вимога суттєво обмежує коло учасників які можуть прийняти участь у закупівлі. Враховуючи викладене, з метою усунення дискримінаційних вимог що мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 та норму частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників, просимо виключити з розділі 2 пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційну вимогу та пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення викласти в новій редакції, зокрема «2.1.Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору.» Сподіваємось на Ваше розуміння та позитивне вирішення питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Дякуємо за Ваше звернення. У зв’язку з цим повідомляємо наступне. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Стаття 16 Закону визначає кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, тобто, визначені статтею 13 цього Закону. Також, статтею 14 Закону визначено, що умови оголошення спрощеної закупівлі можуть містити іншу інформацію. Одночасно, Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Замовник в документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Державний замовник, для запобігання завдання шкоди власним інтересам, як державному органу, та його підрозділам – військовим формуванням, які наразі захищають країну та мають бути всебічно забезпечені продуктами харчування для підтримки боєготовності, а також для запобігання позбавлення можливості всебічно оцінити попередній господарський досвід потенційного контрагента щодо його досвіду виконання аналогічних договорів за відповідним предметом закупівлі у попередні звітні періоди, його надійності та сумлінності виконання взятих ним договірних зобов’язань, ураховуючи обсяги закупівлі по даному предмету закупівлі, розгалуженість та довготривалість постачання, замовником визначено надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2023 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору.
Зазначена вимога включає в себе досить розгалужений період, а саме три роки з 2021 до 2023, який надає можливість оцінити досвід потенційного учасника, а саме щодо повного та добросовісного виконання аналогічного договору, що збільшить вірогідність того, що постачальник надійний та сумлінно виконуватиме взяті договірні зобов’язання та можливо буде запобігти зриву постачання та ін. Також, дана вимога не включає в себе надмірно специфічні вимоги до учасника та не деталізована щодо: конкретного індивідуалізованого найменування товару, аналогічних обсягів/ціни/постачальників, технічні характеристики товару, яким відповідає лише один виробник та т.ін., що вказує на відсутність дискримінаційних умов для потенційних учасників, а тому не звужує коло потенційних учасників. Всі подані пропозиції будуть розглядатися у визначеному законодавством порядку на відповідність їх до вимог оголошення.
Ураховуючи викладене вище, вимога не може бути задоволена.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-29-002084-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00376403
Дата подання: 17 квітня 2024 12:06
Вимога щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Дистрибуція-Центр» вимогам тендерної документації Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Буський консервний завод» в особі директора Діжак Марії Володимирівни звертається з вимогою з приводу порушених прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
29 березня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a).
10 квітня 2024 року після проведення аукціону було встановлено, що найменшу ціну запропонувало Товариство з обмеженою відповідальністю «Дистрибуція-Центр».
Протоколом №218 від 15.04.2024 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України вирішено визначити ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» переможцем спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a). Прийняти рішення і висловити намір укласти договір з ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a).
Категорично не погоджуємося з прийнятим рішенням та вважаємо пропозицію ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» такою, що суперечить та не відповідає вимогам та умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям з огляду на наступне.
Замовником визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник повинен подати у складі своєї пропозиції наступні документи:
Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/ будівлі/споруди), інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 1.1. Учасник повинен надати у складі пропозиції:документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); або договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди). Договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією.

ЩОДО НЕПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дистрибуція-Центр» у складі пропозиції надає Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року.
Також прикріпляє Додаток до Договору від 01.07.2023 року, а саме Акт приймання-передачі Об’єкта суборенди, що вже є помилкою, оскільки дата договорів не співпадає.
Відповідно до п.3.2. Договору – строк суборенди починається з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі і закінчується в момент підписання Сторонами Акта приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди.
Акт приймання-передачі Об’єкту оренди є невід’ємною частиною Договору, тому наголошуємо, що вимога Замовника щодо підтвердження наявності складського/виробничого приміщення не виконана.
Також, учасник прикріпляє Додаткову угоду №1 до Договору оренди №ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року, якою передбачено, що Договір набуває чинності з моменту підписання та діє до 30.06.2023 року включно. А також Акт приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди від 30.06.2023 року.
Це означає, що Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року був підписаний коли ще діяв інший договір (№ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року), а відтак є нікчемний та не може бути розглянутий Замовником як такий, що відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» на підтвердження здійснення санобробки та/або дезінфекції автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування надано в складі пропозиції Договір №200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки. Звертаємо увагу, що відсутній Додаток №2 до договору, що передбачений Договором та є невід’ємною частиною Договору (а саме перелік автомобілів, які підлягають санобробці).
Крім того, звертаємо увагу на недоліки документації, пов’язані з сертифікацією якості продукції. Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій у харчовому ланцюзі» (стосовно надання послуг з оптової торгівлі, транспортування та зберігання консервів з риби та морепродуктів) дійсний до 27 травня 2024 року. Оскільки Товар буде постачатись в строк до 30.11.2024 року, коли сертифікат вже буде недійсним і у Замовника відсутні гарантії щодо продовження/поновлення сертифікату.
Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» не надано в складі пропозиції антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми на виконання вимог п.10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Просимо врахувати всі недоліки тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Дистрибуція-Центр», прийняти рішення щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Дистрибуція-Центр» та скасувати Протокол №218 від 15.04.2024 року щодо прийняття рішення визнання переможцем спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2024 17:04
Замовником закупівлі «Код ДК 021:2015: 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-29-002084-a Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України розглянуто вимогу ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД" UA-2024-03-29-002084-a.a1, яка подана 17.04.2024, щодо невідповідності пропозиції ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» вимогам тендерної документації Замовника.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. На зауваження:
«ЩОДО НЕПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ Товариство з обмеженою відповідальністю «Дистрибуція-Центр» у складі пропозиції надає Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року.
Також прикріпляє Додаток до Договору від 01.07.2023 року, а саме Акт приймання-передачі Об’єкта суборенди, що вже є помилкою, оскільки дата договорів не співпадає.
Відповідно до п.3.2. Договору – строк суборенди починається з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі і закінчується в момент підписання Сторонами Акта приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди.
Акт приймання-передачі Об’єкту оренди є невід’ємною частиною Договору, тому наголошуємо, що вимога Замовника щодо підтвердження наявності складського/виробничого приміщення не виконана.
Також, учасник прикріпляє Додаткову угоду №1 до Договору оренди №ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року, якою передбачено, що Договір набуває чинності з моменту підписання та діє до 30.06.2023 року включно.
А також Акт приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди від 30.06.2023 року.
Це означає, що Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року був підписаний коли ще діяв інший договір (№ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року), а відтак є нікчемний та не може бути розглянутий Замовником як такий, що відповідає вимогам тендерної документації.»
повідомляємо наступне.
На вимогу, визначену пп.1.1 та 1.3 Додатку 4 до Оголошення, а саме:
«п. 1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних).
п. 1.3. На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/ будівлі/споруди), інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 1.1. Учасник повинен надати у складі пропозиції:
- документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО
- договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди)
** - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією.»
учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ ЦЕНТР» надано Довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, складу та транспорту від 08.04.2024, у якій, крім іншого, зазначено наявність орендованих приміщень відповідно до договору № ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 з додатками: додаток 1 – Акт прийому-передачі, Додаток 2 – Додаткова угода про врегулювання відносин електронного документообігу. Пунктом 3.1. Договору визначено, що Договір набуває чинності з моменту підписання Договору та діє до 30 червня 2025 року, включно. Пунктом 3.2. Договору визначено, що строк суборенди у відповідності до умов цього договору починається з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі і закінчується в момент підписання сторонами Акту приймання-передачі (повернення) об’єкта суборенди. Пунктом 3.3. Договору визначено, що Орендар зобов’язаний передати Суборендарю, а Суборендар зобов’язаний прийняти в користування об’єкт суборенди 01 липня 2023 року.
Таким чином, згідно з Актом прийому-передачі об’єкта суборенди від 01 липня 2023 року, який є додатком 1 до Договору, строк суборенди починається з 01.07.2023, як і визначено п. 3.2. та п.3.3. Договору № ФЛХ 13/23.
Також, учасником надано Додаткову угоду 1 до Договору оренди нерухомого майна № ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 та Акт приймання-передачі (повернення) об’єкта суборенди від 30.06.2023, згідно з яким учасник підтверджує передачу (повернення) нерухомого майна орендарю до моменту підписання Акту приймання-передачі об’єкта суборенди від 01.07.2023, укладеного згідно з Договором № ФЛХ 13/23 (як передбачено п. 3.2. цього Договору).
Положенням статті 179 Господарського кодексу України встановлено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Положенням статті 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
З огляду на викладене, твердження про нікчемність договору № ФЛХ 13/23 від 01.06.2023 є не правомірним.
2. На зауваження:
«Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» на підтвердження здійснення санобробки та/або дезінфекції автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування надано в складі пропозиції Договір №200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки.
Звертаємо увагу, що відсутній Додаток №2 до договору, що передбачений Договором та є невід’ємною частиною Договору (а саме перелік автомобілів, які підлягають санобробці).»
повідомляємо наступне.
На вимогу, визначену пп.1.1 та 1.2 Додатку 4 до Оголошення, а саме:
«1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних).
1.2. Копію договору на санітарну обробку та/або дезінфекцію автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.1. та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)»
учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ ЦЕНТР» надано Довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, складу та транспорту від 08.04.2024 (далі – Довідка), у якій, крім іншого, зазначено наявність орендованих транспортних засобів.
На підтвердження оренди транспортних засобів учасником надано копію договору № 35т перевезення вантажів автомобільним транспортом від 01.01.2024 (ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» - Замовник, ТОВ «ЛОГІСТИК ПРОФСЕРВІС» - Виконавець) та додаткову угоду № 1 до цього договору, якою визначено, що Виконавець для надання послуг Замовнику використовує наступні транспортні засоби, у тому числі зазначені у Довідці. В свою чергу, учасником на підтвердження вимог до автотранспортних засобів надано:
копію договору про спільну діяльність підприємств від 02.01.2018, укладеного між ТОВ «Легіон-СМ» та ПП «БІОСАНЛАЙФ» щодо дезінфекції автотранспорту. Даним договором не передбачений перелік автотранспортних засобів, які підлягають дезінфекції;
копію договору № 200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки від 01.09.2014 року, укладеного між ТОВ «ЛОГІСТИК ПРОФСЕРВІС» (Замовник) та ТОВ «Легіон-СМ» (Виконавець). Вимоги щодо надання документу про миття та чищення автотранспорту Замовником закупівлі не вимагалося.
На підтвердження проведення дезінфекції, як передбачено вимогами Замовника закупівлі, учасником надано копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів, заявлених у Довідці учасника.
З огляду на викладене вище, копія договору № 200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки від 01.09.2014 року надана учасником як додатковий документ на власний розсуд.
3. На зауваження:
«Крім того, звертаємо увагу на недоліки документації, пов’язані з сертифікацією якості продукції. Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Вимоги до будь-яких організацій у харчовому ланцюзі» (стосовно надання послуг з оптової торгівлі, транспортування та зберігання консервів з риби та морепродуктів) дійсний до 27 травня 2024 року.
Оскільки Товар буде постачатись в строк до 30.11.2024 року, коли сертифікат вже буде недійсним і у Замовника відсутні гарантії щодо продовження/поновлення сертифікату.»
повідомляємо наступне.
На вимогу п. 4 Додатку 3 до Оголошення, а саме:
«4. Копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій).»
учасником надано:
Сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів на підприємтсві ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» стосовно надання послуг з оптової торгівлі, транспортування та зберігання консервів з риби та морепродуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, зареєстрований у Реєстрі органу з сертифікації систем менеджменту ДП «Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації ДП «Буковинастандартметрологія» № UA.BS.009-21 від 28.05.2021 та дійсний до 27.05.2024;
Акт від 16.02.2024 № 193, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
Акт від 16.02.2024 № 192, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Вимогами Замовника визначено надання документу згідно з п. 4 Додатку 3 до Оголошення, який має бути чинним на дату розкриття пропозицій. Таким чином, учасником дану вимогу виконано.
4. На зауваження:
«Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» не надано в складі пропозиції антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми на виконання вимог п.10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».»
повідомляємо наступне.
На вимогу п. 1.15 Додатку 5 до Оголошення, а саме:
«1.15. Довідка Учасника про відсутність таких підстав/обставин:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) пропозиція подана учасником закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”;
12) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
У разі виявлення невідповідності щодо цього пункту в пропозиції учасника пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.»
учасником надано Довідку від 08.04.2024, про те, що ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» повідомляє про відсутність підстав/обставин, зазначених у п. 1.15 Додатку 5 до Оголошення. При цьому, Замовником закупівлі не вимагається надання підтверджуючих документів по всім зазначеним вище пунктам, зокрема, щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.

Ураховуючи викладене вище, задовольнити вимогу ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД" UA-2024-03-29-002084-a.a1 підстави відсутні.

Документи подані скаржником

17 квітня 2024 12:06
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР" 29 792 400,00
UAH з ПДВ
26 812 509,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД" 30 030 000,00
UAH з ПДВ
26 840 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "РАЙТОН" 29 158 800,00
UAH з ПДВ
27 940 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД» 30 096 000,00
UAH з ПДВ
28 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВОЛТЕРЛЕЙС ГРУП 29 238 000,00
UAH з ПДВ
28 732 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Торгівельна компанія"Океан" 29 832 000,00
UAH з ПДВ
29 224 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 квітня 2024 16:54
Електронний підпис
17 квітня 2024 16:54
ЦП від 17.04.24р.pdf.p7s
17 квітня 2024 16:51
ЦП від 17.04.24р.pdf
15 квітня 2024 16:40
Електронний підпис
15 квітня 2024 16:40
Опис Солошенко.pdf.p7s
15 квітня 2024 16:39
статут ДЦ 24.12.21.pdf.p7s
15 квітня 2024 16:39
Протокол Солошенко.pdf.p7s
15 квітня 2024 16:39
Наказ Солошенко.pdf.p7s
15 квітня 2024 16:37
Довідка ліцензія 15.04.24.PDF
15 квітня 2024 16:31
Протокол Солошенко.pdf
15 квітня 2024 16:31
статут ДЦ 24.12.21.pdf
15 квітня 2024 16:31
Опис Солошенко.pdf
15 квітня 2024 16:31
Наказ Солошенко.pdf
12 квітня 2024 16:08
Цінова пропозиція.PDF.p7s
12 квітня 2024 16:06
Цінова пропозиція.PDF
12 квітня 2024 15:47
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:46
Нова ЦП.PDF.p7s
12 квітня 2024 15:43
Нова довідка ліцензія.PDF
12 квітня 2024 15:43
Нова ЦП.PDF
08 квітня 2024 16:49
Електронний підпис
08 квітня 2024 16:47
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Протокол Солошенко.pdf
08 квітня 2024 16:47
Гарант лист Завод.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Витяг ТОВ ДЦ на 16.02.2024.pdf
08 квітня 2024 16:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 квітня 2024 16:47
тех паспорт 5601.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Витяг 04.03.2024.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Витяг Солошенко.pdf
08 квітня 2024 16:47
Наказ Солошенко.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
статут ДЦ 24.12.21.pdf
08 квітня 2024 16:47
тех паспорт 7706.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Візок ручний.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
статут ДЦ 24.12.21.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
декларація сардина 240.pdf
08 квітня 2024 16:47
Опис Солошенко.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Витяг 04.03.2024.pdf
08 квітня 2024 16:47
Цінова пропозиція.PDF.p7s
08 квітня 2024 16:47
Гарант лист Завод.pdf
08 квітня 2024 16:47
Витяг Солошенко.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
22000_2019 та акредитація.pdf
08 квітня 2024 16:47
Проект договору.PDF
08 квітня 2024 16:47
Фін 2023.pdf
08 квітня 2024 16:47
Договір Легіон +ЛПС.pdf
08 квітня 2024 16:47
Наказ Солошенко.pdf
08 квітня 2024 16:47
Фін 2023.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Візок ручний.pdf
08 квітня 2024 16:47
Проект договору.PDF.p7s
08 квітня 2024 16:47
Протокол Солошенко.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Договір Легіон +ЛПС.pdf.p7s
08 квітня 2024 16:47
Опис Солошенко.pdf
08 квітня 2024 16:47
тех паспорт 5601.pdf
08 квітня 2024 16:47
Цінова пропозиція.PDF
08 квітня 2024 16:47
тех паспорт 7706.pdf

Публічні документи

09 квітня 2024 17:23
Електронний підпис
09 квітня 2024 17:23
Електронний підпис
09 квітня 2024 17:22
5.3 Договір оренди авто.pdf
09 квітня 2024 17:22
Гарантія.7z
09 квітня 2024 17:22
15 Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2024 17:22
6.1 Договір аналогічний.pdf
09 квітня 2024 17:22
11 Виписка.PDF
09 квітня 2024 17:22
4.2.1 Сертифікат, Дозвіл.pdf
09 квітня 2024 17:22
6.2 Видаткові накладні.pdf
09 квітня 2024 17:22
9 Статут.pdf
09 квітня 2024 17:22
16 Витяг МВС.7z
09 квітня 2024 17:22
7 Фін. звіт.pdf

Публічні документи

09 квітня 2024 21:36
Електронний підпис
09 квітня 2024 21:36
Електронний підпис
09 квітня 2024 21:34
Наказ відп Антикорруп.pdf
09 квітня 2024 21:34
Антикорруп программа.pdf
09 квітня 2024 18:18
Електронний підпис
09 квітня 2024 18:18
Електронний підпис
09 квітня 2024 18:15
19 Лист згода Договір.pdf
09 квітня 2024 18:15
5.1 НАССР.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Lust Banking License.pdf (1).p7s
09 квітня 2024 18:15
1 Dovirenist_Nazarenko_22.02.2024.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Guarantee116088_T_0857.pdf
09 квітня 2024 18:15
12.1 Накладна.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Dovirenist_Nazarenko_22.02.2024.pdf (1).p7s
09 квітня 2024 18:15
18 Виписка.pdf
09 квітня 2024 18:15
9 Проведення обробки.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Nakaz_Nazarenko.pdf.p7s
09 квітня 2024 18:15
1 Vytyag Banking License.pdf (1).p7s
09 квітня 2024 18:15
1 Lust Banking License.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Guarantee116088_T_0857.pdf.p7s
09 квітня 2024 18:15
2 Гарант лист учасника.pdf
09 квітня 2024 18:15
3 Якість.pdf
09 квітня 2024 18:15
5 НАССР.pdf
09 квітня 2024 18:15
1.1 Гарантия.7z
09 квітня 2024 18:15
3.1 Якість.pdf
09 квітня 2024 18:15
17 Довідка актіви.pdf
09 квітня 2024 18:15
25.1 Довідка 2.pdf
09 квітня 2024 18:15
24 Гарант лист пропоз.pdf
09 квітня 2024 18:15
25 Довідка.pdf
09 квітня 2024 18:15
8.1 Акт.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Vytyag Banking License.pdf.p7s
09 квітня 2024 18:15
1 Guarantee116088_T_0857.pdf (1).p7s
09 квітня 2024 18:15
10 Договор оренди.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Dovirenist_Nazarenko_22.02.2024.pdf.p7s
09 квітня 2024 18:15
7 Довідка про МТБ.pdf
09 квітня 2024 18:15
13 Квітанція.pdf
09 квітня 2024 18:15
28 Довідка норми.pdf
09 квітня 2024 18:15
15 Наказ Полякова Ж.pdf
09 квітня 2024 18:15
8 Договір обработ.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Nakaz_Nazarenko.pdf
09 квітня 2024 18:15
7.1 Тех паспорт МВ.pdf
09 квітня 2024 18:15
12 Аналог дог.pdf
09 квітня 2024 18:15
6 Лист виробника.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Nakaz_Nazarenko.pdf (1).p7s
09 квітня 2024 18:15
12.2 Накладная 2.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Lust Banking License.pdf.p7s
09 квітня 2024 18:15
4.1 Реєстр потужн.pdf
09 квітня 2024 18:15
23 Витяг ПОЛЯКОВА-2024-04-05.pdf
09 квітня 2024 18:15
14 Рішення_08.10.2019.pdf
09 квітня 2024 18:15
22 свид плательщика НДС.pdf
09 квітня 2024 18:15
21 Довідка ліцензія.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Vytyag Banking License.pdf
09 квітня 2024 18:15
1 Сертифікат АльтБанк.PDF
09 квітня 2024 18:15
16 Статут.pdf
09 квітня 2024 18:15
27 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2024 22:13
Електронний підпис
09 квітня 2024 22:12
IMG_8578.JPG
09 квітня 2024 22:12
акт тр2.pdf
09 квітня 2024 22:12
Довідка.pdf
09 квітня 2024 22:12
документи.pdf
09 квітня 2024 22:12
дог аналог.pdf
09 квітня 2024 22:12
IMG_8383_Original.jpg
09 квітня 2024 22:12
дез-я березень.pdf
09 квітня 2024 22:12
АКТ ТРАН.pdf
09 квітня 2024 22:12
фін звіт.pdf
09 квітня 2024 22:12
IMG_8384_Original.jpg
09 квітня 2024 22:12
дез-я лютий.pdf
09 квітня 2024 22:12
висновок гофра.pdf
09 квітня 2024 22:12
Довідка-6.pdf
09 квітня 2024 22:12
Довідка.pdf (1).p7s
09 квітня 2024 22:12
Акт.PDF
09 квітня 2024 22:12
акт к договору.pdf
09 квітня 2024 22:12
потужність_1.pdf
09 квітня 2024 22:12
договор 1.jpg
09 квітня 2024 22:12
договор.jpg
09 квітня 2024 22:12
Довідка.pdf.p7s
09 квітня 2024 22:12
EPSON-L6550-720240403_130226.pdf
09 квітня 2024 22:12
Виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2024 22:12
2_склад оренда.pdf
09 квітня 2024 22:12
дод 3.pdf
09 квітня 2024 22:12
Довідка (1).pdf
09 квітня 2024 22:12
аналог 2.pdf
09 квітня 2024 22:12
ПДВ.pdf
09 квітня 2024 22:12
IMG_8577.JPG
09 квітня 2024 22:12
банка якістьjpg.jpg
09 квітня 2024 22:12
банкаСЕРВ_С .pdf
09 квітня 2024 22:12
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
09 квітня 2024 22:12
договір сан обр .pdf
09 квітня 2024 22:12
дог алг групп.pdf
09 квітня 2024 22:12
Лист пролог догоpdf.pdf
09 квітня 2024 22:12
Опис (статут).pdf
09 квітня 2024 22:12
Статут.pdf

Публічні документи

09 квітня 2024 20:42
Електронний підпис
09 квітня 2024 20:41
5. цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2024 20:41
45. ліцензування.pdf.p7s
09 квітня 2024 20:41
22. МТБ.pdf.p7s
09 квітня 2024 20:41
46. Витяг ПДВ .pdf.p7s
09 квітня 2024 20:41
33. акт звірки.pdf.p7s
09 квітня 2024 20:41
42. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
09 квітня 2024 20:41
5. цінова пропозиція.pdf.p7s
09 квітня 2024 20:41
28. довідки на обробку4.pdf
09 квітня 2024 20:41
26. довідки на обробку2.pdf
09 квітня 2024 20:41
46. Витяг ПДВ .pdf
09 квітня 2024 20:41
27. довідки на обробку3.pdf
09 квітня 2024 20:41
25. довідки на обробку1.pdf
09 квітня 2024 20:41
32. Видаткова накладна.pdf
09 квітня 2024 20:41
42. Виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2024 20:41
22. МТБ.pdf
09 квітня 2024 20:41
45. ліцензування.pdf
09 квітня 2024 20:41
33. акт звірки.pdf

Публічні документи

09 квітня 2024 13:43
Електронний підпис
09 квітня 2024 13:18
BG 1600.zip
09 квітня 2024 13:18
Консерви_ГЦКБР_2024.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "РАЙТОН"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ВОЛТЕРЛЕЙС ГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "Торгівельна компанія"Океан"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР"
#36263797
Переможець 26 812 509,75
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 08:37

Вимога про усунення невідповідностей

12.04.2024 року ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» на закупівлю «Код ДК 021:2015: 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-29-002084-a. 12 квітня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» виявлено невідповідності в інформації та документах у складі пропозиції учасника, а саме: 1. Пунктом 4.1. «Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників» Оголошення визначено, що «Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 301 400,00 грн (триста одна тисяча чотириста гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.». За результатами розгляду пропозиції установлено, що Учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» у складі пропозиції надано Гарантію № 1-2024/G/1 від 08.04.2024р. на суму гарантії 301400,00 грн, яку підписано Головою правління АТ «БАНК АВАНГАРД» Корчинською Світланою Анатоліївною та відповідно накладено КЕП Корчинської Світлани Анатоліївни. Також, Учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» у складі пропозиції надано такі документи: Статут Акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» (нова редакція) від 2023 р., згідно з яким встановлено, що відповідно до рашення Загальних зборів акціонерів Банку від 02.03.2018 (Протокол № 8) Банк змінив своє найменування з Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» на Акціонерне товариство «БАНК АВАНГАРД». Банк є правонаступником Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» за усіма його правами та зобов’язаннями; протокол № 7 засідання спостережної ради Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» від 03.09.2013, згідно з яким прийнято рішення по п. 4 порядку денного, а саме: «Призначити Головою Правління Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» Корчинську Світлану Анатоліївну. Відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про банки і банківську діяльність» Корчинська Світлана Анатоліївна заступає на посаду Голови Правління Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» після надання письмової згоди на це Національним Банком України.». Також, прийнято рішення по п. 5 порядку денного, а саме: «До часу надання письмової згоди Національного Банку України щодо заступлення на посаду Голови Правління Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» Корчинської Світлани Анатоліївни, покласти виконання обов’язків Голови Правління Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» на Мінаєву Нінель Вікторівну.»; наказ Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» від 26.09.2013 № 30-К «Про вступлення на посаду Корчинської С.А.». При опрацюванні зазначених вище документів встановлено, що у складі документів відсутній документ, що підтверджує письмову згоду Національного Банку України щодо заступлення на посаду Голови Правління Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» Корчинської Світлани Анатоліївни. 2. Пунктом 1.11 Додатку 5 до Оголошення визначено надання «Дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу». Учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» у складі пропозиції надано Довідку про дозвіл або ліцензію від 08.04.2024 № б/н про те, що предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Проте, на вимогу пункту 1.11 Додатку 5 до Оголошення не надано обґрунтування з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. 3. Додатком 2 до Оголошення визначена форма надання цінової пропозиції. У наведеній таблиці пункту 1 Додатку 2 до Оголошення Учаснику необхідно визначити «Найменування товару, стандарт». Учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» у складі пропозиції надано документ «Цінова пропозиція» від 08.04.2024, де зазначено найменування товару, проте, відсутнє зазначення стандарту. Іншими документами, у тому числі документами, що підтверджують та гарантують якість запропонованого товару, у складі пропозиції ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» зазначений та підтверджений стандарт, згідно з яким здійснюється виготовлення предмету закупівлі, та який відповідає вимогам Оголошення до предмету закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документ, що підтверджує письмову згоду Національного Банку України щодо заступлення на посаду Голови Правління Публічного акціонерного товариства «БАНК АВАНГАРД» Корчинської Світлани Анатоліївни; - оформити довідку з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо законодавчої необхідності/відсутності ліцензування, сертифікації та ін. предмету закупівлі, як визначено вимогами п.1.11 Додатку 5 до Оголошення; - оформити належним чином цінову пропозицію, визначену Додатком 2 до Оголошення. Уповноважена особа Наталія Довбик

Документи

15 квітня 2024 15:43
Електронний підпис
15 квітня 2024 15:43
Протокол 218.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2024 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР"
#36263797
26 812 509,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2024 15:43
Електронний підпис
15 квітня 2024 15:43
Протокол 218.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 11:55
Договір № 87-24 від 23.04.2024.pdf укладений
23 квітня 2024 11:52