Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олівці графітні,Ручки кулькові,Ручки кулькові,Степлери,Датери,Органайзери,Папки-реєстратори,Папки-реєстратори,Скоби для степлера,Скріпки канцелярські,Діркопробивачі
Очікувана вартість
16 100,00 UAH
UA-2024-03-28-009605-a f005d7e5be5744468a5e332ad7577af7
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Наталія Ігорівна

380567199152 dogovir@slobozhanska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2024

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40198703
Вебсайт: http://slobozhanska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Контактна особа: Кушнір Наталія Ігорівна
380567199152
dogovir@slobozhanska-gromada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Поставка Товару здійснюється за адресою: 52005, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б. Термін постачання товару: до 30.04.2024 року. Умови оплати: Післяоплата. Оплата за отриманий товар Замовником здійснюється відповідно до п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями), у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткової накладної протягом 30(тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Олівці графітні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Ручки кулькові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Ручки кулькові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Датери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 стопа паперу
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 стопа паперу
Скріпки канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Діркопробивачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 березня 2024 16:46
Проєкт договору про закупівлю товарів _через ЗПП.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
З гумкою Можливі значення:
  • Ні
  • Бренд Можливі значення:
  • BUROMAX
  • 4OFFICE
  • AXENT
  • Вид Можливі значення:
  • звичайний
  • Твердість грифеля Можливі значення:
  • HB
  • Діаметр грифеля від 0.1 до 4 міліметр
    Довжина олівця від 165 до 180 міліметр
    Форма олівця Можливі значення:
  • шестигранна
  • Матеріал корпусу Можливі значення:
  • дерево
  • пластик
  • Заточений Можливі значення:
  • Так
  • Діаметр олівця від 5 до 7 міліметр
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Наявність ергономічних вставок Можливі значення:
  • Так
  • Бренд Можливі значення:
  • BUROMAX
  • 4OFFICE
  • AXENT
  • Тип Можливі значення:
  • кулькова
  • Вид Можливі значення:
  • неавтоматична
  • Матеріал корпусу Можливі значення:
  • пластик
  • Змінний стрижень Можливі значення:
  • Так
  • Колір чорнила Можливі значення:
  • синій
  • Товщина лінії від 0.5 до 0.7 міліметр
    Довжина стрижня від 138 до 145 міліметр
    Кількість в упавковці від 1 до 50 штука
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Наявність ергономічних вставок Можливі значення:
  • Так
  • Бренд Можливі значення:
  • 4OFFICE
  • Тип Можливі значення:
  • кулькова
  • Вид Можливі значення:
  • автоматична
  • Матеріал корпусу Можливі значення:
  • пластик
  • Змінний стрижень Можливі значення:
  • Так
  • Колір чорнила Можливі значення:
  • синій
  • Товщина лінії 0.7 міліметр
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Бренд Можливі значення:
  • AXENT
  • BUROMAX
  • Матеріал корпуса Можливі значення:
  • метал
  • Скоба Можливі значення:
  • 24/6
  • 26/6
  • Глибина скріплення від 10 до 50 міліметр
    Скріплює аркушів від 8 до 20 штука
    Колір корпусу Можливі значення:
  • чорний
  • синій
  • сірий
  • сріблястий
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Наявність вільного поля Можливі значення:
  • Ні
  • Бренд Можливі значення:
  • TRODAT
  • Тип Можливі значення:
  • напівавтоматичний
  • Висота шрифту 3.8 міліметр
    Висота кліше 9 міліметр
    Ширина кліше 26 міліметр
    Матеріал корпусу Можливі значення:
  • пластик
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість відділень 3 штука
    Бренд Можливі значення:
  • AXENT
  • Матеріал Можливі значення:
  • метал
  • Колір Можливі значення:
  • сірий
  • чорний
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Бренд Можливі значення:
  • BUROMAX
  • AXENT
  • Тип механізму Можливі значення:
  • арочний
  • Металеве обрамлення кутів Можливі значення:
  • Так
  • Кільце для захвату папки Можливі значення:
  • Так
  • Змінний індекс на торці Можливі значення:
  • Так
  • Формат аркуша паперу Можливі значення:
  • А4 (210х297 мм)
  • А4+ (215х305 мм)
  • Матеріал Можливі значення:
  • картон з ламінацією
  • Ламінація обкладинки Можливі значення:
  • одностороння
  • Колір Можливі значення:
  • синій
  • Товщина картону 2 міліметр
    Кількість аркушів від 50 до 450 штука
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Бренд Можливі значення:
  • BUROMAX
  • AXENT
  • Тип механізму Можливі значення:
  • арочний
  • Металеве обрамлення кутів Можливі значення:
  • Так
  • Кільце для захвату папки Можливі значення:
  • Так
  • Змінний індекс на торці Можливі значення:
  • Так
  • Формат аркуша паперу Можливі значення:
  • А4 (210х297 мм)
  • А4+ (215х305 мм)
  • Матеріал Можливі значення:
  • картон з ламінацією
  • Ламінація обкладинки Можливі значення:
  • одностороння
  • Колір Можливі значення:
  • синій
  • Товщина картону 2 міліметр
    Кількість аркушів від 50 до 350 штука
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість в упавковці 1000 штука
    Бренд Можливі значення:
  • BUROMAX
  • AXENT
  • Розмір Можливі значення:
  • 24/6
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір від 20 до 28 міліметр
    Форма корпусу Можливі значення:
  • круглі
  • Покриття Можливі значення:
  • нікельовані
  • Колір Можливі значення:
  • металік
  • срібний
  • сірий
  • Кількість в пачці 100 штука
    Бренд Можливі значення:
  • 4OFFICE
  • BUROMAX
  • ECONOMIX
  • AXENT
  • Матеріал Можливі значення:
  • метал
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Бренд Можливі значення:
  • BUROMAX
  • AXENT
  • Лінійка поділу на формати Можливі значення:
  • Так
  • Матеріал корпусу Можливі значення:
  • метал
  • Колір корпусу Можливі значення:
  • чорний
  • синій
  • сірий
  • червоний
  • сріблястий
  • Пробивна потужність від 20 до 25 аркуш

    Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 28 березня 2024 17:33
    Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
    Коментар щодо відміни: При формуванні запиту ціни пропозицій узагальнена назва закупівлі–заповнюється системою автоматично, як перелік назв з обраних профілів, але це поле можливо відредагувати. Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі було допущено технічну помилку, а саме не було відкориговано узагальнену назву закупівлі, яка прив’язана до плану закупівлі, що призвело до розбіжності між планом закупівлі та узагальненою назвою закупівлі запиту пропозицій постачальників. Враховуючи викладене, подальша потреба в запиті пропозицій постачальників з технічними помилками щодо Закупівлі відсутня, у зв’язку із розбіжностями між планом закупівлі та узагальненою назвою закупівлі. Відмінити запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, а саме подальша потреба в запиті пропозицій постачальників з технічними помилками щодо Закупівлі відсутня, у зв’язку із розбіжностями між планом закупівлі та узагальненою назвою закупівлі. Оприлюднити рішення про відміну запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття у вигляді цього протоколу.
    Документи:
    28 березня 2024 17:33
    Електронний підпис
    28 березня 2024 17:33
    Протокол 28.03.2024.pdf