Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33165909 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Гойди Юрія, 8 |
Контактна особа: |
Ігор Цмур +380506921182 ts.ihor.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 12:47 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 133 740 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 668 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника Замовник може здійснити попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни Договору на бюджетний рік, яка передбачена підпунктом 3.1.3. Договору. Попередня оплата перераховується протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання Замовником письмового звернення від Підрядника, на строк не більше 3 (трьох) місяців з дати отримання попередньої оплати Підрядником | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 15:53 |
Тендерна документація – зі змінами.doc | |
04 квітня 2024 15:53 |
Додаток 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону – зі змінами.doc | |
04 квітня 2024 15:53 |
Перелік змін.doc | |
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 6 Відомості про учасника.doc | |
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 5 Лист згода.docx | |
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 3 Технічні характристики.docx |
04 квітня 2024 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2024 15:53 |
Тендерна документація – зі змінами.doc
|
|||
04 квітня 2024 15:53 |
Додаток 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону – зі змінами.doc
|
|||
04 квітня 2024 15:53 |
Перелік змін.doc
|
|||
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 6 Відомості про учасника.doc
|
|||
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 5 Лист згода.docx
|
|||
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
28 березня 2024 17:48 |
Додаток 3 Технічні характристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000010 ● b48b7558f9b6493eb5de8119a01419b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-03-28-010180-a 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 16:37:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з «реконструкції нежитлової будівлі літ. Б із добудовою та благоустроєм прилеглої території під реабілітаційний центр за адресою: вул. Грибоєдова 20 «Б» в м. Ужгород. Коригування» (перший пусковий комплекс) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-28-010180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб- сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-28 14:55:48
Відповідь на Запит Державної аудиторської служби України від 25.06.2024 (16:37).
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартість повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до державних будівельних норм та стандартів у будівництві та зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації.
Розмір бюджетних призначень для фінансування робіт визначається відповідно до плану фінансування робіт, який є додатком до договору, складається замовником та підписується підрядником.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Робочого проекту: «Реконструкція нежитлової будівлі літ. Б із добудовою та благоустроєм прилеглої території під реабілітаційний центр за адресою: вул. Грибоєдова 20 «Б» в м. Ужгороді. Коригування» (перший пусковий комплекс) та Настанови з визначення вартості будівництва.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті повідомляємо, що зазначена інформація розміщена за посиланням: https://usvth.uz.ua/pro-nas/finansovi-resursy/derzhavni-zakupivli/621-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.html.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-08 15:12:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
«реконструкції нежитлової будівлі літ. Б із добудовою та благоустроєм
прилеглої території під реабілітаційний центр за адресою: вул. Грибоєдова 20
«Б» в м. Ужгород. Коригування» (перший пусковий комплекс) (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-28-
010180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та
документів) з наступного питання.
Чому Замовником додаткову угоду від 15.05.2024 № 1 оприлюднено в
електронній системі закупівель 22.05.2024 з перевищенням трьох робочих днів
з дня внесення змін?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю,
створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо
неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на
строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-11 16:12:48
Відповідь на Запит Державної аудиторської служби України від 08.07.2024 (15:12)
1. Щодо надання пояснення (інформації та документів) стосовно оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди №1 від 15.05.2024 до Договору №63 від 26.04.2024 з перевищенням трьох робочих днів з дня внесення змін, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 11.2. Договору Сторона договору, яка вважає за необхідне внести зміни у Договір, повинна надіслати відповідну пропозицію другій Стороні. Внесення змін до цього Договору здійснюється шляхом укладення додаткових угод. Таким чином Замовником, як ініціатором, було направлено Підряднику проект додаткової угоди №1 до Договору у двох примірниках.
Згідно з пунктом 11.4. Договору Сторона, яка одержала пропозицію про внесення змін до цього Договору, протягом 20 (двадцяти) днів з моменту одержання пропозиції повідомляє іншу Сторону про результати розгляду такої пропозиції.
Таким чином 22.05.2024 Замовником отримано від Підрядника підписану Додаткову угоду №1 датовану днем підписання Підрядником такої угоди та, відповідно, досягнення згоди між Сторонами щодо внесення змін.
Відповідно до вищезазначеного повідомляємо, що Замовником оприлюднено Додаткову угоду №1 від 15.05.2024 до Договору №63 від 26.04.2024 в день її фактичного отримання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальною установою «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради вжито заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом збільшення обсягу заходів з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель Уповноваженої особи з питань публічних закупівель.
2024-07-24 16:33:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УПРАВЛІННЯ СПЕЦМЕХАНІЗАЦІЇ" |
133 655 050,00
UAH з ПДВ
|
133 655 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ПОСЛУГ В БУДІВНИЦТВІ" |
133 740 000,00
UAH з ПДВ
|
133 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УПРАВЛІННЯ СПЕЦМЕХАНІЗАЦІЇ" #31266903 |
Переможець |
133 655 050,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дод.10 до дог.63 від 26.04.24.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2024 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 16:05
|
Дод.угода 9 до дог.63 від 26.04.24.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 16:03
|
Дод.угода 8 до дог.63 від 26.04.24.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:36
|
Додаткова угода 7 Спецмеханізації.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:16
|
Додаткова угоди 6 Спецмеханізації.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 14:45
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:15
|
Додаткова угода 4 до дог.63.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:12
|
Додаткова угода 3 до дог.63.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 13:54
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 11:12
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 15:12
|
Договір №63.pdf | укладений |
01 травня 2024 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт); виправлення технічної описки |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна підписанта з боку Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень по рокам будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень по рокам будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випралення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень по роках будівництва. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |